Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
Holnap Dark Ages bemutató. Egy kiszivárgott jelentés szerint a játék május 15-én jelenik meg.
-
I02S3F
addikt
Sziasztok!
Valahogy nem lehet megkerülni, hogy a cheat-et előbb aktiváljam, mielőtt végigjátszom a pályát?
autoaim valahogy nem kapcsolható be?
PS4-en tolnám!
-
melega
őstag
válasz
heavygrip #3117 üzenetére
Értem, de most egyenlőre más játékokat tolok.
Majd később vissza térek rá.Silent hill 2 remaket 8 án jön.
Ghostrunnert, jó nehéz.
Jövőre a Kingdom Come Delivarence II berendelt.Amit nagyon várok az a GTA 6
Eddig kitoltam ps 5 ön az 5 öt az tökéletes lett.
A 3, Vice City és San Andreas remaket.
Amúgy kedvenceim:
Witcher, Dark Souls, God of War széria, Ghost of Tsushima, régi PoP Sands of Time trilógia.Érdeklődési köröm is lovagkor, nomád és sztyeppei harcművészetek, középkori harcmodor.
A Witcherekbe az összes befejezést megcsinaltam, de most már sokkal szűkebbre szabott a szabadidőm 3 éve.
Az új Witcher és Cyberpunk játékok amik készülnek szetintem Konzol vagy gépcserések lesznek.
A GTA 6 ot majd látom első napos vetel bár nem biztos hogy a ps 5 pro bírja akkor konzol vagy gépcsere lesz.Bár szerintem a Doom Dark Agesnek ami jelen generációra készül lesz olyan jó grafikája mint a GTA 6 nak.
-
heavygrip
senior tag
Ahogy előttem is írja Segal, van benne bőven tartalom.
Nekem tulajdonképpen nem a master level, nem a megszerezhető skinek, nem a multiplayer, nem a horde mód illetve nem a rengeteg event jelentette a szórakozást, hanem maga a robosztus játék menet, méghozzá olyannyira,hogy 850órát pakoltam bele. (Ez csakis az egyjátékos mód.)
Szerintem a Dark Agent megjelenésig még jó párszor végig szántom a démoni hordát.
Mostanában a Doom2016al szoktam felváltva tolni az Eternalt. -
Segal
veterán
Akkor utána kezdheted a master level pályákat
Viccet félretéve a végigjátszás után is van élet, mert sok mindent lehet gyűjtögetni, újra lehet tolni az extra life acsi (meg úgy összeségében az acsik végett). Ott vannak a slayer gate-k, horde mod stb. Tulajdonképpen bármi csak a multi nem -
cami][us
senior tag
A 2. DLC ahogy haladtam előre, úgy lett egyszerűbb. Davoth kimondottan könnyű boss, pláne Seraphimhoz képest.
-
heavygrip
senior tag
válasz
wjbhbdux #3110 üzenetére
Tudom tudom, én is ettől tartok. Hátha megjelenik jövőre.
Doom 2016 is a Quakeconon volt zárt ajtók mögött demózva 14-ben, és az a rész nincs is végül a játékba.
Ezt [link] a gameplay-t mutatták be végűl a 2015ös E3-on, vagy rosszúl tudom? Benne van a játékban csak kicsit másképpen.[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
válasz
heavygrip #3109 üzenetére
id, tehát ha 2025-öt mondanak elsőre, az biztos 26 vagy 27 lesz.
Csak nincsenek még annyira előrehaladva a fejlesztéssel, hogy mindenkinek mutogassák a hotelpincébe utazó zsíroshajú rajongóikon kívül. Doom 2016 is a Quakeconon volt zárt ajtók mögött demózva 14-ben, és az a rész nincs is végül a játékba.
-
heavygrip
senior tag
Hja, és ha emlékszel, anno a Doom Eternal vitte a 2018as quakecont...úgy, hogy akkor a Rage 2 is odapakolta magát... most ezt mér nem lehetett megcsinálni?
Én azért remélem hogy 2025ben játszunk az új Doomal és nem fogják elhalasztani mint anno az Eternalt. Bár őket ismerve a tökéletesre mennek az eddigi játékaik alapján és mindent meg tesznek azért hogy ne érjen csalódást senkit
-
Segal
veterán
Egyelőre iszonyat csalódás a a Quakecon szempontjából az új Doom.
Zárt ajtók mögött mutogattak egy kb 10 perces gameplay-t és páran akik látták ezt-azt nyilatkozgattak is, de ennyi...
Odébb lesz az a megjelenés, ha még nem indítják be a hypetrain-t... -
wjbhbdux
veterán
Hivatalos mod támogatást, pályaszerkesztőt kap a játék [link]
-
cami][us
senior tag
-
RazoR
veterán
válasz
spleenszuru #3104 üzenetére
Hát talána vsync és a resolution scale-en állítottam és utána lett jó, azóta is megy gond nélkül. De délután megnézem pontosan neked.
-
spleenszuru
őstag
Anno AMD kártyával csak asszem a 22.11.2, vagy valami ilyesmi driverrel volt hajlandó ezt abbahagyni, szóval én lemondtam a játékról.
Nvidia oldalról nem tudom mi oldja meg, anno én minden grafikai beállítást, reddit tippet próbáltam, semmi nem oldotta meg, csak a driver degrade.
-
RazoR
veterán
Csak ennél a játéknál fordul elő? igen
Hőfokat nézed játék közben? full vízhűtésem van, 40 fok körül van minden 144fps-en
Illetve a driver mikori? legfrissebbMegnézem majd úgy, hogy közben fut a HWinfo
-
-
RazoR
veterán
Sziasztok!
Random időközönként kifagy a játék, megmerevedik a kép, a hang megy tovább. Csak feladatkezelőből tudom kilőni ilyenkor a játékot.
Mi lehet a gond?
(konfigom az adatlapomon)
-
heavygrip
senior tag
-
cami][us
senior tag
A zombie slayer skint még be lehet szerezni a Doomhoz?
-
Segal
veterán
Eddig viszont még itt a fórumban sem került 1 pillanatra sem elő hogy vajon milyen lesz a multi?
Nyilván főleg azért mert nem tudunk semmit, de attól még lehet elmélkedni
Abban biztos vagyok hogy az Eternal féle verziót dobják, de vajon visszatérnek a 2016-os féle multihoz, vagy megint megpróbálják feltalálni a spanyolviaszt?
Én nagyon nem bánnám hogy ha egy "hagyományos" multit kapna benne a jól ismert játékmódokkal. -
WATERDACA
őstag
A glory kill nem kényszerít rá semmire, ez tévhit. Így például a jobb képességű játékosok abszolút nem is használják ezt a funkciót. A glory kill hasznos, de nem kényszerít rá senkire semmit. Azért ha most egy közvéleménykutatást végeznénk a modern Doom játékmechanikáival kapcsolatosan (és főleg az Eternal esetében), akkor a glory kill mellett sokkal több idegesítőbb és "olcsóbb" megoldást is találunk. Ilyen például a platformelemek, az ugrándozás, a dash, láncfűrész, és még sorolhatnám.
Amúgy értem mi a fő bajod vele, én olvastam már olyan God of War kritikát is, hogy az a baj a játékkal, hogy Kratos minden esetben ugyanúgy nyit ki minden ajtót, ergo egy animációt készítettek hozzá. Volt egy idő mire ezt a kritikát lenyeltem, de elfogadom..
[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz
WATERDACA #3083 üzenetére
Nekem pont a glory kill miatt nem tetszenek a mostani Doom-ok. Kb minden mobnál rákényszerítenek hogy úgy öld meg, ezzel minden alkalommal nézzed végig a kis animációt, ami 5x-10x még vicces, de 30x alkalomnál már baromi unalmas. És úgy kell megölni a mobokat, mert amúgy nem kapsz cuccot és a mobnak is vagy 50%+ hp.
Minden alkalommal menne a hent, ja villog, mennyé oda nyomjad meg nézzed az animációt. Kövi mob, oda is menjd oda, nyomjad meg animáció ... lehozott az életről. Eredeti doomban sem volt semmi ilyen. Bar lehet az Eternal mar nem volt ennyire szar, csak az előző rész.[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
válasz
spleenszuru #3089 üzenetére
4K-ba játszottál a profilodon lévő konfigoddal? Mert még azon se kellett volna 50 fps alá esnie. Az ID motor nem kis túlzással a jelenlegi videojáték piac egyik legjobban optimalizált motorja.
Nekem az ősgépemen is vígan futott 100 fps körül full hd-ben.
-
spleenszuru
őstag
Én adni fogom, ha nem lesz Eternal féle platformer. Már pedig nem tűnik annak.
Nekem olyan Serious Sam-es darálásnak tűnik, persze ezerszer jobban ábrázolva.
A pajzsos parry nagyon fasza, remélem annak nagy szerepe lesz, de azért ne soulslike szinten.A szőrmére nekem is ugyanaz a reakcióm, mint Segalnak.
A gép meg remélem bírni fogja, mert néha az Eternal is beesett 50 FPS-re bizonyos helyeken, ami FPS játékban tűrhetetlen.
Az Eternalba végül nem tudtam tenni 1-nél több végigjátszást, egyszerűen nem húzott magával. Szóval maradt az a 34 óra mindösszesen. :/
Szerintem a DLC-k miatt maradt így, a sok színes, feleslegesen OP tartalom elvette a kedvem egy második körtől, anélkül meg nem teljes a végigjátszás. -
WATERDACA
őstag
DOOM: The Dark Ages by id Software
• Wider combat arenas
• Dual-wielding
• You'll be more of Tank this time
• Strafing-to-aim
• More Demons than ever before
• Phenomenal results from id Tech
• Mecha Dragon & Atlan Mech to fight Titanic demonsÉn azon gondolkodtam, pont ellentétes érzete lesz az embernek, mintha most lenne a legnagyobb b*szógép majd Doomguy, köszönhető ez a gameplaynek és a tank érzetnek. Pedig ennek logikailag nem így kellene lennie szerintem, de nyilván a gameplayért lehet beáldoznak némi loret majd.
Én legjobban az ID tech motorra leszek megint kíváncsi, messze a kedvenc enginem már egy ideje, az ínyenceknek tech demora is jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #3083 üzenetére
Nagyon keveset láttunk egyelőre belőle.
Ami tetszik hogy nagy terek, jó eséllyel több nagyobb démon, a mecha rész is jól hangzik, meg a pajzs ötlete. (tulajdonképpen szerintem az az új láncfűrész)
Ami kevésbé az a játék design-ja. Kicsit olyan őskori, kevésbé színes, de ugyanakkor meg tele van modern dolgokkal is és ez így nekem kicsit nehezen emészthető 1 képen egyszerre. Egyértelműen a glory kill, ha esetleg nem lesz, meg az enemyk kinézete. A régiek simán felismerhetőek, de itt nagyon "kezdetleges" kinézetet kaptak. Valahogy az eternalos kinézetük jobban bejött, bár azt hozzáteszem eleinte az is fura volt a 2016-os után. Azzal is egyetértek hogy van benne némi Serious Sam meg Painkiller. Előbbi a nagyobb terek, utóbbi meg a koponyás, sötétebb hangulatú kinézet.
Szerintem várjuk meg a quakecon-t, mert ott tutira többet mutatnak belőle és akkor már okosabbak leszünk. -
WATERDACA
őstag
Azzal már tele vannak a fórumok, hogy lehet ezúttal kimarad, én is sajnálnám, mert nagyon 'badass' hangulatot adott az előző két játéknak. A pajzs parry mechanika működni fog, ami szerintem nagyon jó lesz közelharcban, és biztos adni fog valami pluszt, ha jól időzítesz. Talán lehet hogy pont a glory killt? Az ugrálás eltűnőben, a közelharcot kicsit feldobják, kinyílik a tér. Van egy kicsit Painkiller és Serious Sam beütése is a játéknak, reméljük csak 'beütés' marad és 100% Doom hangulata lesz a játéknak.
Jó fog ebből kisülni, de vannak azért még kérdőjelek.
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Viszont rájöttem mi hiányzik nekem leginkább a videóból. Hova lett a glory kill?
-
Segal
veterán
Rögtön ezzel kezdtek.
Kemény volt a trailer, ha látom valahol rakom be egybőlUPDATE: Megvan. Tessék parancsolni. Dooooooooom videó
[ Szerkesztve ]
-
heavygrip
senior tag
Úristen
Azt hittem nem lehet az Eternallt überelni....
Sajna 2025
[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Apa kezdődik!!!
-
heavygrip
senior tag
Már csak bő két óra és kiderül mit alkottak az id srácok.
Addig is
-
Segal
veterán
-
WATERDACA
őstag
Ami szinte már biztos:
-Doomguy korai éveit ismerhetjük meg, kevesebb ancient, több pure action lesz benne. Egy áthidalás lehet a 16-os Doomba.
-A fentiekre is hivatkozván, a gameplay lassul valamelyest.
Nekem az Eternal a nagybetűs FPS, jó is hogy nem azt akarják uberelni. A lore szempontjából nagyon érdekes lesz és kiváncsi leszek erre a “lélekfejlődésre”.
2 nap és minden kiderülhet
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #3067 üzenetére
Nem is az volt a probléma hogy túltolták, hanem inkább az hogy direkt szopatásokat kezdtek beletenni. Az a lila trutyi, a lézer stb.
Ettől függetlenül én továbbra is az eternal játékmenetre szavaznék
A legfontosabb dolog viszont hogy a héten bejelentés
Szerintem akármivel is jönnek folytatásként lesz itt -
heavygrip
senior tag
válasz
WATERDACA #3063 üzenetére
Én is előzmény részre tippelek.
Jó lenne egy teljes Doom 1 feldolgozás. Vagy egy Doom 64 utáni cselekmény is elképzelhető.Az hogy a játékmenet lassabb lesz az nem feltétlen jelenti azt hogy gyengébb lesz a gunplay. Szerintem kidolgozotabb lesz mint valaha.
Én adnám, ha pörgősebb lenne (bár az Eternallt nem tudják már tovább fokozni), de sajnos ez nem valószínű.Segal Mostanában játszok a Doom 2016al és teljesen időtálló a gunplay még mindig.
Szerintem ha olyan lenne, akkor sem lőnének mellé.
Sok mai FPS nek mondott játék köszönő viszonyban sincs azzal, amit már akkor 2016 ban megcsinált az id.szerk.
wjbhbdux végülis scifi,mert a Doom 64 után lesz ezek szerint.
A Sentinelek világa tökre olyan, ezért tűnik középkorinak. DLC 2 első pálya adott erre utalást.[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
The Dark Ages lehet a következő rész végső neve, scifi helyett középkori időkben játszódik [link]
-
Segal
veterán
válasz
WATERDACA #3063 üzenetére
Én azért reménykedem benne hogy nem fog lassulni a játékmenet. Eleinte nekem is fura volt az új, de aztán ahogy fejlődtem a Slayerrel együtt, úgy tetszett egyre jobban.
Nekem már visszalépés lenne egy 2016 közeli játékmenet.
Meg istenigazából én inkább folytatnám a sztorit, mert ugye ahogy vége lett...
Ettől függetlenül valószínűleg tényleg előzmény vagy valami mellékszál kibontása lesz és a játékkemenet lassulása is szinte boritékolható, de a remény hal meg utoljára -
WATERDACA
őstag
válasz
heavygrip #3062 üzenetére
Szerintem előzményrészek lesznek, voltak erre már célzások az Eternalba is. A gameplayre is kihathat, lassabb lesz a tempója valószínűleg, bár emiatt sírtak sokan, úgyhogy ez egy logikus döntés lenne.
Nemrég lett RTX kártyám, úgyhogy ha így állunk, az Eternalt lenyúzzuk az új játékig 1-2-szer
[ Szerkesztve ]
-
heavygrip
senior tag
Egyre több helyen olvasom én is
csak lenne már június 9
Asszem lehetne kezdeni teóriát gyártani hogy hova fog be ékelődni történetileg
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
DOOM leleplezés hamarosan?
'DOOM Year Zero' Could Be Announced During Xbox Games Showcase in June | XboxAchievements.com
-
heavygrip
senior tag
Szép napot mindenkinek, valaki még tolja így kereken 4 év után is?
Pc n nemrég kezdtem el megint, volt kihagyás, szeptemberben játszottam vele utoljára, így 825 óra van benne
Xboxon tegnap előtt vittem végig nagy nehezen, persze hogy elfelejtettem pont arról fotót lőni...
Jó játék ez még mindig -
tha_answer
őstag
válasz
tha_answer #3054 üzenetére
Hexaban ugy nez ki mukodik
-
tha_answer
őstag
sziasztok
hogyan lehet tenylegesen skippelni az accountot offline gamehez?
internetleloves nem mukodik.
thx! -
zoo8800
veterán
Ehh, de jó lenne még egy vaskos DLC
-
heavygrip
senior tag
Hely slayerek,nekem már kb 800 órám van benne, és még mindig nem unom. 1000 óránál lövök fényképét 💪💪
-
I02S3F
addikt
A játék feladja a leckét! Az első Anachron kinyír, de tetszik! Ps-en tolom és nehéz becélozni. Plusz mozognom is kéne játék közben.
-
thesound
addikt
A Single Player Campaign - az a klasszik sztori mód, 1 személyre
Az Acient Gods part 1 és part 2 pedig a két single player kiegészítő.Ha az egyjátékos élményt ki akarod maxolni, akkor ez a három kell, ebben a sorrendben.
Tehát kell a standard és a year one pass, ha minden single palyert végig szeretnél tolni. (igen, akarod
)
De jelen pillanatban a delux-szal pár eur-ral jobban jösz ki és még semmire nem használható csecse-becséket is kapsz. -
max56
csendes tag
sziasztok egy kis segítséget kérek DOOM Eternal a steamen 3 féle csomag van DOOM Eternal Year One Pass, Standard Edition, Deluxe Edition, és melyikben mi van ? year one passban The Ancient Gods - Part One, Part Two campaign expansions and BATTLEMODE a Standardban meg Single Player Campaign and BATTLEMODE a single player campaign a the ancient gods part1,2 ? vagy teljesen más ? Deluxeban meg year one pass és Single Player Campaign van meg persze deluxe mindent összesítettek, ez király de semmit nem ír le hogy mit kapsz belebonyolódtam
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3032 üzenetére
Acsik végett érdemes újrajátszani, de idővel tényleg feledésbe vonul a játék. Pedig nekem kb 350 órám van benne és ennek a nagy része a sztori, mert a multija egy f*s...
Persze azok az acsik is meglettek hogy mégis legyen kifullozva a játék, de már nekem sem kívánja a szervezetem csak azért hogy a +1 alkalommal végigrohangáljak a pályákon... -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3030 üzenetére
Azt én is keveset játszottam, de az tuti hogy nem a mentéséről híres az a játékmód. Acsi végett érdemes végigtolni, de szerintem nem egy nagy szám
Ha sz*pásra vágysz akkor master level pályák -
spleenszuru
őstag
Mentem most egy horde modet. Elsőt valaha.
Jól látom, az csak akkor ment, mikor 1 teljesen kész van, igaz? Írta az elején, csak nem volt teljesen egyértelmű.
Plusz ha kihalok pl. az ötödik szintjén, kezdhetem teljesen elölről az adott szintet. -
thesound
addikt
válasz
spleenszuru #3026 üzenetére
Hehe, nekem is pontosan ez a rész maradt meg, mint rohadt nehéz rész.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3026 üzenetére
Hú de spoilereznék annál a résznél, de meg bírom állni.
Nagyon "kedves" pályaszakasz az tény. Főleg ha belelőssz a buffolós mocsokba
Amúgy meg nem kell felbuffolni a maraudereket és problem solved
Mindenesetre akkor azért még maradt "élveznivaló" rész a játékban -
spleenszuru
őstag
Mondjuk azt nem tudtam/figyeltem eddig, hogy a játék egy ekkora bánat r*hadék, hogy ha checkpointot töltök is be, akkor a checkpoint után elköltött extra lifeokat elveszi, hiába újratöltöm a checket.
Épp rage quitoltam azon a részen, ahol 2 bánat marauder jön, a lila buffokkal tele zombis helyen. Amúgy is útálom azt a mobot, nemhogy kettőt+buff.
2 extra lifem elment, ami nem tért vissza check után sem.
-
spleenszuru
őstag
Én lennék a kérdés?
Szimplán csak nem játszottam a kommentem óta, már nem kívánom minden nap.Köszi, kezdek akkor ray tracing és shadowok terén. Tudom a shadow sok helyen erőforrás zabáló, AA meg itt csak parancssorral kapcsolható ki, amit megtettem, igaz kb. semmi különbséget nem vélek felfedezni.
-
Segal
veterán
Na vajon mi lehet az oka hogy nem jelentkezik a fórumtárs? Kiégés vagy csak elakadás? Esetleg eljutott a boss-ig és ott a frusztráció?
-
#48613632
törölt tag
válasz
spleenszuru #3020 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a "shadow"-val kapcsolatos beállítások nem annyira lényegesek, és eléggé erőforrásigényesek. Én abból szoktam faragni elsőnek, meg az AA-ból. Bár ez utóbbi manapság szinte már nem is számít semmit, teljesítmény változásban. (régebben ez nem így volt)
De ezt most általánosságban írtam, nem kifejezetten az Eternallal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
heavygrip
senior tag
válasz
WATERDACA #3017 üzenetére
Ja, elég kiábránditó volt az uac atlantica. Bár már vissza frissítették az eredetire.
#3020 spleenszuru szerintem kapcsold ki a sugárkövetést
vagy ha nincs bekapcsolva passz... én teljesen más kategóriába tolom (1080p/75hz).
Korábban még az RX 580 sem főtt meg alatta, csak az átvezetőn - na az b*szó rész amúgy- így én nem variáltam a beállításokon, vitte ultra nightmaren. Pár alkalommal beesett 60-65 FPS re, de azt "kivédte" a freesync.
Nézd meg a textúrát, hogy le veszed sima nightmare, ha úgy sem jó akkor lentebb. Az szerintem látványban nem lesz vészes.
-
spleenszuru
őstag
Légyszi segítsetek abban, ha tudtok, melyik grafikai beállítások azok, amik a legjobban húzzák az FPS-t?
Utolsó stage olyan sűrű, hogy leesik 80-90-re, és sajnos a 144-es monitoron ezt már érezni, zavaró. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3018 üzenetére
Ja hogy ezt eddig nem említettük
Igen ez már könnyítve van, mert a megjelenéskor keményebb volt.
Ha igazán szivatni szeretnéd magad akkor ott lesznek a master level pályák
Ott mindenből több és nagyobb van (enemyből persze, nálad semmi extra tulajdonság) és az igazi ínyencek választhatnak olyan módot is hogy csak a legegyszerőbb puskával indulsz ellenük és amelyik fegyvert megtalálod a pályán, azzal tudod bővíteni az arzenálod. Ha valamelyik mellett elsétálsz akkor így jártál
Na az az igazi kihívás[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
válasz
WATERDACA #3017 üzenetére
Ja, hogy ez már könnyített..
Persze lehet velem van a baj, de én az Eternalt HMP-n játszom, és a gods 1 így is elég feszült volt nekem.
Meghalni igazából csak a fő boss ellen sikerült, de voltak még így is adrenalinban túlcsordult pillanataim.
Lehet nem 30 évesen kellett volna belevágni.
Ettől függetlenül számomra pl. még így is az eddigi legjobb FPS gamek a 16-tal együtt, amikkel játszom.Régen a Star Wars Republic Commandoval éreztem hasonló szenvedést egyes pályákon.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3013 üzenetére
Engem az a sárga pajzsos katona b*szott fel anno többször...
Az utolsó pálya viszont mindenért kárpótolni fog. Az brilliánsra sikerült. Ezért is bosszantó utána a boss...
Na sok sikert, ahol jársz már nincs sok hátra -
spleenszuru
őstag
Az fix, hogy egy kifestőben érzem magam lassan..
Francnak kellenek átfestett mobok új képességekkel, ez a zöld gyík is, hát wtf.Anno a classic doom grafikáját használva, volt egy mobilos game, még nem android, stb. op.rendszeren, nyomógombos telóra. Abban volt ez, hogy egy féle mobból 5 szín, mindegyiknek más a neve, stb.
-
Segal
veterán
válasz
heavygrip #3011 üzenetére
A dlc2 boss egyáltalán nem nehéz, mert ellene életben maradni a világ legegyszerűbb dolga, csak ugye mi már tudjuk hogy miért szívás. Neked nem volt annyira, nekem viszont taknyosra sz*pós feladat volt. A dlc 1 boss meg nem könnyű, de folyamatosan lehet benne fejlődni és mint láthatod végül ő is hamar letolta. Szerintem a ketteskével sz*pni fog, de majd meglátjuk neki mi lesz a véleménye. Van 1 olyan érzésem hogy az enyémhez fog közelebb állni
-
heavygrip
senior tag
Nekem fordítva.
Kb ha egy évig nem játszanék vele,akkor is a DLC 2 lenne a könnyebb..
Kinek mi.
Hidd el spleenszuru, jóval kedvezőbb a DLC 2 (direkt nem írtam"könnyebbet").
Nehéz,de nem.... nincs annyi szop*t*s rész mint a DLC 1 ben, gondolom halgattak a többségre...[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3009 üzenetére
Majd az utso boss. Na az fog felcseszni...
Nekem a part1 vegen levo csak kicsit volt bosszanto, a part2 viszont egyenesen frusztralo... -
spleenszuru
őstag
Valóban elkezdtem egyből utána, lol.
Ma már tiszta fejjel nem volt vészes, de azért 1x meghaltam, ami be is adta, hogy hé noob, kell a sentinel armor?
Na mindegy, nem fogadtam el.Amúgy ezek az újítások már tényleg kezdenek out of controlok lenni, értem ezalatt az új impet, és baront pl.
Valahogy nem illenek nekem a "környezetbe". -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3007 üzenetére
En szoptam elore hogy a spirit fog meg kellemetlen perceket okozni csak nem akartam spoilerezni.
Ha megolod a boss-t az utana kovetkezo video vegett ugyis instant kezded a kettes dlc-t... -
spleenszuru
őstag
Hát, nálam az ancient egyszer végigtolós lesz, az tuti.
Ez nekem már nem szórakozás, hanem idegevés.
Nemtom final boss-e, amit épp ölnék, ha nem halnék meg állandóan, de ez a spiritezés beteges sz*r, nem fun. Hozzá a kaptárból koppintott lézer, csak épp nem kék.
Túlkapták ezt nekem akrobatikával is.Ezelőtt volt slayer gateben spirit+marauder, ott is azt hittem lehajítom a monitorom a hetedikről.
Szóval igazából alig várom, hogy befejezzem, le is teszem szerintem a gamet.
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #3004 üzenetére
Amúgy melyik 3 rúnát használjátok sztoriban?
Én a glory utáni gyorsítás, hosszabb stagger idő, és amikor használod a blood punchot adjon életet.
A nagy távolságos gloryt nem aktiváltam sosem (csak a 2016os doomban), mert iszonyat gyors slayer. A dasht meg mindig használom, tehát ott vagyok egyből a glorynál#3002 Segal
Az empovered revenant fel volt tápolva rendesen, már olyan erős volt,hogy 4ballista illetve 4 dupla shoti kelett neki.... szóval elég sok játékosnak megkeserítette a játékban levő "kalandozását ". -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3004 üzenetére
Na igen a 2 marauder után hogy még sz*rásig tölti újra az arénát az fájó tud lenni
A spiritet kifejezetten utáni fogod[ Szerkesztve ]
-
spleenszuru
őstag
Második stagen vagyok a gods 1-ben, első stage olyan hosszú volt, hogy 3 napig azt csináltam, nem volt kedvem befejezni egyszerre.
A spiritet máris nem kedvelem, az biztos.Azt viszont élem, hogy itt nincsenek missionos challengek, mint az alap sztoriban.
Amúgy melyik 3 rúnát használjátok sztoriban?
Nálam a nagy távolságos glory kill, a hosszabb stagger idő, és a glory utáni gyorsítás aktív, még csak ki sem próbáltam mást.
A levegőben itt elég hatékony a rúnája nélkül is. -
heavygrip
senior tag
Igen, a DLC1 fő boss az hagy kívánnivalót maga után, még majdnem feladta a leckét a mocsok(no azért nem sikerült neki leszedni egy extra lifeot sem), igaz már rég toltam le a DLC ket is, szóval egy kicsit ki estem a ritmusból,de már így a DLC 2 végére vissza rázódtam
Azt vettem észre,hogy piszok sok az empovered démon...sokkal több mint ezelőtt fél éve, van hogy egy pályán 3at is bead. Lehet sok az újonc
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Egérpad topik
- Spórolós topik
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...