Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
A cheat-nek amúgy mi értelme van?
Mert ha jól láttam, teljesen független a kijátszástól, szóval csak úgy sandboxban magának tud játszani az ember. Ráadásul az se derül ki hogy kell őket aktiválni. Legalábbis nekem nem akarja ahogy a jutub videókban mutatják.
2. nehézségi szinten játszom csak, de még így is idegesítően nehéz pár szakasz.
Ezek valószínűleg az én lámaságom miatt vannak, de nah.. -
Liner
aktív tag
Az Ultra HDMI vel mikor akarnak valamit szerkeszteni? most már látszik valami de játszhatatlan. Össze se lehet hasonítani Az UHDMI él, legalábbis én nagyon belőttem a másik ahhoz képest siralom. Bocs akiknek nincs ez az igazság. Most alt tabozhatok, hogy hol vannak a dolgok ami szintén siralmas vagy elhagyom a felét a dolgoknak ami meg megint gáz...
-
Liner
aktív tag
Nyufi voltam és nem mertem kipróbálni... Esetleg an valakinek tudomása mi torténik ha reset missiont nyomsz a szörnybörtön végén? Gondolom reseteli az űrhajót 99% de azért mégis ott van az-az egy, hogy a baréangot.. ???
-
Segal
veterán
-
heavygrip
senior tag
Ja bocsi,nem is értem mért weapon wheel-t olvastam. Hirtelen az ugrott be,nem annyira vagyok én tisztában az ilyen kifejezésekkel
Nekem asszem a shoti a q betűn van, a ballista meg az e betűn,de csak marudernél használom,ha éppen eszembe jut. Egyébként én görggőzni szoktam mindíg.
Nem mondom, hogy az én stílusom jó, de az Eternal nem olyan megengedő, mint a 2016 volt, Weapon Swap nélkül eléggé nehéz érvényesülni. :)
Ha a játék minél előbbi végig pörgetése a cél akkor megfelelő az a stílus.Meg a videókat elnézve eredményes,mert a "nagyok" is úgy tolják, viszont kérdés az élvezeti faktor.
Neked is jó játékot
(#691) Daelion.
Ultra Violence fokozatnál úgy se megyek feljebb,arra meg elég az én módszerem is max nehezítem vele a játékot de az meg legyen az én gondom.'viszont legalább úgy szórakozom ahogy tetszik'
Dettó ugyan így vagyok vele
Az előzőt amúgy végig toltam nigthmaren párszor,de ez nem igen fog menni. Szerintem is az Ultra violenc az a fokozat,ami még elég korrekt tud lenni egy fáradt nap után is. Ebben a fokozatban a leg élvezhetőbb a mi módszerünk. -
copass
veterán
-
Daelion
őstag
válasz
heavygrip #688 üzenetére
Én is így vagyok ezzel.
Effektívnek effektív az a módszer de nekem totál anti fun,kb 3 fegyvert váltogatni animation cancel-el. 'amit én minden játékban kerülök,nem szeretem'
Ultra Violence fokozatnál úgy se megyek feljebb,arra meg elég az én módszerem is max nehezítem vele a játékot de az meg legyen az én gondom.
'viszont legalább úgy szórakozom ahogy tetszik'
-
_cHAos_
aktív tag
válasz
heavygrip #688 üzenetére
Pc-n játszom, a Weapon Switch (Swap) azt jelenti, hogy egységnyi idő alatt több sebzést tudsz bevinni, úgy ha váltogatod a fegyvereket lövés közben. (Ehhez nem árt, ha minden fegyver kézreálló kiosztásra van bindelve.) A Wepon Wheel be sincs bindelve nekem , se a Next- Previous Weapon.
Nem mondom, hogy az én stílusom jó, de az Eternal nem olyan megengedő, mint a 2016 volt, Weapon Swap nélkül eléggé nehéz érvényesülni. :)
GLHF :)
-
-
heavygrip
senior tag
Köszönöm,hogy megosztottad velem a személyes tapasztalatodat, tippeket,de maradok az enyémnél. Sokkal élvezhetőbb mindenkit le gloryzni illetve sokkal nehezebb is, hiszen nem ész nélkül lövöldözől a rakétával,na meg nagyobb társaival,hanem próbálod úgy le sebezni, míg be nem stagger-er,ami ebben a játékban nehezebb,mint az elődnél, hiszen nincs Intimacy is best runa.
Próbáld meg így végig vinni a 2016 ot, szerintem még uv-n is elég lesz. Egyébként kinek mi,neked lehet nem tetszik az én módszerem, nekem meg a tiéd. Választható a játék stílus, mindneki saját maga dönti el hogy, miként viszi végig a játékot.
Weapon switch!? Bocsi,de én pc-n játszok,nem konzolon. Gyakorlatilag megállitod vele a játék menetet, megölve annak folytonosságát. Láttam róla pro PS 4 játékost,igen lehet pörgetve is tolni neki,de ahhoz szerintem gyakorolni kelett,nem keveset,vagy csak rá áll a keze, ügyes.
Én egyszer sem használom/használtam.
Az előbb végig toltam a két master levelt,nem akartam gloryzni,illetve annyian vannak,hogy nem sok esély van amúgy sem rá, szóval maradt a dara,ami igy ebben a formában elég könnyű,nekem legalábbis. Láncos ment sűrűn -
_cHAos_
aktív tag
válasz
heavygrip #670 üzenetére
A 2016-os Doom sokkal könnyebb lövölde volt, kb Rocket Launcher-el kitoltam Nightmare-en ,Xbox-on is.
Az Eternal-ban Weapon Switch-el kell játszani, gyakorlatilag le tudod skippelni a fegyver váltás animációkat és elég komoly sebzést lehet bevinni rövid idő alatt, néhány másodperc alatt eltüntethető bármilyen démon.
Tippek a különböző démonokhoz (saját tapasztalat alapján):Arch-Vile: a legnagyobb rohadék a játékban, a Marauder ehhez képest rokkantnyugdíjas
, minnél előbb meg kell keresni, a szokásos Supersotgun, Ballista, Rocket Launcher ugrás közben időlassítással(ez egy rúna) Lock- On -Burst kombót ismételgetni, amíg él.
Baron of Hell: kb. a legnagyobb HP Pool-al rendelkező démon, a Crucible-el gyorsan szét lehet kaszabolni, felelesges pumpálni tölténnyel.
Marauder: easy démon, könnyítésként mindig akkor dobja be a játék, amikor már "elült a buli" soha nem spawnol erős démonokkal egy időben, a jó öreg Supershotgun, Ballista kombóval simple kill.
Arachnotron(aka agyaspók, köszi PCX MÁRK
): Heavy Cannon Scope-al le kell szedni a lőtornyot a fejéről, a maradékra mehet a kombó.
Pinky: fagyasztós gránát, dash a háta mögé és Supershotgun.
Doom Hunter: a platformot kell kombózni, amin lebeg, semmi értelme lelőni a pajzsát Plasma Rifle-el, pedig a Tooltip-ben ez van.
Mancubus, Cyber Mancubus, Pain Elemental, Cacodemon és egyéb közkatonák, ők csak golyófogók
nagyon gyorsan szét lehet kombózni őket.
Glory Kill-t csak akkor érdemes használni, ha szükséges van a HP-ra,
Invulnerabilty-re vagy pozicionálni szeretnél. A láncfűrészt lehet menedzselni, beosztani, de ha kb. CD-re tolod agyhalott módjára akkor sem lösz nagyon mellé.A lángszóró használata pedig csak könnyítés, hab a tortán a + Shield.
-
gainwardgs
veterán
Jöhetne már valami patch, mert a multi játszhatatlan a laggtól...
-
heavygrip
senior tag
válasz
whitezo88 #676 üzenetére
Simán, nem tudom megunni.
Próbálok változatosan játszani,illetve csak hétvégén tudok,( néha van olyan hogy hét közbe is,de ritka) emiatt mindig újnak hat.
Más játék nem nagyon köt le,meg nem igazán érdekel.(#682) TomMusic.
Na igen, elég kemény pályaElőször én sem találtam... egy totemet kerestem,mire rájöttem,hogy az archi csinálja.
Nem rég egy videóban láttam,hogy a csávó gyorsan megkereste, lefagyasztotta, szét csapta és utánna ledarálta a többit. -
TomMusic
őstag
Srácok, csak én érzem a "TARAS NABAD" pályát kegyetlenül nehéznek?
Ez a rész, 6 perc után: [link]
Ha jól láttam, egy Arch-Vile van ezen a pályán, akit ha kinyírok, akkor megszűnik a többi démon körül az a piros lángszerű izé. Na kb. 20x kezdtem már újra ezt a pályát, és 1x sikerült kinyírni. De utána nyilván sarokba szorított és kinyírt a maradék..
Nagyon láma vagyok, hát ez van. -
shotika
őstag
válasz
heavygrip #668 üzenetére
Megértem a problémádat, de ettől még nem a játék a hibás. A készítők se tudnak minden igénynek megfelelni, ahogy nekünk sincs minden féle játékot energiánk kitanulni. De én se mászok be az új Star Wars játék topicjába, hogy fél éve ott rohadok Ogdo Bogdonál, ami még csak nem is boss, hogy miért ilyen "nehéz" a játék
Az pl egy soul játék vagy mi, aminek a kitanulására nem az idő a problémám és még csak nem is az energiám, hanem csak nem akarok vele vesződni. Pedig baromi szórakoztatónak tűnik.
Kicsit olyan érzésem van az utóbbi pár évre visszanézve, hogy sokan, köztük néha bizony én is, testreszabott játékot akar. Vagy inkább azt is mondhatnám, hogy van egy elképzelésünk (ami persze mindenkinek van, ez természetes), és amint megjelenik a játék, s ettől valami elüt, akkor a játék azon része nem működik jól, és nem bennünk van a hiba.
Persze ettől még léteznek olyan részei a játékoknak, amik nem sikerülnek fényesre, vagy nem balanszolják túl jól, de én minden olyan esetben megbocsátó vagyok, amikor ezek a "hibák" tulajdonképpen a játék olyan szerves részei, amik ahhoz kellenek, hogy minél inkább autentikusabb legyen a cucc a saját környezetébenOtt van a PCX-es srác, az is nekiállt hisztizni, mert nem azt kapta, amit várt, ráadásul amit várt, azokról szó sem esett, és ezen felül a játék egy olyan elemét (multiplayer) vesézte ki a fél órás videóban 25 percig, amiről köztudott volt, hogy egyáltalán nem élvez prioritást - és ő megvette a legfullossabb kiadást... Aztán szidta a készítőket...
-
TomMusic
őstag
válasz
Ghostman78 #678 üzenetére
Szia,
Amikor megsebződik (mert pl. belelősz) a démon, és mozdulatlanul, sárgán-pirosan villogva áll egy helyben, akkor a közelében egy "E" betűt nyomva nyom egy glory killt (ami leütés és/vagy szúrás).
-
glory kill-t hogy lehet elővarázsolni ?
-
whitezo88
nagyúr
válasz
heavygrip #675 üzenetére
Hogy lehet ennyit beletolni, hisz minden ugyanaz csak a tapasztalat miatt gyorsabban lehet ugyanazt végigvinni. Master levels mondjuk szintén annyi hogy több és erősebb a lény. De nem olyan mint pl a Diablo, ami szintén mindig ugyanaz, de a random és a karakterek miatt ezernyi óra mehet bele pl abba.
Most nézek egy 2,5 órás UN speedrunt, hozzá se érnek kb a lények. Amit nem értek, hogy ITT miért váltogatva lövi a bosst? (spoiler aki nem vitte végig még)
-
heavygrip
senior tag
Én is így vagyok vele, megunhatatlan pl az,amikor kirúgja a lábát és leveri egy ütésből a földre,vagy csak simán ketté töri a térdével a derekánál ,na meg sorolhatnám
nagyon rá feküdtek ennek a glorynak a kidolgozására, már az elődben is le dermedtem - főleg amikor szét térdeli a fejét a falba - ,de annél még át élhetőbbre sikerült. Nem is használok glory kill gyorsított (seek and destroy?) mert élvezet nézni, csinálni az egészet.
Én az előzőnél nem is vettem fel a drónokat,itt csak azért, hogy kimaxoljam az első slotot ,de őszintén szólva a sörétesnél a sorozat lövőt, gép fegyvernél a rakéta vető részét,illetve a plazmánál az egyiket ( azt,amikor közel megyek és egy gomb nyomasból robbantok,vagy adok egy plazma löketet) szoktam használni.
Majd a második slotnál fel sem veszem eggyiket sem, megpróbálom azt amit az elődnél.Én úgy voltam vele,hogy amint végig viszem,elkezdem az első doomoktól,de túl sokat vártam az eternalra -2018 E3 óta - így nem bírtam letenni
most pénteken is neki fogok kezdeni.
(#672) pitepeti71:
Na nekem meg pont fordítva megy, a láng szórót reflexből nyomom, és mindig sikerül feltölteni a pajzsom, valahogy az jobban rá áll a kezemre. Azt remekül össze tudom hangolni a glory-val:
Van hogy 3-4 démon is stagger-er, mielőtt megadnám nekik a kegyelem döfést gyors lángszóró, aztán a végére maxos is a pajzsom
Annyi hogy a lángszóró nem az R betűn van,hanem a görgőt kell megnyomni az egeren, nekem ez jobban kézre áll.
Harc közben meg szignifikánsan sokat használom a sticky bombot. Szinte random el lehet lőni hátrafelé kettőt, vagy hármat, majdnem....
Végülis jó taktika, frankón tovább lehet jutni ezzel a módszerrel is. Kinek mi,nekem a sticky bomb nem jó,mert folyton gloryzom őket. Tényleg a lelke lett ez a rendszer a játéknak.
Elég drága cucc volt ahhoz, hogy 10-15 óra alatt, átlendüljek rajta.
Na igen,nem is szabad át lendülni rajta, szerintem kezdj neki, kár a platform részek miatt kihagyni.Nekem már 60 órám van benne,de simán beletolok 400at,mint az elődbe is tettem.
-
#48613632
törölt tag
válasz
heavygrip #670 üzenetére
"Lehet én fogom fel rosszul,lehet csak az én hülyeségem miatt van,hogy mindenkit gloryzok és ezért nem boldogulok a vége fele.?"
Ez nekem is probléma volt az elején, de hamar rá lehet érezni a láncfűrészre. A pajzs kicsit nehezebben ment, azt sokszor elfelejtem tölteni most is, de ammo eddig mindig volt dögivel. Még ha figyelek is, és hagyok egy-két zombit a végére, akkor lehet utólag is tankolni, a következő helyszínre.
Harc közben meg szignifikánsan sokat használom a sticky bombot. Szinte random el lehet lőni hátrafelé kettőt, vagy hármat, majdnem mindig talál. Vagy ha nem is teljesen random, de elég, ha irányba állítod a shotit, nem kell túl pontosnak lenni, mint sniper esetén. Ugrás, repülés közben ugyanez. Föntről bimmelem őket, néha azt sem tudom, hová esek majd majd le. Mondjuk ebből lehet cumi is, ezt elismerem. Főleg akkor van ez, ha hátrafelé szaladok, és úgy ugrok valamerre. Olyankjor nem mindig oda esek, ahová eredetileg szerettem volna
De ez mondjuk simán belefér nálam. Nekem ettől élvezetesebb lett csak.
Mondjuk fegyóból még csak a plasma gun van meg, no meg persze amik előtte vannak. Szóval, a nagyja még előttem van a cuccnak. Ebből a szempontból örülök, hogy nmem kapkodtam el a dolgot, hanem szépen adagolom majd, ha egyszer ráveszem magam. Elég drága cucc volt ahhoz, hogy 10-15 óra alatt, átlendüljek rajta. -
Daelion
őstag
válasz
heavygrip #670 üzenetére
Nekem pont,hogy inkább a játék első felében volt nehézkesebb a töltény téma aztán megszoktam az új rendszereket és már nem nagyon okozott gondot.
Én is állandóan glory killezek még akkor is ha nincs rá szükségem mert nem bírom megunni ahogy széttépi/eltapossa,stb a démonokat.
2016 Doomba is ezt csináltam.Fegyverekből meg szó szerint mindet használom 'pár fegyver mod van amit nem használok' kb,valamibe szokott maradni töltény amíg nem kerítek a többibe is.
Shotibol viszont inkább az alap shotit preferálom és ott is a sticky bombot.Még túl friss az első végigjátszás,hogy megint neki essek meg most össze akarom gyűjteni az összes játék figurát amit sikerült elhagynom első nekifutásra.
-
heavygrip
senior tag
válasz
#48613632 #669 üzenetére
Elő fordúlt a régiekben, de közel sem ilyen sokszor. A közvetlen elődben nekem kb sosem,pedig nigthmaren is kitoltam jó párszor. Itt viszont a vége fele nagyon...nem akarom elvenni a kedved,vagy már lehet nincs a platform rész miatt,de durva lesz.
Egyébként megértelek valamilyen szinten,hogy emiatt nem tolod,mert nem jön be,de szerintem érdemes vele játszani mert egyébként élvezetes a játék. Én semlegesen álltam hozzá,de a végén elfogadtam a platform részeket.Lehet én fogom fel rosszul,lehet csak az én hülyeségem miatt van,hogy mindenkit gloryzok és ezért nem boldogulok a vége fele.?
Mert mi van?: Nincs benne az intimacy is best runa -,ami lényegében a glory kill t könnyítette meg az elődben - ergo hamár eggyel több rakétát eresztek egy Hell Knight ba,illetve a ballistat elsütöd kétszer, vagy csak tekerd tovább a minigunt akkor már megdöglik bármi, mielőtt gloryznád. Ezért én az első 4 fegyverrel tolom leginkább,na meg dupla shoti,ami tudom a végén már mazoizmus,de így próbálnám elérni,hogy ne hulljanak le idő előtt mint a legyek és tudjam őket gloryzni. Ez viszont rohadt sok lőszerrel jár. -
#48613632
törölt tag
válasz
heavygrip #668 üzenetére
"Nehogy már a lőszer hiány szabjon gátat az egésznek,főleg egy !DOOM ban!."
Pedig még az ős-Doomokban is előfordult ilyen. Nagyon is része a játéknak. Ami újdonság, az csak annyi, hogy a szörnyeket is farmolhatod."Amilyen ügyetlen vagyok egyébként, ahhoz képest nekem simán mentek a platform részek."
Én is ügyetlen vagyok, de ettől még nekem is mennek. Ha nem elsőre, hát másodikra. Eddig az miatt még nem akadtam el, mert NEM TUDOK tovább menni. Azért akadtam el, mert NEM AKAROK továbbmenniEgyelőre legalábbis ...
-
heavygrip
senior tag
Hol a kihívás? Nem tudom, hogy vagy vele,de attól hogy van elég lőszer még mindig ott loholnak a nyakadon a szörnyek egész tömkelege.
Lehet nem írtam le részletesen az előbb, de nálam ez a végtelen lőszer nem úgy működik hogy csak BGF illetve kard oszt cső. Minden fegyvert használok,felváltva illetve a glory kill re megyek rá, tehát nem oldom meg azzal a dolgot,hogy szét rakétázom az arénákat.
Így is kell pörögni,figyelni sok mindenre, főleg egy fáradt nap után a reflexei sem olyanok az embernek, pláne,hogy még arra is figyeljen,hogy mikor fogyik ki az ammo....Nehogy már a lőszer hiány szabjon gátat az egésznek,főleg egy !DOOM ban!.
Igen, túlzásba lehet esni azzal,hogy folyton a két fő fegyvert használva tarolod le az egész démon sereget, vagy pl e mellé bekapcsolod az iddqd-t vagy a quad damage módot, de úgy már nem élvezhető szerintem sem.
2x kód nélkül vittem végig,no nem vért izzadva,de idegesítő volt már a két utolsó pálya. Egyébként jól írtad,ki lehet tanulni, el lehet sajátítani ezeket a kombókat, de ahhoz idő és türelem kell. Na meg jó játékosnak kell lenni, én meg nem vagyok az.(#667) pitepeti71: mint írtam taras nabadig nekem sem, azután vannak gondok a lőszer hiánnyal.
Amilyen ügyetlen vagyok egyébként, ahhoz képest nekem simán mentek a platform részek. -
#48613632
törölt tag
válasz
heavygrip #665 üzenetére
Nekem sem jelentett problémát a lőszer management, legalábbis eddig. A stílusba szerintem belefér, és szerintem, a játékmenetet sem szakítja meg. Csak néha kell egy láncfűrész, meg egy kis lángszóró a harcba. A glory kill meg amúgy is alap volt nálam
Úgy vettem észre, hogy konkrétan az animáció alatt, nem érhet támadás. A láncfűrésznél is ez jött át nálam, hogy amíg tart a kill, addig nem sérülök.
A pajzsos flame thrower az más. Az nem kivégzés, és azalatt sérülhetek is, amíg szedem. De az nincs is leanimálva előre.
Szóval simán belefér, olyan, mintha addig megállna az idő, vagy legalábbis nagyon lelassulna. Így ez nálam nem okoz gondot.
(A platform részek viszont igen.) -
shotika
őstag
válasz
heavygrip #665 üzenetére
Most őszintén, ha mindig van elég lőszer, akkor hol a kihívás? Így legalább mindig oda kell figyelni - persze ez is kitanulható, de legalább ezzel is építették a karaktert, hogy igen Doomguy az a fazon, aki elvégzi mindenki helyett a piszkos munkát, ő ennek az univerzumnak a szuperhőse, viszont ennek ára van. A koncentráció, a tanulás, a reflexek. Ettől csak még hitelesebb lesz. Az ilyen megoldásoktól (is) volt annak idején annyira jó a Max Payne 2 is. Én ezt a hozzáállást vártam a Duke Nukem Forevertől is, amit egészen az első pálya végéig meg is tartottak, aztán egy poshadt alma lett a végére az egész...
-
heavygrip
senior tag
Én tegnap vittem ki UV-n 5. alkalommal. Vélemény a játékról:
Szerintem, lényegében nem a platform részekkel van a fő probléma. Itt eggyetlen egy gond van, még pedig a lőszer. Most őszintén, miért csak 24 sörétet cipelhetek magammal pl??? A régi Doomban ez alapból! 50 volt, aztán lett 100 a táskával. A 2016 ban meg 60.
Nem értem komolyan ( de szerintem még az idesek sem...), tök jó játék lenne,de elcseszték azzal,hogy tűzön, vízen keresd a kis démonokat egy maréknyi lőszerért?? Megállítva ezzel a játéknak a dinamikáját, a féktelen tűz harcot???
Az elődben ha ketté vertél eggyet - ami ritka volt,hiszen mindig volt lőszer - akkor feltöltött maxra,na meg a ládák is ott voltak,ami szintén felnyomta fullra.Kb. a 9. pályáig ki lehet küszöbölni ezt a lőszer hiányt,de utánna csak szívatás az egész. Én nem szoktam csalni játékokban, szerintem elvész vele az élmény. Amikor az elején megláttam a floppykat a játékban, úgy voltam vele jópofa,de minek? Aztán rájöttem,hogy nem hibába tették azt bele. Én Nekravoltól , tehát az utolsó 4 pályát Infinity ammo bekapcsol és úgy viszem. Kényelmesebb,de így is megvan a nehézsége a játéknak és legalább nem kell folyton arra figyelni mikor fogy ki a lőszer....
-
-
whitezo88
nagyúr
Tegnap este olyan 18 óra játékidővel befejeztem (easy fokozat). Nekem már sok lett volna nehezebben szórakozni vele, nem véletlen vettem le korábban, nem akartam 5x nekifutni egy arénának, a sima gameplay jobban tetszik mint a perceken át nonstop hent folyamatos ugrálással meg dashhel ami kötelező. Az utolsó map így is brutális volt, nem hogy nehéz fokozaton... kell hozzá pár Extra Life az biztos ha valaki nem ezen a fokozaton megy. 2016-hoz képest mindenben több, jobb, de a fenti miatt nekem az talán túl sok volt.
Meg nekem túl sok az utility, ugye a Crucible gyakorlatilag egy 2. láncfűrész, mintha szétszedték volna, az 90%ban megint utility lett, lőszerhez, már közepesen nagy lényekhez is 3 benzin kell. (2016-ban csak talán Baronhoz kellett annyi meg még valamihez).
A gold armorhoz meg ugye Ultra Nightmare kell, csinálja meg akinek 2 anyja van -
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Még nem játszottam ki, de a felén már szerintem túl vagyok.
A konklúzió az, hogy a 2016-os nekem sokkal jobban tetszett. -
Daelion
őstag
válasz
hszilard666 #660 üzenetére
Szerintem se volt vészes a platforming része max fura volt így hirtelen itt DOOMba de meg lehetett szokni.
Most fejeztem be tegnap a Black Mesat mert nekem kimaradt a HL 1 még anno most meg már nem bírtam rávenni magam mert nagyon elöregedett.
Hát ami itt a végén volt a Xen mapokon ugrabukra,puzzle,stb izé hát már azt hittem hogy kitépem a hajam és megy az uninstall a játéknak.1 centikkel nem sikerül az ugrás azt már esik is le a kari,mindenbe bele akad meg alig lehet felmászni dolgokra meg úgy alapvetően körülményesen mozog a karakter. 'tipikus régi játék jelenség'
Ennyit még életembe nem használtam a F5/F6 gombot ami a quick save/load.Ehhez képest DOOM platforming semmi se volt.
-
Dlite
tag
Köszi
21ezret buktam akkor. Kár volt ezt bele tenniük. Gondolom ezzel akartak kis változatosságot bele tenni a darálásba. Maga a játék - nekem aki nem szoktam FPS-sekkel játszani - kifejezetten szórakoztató és ötletes volt...hát így jártam. Majd néha rápróbálok, de ismerem a "tudásom" super márióban
-
Dlite
tag
Megnéztem természetesen. (sajnos nem eléggé időben, mert akkor nem veszem meg...) Tudom is hogy mit kell csinálni - dupla ugrás, dash - de egyszerűen béna vagyok. Mert 1X tuti elrontom, így leesek és kezdhetem elölről
És ha szabadnapon egész napos gyakorlás után nem megy, egy fullos munkás nap után elég kicsi lesz az esély
-
Segal
veterán
Duplán kell hogy elkeserítselek
Alapesetben kizártnak tartom hogy ki lehetne kerülni, max ha találsz a neten mentéseket akkor a következő pályán tudnád folytatni. Viszont az már nem a te játékod lenne hanem valaki más mentése.
A nagyobb baj viszont az rád nézve hogy ha elkezdődik ez az ugra-bugra a játékban akkor onnantól minden pályán elő fog fordulni és sajna egyre durvábbakat fog kérni
Szóval próbálj meg tovább jutni de készülj fel rá hogy lesznek rosszabb ugrálós részek is. -
Dlite
tag
Nagyon vicceset fogok kérdezni
Az ugrálós részt ki lehet valahogy hagyni? Akár chet-tel is....nem szoktam ilyet csinálni, de nagyon elkeseredtem. Reggel óta próbálok átjutni rajta és nem tudok. Mindig beleesek a lávába. 21ezerért vettem egy Super Mariót. Tudom, hogy béna vagyok, de eszembe sem jutott, hogy ilyen supermariós részek vannak benne. Ha tudom, meg sem veszem
Nekem az sehol nem szokott menni...ez van.....
-
Eversmann
aktív tag
válasz
muxi-muxi #647 üzenetére
Szerintem ők is rájöhettek, hogy multiban a játékosokat a nagy játékok idővel felszívják. Nem érdemes huuu de nagy energiákat beleinvesztálni.
Bugok: A játék vége felé több tereptárgyba is beakadtam.
Így elmondva vicces, de akkor nem az mikor egy egész horda elől menekülnél.
-
Egy Xbox one hardcore gamertől lehet esetleg privátban kérdeznem ?
Fórumban nem merek
Én nem vagyok hardcore gamer... -
muxi-muxi
senior tag
Most, hogy ismét viszem a sztorit (és már lenyugodtam), árnyaltabban fogalmazok a játékról: kevés konkurense van, de már most bejelentkezhet az év lövöldéje címre. Oké, nem nagy truváj, mert ritka f1ng évenek nézünk elébe, de akkor is. A játékmenet elég sima, bár a platformos részek megfelelő ritmusérzék hiánya miatt könnyen felmenők emlegetéséhez vezethet. Apropó ritmus: kell hozzá egy végigjátszás, h belerázódjon az ember, de másodjára már sokkal simább lesz a gun-fu (nem vagyok hülye, nem állítom feljebb a nehézséget, szórakozni akarok, nem billentyűket rendelni az összevertek helyett).
A scriptek némelyike beakad (teszem azt fel, lesüllyed egy platform a láva alá és többet nem is jön elő, zárva marad egy ajtó stb.), szerencsére az előző állás visszatöltése segít, de akkor is.
Grafika: van poligonszám bőven, de dinamikus bevilágítás egy szál se, söőt, árnyékok sem nagyon! Oké, így lehetett a megfelelő FPS számot az egekben tartani, de azért ez igen olcsó trükk, nem is veszi észre az ember az első rohanás-kétségbeesés közben. A háttérben álló részek (Taras Nabad távoli részei) elnagyoltak, a textúrák néha méltatlanok ehhez a játékhoz, a lila takonybal kijövő buborékok low-poly megvalósítása szintén.
Összességében elmondható, hogy vannak apró hibák, de egy eléggé jól polírozott jétékmenetű címet kaptunk a pénzünkért. A topic hozzászólásszámán is látszik, a multi nem nagyon fog labdába rúgni (plusz a játékmenet esetén sincs nagyon miről beszélni, ugye, mégiscsak egy szögegyszerű lövölde), és a játék maximum őrjöngeni való. Annak viszont NAGYON. -
wjbhbdux
veterán
Eternal Speedrun helyzetjelentés:
100% Ultra-Nightmare Speedrun in 3:38:20 IGT
by DraQuAny% 29:28
by xamideUN Glitchless in 2h28mn13sec
by Hqrdest -
Sziasztok, van egy olyan gondom, hogy először mikor végigjátszottam, tökéletesen működött a lassítás, de most újra kezdtem 5. pályán vagyok. És nem működik. Mi lehet a gond?
-
chatran
őstag
Szép kényelmes tempóban mára sikerült végigvinni a játékot. Talán jobban tetszett, mint az előző rész, de ennél sem érzek azonnali késztetést, hogy most azonnal ismét végigjátsszam.
Talán majd egy esetleges magyarításkor.
Ennek főleg az az oka, hogy minden lehetséges cuccot összeszedtem egy végigjátszás alatt.
Ami fura volt, hogy már réges rég megvolt az összes praetor suit cuccom, de még így is sikerült 15-öt összeszednem. Van 4 akkum, amit szintén nem tudok már használni a Fortress-ben kinyitottam, mindent.
Megnéztem a szörnyeket, a fegyvereket, meghallgattam a zenéket. Voltam a Ripatoriumban. Játszottam az Ultimate Doom-mal a retro gépen. Nyomtam egy Master Level-t.
Ezeken kívül lehet még valamit csinálni a Fortress of Doom-ban? -
copass
veterán
válasz
AsakuraDave #636 üzenetére
ráadásul még buff-olja is őket, fú de mocsok egy valami az a rész, marauder után alig kaptam levegőt erre meg jön ez a buffidézőgyökér!
-
Liner
aktív tag
Hát ha nem csalnak akkor le a kalappal mert nálam ez a játék a restartról szól. Ultra Violencen megyek és egyáltalán nem idegesít ha behalok.. Viszonylag gyorsan tölt úgyhogy teljesen élvezhető a játék sok halállal is. Max kitolja végigjátszási időt.
Oltári könnyű meghalni Violencen is hát még Nightmaren. Ezért nehezen hihető Nekem. Meg azért valljuk be, hogy legalábbis pld. nincs olyan multi játék ahol ne volnának cheaterek..
Nem kell félreérteni örülök más sikerének csak nehezen hihető ennyi.. :-) -
Daelion
őstag
Quin kb Overwatch béta óta nem játszott FPS-t.
Az amit DOOM-ba csinált kb fájdalmas volt nézni pedig én se vagyok akkora 'pro',kb corpse runolta az egész játékot. 'meghal,respawn és próba amíg kb nem sikerül akár vak szerencsével is'
Valami több mint 420x halt meg.Diablo 3 miatt ismerem de mostanság csak néha szoktam bele bele nézni,hogy mit csinál de ezt én már nem bírtam nézni pláne amikor már a játékot hibáztatta a saját baromsága miatt.
-
_cHAos_
aktív tag
válasz
AsakuraDave #631 üzenetére
Nekem a fegyók így vannak bindelve:
1: Plasma Gun
2: ez hirtelen nem jut eszembe mi lehet
3: BFG
4: Combat Shotgun
Q: Super Shotgun
E: Heavy Cannon
Mouse Wheel Up: Ballista (aka Railgun)
Mouse Wheel Down: Rocket Launcher
F-re van bindelve a Glory Kill és kb. minden más az eredeti kiosztáson (WASD, stb.) , ami szerintem gyorsabb, mint az "ESDF" kiosztás. (Ahhoz polip kéz kell , 10 centis ujjakkal.)
Weapon Weel-t még nem használtam , mióta játszom.
Egyébként láttam olyan Nightmare PC végigjátszást is, hogy a tag végig Weapon Weel-el + Super Shotival tolta. (Quin69 ARPG GOD-nak ( Egyébként "4 gombos Player") hívja magát, Ő az élő példa rá, hogy nem számít mekkora low vagy, akkor is abszolválható a Nightmare Difficulty. -
Daelion
őstag
válasz
AsakuraDave #638 üzenetére
Pókra pl simán rálőttem mindig a sticky bombot és le is volt tudva,többinél meg ha nagyon zavart valami és le kellet szedni a weak pointot akkor fagyasztó gránát és szétszedtem akármilyen fegyverrel ami volt.
Lassítót nem használtam 1x se.
-
AsakuraDave
őstag
Hát pedig a folyamatosan mozgás,ugrálás,dashelés közben sniperrel ráhúzni fejre/weak pointra nem lassít sőt nehéz és gyorsan kell. Persze lassító runa nélkül mert az cheat
@Dara
Közben rájöttem, hogy alap misszióba akkor jön elő elösször az Archvile bár ha csinálod a slayer gateket már kellett hogy találkozz velük hamarabb is szerintem
-
Daelion
őstag
Igen tudom,hogy erős de nekem már 2016 DOOM-ba se jött be és csak a micro missile-t használtam vele már ha használtam azt a fegyvert.
Sniperkedést inkább más játékokban szoktam,itt nekem megtöri a játék folyamatosságát valahogy vagy nem tudom hogy kéne leírni. 'Borderlandsbe pl imádom és majdnem minden karin van/volt állandó kiosztásban'
-
AsakuraDave
őstag
-
Dara
csendes tag
Sziasztok!
Taras Nabad nevezetű pálya nem buggolt be esetleg valakinek ? 4x-re futok neki, és egyszerűen nem fogynak el az ellenségek “battleground” résznél.. Néztem videókat, vegigjatszasokat YT-on, és másoknak nightmaren kb 5 perc.. Nalam a rekord 35 percig bírtam, és olyan mintha indulna elölről az algoritmus és ugyan azok az ellenségek jönnek folyamatosan sorrendben. Találkoztam már pár buggal, de ez teljesen elvette a kedvemet, hiába újraindítás, last checkpoint stb.. -
Daelion
őstag
válasz
AsakuraDave #631 üzenetére
Én fegyvereket kb ott hagytam ahol gyárilag voltak.
Lángszóró R és az egér oldalsó 'alsó' gombjával váltok a 2 gránát típus közt és görgő lenyomásra lövi el.Többi igazából kb ugyan ott van ahol gyárilag is volt,nekem úgy is megfelel.
Távcsövet én meg se vettem játék közben és csak akkor raktam rá amikor már befejeztem a sztorit.
Annyira nem jön be a sniperkedés egy ilyen játékban.
Alap shoti jobban bejött és a sticky bomb mod-al egész gyakran használtam a végéig a többi fegyverrel együtt.Persze én csak Hurt me plentyn vittem végig így elsőre de azért így se lehetett ész nélkül nekimenni mindennek.
Majd talán köv végigjátszásra felrakom 1-el feljebb,az még vállalhatónak tűnik. -
AsakuraDave
őstag
Meg is tanít rá a játék, hogy weak pontokra egy távcsöves lövés elég. Miután meg szerzed a Heavy Cannon-t a távcsövet éri meg rátenni elsőnek, igaz 6 töltény így egy lövés vele de super shoti > sima shoti így miután meglett nem is használtam az alap shotit, igaz hogy azzal 1 ammo egy weak point(bár lehet rosszul emlékszem és a gránát mod is többet használ el mint 1 shoti töltény) de azzal jobban be kell célozni főleg ha távol van az enemy.
Minigun, rakétavető, szuper shoti,railgun illetve weak pontokra elő kapom a heavy cannon-t és ennyi más fegyót nem is használtam.
Gránátok : egerem oda-vissza oldal gombja az "oda/forward"-al váltok a kettő között a "vissza/backward"-al pedig lövőm ki őket.
Meele/glory : F
Lángszóró: R
Chainsaw: C
1: Chaingun
2: Heavy cannon
3: Rocket launcher
Lctrl: Railgun
E:Super shotgun
Q: legutobb használt és a jelenlegi fegyó közt azonnali váltás (pl marauder ellen shoti-val várom hogy villanjon - meglövöm - ctrl(rail gun) és lő - Q(vissza shoti) lő - ctrl vagy Q ahogy épp sikerülígy vissza railgun és lő - ezzel mindig beviszek 3-4 találatot egy villanására általában a 4. nem mindig sikerül)
Persze elsőre alig ment össze vissza váltogattam fegyók közt, de kicsit tolod így és rájösz hogy mekkora állatság ez a játék
persze mindenkinek más bindelés fog bejönni de ez a lényege hogy folyamatosan mozogsz és váltogatsz a fegyók közt és lősz , nem pedig egy fegyón maradsz és azzal mész végig, eszméletlen mikor ráérzel és 2x doom hunter, mancubusok, baron of helleket szedsz le egyszerre 10mp alatt
-
Liner
aktív tag
Szerintem fegyók 1234gxyf1f2 Legalábbis nálam mert gránát váltás egéren van ugye az a g a többi szabad nagyjából. :-)
Igen van egy ami teljesen korrekt. De van olyan ahol egész egyszerűen nem látni nézőként a fejlövést. Már Zoommal.
Szerintem ő gyönyörűen játszik.https://www.youtube.com/watch?v=NhTVGRb6PRM&t=3475s Ez meg fene tudja... https://www.youtube.com/watch?v=2cliPqRwq-k&t=1259s
EZ a zoom Nekem sántít azt annyira nem szívügyem... -
_cHAos_
aktív tag
Simán látszik, hogy nem makrózza az arc a game-et, túl intuitívan és változatosan játszik (15 bindet egyébként se kelljen már makrózni , mert az fail. ) Sztem a többi Youtouber sem csal, tudok én is látványosan játszani Nightmare-en, pedig nem vagyok profi, de ezt a a játék teszi lehetővé. BTW makrózható az egerem és a bill.-em is, összesen 28 makrót tudnék csinálni, ahogy számolom. De ez a játék reflexekről ,muscle memory-ról és a játék ismeretéről szól, semmi extra.
-
Liner
aktív tag
Űrhajóra nem enged, viszont 4 extra életet összeszedtem az első pályán végigrohanással… ergo lehet cheetelni. Nem mintha szeretnék...
-
Liner
aktív tag
Sentinal buttery - bocs
-
copass
veterán
-
Liner
aktív tag
Köszi! Ezek szerint az űrhajóra is csak pálya végén jutok mert rájöttem, hogy van 11 db ilyen energiám amivel ott erősíthetem a karit.
-
Segal
veterán
A kulcsos részek kihagyhatok "csak" egy új fegyvert lehet szerezni vele ha megcsinálod mind a hatot. A pályára tudsz csak visszateleportálni később tehát újra le kell majd gyilkolni az enemy-t ha késöbb csinálnád a kulcsos részeket, secreteket stb.
Addig örülj amíg csak 1 jön a bossból -
Liner
aktív tag
Miért jó ha kinyírok csodával határos módon két Lordot erre berak még kettőt meg egy Doom Huntert
jópofa, hogy akiktől darázott az elején az ember bár csak jönnének, hogy legyen élet páncél töltény. Ezek a ultra Nightmare végigtolások kicsit se macro meg cheat gyanúsak a tubon.. Azt lehet csak irigy vagyok..
Ezeket a kulcsos pályákat ki lehet hagyni?? Mármint később befejezhetőek mondjuk a hajóból odaportolva vagy ilyesmi? AZért ez, hogy berak egy előző pálya főellenséget a végén amikor már azt hiszed szabad a pálya... -
shotika
őstag
válasz
#48613632 #615 üzenetére
Az eredeti, orignal, 1993-as Doom 320*200 felbontással, 4:3-as CRT kijelzőkre írva jelent meg.
Amivel a legtöbbünk találkozhatott, az a Doom95 volt, ez 1996 nyarán jelent meg, és 640*480-as felbontást is tudott. Ez már Windows 95 alatt is működött rendesen (valószínűleg az eredeti is tudott futni, de erről nem találtam semmit - emlékeim szerint akkoriban sok játék miatt át kellett lépni Windows 95-ből MSDOS-ba - hogy a Windows-on belüli MSDOS parancssor mikor jelent meg, az most tárgytalan). -
#48613632
törölt tag
válasz
cyberkind #614 üzenetére
Ok, ezt vágom, de volt egy választási lehetőség, hogy HIGH or LOW detailen fusson. Most az a kérdés, hogy a 320x200 az high avagy low details volt e? Én úgy emlékszem, hogy volt 640x480 felbontás a játékban, de egyre jobban hajlok arra, hogy tévedek.
Ezen felül azt tudom még, hogy az akkori 386-osom, lowon vitte, highen viszont szagattott.
386@40MHz 4MB SIMM 512kB Trident VGAJah, amúgy elég rég vót
-
#48613632
törölt tag
Srácok, az eredeti, 1993-as DooM-ot, milyen grafikai részletességen lehetett játszani? Tudom, hogy volt Low meg High, de ez hányszor hányas pixelszámot jelentett? Valaki emlékszik pontosan?
-
Zen_Ronin
tag
válasz
peterson79 #610 üzenetére
Nem!
Legyikáltam mindent -
heavygrip
senior tag
Nekem olyan gondom lenne,hogy van egy régi Bethesda launcheres profilom egy xxx email címmel,amit kb 2 éve nem használok,mert eltűnt a jelszó, tehát 1 éve csináltam egy újat yyy email címmel a slayerclubb, illetve a rage 2 miatt. Na most nekem steames a Doom ETERNAL, próbálnám össze hangolni a Bethesdás launcherrel, de hibát ír ki.
Akkor játékon belül megnézem a beállításoknál a Bethesda fülnél,erre az email nél az xxx címem van, alatta meg pirosan egy hiba kód....
Hogy lehet ez? Nincs belépve abba a Bethesdás accountba már 2 éve...
Az első pillanattól kezdve hiba nélkül fut a játék egyébként.
Hogy lehet átírni azt az emailt a mostanira,mert nem enged rá kattintani sem.Előre is köszönöm.
-
Zen_Ronin
tag
válasz
cocobanana #606 üzenetére
Újratelepítettem, és most már megy rendesen :-)
-
AsakuraDave
őstag
Hali,
Akit érdekel [itt] a reshade-em, főleg az élességen segít, MXAO-val durva HBAO/SSAO kerül a játékra és az fps-t is csökkenti rendesen így nyugodtan kikapcsolható ha nem bírja a gépetek.
LumaSharpen és Mode1 egyszerre van engedélyezve ha túl sok akkor csak a Mode1-et ajánlom. -
Segal
veterán
Sajna nem lesz megoldás
Én egy ajtó kinyitásával jártam így. Elsőre minden ment simán csak épp belepusztultam a démoncsapatba ami odaát várt.
Probléma egy szál se gondoltam én naiv akkor kezdjük újra, másodjára már mi baj történhetne? Csak annyi hogy nem nyílt ki az a rohadt ajtó. Én még azt is bevállaltam hogy a tök elejéről végigrohanok az egészen, mert bőven a kampány elején volt a probléma, de semmi. Kénytelen voltam a második slotot is felhasználni és kezdeni elölről a játékot
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla