- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48613632
törölt tag
válasz whitezo88 #476 üzenetére
Nekem pont a kihívás jön be. HMP-be kezdtem, de túl egyszerű volt. Szinte minden pályát elsőre megcsináltam, így elkezdtem újra, Ultra-Violencebe. Itt azért többször neki kell ugranom egy-egy harcnak, de pl itt is volt, hogy nem bodogultam vele, kiléptem, másnap meg elsőre megcsináltam.
Bossoktól kicsit félek. Általában nálam ez úgy jön le, hogy ha megtalálom azt a nehézséget, ami kihívás, de nem lehetetlen, akkor a bossoknál elvérzek. Ha lehet menet közben nehézséget állítani, akkor ilyenkor visszaveszem, mert van, hogy napokig nem jutok túl, azt meg nem szeretem. Főleg azért egyébként, mert a bossoknál nem szabad harc van, hanem ritmusjáték. Azt meg annyira nem élvezem.