Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz PSti #17 üzenetére

    Szóval aki továbbra is PC-ről vagy laptopról akar ügyfélkapuzni, az szarjon sünt?

    Jópofa különben, hogy csomószor, amikor látszólag semmi sem indokolja, hogy kizárólag okostelefonra legyen elérhető valami, szarnak a sima webes fejlesztésre. Vagy ha éppen foglalkoznak is vele, korlátozott funkcionalitással.

    Nem tudom melyik agyhalott szerinte fekete-fehér a világ. A be kell mászni személyesen és a csak okostelefonon intézek mindent közt azért még van pár fokozat.

    Otthon elintézNÉM PC-ről pl. e-személyivel, amivel szintén nem lehet majd bejelentkezni. De nemrég néztem meg, hogy működik-e még az e-személyi kliensprogram és az e-azonosítás részhez frissítés is jött.
    Mondom most akkor megszűnik az e-személyi használhatósága vagy frissítjük a tanúsítványt? Döntsük már el baszki! :W

Aktív témák