Új hozzászólás Aktív témák
-
m.tomi4
tag
válasz dellkereső #20353 üzenetére
hello,
nekem i3-as 2,53GHz proci + ati hd5650 1GB
Fullon megy a 2004 és a X verzió is
amúgy elég egy 512mb -os kari és azon már megy is a 2004-es elég szépen
az X csak minimumon -
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20377 üzenetére
hogyne....... istenem hogy itt néha tényleg milyen jóképességű emberek ültetnek fel tömegeket...
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20379 üzenetére
nem. Én arra céloztam, hogy 1-2 ember olyan hülyeségeket tud állítani és megtéveszteni másokat, hogy az már fájdalom. A vostro szériával nincs semmi gond, az xps-sel (hálisten itthon a boltokban csak a sima xps fut ami azért még mindig minőségibb mint az inspiron xps vagy melyik), egyedül a sima inspiron szériát érdemes kerülni
-
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20385 üzenetére
Na ja, aki Szíjjártóban nem bízik, az Orbánban sem bízik; Aki Orbánban nem bízik, az a mi szép ócsai jövönkben sem bízik. És aki aki a mi szép, fényes, boldog jövőnkben nem bízik, az áruló.
xanadublog.bplaced.net
-
randras
veterán
válasz dellkereső #20353 üzenetére
-
Norbi-01
csendes tag
válasz dellkereső #20431 üzenetére
És miért jobb kerülni őket?Nem kiforrott technika,vagy melegszik?
Pont most akarok ilyet venni!(Csak azért kérdem) -
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20433 üzenetére
Az anyaghasználata jóval gyengébb, mint a Dell üzleti modelljeinek (Vostrot leszámítva, az ugyanaz belül, mint az Inspiron, csak a háza erősebb. Összeszerelésben sokkal jobb, mint például egy msi (haverét szétszedtem múlt héten, alig bírtam összerakni, a csavarok műanyag távtartói szétmállottak, na ilyen még a legolcsóbb, kommersz Dellekben sem fordul elő).
Mondjuk, a haver fiának az Acerje is többet járt Brnoban, mint amennyit működött....[ Szerkesztve ]
xanadublog.bplaced.net
-
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20439 üzenetére
Mindegyik gyengébb konstrukció, mint a Latitude-ok, a Precisionokról nem is beszélve...
@Inspiron/5110: Nemcsak a konstrukció gyengébb, a topikot végigolvasva 5110-re rákereséssel a jobb felső sarokban, az is látszik, hogy a felhasználóik általános számítástechnikai ismeretei is a béka feneke alatt vannak, hogy finoman fogalmazzak.xanadublog.bplaced.net
-
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20441 üzenetére
Játékon kívül jó a Latitude, játszó ismerősöm a versenyekre az asztali gépét viszi. Hibátlan állapotú, garanciális Latitude-okhoz hozzá lehet jutni 100-150 ezer között, amelyek újonnan félmillióba kerülnek.
xanadublog.bplaced.net
-
SzaboZE
addikt
válasz dellkereső #20441 üzenetére
Szellőzés az alján mindegyik gépnek van, ezt nem fogod megúszni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz dellkereső #20431 üzenetére
Az Inspiron nem is véletlenül olcsóbb a Latitude/Precision szériánál.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
m.tomi4
tag
válasz dellkereső #20431 üzenetére
milyen üzletünket?????
semmi közöm a bolthoz, szimplán annyi hogy én is náluk vettem a gépem és olcsóbban mint bárhol máshol!!! Ennyi!!!
idézem:
"Dell Inspiron N5110 AKC 4GB W7 +Office H&S PKC SOROZAT
# Processzor: Core i7 2630QM (2000)
# Memória: 4096 (DDR3) MB
# Merevlemez: 500 GB
# Kijelző: 15.6ʺ HD (1366x768)
# Videokártya: 1024 MB NVIDIA GF GT 525M
Operációs rendszer: Windows7 HomePrem 64 HUN
200eFtDell Inspiron N5110 Black OP i7 8GB NoOs
# Processzor: Core i7 2630QM (2000)
# Memória: 8192 (DDR3) MB
# Merevlemez: 500 GB
# Kijelző: 15.6ʺ HD (1366x768)
# Videokártya: Intel HD Graphics 3000
# Operációs rendszer: nincs op. rsz.
180eFt"ő mondta a dell inspiron n5110 szériáját.
én csupán jó indulatból írtam neki egy másik boltot ahol olcsóbban megtudja vásárolni a kívánt gépet. -
soldi3r
veterán
válasz dellkereső #20451 üzenetére
ez attól függ, 3 éve nyúzok egy lifebookot, igaz, hogy foltos a kijelző, ki van törve-harapva belőle itt-ott, de műszakilag még semmi gond nem volt vele, pedig én nem irodista vagyok, megkapja a magáét...
E30 (oo=[][]=oo)
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20451 üzenetére
van a csaladban egy osregi Fuji Amilo Li1705 (amikor uj volt, mar akkor is a kategoria legalja volt mind minosegben, mind teljesitmenyben). A VGA ja hibas, neha szemez-csikoz, az akksija total beszart, tulmelegszik, de mukodik. Ugy, hogy idokozben Afganisztant is megjarta, ahol ugye veletlenul sincs hoingadozas, por, ilyenek. Es mukodik. Szerintem ez nem eppen himestojaskent kezeles, ugyhogy ovatos lennek ezekkel a kijelentesekkel.
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20466 üzenetére
erdekes, ez nem derul ki sem a te hszedbol, sem pedig abbol, amire valaszoltal (a kollega egy regi FuSi-t emlit szinten, amire te irtad, hogy himestojaskent kell banni veluk). En erre irtam, hogy azert ovatosan a FuSirol alkotott velemenyekkel, mert nekem speciel van egy mukodo gepem ami megjarta a harcmezot is (es itt a harcmezo nem az 1x-2x leejtest jelenti, hanem szoszerinti NATO-s csatateret )
-
mghltm
addikt
válasz dellkereső #20481 üzenetére
az elso inditas passz
a memoriat meg kell nezni ( gepet szetszeded vagy megkerded az eladot vagy windowson belul aida )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
kilozsul
aktív tag
válasz dellkereső #20481 üzenetére
Feltelepített win, max bemutatótermi darabon lehet... egyébként vagy előtelepített, vagy oprendszer nélküli...
Az ujjlenyomatolvasó tényleg annyira hiányzik?
Kétgombos a tapipad, bizony... Viszont multitouch, tehát tudsz velle görgetni fel-le és oldalra, két ujjal nagyítani-kicsinyíteni és nagyméretű... Ennél jobb tapipadot max macbookon használhatsz...
Ha 4gb a memória, akkor az egy modul. Először én sem hittem el, hogy ilyen kultúráltan van megoldva, de én is vidáman pattintottam be még egy 4gb-os modult az eredeti mellé
-
kilozsul
aktív tag
válasz dellkereső #20486 üzenetére
Hát nem sok típust mutatsz, ahol nem két darab modulból oldják meg a memóriát... Én egy Kingstont tettem mellé, eddig kifogástalanul működik. (Bár megjegyzem, nem tesztelgettem, meg hasonlítottam össze semmivel)
Más kérdés, hogy egyelőre 8gb memóriát csak extrém esetekben fogsz kihasználni...
szerk: ha nagyon zavar, hogy nem 102 billentyűs a tapipad, akkor ajánlom az Opera böngésző mozdulatparancsait
[ Szerkesztve ]
-
kilozsul
aktív tag
válasz dellkereső #20488 üzenetére
Igen, így érthető természetesen Én is virtualizáció miatt léptem meg a bővítést, ott meg néha örülhetek ha elég
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20490 üzenetére
egy rakat szart elotelepitve felettebb hulye particokon
windowst 3 peldamyban elotelepitve lemezen es backup padticion
driver cd
valami fostalicska dvd bluray lejatszo talan megerdemeskapasbol win ujrahuzassal kezdeni teljes formatalassal de en pont a napokban filoztam el hogy felteszek egy nem oem hanem msdna verziot mert kb 10 szazalekkal kevesebb memot eszik es olyan 15 szazalekkal kevesebb process fut rajta mint az oemen. a masik itthoni gep ami egy gyengebb i3 as kivitel 2x olyan gyorsan bootol mint az erosebb oemes
-
EstiloL2
tag
válasz dellkereső #20495 üzenetére
De ettől lelassulnak a játékok? Vagy lesz valami baja a gépnek? Mert pl. ha GTA 4-ezel nem elég 1GB memória. Mondjuk más játékra sem nagyon. Lehet ettől fagy ki a gépem?
-
őstag
válasz dellkereső #20519 üzenetére
Egyedi rendelés prohardveres kollégától.
-
soldi3r
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz dellkereső #20527 üzenetére
szerintem központi szám, kapcsolnak innen ahova akarod
E30 (oo=[][]=oo)
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20525 üzenetére
no offense de nem vagy kicsit szorszalhasogato? a garancia a garancialapon van feltuntetve amit a nagyker allit ki es a dellnek a szervizszama google elso talalatok kozott megtalalhato
-
Muerte
addikt
válasz dellkereső #20530 üzenetére
"Túlságosan megfoghatatlan" Ezmiez?
A dell garancia a következő képpen néz ki: Felhívod a 0680... számot,ott felveszi egy ügyintéző a problémádat,kéri a service tag-et mást NEM,az alapján látja a típusodat.Ha tudod konkrétan milyen alkatrész kell megrendeli SZÓ NÉLKÜL és másnap a Te lakhelyedhez legközelebb álló szervizes beszereli neked ott ahol Te mondod,otthon,melóhelyen stb.Hát már bocs de ha Te tudsz korrektebb garanciális céget akkor jelezd már légyszi melyik az,mert én már Acer-es korszakomban 2 hónapra elbúcsúztam egyszer a gépemtől mikor Brno-ba addig szarakodtak vele,és rohadtul nem érdekelte őket hogy a munkámhoz is kellene.
Amúgy meg elkérheted az ügyintéző e-mail címét de minek.Ők csak felveszik a problémát.A szervizelés ki van adva egy rakás külső cégnek pl.Getronics és társai.[ Szerkesztve ]
-
Muerte
addikt
válasz dellkereső #20532 üzenetére
Úgy látszik nem magyarul írtam hogy nem érted?
A géped csak szélsőséges esetekben viszik el!
Ha Te azt mondod pl.hibás az alaplapod,VGA-d,vagy wifid stb.Azt a support felveszi hibajelentésbe és a szervizes megy hozzád és HELYBEN JAVÍT! Nem kell neked menni meg vinni sehova a gépet,és ez itt van Magyarországon,ne legyél már ilyen értetlen[ Szerkesztve ]
-
Muerte
addikt
válasz dellkereső #20535 üzenetére
Hát eddig a garanciális dolgokkal volt problémád most meg már h mi lesz gar után,meghogy nem tudod fogadni a szervizest.Szerintem ne vegyél Te dell-t ha ennyi a problémád vele
Éppenséggel pont itt élek Magyarországon és pont leírtam már mindent amit tudni kell a dell szervizelésről de részemről lezárva.[ Szerkesztve ]
-
Muerte
addikt
válasz dellkereső #20539 üzenetére
Ehez a géphez nincs magyar billentyűzet,nem éppen Magyarország a vásárlói célközpont.
-
soldi3r
veterán
válasz dellkereső #20535 üzenetére
hát akkor mégegyszer leírom a nyomorom:
3 éves és fél éves D620, előjött a VGA hiba, csíkoz a gép. Felhívtam a Dellt, mondták, hogy ez egy elismert típushiba, alaplapcsere, mikor jöhetnek? Kérdeztem, hogy garanciában? Persze. 3 nappal később délután 5-re jött a szervizes Pesttől 220km-re és a konyhaasztalon cserélték az alaplapot, egy aláírás és viszlát. Jelenleg ezért van 3db Latitude a családbanA fenti cikk nem túl mérvadó (szerintem) az, hogy mekkora a linux támogatottság speciel nálam nem sokat dob. A TP T szériája már kínai. Egy X-re viszont fájna a fogam, ha olyan lenne a szerviz mint a Dellnél. De nekem napi szinten kell a gép, nem tudom hetekre otthagyni a szervizben.
Ráadásul 2 piszkosul nem egyforma teljesítményű gépet hasonlítanak össze, na vajon a kisebb vagy a nagyobb teljesítményűnél dolgozik többet a venti? Az stimm, hogy a HDD-je szar, de SSD-vel és Intel VGA-val nálam ha nem sokat pörög a venti.
Sajnos nem részletezte a végét a nem összemérhető szervizről, de ott a Dell viszi a pálmát. A TP topikban jót még nem olvastam Lenovo szervizről.
Eddig egyedül a D610-et kellett nyugdíjazni, de csak azért mert átfolyt a bellentyűzeten másfél liter folyadék és elment az inverter, hihetetlen, de csak az.E30 (oo=[][]=oo)
-
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20539 üzenetére
"Próbálom felmérni a várható problémákat. Nem három évre tervezem az új gépet.."
Az jó, ha valaki felméri, hogy mire számíthat, de Nálad ez már a paranoia határát súrolja. Próbálom lassan írni, hogy megértsd.
1, Ha gond van a géppel, felhívod a Dell zöld számát (jó, most mondhatod, hiába ingyenes a hívás, a telefon kopását és idődet ki téríti meg neked)
2, Próbálják behatárolni a hibát, a következő munkanapon ott a szerelő a javításhoz szükséges minden alkatrésszel (például egy touchpad hibánál nála lesz egy komplett alaplap is, mert kétesélyes a dolog; ha kell, azt is cserélik.
3, Választhatsz, melyik szerviz jöjjön, mindegyik profi és gyakorlott, ha nem is gyakran romlanak el a Dellek, azért a legnagyobb mennyiséget eladó cégnél mindenre van esély.
4, Ha Neked kényelmetlen, hogy kimennek Hozzád, beviheted a következő munkanap délutánján a szervizbe, ott megvárhatod a javítást, vagy otthagyhatod, és 2 óra múlva mehetsz érte, ha Neked kényelmetlen, mehetsz érte 2 hét múlva is.
5, Ha lejárt a garancia, ugyanazokba a szervizekbe viheted, kérhetsz árajánlatot, stb.
6 Amennyiben olyan a hiba, amit Te is ki tudsz cserélni, másnap a futár viszi az alkatrészt (például akku, táp, stb).
7, Mielőtt megvennél egy Dellt apróhirdetésből, a Dell Supportnál le tudod ellenőrizni, hogy a gép nem lopott-e. nem egy ilyent hirdetnek a hardveraprón.
8, Ha például elfelejted a bios jelszavadat, több neves laptopgyártó vetet Veled egy új alaplapot, arra garancia nem vonatkozik, a Dell a service tag alapján küld egy master pw-t, amivel meg tudod változtatni az ismeretlen jelszót.
9, A Dellekhez olyan service manualok vannak, amelyek alapján a legtöbb hibát magad tudod orvosolni, nem veszik el a garancia, ha szétszeded a cuccot, kicseréled a hdd-t, az odd-t, a ramot, wlan, wwan, bluetooth kártyákat.
10, Ha mazochista vagy, illetve a gép csak dísznek kell, akkor vegyél mondjuk Acert, de ne lepődj meg, ha egy év alatt ötször elviszik Brnoba 1-2 hónapokra.xanadublog.bplaced.net
-
soldi3r
veterán
válasz dellkereső #20543 üzenetére
hú, akkor én szerencsés vagyok, mert a Dellekből eddig csak 1-gyel volt 1x volt használatból eredő problémám, de szervizben egyik sem járt
a zsanér előbb kikopik a Lenovo T szériában, mint a Dellben, T4x-hez (szerintem a legjobb T szériás TP) meg T6x-hoz is volt szerencsém, ezek után nem vennék T4xx-est gépetE30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
válasz dellkereső #20545 üzenetére
Nem találtam a dell.com-on a hivatalos dell szervizre utaló nyomokat, csak a supportos tel.számot.
E30 (oo=[][]=oo)
-
soldi3r
veterán
-
xanadublog
csendes tag
válasz dellkereső #20548 üzenetére
Nem sok olyan gyártót tudsz mondani, akinek saját szervize van.
Nekem az órámnak, a kocsimnak, az okostelefonjaimnak "külsős" a szervize, de ez min változtat szerinted?xanadublog.bplaced.net
-
mghltm
addikt
válasz dellkereső #20551 üzenetére
meg a ferrarinak is csak szerzodott partnere van itthon, pedig tobb tizmillios autoik vannak...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
horvathd
senior tag
válasz dellkereső #20551 üzenetére
Nem azért, de a Lenovonak sincs saját szervize: [link]
[ Szerkesztve ]
"The Kid just rages for a while."
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20548 üzenetére
a dell magyarország kft egy nagyon kevés emberrel üzemelő szervezet - kb van egy szerelő, egy ügyfélszolga és egy menedzser kb, és kifújt. A tényleges munka a nagykereskedéseknél van. Főleg a CHS-nél. De ez nem csak dellnél van így, hanem mindegyik gyártónál, relatíve kevés embert foglalkoztat a hazai üzletág (a HP-t és IBM-et hagyjuk, mert ők többszáz fős shared service centereket üzemeltetnek külföldi piacokra, ami más téma, de pl a több száz fő mellett a HP hivatalos gyártói szervíze - ami szerződött partner - is elfér egy földszinti egyteres kis irodában.....)
ez főképp abból adódik hogy a márka egy franchise, ugyanúgy működik mint a fornetti pl, vannak bizonyos feltételek aminek meg kell felelni (ISO szabványok, Microsoft tanusítványok, stb) és onnantól kezdve mehet a menet......
amikor meghibásodik a gép, a szervíz egy kisteherautóval úgy érkezik ki hogy a szerelőnél ott van egy teljes gép kb, darabokra szedve, hogy bármilyen eszközt cserélni tudjon a helyszínen. Elvinni nem fogja.
A leírtak alapján nem tudom én ajánlanék neked dell gépet, mert a garanciális ügyintézéstől szépen eljutottunk a garancián túli problémákig és hogy törhető e a BIOS vagy sem.....hát basszus, ezek aztán valós problémák, a vonaton / metrón / buszon / villamoson utazó 140 nyugdíjas valójában mind ruszki kém, és a csirkefarhátba rejtették a BIOS-törő wireless csodaojjektumot, a fiatalok akiknek meg az értelmi színvonala kb kimerül abban hogy félóráig röhög azon ha fingik egy hangosat, na azok aztán helyben felfogják neked törni a BIOS-t.....ugyanmár
Újfent csak azt tudom mondani, no offense, de az igényeidnek szerintem lehet még egy katonai Toughbook se felelne meg amit 3 beléptetős páncélteremben őriznek és csak olyan szervízes léphet be oda, akinek "Panasonic" felirat van tetoválva a seggére....
de a gép legalább fedi az sRGB, Adobe RGB skálát: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20558 üzenetére
high end model: az i3as verziótól az i7esig mind ugyanazzal a panellal van szerelve. Tehát kurvára nincs különbség színminőségben egyik XPS 15 között sem, amelyik fullHD panellal van szerelve.
A vizuális alkatoknak érdemes megnézni a képeket is, nem csak elolvasni amit írnak. Mint írtam, az L501X tesztelésénél bekalibrálták a kijelző koloriméterrel, ami mondjuk 80%-ban fedte le az AdobeRGB-t, különböző színtartományokban. Ugyanez a panel egy L502X teszt szerint kalibrálatlanul szintén kb 80%-ban fedte az AdobeRGB spektrumot, csak másik színtartományban (pont azt a tartományt lefedve ami az első tesztben "hiányzott")
Mi következik ebből? A képernyő képes lefedni a teljes RGB skálát, csak nem tudták jól beállítani, főleg mert mondjuk második körben már meg sem próbálták, de a tesztek igazolták hogy képes minden olyan tartományban működni a kijelző ami az sRGB / Adobe RGB szabvány része.
Ez így megfelel, vagy kerítsek egy Dell-es vezérigazgatót, hogy adja írásba ?
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20558 üzenetére
miért ne adhatnának 3 év garanciát ? eltérő vásárlási szokások. Btw USA ban is adnak három évet, csak ott egy ugye a gyártó külön webshopot üzemeltet ahol te rakod össze a gépet. Na kérem abban annyi a trükk, hogy a rendszer mindenből az alapot ajánlja fel és mindig egy nettó összeget látsz a kosár tartalmánál - így gariból is csak az alap 1-et kínálja, de kb 3 mperc és 2 kattintás alatt kiterjeszthető 3-ra, hozzáadva a kosárhoz azt a kb 100 dolcsit pluszba, amivel a vásárlók kb 99%-a él.
Magyarországon meg annyi a difi, hogy nicns gyártói webshop és a boltiban kapásból csak azt látod amire 3 év van.
azért az amcsik sem olyan hülyék, jóhogy mindenki minimum 3-al veszi, az hogy valami adható, vagy azzal adják, két teljesen különböző dolog
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20563 üzenetére
de bakker értsd már meg, hogy dellnél nincs ilyen "nem olyan ahogy a user elképzeli", mivel kb telibe fossák még a garancialapot is az apróbetűkkel együtt, van egy adatbázis, van egy service tag, amit a gyártó tart nyílván minden gyárkaput elhagyott gépről, és ezek alapján tartják rögzítik a garanciális időtartamot és a "tartalmát", hogy mire vagy jogosult garanciatípustól függően (NBD, beszállítós, és még isten tudja hány fajta van)
Nagy valószínűséggel a szerelő még csak a számlát sem fogja elkérni tőled, bőven elég neki ami benne van a rendszerben.
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20567 üzenetére
átvételkor gépen rajta van a service tag, vagy dobozon szériaszám, megkéred a boltost lépjen fel netre vagy megteszed te mobilon keresztül és látni fogod, hogy az adatbázisban mi van rögzítve. 2 perces meló. Hurrá.
Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy feleslegesen, kibaszottul túlspilázod. Én se voltam kutya az 1 éves keresésemmel, de te még arra is ráteszel 2-3 lapáttal. Van egy gép, tetszik, nézd meg, rendeld meg, csekkold le, és használd, vállalva ugyanannyi kockázatot mint amennyit többszázmillió notebookot használó ember, se többet, se kevesebbet.
Azért nem érdemes ezen ennyit pörögni, mert egy idő után már több lesz a gép leellenőrzése és bebiztosítása miatt lefutott körök által generált "többletköltség" (időráfordítás, telefonálgatás, stb) mint amennyi a ráfordításból eredő haszon. Vagy csak szimplán buksz egy olyan gépet, ami tökéletesen megfelelne az elvárásaidnak, mert nem tudsz dűlőre jutni magaddal, hogy bevállalod ugyanazt a szintű kockázatot mint 10 deka parizer vételekor (romlott, vagy sem, fifti fifti)
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20569 üzenetére
reménytelen eset. Így kb ez az egy kifejezés jutott eszembe. Részemről a tanácsadást befejeztem, mert mintha a falnak beszélnék, csak tán annak több haszna volna.
-
Kobe
veterán
válasz dellkereső #20571 üzenetére
azt nem veszed észre, hogy ha valami neked nem tetszik, mert téves információkkal bírsz róla, és elmagyarázza az ember, hogy nem egészen úgy van az, jön a következő kérdés, amit kifogásolsz, erős konspirációs teóriákra alapozva ? Ilyen alapon évekig lehetne itt vitázni, még akkor is találnál valamit, ami nem egyértelmű, szerinted nem úgy van, stb
az okfejtésed lényege tartalmilag kb így hangzik, végigkövetve az elejétől: mivan a garanciaidővel, no meg a garanciaidőn túl, mert anak betonbiztosnak kell lennie, mivel egy gép biztosan meg fog hibásodni már az első évben, és különbenis a kereskedők 90%-a is arra játszik, hogy a rossz áron kirakott kirakati / refurbished szürkeimport darabokat sózzon rám kisbetűkkel teleaggatott garanciapapírral amivel úgysem tudom javíttatni ha kell, vagy lenyúlja a futár, ha meg mégsem és kiviszem a boltból a frissen vásárolt gépet, egyből letámadnak a KGB-s kémnyugdíjasok és bill gatest megszégyenítő fiatal programozózsenik, hogy ott helyben wifin keresztül hackeljék a biost.
újfent csak nem sértésként mondom, de ha boltos lennék és betérnél hozzám, lehet 1-2 ilyen kérdés után felmutatnám "A kiszolgálást megtagadhatjuk" táblát, és megkérnélek inkább tisztelj meg másik kereskedelmi egységet a bizalmaddal
BTW, a dellt nem kell védeni, többen megmondták, hogy
a, paranoiás vagy, de nagyon
b, az információid 90% téves és hasraütésszerű (lásd helyszíni garancia, illetve külföldi garancia időtartama, stb). Amit feltételeztél a dell gépekről, rendre rácáfoltak az emberek, hogy papíron rögzített, bizonyítható módon teljesen másképp van a gyakorlatban. -
mghltm
addikt
válasz dellkereső #20576 üzenetére
nagyon gyerekesen viselkedsz, pedig sajat elmondasod szerint idosebb lehetsz 30-nal: elég sok negatív tapasztalatot szedtem össze az elmúlt pár évtizedben. tobben probaltunk neked segitseget, tanacsot adni kulonbozo modokon. nem szemelyeskedtunk, elmondtuk neked a sajat tapasztalatainkat, velemenyunket.
"Mindig elfelejtem, hogy magyar fórumokon érdemi információra számítani meddő erőlködés." angol, nemet es francia forumokon ugyanez a helyzet, a kulfoldiek egy fokkal sem jobbak vagy rosszabbak...
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Rocko007
aktív tag
válasz dellkereső #20583 üzenetére
tök 8 hogy hány hónap alatt romlik le az akksid, ha 1 éven belül jársz: garanciában kicserélik neked. Kicsit túlságosan agyalsz, inkább építs egy gépet, amire majd vállalod a felelőséget. részemről ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új Thinkpad P1 Gen 6, FHD+ IPS, i7-13700H, NVIDIA Quadro A2000 Ada -8GB-, 64GB DDR5 1TB NVMe, 4G LTE
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" 2K I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G3 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- HP EliteBook 845 G8 / Ryzen 5 PRO 5650U / 32GB/512GB
- Eladó Sony Vaio PCG-71211M notebook / Intel i3 / 4GB DDR3 / 120GB SSD / 1 TB HDD
- Lenovo Thinkpad X280 notebook
- Eladó hibás Asus F5SL notebook alkatrésznek / core 2 T4300 / AMD HD 3470
- 1 év garanciával THINKPAD X1 YOGA G2 - 14" FHD TOUCH 360 +wacompen, I5, 16 / 256
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest