Hirdetés
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple MacBook
- Házimozi haladó szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Hogy legyen egy kevésbé pozitív "hír" is:
Február 16-án vásároltam egy Rossmann üzletben (2774 forintért) Curve kártyával. (Valószínűleg Apple Pay-en keresztül, de már nincs a historyban a tranzakció.) Másnap, azaz 17-én délelőtt jött a push a banktól, hogy másodjára is beterhelték az összeget, de a Curve appban továbbra is csak egyetlen, az eredeti tranzakció látszódott. Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mi a helyzet, amire a következő választ kaptam:
"Thanks for your patience, I've looked into this and it looks like your transaction "Timed-Out", causing an unexpected double charge. If the transaction was charged to your payment card, rest assured this is an authorisation only and it will be reversed automatically after 7 days. It can then take up to 5 working days to drop off your statement. For a while, it may seem like you were double charged, but the first authorisation will drop off after 7 days. I understand that this is frustrating and I'm very sorry for the inconvenience caused.
Your transaction will have been successful but an additional authorisation will have been made during the Time Out making it appear as it may have been double charged. Rest assured, after 7 days this should settle and you'll see that only a single charge was successful.
It seems that due to the nature of this timeout, it didn't successfully decline at the time and the merchant still requested the funds. This meant that when our system was finally able to collect the funds it automatically did this. In this case, it just happened to be at 10:47 the next day."
Végül egy hónapot vártam, de refund az nem jött, ezért ma ismét írtam nekik. Válasz:
"Luke here from the Payments Team, stepping in for Freya - Thank you for your ongoing patience and I'm sorry to hear you've been charged multiple times for the same transaction.
I’ve checked your account and I can see that the original transaction declined due to a “Timeout” but was immediately re-processed. This means someone in the payment chain didn’t reply in time; it could’ve been us, your bank or payment processor. I’m really sorry about that, it’s not very common but it happens sometimes.
After the transaction declined, the initial authorisation amount didn’t automatically void itself. I’ve now cancelled the extra charge. You should see the amount we charged drop off your bank account in the next 1-2 working days, but depending on your bank it might take up to 5 days. I'm sorry for any inconvenience and confusion caused."
Lényeg a lényeg, érdemes feljegyezni vagy nyomon követni valahogyan az esetleges dupla terheléseket, mert előfordulhat olyan, hogy nem oldódik meg magától az ügy.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OTP Bank topic
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple MacBook
- sziku69: Szólánc.
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- 170 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- magyar billentyűzet - 165 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- 164 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- Apple iPhone 13 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku: 100%
- Eladó Oppo A78 5G 4/128GB / 12 hó jótállás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3944, 100% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3832, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis

