- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Bluetooth hangszórók
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
norrberth
addikt
Ha Magyar Bin es a Curve.
Akkor a G Pay fog menni vele?Nekem a legutolsó lesz [link]
-
emeritus
tag
Mi lett/lesz a refund sorsa? Nem kerül(t) vissza a bankszámlára? (Még júliusban írta a Curve: "Moving forward, refunds will be released immediately onto your Curve Cash Card in the app. You can spend it right away and skip the 1-5 day processing time from your bank. ..."
-
emeritus
tag
-
Tony3
csendes tag
Sziasztok.
A helyzet:Emagon vásároltam egy tv-t, curve kártyával.
Visszaküldtem 30 napon belül, visszakértem a pénzem.
Namármost, a curve kártyára utalták vissza a vételárat, viszont én nem találom.
Mi van ilyenkor???
Melyik kártyán kellene látnom az összeget?
A curv card-on vagy a hozzácsatolt kártyák valamelyikén?Help!!!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #5978 üzenetére
szerk: igen. az új eleje 5574 4489. most már egyből látszik az appban, az első próbálkozásra a régi adatok maradtak benne
mindig akkor történik valami, amikor panaszkodom, hogy nem történik semmi
meglátjuk, másodjára sikerül-e magyar BIN-es kártyát kapnom:
I'd like to firstly apologies for whats happened. I've checked our system and can see that the card was issued with the correct preferences - however it doesn't seemed to have followed through.
As your details are still within this ticket, I'm going to reissue your new card under the correct details again and refund the £5 to your Rewards card. I've also raised this issue with my management and we'll be looking into this.
Once again, I'm very sorry for the experience you've had. It's not the experience we want to provide our customers with.
Please let us know if there is anything else we can help you with in the meantime.
Have a great day and keep us posted!
-
Oliverda
titán
válasz
st3v3np3t3r #5973 üzenetére
Igen. Jó okkal vannak lezárva ezek a terültek, a userek pedig jellemzően nincsenek tisztában azzal, hogy milyen kockázatot vállalnak ezekkel a felesleges nyitogatásokkal.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #5972 üzenetére
Ez is igaz, viszont a készülék védelmét automatikusan kikapcsolja a bootloader nyitás,még azon partíciók védelmét is, amiken érzékeny adatok vannak tárolva.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
kanyi51 #5969 üzenetére
Ez inkább Google Pay téma.
-
kanyi51
senior tag
Úraim!Mostanáig tökéletesen működött a Gpay a Curve kártyával egy REDMI NOTE 9 telon. Tegnap ki lett nyitva a bootloadere, azóta nem megy a GPlay. Lehet a nyitás tett be neki? vagy lehet valamit csinálni? Root nincsen
-
kosmoo81
tag
akkor nekem az lehet a gond h 2019be hasznaltam utoljara es nullaztak a limitem?
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #5960 üzenetére
Nekem 200£ a költési határ,ami kb.79.600Ft. Nyilván technikai hiba lehet.
-
ssgt1981
senior tag
Az éves költési limitnél a naptári év számít vagy a kártya első használatának az időpontja?
-
kosmoo81
tag
válasz
st3v3np3t3r #5960 üzenetére
Atm 500000, pos-online 200000
Tényleg nem ertem mi lehet a gond -
kosmoo81
tag
ez az amit nem ertek, honapok ota nem hasznaltam a kartyat... osszes koltes 7ezer forint volt 2019 juliusban...
-
kosmoo81
tag
Sziasztok.
Ma lett volna szükségem a curve kártyára de nem sikerült használni...
Pár fizetés volt már vele, mekibe étel fizetés stb.
Most nem engedett semmit ezzel a hibával -
kislaci
senior tag
Miért jó az ha magyar bines a kártya?
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #5950 üzenetére
Ezzel kezdtem...
Írtam a supportnak, szerencsére gyorsan jött válasz, talán hamar meg is oldódik. -
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
Mobilon próbáltam regisztrálni, de "sikeresen" elrontottam a kártya érvényességi idejét.
Azóta viszont nem tudok belépni az alkalmazásba, email cím megadása után ez fogad:
"Sorry, we can't offer you Curve at the moment"
Ha a kártya a gond, azt törölni se tudom, amíg nem lépek be.
Mi a megoldás? -
szilasz007
aktív tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
Probald ki meg egyszer. Nalam is mar elofordult, hogy ezt kiirta. Elsore. Masodjara mar elfogadta.
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
A telefon NFC beállításait ellenőrizd. Ott az érintéses fizetésnél a GPay legyen az alapértelmezett fizető alkalmazás.
-
xcsabo
senior tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
Kepernyőkép? Gpyaről is.
-
olizatriznyá
tag
Sziasztok! Ma próbáltam először fizetni a telefonnal,de a terminál nem fogadta el. "Használja a chipet,vagy másik kártyát" üzenetet kaptam. Az app.-ban a hozzáadott visa kártyám látható (nincs is másik), alatta egy pipa és a Start spending. Illetve ki van még írva, hogy ez a kártya haszálatra kész, csak válasszam ki. Hogy? Szerintem ki van választva, azert van ott a pipa. Amúgy meg tapicskolhatom az egész képernyőt, nem történik semmi. Tudtok segíteni?
-
pictigjis
Topikgazda
na de ok vezettek be, hogy mostantol vannak nemzeti kartyak, azt meg nem irtak le, hogy meglevo regit nem lehet ujra cserelni (miert ne lehetne amugy?) de tenyleg vilagosan benne van a levelezesben, hogy csak magyar kartya kell, csak ez a keres oka, mert amugy semmi baja, nem veszett el
ahogy balinlin is irja, ha esetleg van technikai oka annak, hogy nem lehet szamot cserelni, azt le kellett volna irniuk. azt kertem, most probaljak meg ujra, de ezuttal mar ingyen. ha kiderulne, hogy nem lehet, visszakerem az 5 fontot
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
gzbotii #5929 üzenetére
egyébként nem csoda, hogy ennyire le van terhelve az ügyfélszolgálat, ha ennyire szellemi fogyatékosként kezelik a problémákat/kéréseket, és emiatt visszatérő levelezések vannak olyan ügyekről, amiket már elsőre el kellett volna intézni, és napok óta le lennének zárva. a support sajnos nagyon gyenge a curve-nél, és úgy általában a fintecheknél
-
pictigjis
Topikgazda
vilagosan leirtam nekik, hogy magyar bin-es uj kartya kell kizarolag, erre legyartottak a kartyat ujra a jelenlegi szammal... de jo, errol is levelezhetek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #5930 üzenetére
tegnap este megint kipróbáltam, mert a feleségemnél volt egy dupla terhelés (mindkét regisztrált kártyájára rátettek egy tranzakciót), és mondtam, megírom helyette az üzit, hogy az URGENT szóval kezdhessem
tegnap este 7-kor küldtem el, és az első válasz máris megjött: Our Payments team is looking into this and will be in touch as soon as possible.
nyilván sablon, de máskor erre a sablonra is napokat kell várni
-
gzbotii
nagyúr
Írj a supportnak, ellenőrizni kell az azonosságodat. Kapsz egy linket, ahová fel kell tölteni egy képet egy személyazonosságot igazoló okmányról (személyi, útlevél)
pictigjis &emeritus: nem ismeretlen hiba, reinstall nem fog segíteni. [link]
+pictigjis: és szeinted, ha beírja, hogy sürgős az elejére, előrébb fogják venni? Kétlem. -
balco
aktív tag
Megjött a kártyám. Hozzá van adva egy revolut debit és egy erste credit kártya. Mindkettő verified. Mégis ezt kapom amikor aktiválnám: "to activate verify a card that's yours and issued in Europe".
Írtam a supportnak az appban, napok óta nem válaszolnak.
Mit tegyek? -
Oliverda
titán
válasz
st3v3np3t3r #5921 üzenetére
UK vagy magyar BIN-es kártyát?
-
emeritus
tag
válasz
pictigjis #5917 üzenetére
Androidon használom a GPay-t minden trükk nélkül, így tartom helyesnek. Az apk nem Google Play eredetű, jó idegen forrásnak kicsi a kockázata. (Nem mellesleg időbe telt, míg a telefon észrevette az idegen eredetet, addig az appot a Play Áruházból valónak jelölte.) A BIN alapú megállapodás nyilván lehetséges, de azt is jelenti, hogy minden alkalommal. amikor a Google új területen bevezeti a GPay-t, a felek által közösen kezelendő új helyzet áll elő. Gondolom a Google saját készülékei (Pixel) és a külföldi GPay előélet is bonyolítaná a BIN alapú kezelést.
-
ricsi0307
senior tag
válasz
Oliverda #5915 üzenetére
Tisztába vagyok a kockázattal, de amióta androidos telefonom van (kb. 10 éve) azóta minding custom romot használok root-tal. Én úgy gondolom ha az ember tudja mit csinál és tudja mit, honnan tölt le illetve rendes jelszót használ amit cserél is időközönként, akkor azért nagy baja nem lehet. Enegem ez alatt a 10 év alatt semmilyen atrocitás nem ért pedig csak telefonon bankolok. Észnél kell lenni ez a titka az egésznek.
pictigjis: Nekem elvileg magyar bines kártyám van, magyar címmel beregeleve és mint írtam hibátlanul műkődik a G.Pay. Se VPN-nel se UK cím módosítással nem kellett bohóckodni, csak hozzáadtam és működik.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
emeritus #5916 üzenetére
ezen egyebkent gondolkodtam azota. tulajdonkeppen en is tudtam regisztralni a kartyamat a google-ben, pedig az accountom magyar, a kartya bin-je pedig jelenleg uk. megis elfogadta. nem tudom pontosan, hogy az androidosok eppen hogy es mit allitanak at, hogy mukodjon a telefonos fizetes, de ha mondjuk ehhez uk cim kell, akkor ahhoz elvileg ugyanugy parosithato a magyar bin-es kartya, mint ahogy a magyarhoz is be lehetett regisztralni a uk-t. de arra szamitok, hogy ilyen es olyan tapasztalatok egyarant lesznek
egyebkent rohej, hogy nem inditjak el ezt az istenverte szolgaltatast hivatalosan itthon
-
emeritus
tag
-
-
ricsi0307
senior tag
Elnézést a késői válaszért. A BIN szám elvileg magyar, a telefonos fizetés még kisérleti stádiumban van, mert aznap mikor megjött hozzáadtam G.Pay-hez és másnap már vásároltam is így. Aztán azóta folyamatosan "elutasítva" üzenetet dobott sejtésem szerint azért mert rootolt a telefon és fent van a Magisk pedig nindenféle módon hideolva van minden elől. Ma letöröltem, illetve újra hozzáadtam a kártyát G.Pay-hez és most az autómosóban is elfogadta meg a kis boltban is tudtam telefonnal fizetni. Pár napig próbálgatom ha így jó lesz akkor a Magisk nem tetszik neki. Az 5£ továbbra is pending de már elengedtem, a 7 nap alatt többször is fizettem vele kóddal terminálba bedugva, úgyhogy nem tudom mi a franc baja lehet.
-
ssgt1981
senior tag
Töröltem a lejárt Erste debit kártyám az újjat viszont nem tudom hozzáadni. A Curve azt írja, hogy forduljak az ügyfélszolgálathoz az Erste pedig azt az SMS-t küldi, hogy nem engedélyezett tranzakció. Tudtok erre valami megoldást?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #5908 üzenetére
Azért, hogy ne adj esetleg fals infót.
-
zerodot
aktív tag
válasz
ricsi0307 #5893 üzenetére
Mikor fizettél vele először? Elméletileg regisztráció után 7 napon belül kell fizetni a kártyával, hogy megkapd a ref. bónuszt:
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/articles/214602765-I-ve-signed-up-with-a-referral-code-but-can-t-see-my-Rewards-points -
gzbotii
nagyúr
válasz
SzabóTamàs90 #5900 üzenetére
Nem, olvass utánna.
-
xcsabo
senior tag
válasz
SzabóTamàs90 #5902 üzenetére
Dettó..
-
Oliverda
titán
válasz
SzabóTamàs90 #5900 üzenetére
Már az alkalmazásban kell aktiválni a kártyát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-roller topik
- Bundle topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrotik routerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bluetooth hangszórók
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- Samsung Flip 2.0 PRO 65" WM65R + Connectivity tray + Gurulós állvány
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged