-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Thusor #17704 üzenetére
ezekért a késésekért azért lehetőleg ne a curve-öt okoljátok, hanem a tetves magyar postát. szerénytelenség nélkül állíthatom, nekem is elég hm, fontos szerepem volt abban, hogy leálltak azzal az aljas gyakorlattal, hogy megállítsák ezeket a kártyákat, felbontogassák őket, majd pénzt kérjenek azért, hogy az ember megkapja a saját tulajdonát
-
pictigjis
Topikgazda
most nezem: tegnap ota a vasarlasaim megint vilnius lt lokacioval futnak...
-
-
pictigjis
Topikgazda
nem merem kiprobalni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
tomszli11 #17683 üzenetére
ingyenes csomagban 5,99 euró a fizikai kártya szállítási díja, igen. hogy mennyire fog működni a szolgáltatás jelenleg fizikai kártya nélkül, azt sajnos egyikünk sem tudja megmondani. nem vennék rá mérget, hogy aktivált fizikai kártya nélkül nem lesznek előbb-utóbb problémáid
bármilyen magyarországi bankkártyát be tudsz regisztrálni a fiókodba, de őszintén megmondom, én jelenleg biztosan nem ezt a szolgáltatást ajánlanám "otthoni költekezés összevonására". a hibaszázalék továbbra is elég magas (a napokban ráadásul ismét magasabb lett), aki erre nincs felkészülve/nincs bekalkulálva a költéseibe, annak csak bosszúságot fog okozni
-
pictigjis
Topikgazda
nektek jonnek a cashbackek rendesen? az elobb tankoltam az auchanban, gbit mar aktiv, de cashback sehol. a havi 25 fontnak a kozeleben sem vagyok, egy "otpmobl" is elmaradt a heten
-
-
pictigjis
Topikgazda
ha nem vagyok tul szaz autoberlesen, akkor egyen sem. oke, en csak es kizarolag hitelkartyat hasznalok erre, de a deposit MINDIG zarolas volt, tenyleges terheles nelkul, igy nincs arfolyamkockazat. soha nem talalkoztam tenylegesen beterhelt deposittal, semmilyen orszagban. ja, de, dubajban a szallodai kaucional volt ilyen, de autonal soha
-
pictigjis
Topikgazda
ha az otp valóban visszatérítést indított, akkor ez az mpl terminálos elutasítás kivételesen a terminálüzemeltető hibája volt. ha valóban elindították a visszatérítést, annak van néhány munkanap átfutási ideje, és pont hosszú hétvége volt. mindenesetre mindenképp szükséged lenne a visszatérítés tranzakciós azonosítójára, hogy később hivatkozhass rá
nincs itt semmi szándékosság. ez egyébként két elég speciális esetnek tűnik, de ettől eltekintve a curve soha nem volt hibátlan, és sajnos nem is lesz
-
pictigjis
Topikgazda
azért ne haragudj, de autókölcsönzős depositra NEM való a curve. azokat az összegeket egyébként is zárolják, miért volt fontos az árfolyam? pont az zavarhatta össze a rendszereket, hogy curve-öt használtál, ami betéti kártya ugyan, viszont a mögöttes kártyán az ilyen terhelések technikailag nem zárolásként jelennek meg. ne csinálj többet ilyet
a duplán kifizetett vásárlások rendszeresek. az összefoglaló is tartalmazza, hogy elutasított, mégis levont tranzakció esetében a vásárlást követő nyolcadik napon pluszosra vált az adott tranzakció az appban, és plusz 1-2 nappal később a mögöttes kártyára is visszaérkezik az összeg. mindennapos jelenség
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
sparks #17658 üzenetére
ez eleg furcsa, amit irsz. en aztan kismillio alkalommal kertem mar uj kartyat, de ez egyetlen alkalommal sem befolyasolta az elofizetesemet. nalad valami egeszen fura hiba tortent akkor (vagy esetleg egyszer nem sikerult toled levonni a dijat, ezert visszasoroltak ingyenesbe)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17651 üzenetére
Incident status: Monitoring
We have moved payment traffic over to another acquirer to process payments. This should mitigate any issues, while our other acquirer gets things up and running. We apologise for any inconvenience caused.
Time posted Apr 30, 13:54
(teszteltem, nálam semmi változás)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17650 üzenetére
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the payment processing at the moment. One of our partners is having an issue. We’re already looking into this to mitigate the problem. We are sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted Apr 30, 13:52
-
pictigjis
Topikgazda
másnál mi újság most a curve-vel? három tranzakció zsinórban terhelve, de "something went wrong" üzenettel és 089-es kártyahiba üzenettel elutasítva...
csináltam 2 forintos kincstári próbavásárlásokat is, bármelyik kártyámat választom ki, elhasal minden. kíváncsi vagyok, megint csak engem tisztel-e meg ez a szar
-
pictigjis
Topikgazda
ha jol olvastam, a revolutnal is ugyanez a gondod van ezzel a kartyaval. a lejarat miatti cserek nalam mindig gond nelkul mentek, nincs trukk. ezzel a kartyaval valami problema lesz. nekem is volt mar hasonlo hulyeseg az erstenel, egy kartyam apple pay-hasznalhatosaga letiltodott, es az ugyfelszolgalat nem is erti, mi a problemam
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
V.Dave #17638 üzenetére
nem vert át, egyszerűen így működik. meg se tudom számolni, hányszor írtuk el ebben a topikban, hogy ez a kártya nem való automata kútra, mert fixen ezt az összeget zárolja. 1-2 nap múlva a megfelelő összeg lesz könyvelve, de addig hiányozni fog a nem eltankolt 38 ezer forint
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17610 üzenetére
vegul megis refund lett a megoldas, viszont tovabbra is problemasnak es felrevezetonek tartom, hogy a cashbacket korabban veszi vissza az app, mint hogy a visszateritest jelezne
ez persze csak azoknal a tranzakcioknal problemas, amelyeket visszateritenek es meg cashback is jart ertuk, de akkor ma is tanultam valamit, ez most mar igy mukodik
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17609 üzenetére
na meglatjuk, ilyenem meg ugyse volt, most lesz
egyelore meg a curve-ben is az eredeti 540 latszik, nem irodott at 40-re. (amugy nem is ertettem ezt a 40-et, valami taxkent emlegette a recepcios, viszont a bookingon szo sem volt ilyesmirol. es tavaly is ugyanebben a hotelben voltunk, akkor sem volt ilyen tetel. de nem akartam 4000 forinton pattogni, meg vegul ketto helyett harom haloszobas tengerre nezo apartmant kaptunk. konkretan nagyobb volt, mint a hazunk...)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17607 üzenetére
de a taxis cegeknel nem az van, hogy a curve sokaig pendingkent jeleniti meg az ilyen tranzakciokat? nekem mostanaban az autokolcsonzos tetelek is tobb nap pending utan valnak veglegesse a curve-ben (es emiatt a mogottes kartyan is napokig maradnak zarolasban). az eredeti 540 aed-es tranzakcio viszont konyvelt cucc, az 54e huf a mogottes kartyan is konyvelve van. szoval amennyiben igazad van es csak az osszeg "modositasa" tortenik, a curve-nek akkor is kene egy 50e huf-os refundot kuldenie. az lehetseges, hogy ennek a tenyleges konyvelese nem azonnali, de mindenkepp szokatlan ez az egesz
(nekem ilyen osszegmodositas automata kutaknal szokott lenni, 200 eurobol lesz kb. realtime valos osszeg a revolutnal. ha meg valaki veletlenul curve-vel tankol, ott is csak zaroljak a nagy osszeget, de konyvelesnel mar a tenylegesen tankolt osszeg jelenik meg x nap mulva. itt viszont egy mar a mogottes kartyan is konyvelt osszeget kellene modositania a curve-nek, itt erzem a kritikus pontot)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17605 üzenetére
az oke, hogy par nap egy refund, nem is ez a gondom. hanem az, hogy hajnalban jott egy ertesites a curve-tol, hogy "cashback adjusted", es ez korabban mindig egyutt jart azzal, hogy a konkret tranzakcional is latszott a reszleges/teljes refund, peldaul vizualisan is megmutatva a usernek, hogy miert vettek el a cashbackjet
soha korabban nem tapasztaltam ilyet, hogy mar akkor visszaveszik a cashbacket, amikor kb. csak a curve-hoz erkezik be az ertesites arrol, hogy refund fog erkezni. szerintem pont a korabbi gyakorlat volt megfelelo, hogy a cashback visszavetele egybeesett azzal, amikor a curve "lekonyvelte" es zold + jellel jelezte az appban a visszateritest
szerintem ez a sorrendiseg kisse felrevezeto (foleg az olyan reszletekre erzekeny embereknek, mint en
). most lenyegeben az van ezek szerint, hogy meg a sajat curve accountomra se erkezett meg a refund, kizarolag a curve tud rola, de a cashback mar el van veve. miutan megjelenik az appban, utana lesz meg x munkanap, amire a mogottes kartyara is visszaer
a hotel amugy elkuldte a refund tranzakcios adatait, szerintuk mar 27-en el lett inditva
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17602 üzenetére
hat, meglatjuk. ezek szerint mar azelott visszaveszik a cashbacket, hogy egy refund tenylegesen megerkezne egy userhez. ez nagyon bena
Thanks for getting back to us.
As the refund was only processed by the merchant today it does take a few days to show on your end, you should receive an email or app notification about the refund when it has been processed.
There will be a tab in the app showing the transaction as being credited to your account which should arrive in the coming week.
I hope this clarifies your query, is there anything else I can help you with? -
pictigjis
Topikgazda
na, erre is kivancsi leszek... egy hete egy hotelben fizettunk egy bizonyos osszeget, aminek egy resze kaucio volt. mivel eu-n kivuli hely, cashback is jart az osszegert. na most ma hajnalban arrol jott ertesites, hogy a cashback-egyenleget modositottak, de maganal a tranzakcional megsem latszik, hogy refund erkezett volna. ez igy eleg vicces, nagyon erdekel, mi fog ebbol kisulni... azt hiszem, a hotelnek mar most irok, hogy kuldjek mar el a visszaterites bizonylatat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17599 üzenetére
toroltem a felesegem telefonjabol is, hozzaadtam
ujra. o kapott "uj" kartyat, nala nullazodott a tranzakciotortenet. ezen felbuzdulva tettem magamnal meg egy probat, de hiaba. erthetetlenviszont e-mailes ertesites a masik telefonon tortent digitalizacio utan is jott, ez hasznos ujitas
-
pictigjis
Topikgazda
ma is ket decline a lidlben. parades. a legerdekesebb, hogy gondoltam, torlom a kartyat a walletbol es visszateszem ujra, de a korabbi mukodessel ellentetben ez nem generalt uj virtualizalt kartyaszamot. visszakaptam a 0038-as utolso negy szamot, a tranzakciotortenet is visszatoltodott
az ujradigitalizalt kartyak korabban nalam "nullarol" indultak. cserebe jott ilyen ertesites is emailben, meg push is
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
sikerult felvenni nehany fogyatekos supportost, akiknek fogalmuk sincs, hogyan mukodik a termek. ketszer fizettem ki a mekit, gbit aktiv mindkettonel, kertem refundot az elsore. ez volt a valasz
Hi
Valentina here and I hope you’re doing well today.
Thanks for reaching out regarding your transaction with MCD M0 19 SZIGETSZENTMI on the 16th of March 2025.
I’ve had a look and what happened in this situation is that the transactions were successful but the retailer hasn't captured both transactions.
When you make a purchase, the merchant first preauthorises the transaction before they capture the funds. We process the transaction from your underlying card immediately and the merchant has 14 days to process the transaction before we refund it, if they do not capture it. This is the best practice across the payments industry and why you sometimes see a 'pending' status in your bank account for transactions.
This means that the merchant may process the transaction at a later stage and refund the 2nd one if not captured. I would recommend checking your bank statement in the next couple of days to see if it has been processed.
I hope this clarifies things for you.
Have a lovely day.de mondom, ne viccelodjunk mar, fel lesz dolgozva mindketto, ezert irtam, es ezt jelzi a back in time menu is
Rest assured your fund is safe and please hold on with the Go Back in Time first.
If by 21st March 2025 you do not get the 2nd charge back to your account, please get back to us an we'll work on it further.szuper, tehat varhatom meg, amig visszajon magatol, mert nem is erti, mi a problema. meg jo, hogy csak 12e huf volt...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17589 üzenetére
nem volt gyors, de legalább megjött. azért jó tudni, hogy ilyen helyzetben is van megoldás
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17580 üzenetére
jo, de a curve-nel a kotelezo eves penzugyi beszamoloval sem napokat vagy heteket szoktak csuszni, hanem honapokat...
If you're worried about their financial stability, it would be worth looking at their latest annual accounts. The 2023 accounts had to be submitted by September 2024, but they couldn't submit their accounts on time due to a significant reason outside of their control (for the second year in a row, which is really unfortunate).
Curve got an extension to submit their 2023 accounts in December 2024... but we're now in March 2025 and they still haven't been able to get a set of audited accounts submitted. Being 6 months late for 12 months' worth of accounts is rather worrying for a financial company. -
pictigjis
Topikgazda
most frissült az app nálam, a piros refi plecsni egyenesen eltűnt
-
pictigjis
Topikgazda
jó, de a lényeg az, hogy ők nem tudják, hogy mit csináltál konkrétan, csak azt, hogy olyat, ami eddig nem volt jellemző rád, és "nagyobb" összegekkel. a kivonatokból például kiderülhet, hogy visszautaltad-e a forráskártyához tartozó számlára a pénzt a revolutról - ez lehet az egyik oka a kérésnek
Példa hasraütve: költök pl. havi 1 misit... évek óta. És akkor mondjuk mi van ha egyszer csak kifizetsz 15M-t egy autóra.
itt a gond az volt, hogy a nagyobb összeg mind a revolutra ment el, ami nem feltétlenül "normál" vásárlás az ő szempontjukból. egyébként szinte meg is lep, hogy ilyen levelezésekre van idejük, az összes maradék emberük ilyenekkel foglalkozhat már...
-
pictigjis
Topikgazda
hat, a napi tobb millios revolut-feltoltes az valoban tud triggerelni ilyesmit, de ez amugy tenyleg le van irva:
Any behaviour which Curve deems to be “cash recycling” is not permitted. (...) Any other usage of the Curve Card which aims to achieve the same outcome is also prohibited, such as:
- the use of money transfer services; (a 4829 mcc az pont ez)
- topping up savings accounts; or
- transferring cash between payment accounts using Curve.kis teteleknel persze nem szoroznek (bar en jo ideje curve nelkul toltok revolutot a bekesseg kedveert), nalad a koltesi profil hirtelen (es szamukra kedvezotlen) megvaltozasara jelezhetett be az algoritmus
szerintem amennyire tudsz, legyel egyuttmukodo, de azert ertelmes kereteken belul. kivonatokat mindenkepp kuldj be
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17500 üzenetére
kerek egy hónappal később vette észre a curve rendszere, hogy itt valami nem sikerült. "természetesen" nem ugyanarra a kártyára terhelték be utólag, mint ahova eredetileg szántam a gbit-et, ami elég nevetséges, de ez van. szinte meglepődtem volna, ha sikerül eltalálni, hogy melyik kártyára kellett volna utólag beterhelni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17554 üzenetére
nagyszeru, majd ird meg, mi lett a vege. hamarabb, kesobb utaltak stb.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17550 üzenetére
na, vegre valami pozitiv ugyintezesi tapasztalat. milyen devizaban utaljak? a visszateritesnek megfelelo penznemben?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17547 üzenetére
akkor azért mégis volt értelme a complaintsre írni. elég kínos, de kb. úgy kell elképzelni, hogy az a cím a priority support szint...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17545 üzenetére
akkor nem fogták fel, mi a probléma. sajnos írnod kell újra, mert ez a pénz akkor is a tiéd
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ImpersonatoR #17542 üzenetére
erdekes eset. mikor tortent a visszaterites? a "bankod" jelen esetben a curve, mert az o kartyajukrol van szo, irrelevans, milyen kartya volt a curve alatt kivalasztva. csak a curve-nel tudod keresni a penzt az ARN azonositoval
meg lehet probalni a complaintsre irni, igen
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
HoTDoG #17536 üzenetére
amúgy ilyenkor felesleges a supportra várni. complaints@curve.com
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
nalam ios-en meg mindig inaktiv a refi funkcio. nem mintha hasznalni akarnam, de attol meg eleg erdekes
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17503 üzenetére
nalam tovabbra sem aktiv a refi. lenyegeben amugy egy olyan "gbit" lehet, amivel tobb tranzakciot lehet kijelolni egyszerre. az eredeti kartyara is egy osszegben erkezik visszaterites, mig az uj kartyara is egyben megy a kijelolt tranzakciok osszerteke, az eddigi visszajelzesek alapjan 8999-es mcc-vel. a hitelkartyas felar miatt sok ertelmet tovabbra sem latom
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Lazio1974 #17502 üzenetére
hasonlo, de megis mas. egyebkent majd ha a gyakorlatban is mukodik, akkor lehet rola nyilatkozni, egyelore csak egy piros plecsni az appban. en speciel sok ertelmet nem latom amiatt, hogy hitelkartya eseten masfel szazalek dija lesz
valoszinuleg technikailag sem ugy fog mukodni, mint a gbit
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #17499 üzenetére
volt időszak, amikor nálam rendszeresen volt ilyen. előbb-utóbb bekerülnek az appba az ilyen sikeres tranzakciók, de pár nap is lehet
tegnap nálam egy gbit közben volt furcsaság. elvileg sikeres volt az erstés hitelkártyára való átrakás, jött a push is az erstétől, de nem sokkal utána egy üzenetmódosítás is arról, hogy terhelés nem történt. ezt a kérdéses tranzakciót az app most "pending" szöveggel mutatja a célkártyán, de azt is jelzi, hogy a kártyaváltoztatás sikeres volt. amióta volt egy frissítés, ezek a pending szövegek is megszaparodtak nálam, ezen az erstés kártyán egy csomó régebbi tranzakció is pending jelöléssel fut jelenleg, de azok is, amik garantáltan sikeresek es könyveltek voltak. érthetetlen
az a legnagyobb baja ennek a szolgáltatásnak, hogy mindig valami más meglepetést tartogat, aztán én meg figyelhetem, hogy mi lesz ennek a talán sikeres, talán nem tételnek a visszatérítésével
-
pictigjis
Topikgazda
azért ez a mastercard-árfolyam elég sokszor egy vicc. péntek estétől tegnap estéig egy többé-kevésbé reális 415,95-ös euróárfolyam volt, a vasárnapi bookingos levonásomat is ezen váltotta a curve. tegnap kivételesen semmilyen érdemi forintgyengülés nem volt, sőt estére még erősödött is, erre mennyi az aktuális mastercard-árfolyam? 419,9. khm
-
pictigjis
Topikgazda
ez aranyaiban kb. nalam is hasonlo sajnos k&h kartyaval. ha valami fontos, es (szinte) biztosan sikeres tranzakciot szeretnek, revolutra valtok
egyebkent az elmult egy honap tenyleg egesz jo volt (kopkop), ev vegen csuszott be ket azonnal refundolt 074, illetve ezen a heten is volt ket ugyanilyen
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Doky1988 #17465 üzenetére
az a system status semmit nem jelent, abból semmilyen következtetést nem lehet levonni. akkor is jöttek a sorozatos elutasítások, amikor a mutató szerint minden zöld volt
talán valamivel stabilabban működött az elmúlt hetekben, de ez egy olyan megállapítás, ami talán már holnap nem lesz igaz
-
pictigjis
Topikgazda
-
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
igen, utána teszi fel a kérdést. ez 20 dollárnál nagyjából oké, de a 110 ezres coffee shopnál nem igazán segített volna rajtam
itt ugye láthattuk, hogy a curve is meg tudná oldani a hitelesítés nélküli tranzakciók tiltását, de ez egyelőre túl nagy falat lehet nekik. mint annyi minden más is
-
pictigjis
Topikgazda
imádkozzunk az úrhoz, hogy megfelelően működjön majd ez hosszabb távon... és azért is, hogy egy megerősítés nem jelenti azt, hogy a csaló cuccokat majd átengedik később...
-
pictigjis
Topikgazda
szoktunk utalni arra, hogy a curve szarul mukodese lehet reszben magyarspecifikus (kosz otp)
az elmult par napban barcelonaban voltunk, a kisebb koltesek mind curve-vel mentek (apple pay). 27/27 volt a sikeres tranzakciok szama (kh-s kartyaval), pedig a terminalok 80 szazalekban meg dcc-t is feldobtak, igen kedvezmenyes 440-442-es arfolyamon. bar ilyen siman mukodne ez a cucc itthon is...
-
pictigjis
Topikgazda
ma nyomtam pár gbit-et, összesen olyan 2 fontot vont le a rendszer ezek miatt a cashbackből. nekik "rewards adjustmentként" 3,69 jött ki, ennyit írtak jóvá ezúttal pár órán belül
ismét megígérték, hogy ezt megjavítják "as soon as possible", tehát valamikor jövőre...
-
pictigjis
Topikgazda
a legutóbbi panaszomra, hogy nem jönnek a cashbackek és a supporttal is küzdeni kell állandóan, egy jelképes 5 fontocskát írtak jóvá. ez a szöveg még nem volt, de... nagyon tetszik, na!
We appreciate you as a customer and hope that this can be a turning point in our relationship where we can continue to build your trust back.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hálózati / IP kamera
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- További aktív témák...
- ThinkPad P1 Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H Quadro T1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- DDR3 BAZÁR! 8GB 16GB 1333MHz 1600MHz 2400MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bontatlan SteelSeries QcK 3XL egérpad
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest