Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topic
- Apple asztali gépek
- Nem csalás, nem ámítás: megérkeztek a Xiaomi notebookjai
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Elég fura eset miatt szívok. Kezdem azzal, hogy hülye fejjel nem kértem ez al elutasítást igazoló blokkot...
Történt egy hete, hogy a Lidlben szerettem volna fizetni Goggle Pay-jel Curve alatt lévő Raiffeisen Mastercard debit kártyámmal (nem tudom, számít-e, de ez lett volna az első alkalom, azóta vagy 10x fizettem gond nélkül több helyen is, köztük a Lidlben). Elutasította. OK, akkor elővettem a Raiffeisen kártyámat, és kifizettem azzal Curve közbeiktatása nélkül. Azt elfogadta.
Csakhogy a Curve számlatörténetben normál terhelés látszik, nyoma sincs, hogy el lett utasítva. A Raiffeisen applikációban szintén normál terhelésnek látszik, ráadásul 2x, hiszen egyszer Curve-vel, majd közvetlenül a bankkártyával történt a fizetés. Mivel tegnapig csak zárolt volt az összeg, még nem aggódtam, de mára könyvelt lett mindkettő.
A Curve-nél rögtön bejelentettem, ma reagáltak, hogy nem látszik semmilyen visszautasított tranzakció, küldjem el az igazoló blokkot (ami ugye nincs...).
Viszont, a Google Pay-ben is látszik a tranzakció, és ott jelzi, hogy "visszatérítve". Ez ugye nem igaz, mert a Raiffeisen számlatörténetben mára látszik, hogy mindkettő könyvelt lett, de legalább a Google Pay-ben van nyoma, hogy volt gebasz.
Egyelőre elküldtem nekik a Raiffeisen számlatörténet képernyőképét, ahol látszik egymás után ugyanaz az összeg 2x levonva (1x Curve-vel), illetve a Google Pay screenshot-ot.
Mit tegyek még? Jelezzem a Raiffeisennek? Vagy a Lidl-nek?! Vagy várjak, hogy a Curve majd megoldja?!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Samsung Galaxy A35 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest