Hirdetés
- Pánik a memóriapiacon
- Milyen videókártyát?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
Érdekes, mert garanciális időn belül ill. szavatosság első 6 hónapjában is az eladó feladata bizonyítani, ha nem gyári a hiba.
Ez az elv, a gyakorlatban viszont nyilván bármire mondhatnak bármit... (nem jól fogtad
), szóval mégis kiszolgáltatott az ember. És jellemzően itthon sok szervizben ez megy.
-
Anno próbáltam venni ASUS laptopot. Az elsőnél nem működött a kijelző háttérvilágítása, 1 óra után visszavittem. A második csak úgy ültében konstans túlmelegedett, ahogy néztem, tisztes overvoltot raktak rá BIOSból, csak épp hűtést nem méreteztek, szóval azt is visszavittem, aztán vettem mást.
(Lenovot, annak fél éves korában eltört a panelje belül miközben a tokjában csücsült, de gariban cserélték mert a fedlap és a hátlap is sértetlen volt)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
), szóval mégis kiszolgáltatott az ember. És jellemzően itthon sok szervizben ez megy.


