Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Kindle
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HP EliteBook / ZBook topik
- Projektor topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz ArchElf #1710 üzenetére
Nem úgy értem, hanem hogy ezt írtad: "Ha kizárólag MS alá fejlesztesz, akkor nincs vele semmi gond." - mi a gond vele akkor, ha mégis VS alatt fejlesztesz más környezetre? Vagy platformfüggetlenül lefordíthatóvá szeretnéd tenni a kódodat?
A hsz.-edből úgy tűnt, tapasztaltál már komolyabb problémákat.
Mondjuk oké, azt a már-nem-emlékszem-melyik könyvtárat be szokta include-olni, az a hülyesége valóban megvan, de ezenkívül?(#1714) n00n : az Eclipse tényleg jó választás, már csak azért is, mert Linuxra és Windows-ra is van megfelelő változata, tehát ha épp másik platformra költözöl, akkor is használhatod a megszokott Eclipse-es környezetedet fejlesztéshez.
Vagy NetBeans.[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Chipi333
csendes tag
válasz ArchElf #1546 üzenetére
Ha kevesebb a delete mint a new, akkor ott memory leak van
this->temp = new Project [pm+1];Ez nem egy Projekt* tömböt csinál, hanem egy Project tömböt. És a this->temp[i]=tomb[i]; az másol nem pointert állítgat. Probléma akkor van, ha a Projecten belül is vannak pointerek, mert akkor defaultbol csak a pointer lesz másolva, és ugyanoda fog mutatni mint az eredeti. A deletekből amiatt lehetett baj, ha a Projeknek van destruktora, ami ezeket a területeket szépen felszabadítja, és az új példány meg megpróbálja ezeket elérni (vagy éppen deletnél megpróbálja újra felszabadítani). Szóval ha ez van, akkor valóban kell a copy operátor.
[ Szerkesztve ]
-
h1ght3chzor
őstag
válasz ArchElf #1541 üzenetére
int pm = getprojektmeret();
this->temp = new Project [pm+1];
int i;
for(i=0;i<pm;++i){
this->temp[i]=tomb[i];
}
this->temp[i] = a;
this->tomb = new Project [pm+1];
for(i=0;i<pm+1;++i)
this->tomb[i]=this->temp[i];
this->temp=0;Ehhez mit szólsz? Úgy néz ki működik, létrehoztam a Memory class-ban egy Project* temp-et, és abba másolgatom, így még nem sikerült lefagyasztanom a progit, és nincs sztem memóriaszivárgásom sem...
Viszont ezt e kezdőcím beállítást nem látom még.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz ArchElf #1541 üzenetére
Igen, a terület kiosztással van probléma. Nagyon belebonyolódtam, mert ugye akkor is vizsgálnom kell, ha ==1 vagy (i)==0 ugye, és ennek rengeteg kombinációját látom, de lehet csak nagyon nem látom már át. Egyébként a kezdőcímet nem tudom beállítani pontosan ez miatt, a legkisebb helyet azt szerintem jól megtalálom, bár már ez sem biztos.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
h1ght3chzor
őstag
válasz ArchElf #1532 üzenetére
int pm = getprojektmeret();
Project* temp1 = new Project [pm+1];
int i;
for(i=0;i<pm;++i){
temp1=tomb(i);
}
temp1(i) = a;
delete[] this->tomb;
this->tomb = temp1;Erre gondoltál a 2. pontodban igaz? Ez kb ugyan azt csinálja, el se tárolja a 2. elememet.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
n00n
őstag
válasz ArchElf #1383 üzenetére
Köszi, de sajnos ezt a hibát kapom:
/usr/include/qt4/QtCore/qfile.h: In function ‘void copy_feher()’:
/usr/include/qt4/QtCore/qfile.h:190:12: error: ‘virtual qint64 QFile::readData(char*, qint64)’ is protected
../mentesk/mainwindow.cpp:85:50: error: within this context
/usr/include/qt4/QtCore/qfile.h:191:12: error: ‘virtual qint64 QFile::writeData(const char*, qint64)’ is protected
../mentesk/mainwindow.cpp:87:56: error: within this context
make: *** [mainwindow.o] Error 1 -
n00n
őstag
válasz ArchElf #1376 üzenetére
Akkor szoktunk biztonsági mentést készíteni a fájlról, mikor már senki nem dolgozik vele. Így ilyenkor 100%, hogy nem változik.
A fájl maga 2,5 GB, de sok új változás (sokkal több mindent fogunk tárolni benne) miatt ez akár 3-4 Gb is lehet nem sokára. Ezt felnyomni egy pendrive-ra olyan 17-20 perc jelenleg. Rsync-kel remélem lecsökkenthető olyan 5 percre.
-
peterszky
őstag
válasz ArchElf #1166 üzenetére
Közben rátaláltam a problémám forrására, az XML namespace "zavar" be, annak a kezelését kell megoldani.
<Document xmlns="xyz" xmlns:xsi="<url>"> -> ezzel nem ment az XPath hivatkozás.
<Document> -> ha kiszedtem, akkor viszont működött prímán, azt hiszem, hogy a namespace regisztrálás felé kell kutakodni, ennek kell utánanéznem.És sorry, hogy nem tettem futtatható kódot, eddigi kereséseim alapján nem egy túl elterjedt dolog ez, nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan segítség érkezik
[ Szerkesztve ]
What else you gonna do on a Saturday?
-
Jester01
veterán
válasz ArchElf #1166 üzenetére
Nem tudom miért kell külön kérvényezni, hogy lehetőleg futtatható kódot kapjunk.
Ha jól értettem mit akar a kolléga, az nekem működik:
#include <iostream>
using namespace std;
#include <libxml/xmlreader.h>
#include <libxml/tree.h>
#include <libxml/xpath.h>
int main()
{
const char xml[] = "<r><n1><n2>x</n2></n1><n1></n1></r>";
xmlParserInputBufferPtr input = xmlParserInputBufferCreateMem(xml, sizeof(xml) - 1, XML_CHAR_ENCODING_NONE);
xmlTextReaderPtr reader = xmlNewTextReader(input, NULL);
xmlTextReaderNext(reader);
xmlNodePtr subtree = xmlTextReaderExpand(reader);
xmlXPathContextPtr xpathCtx = xmlXPathNewContext(subtree->doc);
if(xpathCtx == NULL)
{
cerr << "xpath context create failed" << endl;
return 1;
}
xpathCtx->node = subtree;
xmlXPathObjectPtr xpathObj = xmlXPathEvalExpression((xmlChar*)"n1/n2", xpathCtx);
if(xpathObj == NULL)
{
cerr << "xpath eval failed" << endl;
return 2;
}
//printXPathNodes(xpathObj->nodesetval);
cout << xpathObj->nodesetval->nodeNr << endl;
return 0;
}Jester
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- eFootball
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest