Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ro_bert17

    őstag

    válasz HUTCHDB #130528 üzenetére

    Még olvasni se tudunk egyformán :D Pedig viszonylag részletesen írt, mind a kettő cikk.
    Én így olvastam: A bukott politikus egyetemi tanár szerint sok, és a rosszul kialakított kerékpársávok okoznak közlekedési krízist Budapesten. Bár támogatja a kerékpár sávokat.
    Az autós portál írása nekem viszont arról szól, hogy eleve sokan vagyunk Budapesten. Pláne autó. Pláne agglomerációból.
    Én nem tudom megítélni mekkora infrastruktúra kellene ide Budapestre ilyen mennyiségű autóhoz... De azt látom hogy mennyire megnyomorítja az életünket ez a sok autó.

    #130529sutszi: Ha Amszterdamra gondolsz, akkor ez így nem annyira pontos. A legtöbb "elmaradott" észak európia országban rendkívül magas a kerékpárral közlekedők aránya. Dánia, Belgium, Finnország, stb. De a felsorolt Párizs, Barcelona, Bécs, stb. mellett az olaszok is nagyot mennek most nagyobb városokban az autók számának csökkentéséért. Pedig ők tényleg szeretnek a sarki boltig is autóval menni.
    Egyébként látni magyar várost is, szerintem ilyen Szeged. Szar a tömegközlekedés, viszont rengetegen kerékpároznak. El se tudom képzelni mi lenne, ha ott is az összes kerékpáros vissza ülne (egyedül) autóba...

Új hozzászólás Aktív témák