Hirdetés

Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz BaLee #28885 üzenetére

    A "mesh quality" -t vedd LOW -ra, és az MSAA max 2X -en legyen. Viszont a post process AA mehet max -ra.
    Így minimális látványbeli romlások mellett nyersz egy rakás VRAM -ot és VRAM sávszélességet. A fentiekből csak az MSAA hiánya tűnhet fel a 4X-el szemben.

    Ha így is kevesli, akkor az árnyékok és/vagy terrain quality és/vagy terrain decoration medium legyen.
    Ezzel már tapasztalhatsz minőségromlást, kevesebb és csúnyább kavicsok lesznek a földön, kevesebb fa lesz a távoli hegyeken, stb.

    Az Ambienmt Occlusion -t is kikapcsolhatod, bár az inkább a GPU -t falatozgatja fel, nem a VRAM -ot.

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

Aktív témák