Legfrissebb anyagok
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
PROHARDVER! témák
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Apple notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- CES 2025: AI a grillsütőben
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57018880
törölt tag
Ha jól feltételezem ez főleg visszafelé lesz érdekes, vagy olyan indie környezetbe ahol nincs meg a tech háttér egy DLSS implementációhoz.
De pl: el tudom képzelni, hogy egy Titanfall 2, Battlefront 2-nél is jól tud jönni, illetve ha jól gondolom ez szerver kapacitást/költség csökkentést is el tud majd érni. Olyan alapvetően jó játékok ahol jól jön a sok fps, és amikkel a fejlesztőjük nem tud/akar foglalkozni.
Engem még mindig a 2d locked-fps antikokra érdekelne leginkább, nem tudom, hogy ott mennyire tud majd egy driveres megoldás segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések