- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
zsid
senior tag
" A hajtótengelyt a motorral a tengelykapcsoló köti össze. hajtótengely a közbeiktatott előtéttengelyen keresztül több eltérő áttételű fogaskerékpárral kapcsolódik a hajtott tengelyhez.
A hajtott tengelyen szabadon forgó fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak az előtéttengely fogaskerekeivel. A szabadon forgó fogaskerekek a bordázott tengelyen elcsúsztatható szinkronkapcsolókkal rögzíthetők a tengelyhez. A szinkronkapcsolók a váltókarral, tolórudakkal és a villákkal mozgathatók,
Sebességváltáskor először a szinkronkapcsoló belső kúpos része felfekszik a szabadon forgó fogaskerék ellenkúpjára, majd a külső gyűrű mint egy körmöskapcsoló, a már lefékezett fogaskereket a hajtott tengelyhez rögzítzi. "A rudas és a bowdenes ugyanúgy működik, csak a kezedtől az információ máshogy jut el a váltóba. A váltórudat vízszintes síkban 2 irányban tudod mozgatni, ez tilitolizza a fogaskerekeket, míg a bowdenesnél 2 bowdent alkalmaznak, amivel a két irányú elmozdulást képezni tudják. Arról, hogy ezt hogy oldják meg a váltókar alatt, és a váltón arról már régen olvastam, hülyeséget írni meg nem akarok, de a váltóházon belüli tartalom nem változott.
-
dragonfx
veterán
"ekkor szoktak jönni az olyan gondok, hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy mint régen"
na ez érdekes mert néha én pontosan így érzem...
...a légtömegmérő egyáltalán tönkre tud menni fizikai behatás nélkül?...a lambdaszonda tönre sajnos
...pedig bosch......mentségkre legyne mondva generátoron ez díszeleg>>"made in england" "93/20(gondolom hét?)"
-
dokar
addikt
a megnövekedett a lökett térfogathoz illik az ECU-t is hozzáigazítani egy chiptuninggal?
vagy felesleges, mert nagyobb térfogat -> nagyobb beszívott levegő -> nagyobb szívóhatás -> nagyobb légáram -> MAP szenzor által mért adatokhoz az ECU hozzáállítja a megfelelő benya mennyiséget? -
G@ben
addikt
Ezeket a dolgokat ismerem, de ha ugyanannál az autónál alkalmazzuk, akkor már nincs olyan sok változó, lásd a példát, ami egy létező autó. Szóval ott ugyanakkora a turbó, a kompresszió, viszont a töltőlevegő hőmérséklete értelemszerűen más lesz.
Csak valami összefüggést keresek, ha létezik ilyen. -
dragonfx
veterán
Akkro valszeg ez van nálam is, igaz szabályzásig ritkán húzom ki a fokozatokat, mert ott már ninc sgyorsulás...amugy üzemmeleg votl mert előtt mentem vele már, meg ugye ilyen időben elég erősen könnyebben melegszika moci is.
Visszarúg>>amikro szabályoz mert tovább nem forog, nekem olyat cisnál mint az abs kb....nem akarom szétnyomni, de valszeg ilynekor hiába nyomnám be izombóla gázpedált akkor is lasítana az autó az elektronikai tiltás miatt. -
dokar
addikt
a végsebességet elméleti síkon nem befolyásolja az autó tömege
nyugodtan kihagyhattad volna, hogy: ''elméleti síkon''
a tömeg a gyorsulást befolyásolja, nem a végsebességet.
amúgy nem csak a váltó, hanem a diffi és a kerékátmérők is szerepet játszanak, szal egyszerűbben csak: áttételek (remélem nem veszed kukacoskodásnak a pontosításomat)
-
dokar
addikt
én a leszabályozásról írtam és nem pedig arról, hogy képes -e az autó elérni azt a fordulatot.
ha pl 7800-nál van a tiltás, de te 5-ben már csak 6200-ig tudtad pörgetni, az azt jelenti, hogy az autó elérte adott fokozatban végsebességét, melyet nem a leszabályozás, hanem a teljesítmény befolyásolt.
ergo leszabályozás az csak a fordulatszám függvénye. amit te írtál az igaz, de az nem leszabályozás.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI PRO X670-P R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900 XT 16GB ZALMAN Z1 Plus Asus 1000W
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2931, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest