Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- Őrületes specifikációkkal rendelkezik a Tachyum csodaprocesszora
- rx 9070 xt
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- E-book olvasók
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
eleve többet szív be, ezt érzékeli a légtömegmérő, mondjuk ez is olyan válasz lesz mint a többi .. attól függ
. Aztán ottvan még utána a lambdaszonda is. Több beszívott benya-levegő keverék, nagyobb égéshő, melegebb távozó gázok. Ebből azt hiheti az ECU, hogy nagyon elszegényítette a keveréket és több benyát adagolhat a levegőhöz, ha a légtömegmérő nem tud többet mérni mint amit gyárilag be tudott szívni a motor. Szóval ez elég összetett kérdés, a másik meg, hogy az üzemanyagellátó rendszer elbír-e a megnövekedett igénybevétellel.
Azt tom mondani, hogy minden nagyobb beavatkozást követően indokolt egy elektronika optimalizálás, persze ezt az adott típusra szakosodott SZAKEMBERREL kell, kellene elvégeztetni, akinek van már tapasztalata az adott motorral és tudja mi merre hány méter.Egyébiránt meg érdemes 5-10 évente (leginkább öregebb autóknál) felülvizsgálni a lambda és a légtömegmérő állapotát mert lehet már rég nem működnek olyan jól mint mikor legördült az autó a gyártósorról és szerencsétlen ECU azt se tudja már, hogy miből mennyit kellene adagolnia, ekkor szoktak jönni az olyan gondok, hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy mint régen(persze ezer más oka is lehet).
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3273, 100% Akkumulátor
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X13 Gen1 Ryzen5 4650U Refurbished - Garancia
- STANDARD Setup! Már kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
. Aztán ottvan még utána a lambdaszonda is. Több beszívott benya-levegő keverék, nagyobb égéshő, melegebb távozó gázok. Ebből azt hiheti az ECU, hogy nagyon elszegényítette a keveréket és több benyát adagolhat a levegőhöz, ha a légtömegmérő nem tud többet mérni mint amit gyárilag be tudott szívni a motor. Szóval ez elég összetett kérdés, a másik meg, hogy az üzemanyagellátó rendszer elbír-e a megnövekedett igénybevétellel.

