Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Mini PC
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Philips LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200
#2498
üzenetére
A low quality nem volt benne a hsz-ben.
Én úgy tudom csak, hogyha minden max 1680-ban, kivéve árnyék medium.
Az Alu:Tex-es vitához. Háááát, nekem a textúrázási erő fontosabb, én nagyon bírom, ha egy játékban jó textúrák vannak, bár sajnos talán a WiC-ben már nem megy jól a high textúra, az talán a 640-esnek menne simán.
Persze a shaderekkel is lehet klafa dolgokat művelni, de nem tudom, pl.: geometry instancing az hogy működik? A textúrát is csak egy modellre kell kiszámolni, vagy mindre külön?
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Én úgy tudom csak, hogyha minden max 1680-ban, kivéve árnyék medium.

