Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • joey04

    titán

    Hát ez nem egy szimpatikus lépés:

    Az Apple hazai szervizének is nevezhető Almárium Pro Kft arról tájékoztatott, hogy az Apple bizonyos garanciás eseteket kívül helyezett a korlátozott garancia hatósugarából. Így például a MacBook modellek aljának repedezése (bottom case), amely a kibocsátott termékek körülbelül 40%-át érinti, immáron nem tekintik garanciás hibának. A dolog azért érdekes, mert a jelenséget egyértelműen anyagHIBA okozta a 2006-2007-es gépeknél. Nem minősül garanciás gondnak az sem, ha a MacBook Pro nyitógombja lekopik, mert lepattog róla a festék - mint ismert, a gomb nem króm, csak krómozott… A legérdekesebb megfogalmazás az ExpressCard foglalatokkal kapcsolatos: az Apple nem ad garanciát a MacBook Pro-k ExpressCard foglalataira, ugyanis az "a használat következtében is elromolhat". A gazdasági válság időszakában ellentmondásosnak tűnik a minőségpolitika ilyen jellegű szűkítése, és már a közeli jövőben nem kevés feszültség forrása lehet az új irányvonal… A lépés nyomán sajnos a garanciabővítést vásárló felhasználók is kénytelenek lemondani ezen alkatrészek ingyenes cseréjéről.

Új hozzászólás Aktív témák