Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Zilko87 #48893 üzenetére

    Belinkeltél egy olyan "tesztet", ahol nincs is összehasonlítva közvetlenül a DLSS-el. Ez így konkrétan semmit nem ér.
    A CB tesztjében ott vannak a videó összehasonlítások, ott nagyon jól látni a gondokat. Mind a 4 összehasonlító videón nagyon súlyos képhibákat látni az FSR-nél, teljesen szétroncsolják a képet.
    Az a "némi flickering" konkrétan extrém mértékű flickering, shimmering és ghosting.

    CB elég egyértelműen leírta a helyzetet:

    "FSR 3.1 hat hingegen (wie gewohnt) große Probleme und ist schlussendlich nicht empfehlenswert. Auch nicht in hohen Auflösungen wie Ultra HD. Die Bildstabilität schwankt von Szene zu Szene zwischen okay und wirklich schlecht, die Rekonstruktion feiner Details gelingt nicht, es gibt teils extremes Ghosting, die Partikeleffekte verpixeln und das Bild wirkt durchweg unscharf. FSR 4 hätte es in dem Spiel dringend gebraucht, zumal AMDs neues KI-Upsampling auch der einzige Super-Resolution-Algorithmus ist, der es mit DLSS 4 aufnehmen kann."

    FSR mindig is pocsék képminőséget adott szinte minden játékban. Kizárólag a legújabb, FSR 4 ad(na) jó minőséget a Doom 6-ban, de az nincs a játékban, így az AMD-seknek marad az XeSS, amíg nincs FSR 4 támogatás. Az XeSS még a DP4a móddal is sokkal jobb minőséget ad, mint az FSR 3.1, de ez is megszokott szituáció, ezt is jól leírják:

    "FSR 3.1 sollte in Doom: The Dark Ages überhaupt nicht genutzt werden, zumal es eine bessere Alternative gibt: Intels XeSS kommt zwar nicht annähernd an DLSS 4 heran, liefert aber auch in der für alle verfügbaren DP4a-Variante ein klar besseres Bild als FSR, das überzeugt. Die Bildstabilität ist klar besser als mit FSR, die Partikeleffekte sehen besser aus, das Ghosting ist deutlich weniger ausgeprägt und die Bildschärfe ist es geringfügig auch."

Új hozzászólás Aktív témák