- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mégis összejöhet az Apple és az Intel összeborulása?
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- DUNE médialejátszók topicja
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem az a baj, hogy kicsit kevered a fogalmakat.
A GPU skálázás az a hardverben egy fixfunkciós blokk. Az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is van ilyen, és mindegyik Lanczos skálázást alkalmaz. A filter az maga az élesítő. Ez is van az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is. Persze különböző shaderek, de ezek alapvetően az ALU-n futnak, csak nem szabványos shader nyelvben vannak írva, hanem a driver absztrakciós nyelvén.Egyáltalán nem egyedi tehát a gyártóknál a GPU skálázás a hardveres blokkal, illetve az élesítés a driver specifikus shaderével. Mindenki tudja ezt, ami miatt nem reklámozzák, hogy irtó szar minőségű eredményt ad, ahhoz képest, mintha egy játékban kérnél mondjuk 70%-os resolution scale-t, és arra raknál élesítést akár a driverből, de inkább a játékból. Ettől függetlenül lehet használni, akármelyik gyártó driverével, csak tényleg marhára szar lesz a minőség, és kapsz egy rakás ringing képhibát.
Az FSR-nek a Lanczos egy töredéke. Nem emiatt működik, hanem az élrekonstrukció miatt.
A grafikai eljárások egyébként ritkán teljesen újak. Valamire épülnek, és azokat egészítik ki lényeges újításokkal. De ettől a gyártó nyugodtan mondhatja rá, hogy házon belül készült, mert vettek egy alapot, amin elindulnak, és csináltak egy házon belüli új eljárást.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Linux kezdőknek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Becsszó, még mindig készül a Half-Life 3!
- További aktív témák...
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Dell XPS 13 9370 - 9380 UHD touch, 16GB RAM, 256-512GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- Honor 90 /12/512GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Xiaomi Mi 10T Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3755, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

A GPU skálázás az a hardverben egy fixfunkciós blokk. Az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is van ilyen, és mindegyik Lanczos skálázást alkalmaz. A filter az maga az élesítő. Ez is van az Intelnek, az AMD-nek és az NV-nek is. Persze különböző shaderek, de ezek alapvetően az ALU-n futnak, csak nem szabványos shader nyelvben vannak írva, hanem a driver absztrakciós nyelvén.

