Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
válasz
Kolbi_30
#40937
üzenetére
Nyilván dolgozni kell vele, de az igazi oka akkor is a számítási teljesítnény hiánya, meg a sok rajzolási parancs volt, amit az új api-kal végre fel lehet oldani értelmes prociterhelés mellett. Anno a Red Faction 1 -ben volt csak igazi rombolhatóság és azt is trükközve oldották meg, szűk tereken, ráadásul lassú is volt.
Ráadásul mostmár az Unreal engine-be is van valami modul ami a dinamikus rombolhatóságot valósítja meg, úgyhogy alakul a dolog, mégha lassan is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- 172 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
- Unihertz Tank 3 Pro 8849 5G, 100 lumen / 120 Hz DLP projektor, óriási 23 800 mAh 16/512 GB
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R9 3900X 32GB DDR4 500GB SSD RX 7800XT 16GB Corsair 4000D Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



