- Vizsgálat indult, a Meta chatbot gyerekekkel folytatott romantikus beszélgetést
- Akkor is nehéz dolga lesz az Intelnek, ha részesedést vásárol benne az USA
- Megnyitotta kapuit a hardverpláza
- Megjöttek a Corsair Nautilus RS LCD sorozatú, készre szerelt vízhűtései
- Formabontó analóg klaviatúra a Sunder keze nyomán
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano #39946 üzenetére
Nem is AMD re értettem , hanem a media hypera.
Nvidia felől szerintem nem jó oroszlánnak rángatják a bajszát ezek a mediahuszárok,mert ők nem Intel. Ha komolyan veszik a pletykákat akkor képesek pár hónapon belül válaszolni,előre lépni, még mielött AMD valóban megjelentetné a kártyáját, és ezzel többet ártanak nekik mint használnak a hülyeség keltéssel és az ilyen hangzatos nvidia killer főcímekkel.Mondjuk mi biztos jól fogunk járni vele, ha jól sikerül esetleg a nagy Navi meg azzal is ha Nvidia minél előbb kihozza az új gent.
-
[AMD's reportedly working on a GPU they're calling "Nvidia Killer"]
megint kezdődik a hülyeség... Poor Volta..
-
válasz
Petykemano #39915 üzenetére
Updatelték a hírt a linkelt hírben is.
-
válasz
huskydog17 #39910 üzenetére
Köszi szépen !
-
válasz
huskydog17 #39905 üzenetére
csak pár szóban letudnád írni mit ír? sajnos nem megy a
német.
-
válasz
Petykemano #39900 üzenetére
+1...
-
válasz
Petykemano #39891 üzenetére
nem nem. Első amúgy is kamu
-
[Az NVIDIA tőrbe csalásával büszkélkedik az AMD]
Csak nehogy fordítva süljön el az a tőrmellé egy kis pozitívum: [Nvidia recreates the Apollo 11 landing with real-time ray tracing]
-
válasz
syberia #39875 üzenetére
De a DLSS nem egy szimpla élesítési eljárás mint írtam is feljebb, mint ahogy az image sharpening sem skáláz felbontást a jelenlegi állás szerint, csak ha beépítik a játékba ezt a funkciót és kap rá támogatást,de azt még nem láttuk minőségileg mit fog tudni.
Abu biztos tudja melyik játék fogja megkapni ezt az eljárást majd amiben felskálázással együtt fog működni, mint a DLSS, de én inkább úgy gondolom a Windows( Microsoft ) eljárást fogják majd alkalmazni ahol állítható majd a skálázás mértéke.A jobb oldali kép alacsonyabb felbontásból van felskálázva( DLSS) és arra próbál törekedni, hogy elérje az eredeti minőséget( kevesebb sikerrel) de sebességnövekedéssel karöltve. Míg a baloldali azonos felbontáson ( natív ) készült és +kapott egy élesítő filtert ,de sebesség növekedés értelemszerűen ezért nincs. A különbség a minőségben látható a sebességben a DLSS viszont 20-40% kal kb gyorsabb, ami a képen nem látható és annak kb az a lényege, így próbálja ellensúlyozni az RT erőforrás igényét.
ISR egy remek dolog amúgy,de Mindkettőnek megvan a maga előnye. -
válasz
scarabeus86 #39871 üzenetére
megpróbálom előkeríteni az erről szóló infókat A lényege az hogy anno( nem manapság volt) voltak ütközések a TV kkel a színbeállítások miatt és azóta Nvidia és Intel korlátozottat engedélyezi elsődlegesen mert így nincs ütközés egyik TV típussal sem.( ők elsődleges PC csatlakozónak a DP portot tartják szerintem, míg a HDMI nél nem egyértelmű , hogy a csatlakozás monitorra történik.)
Ha véletlenül nem a PC hez dedikált HDMI csatlakozóba dugtad a VGA-t és a VGA kiküldte a teljes színtartományt a magasabb képfrisitéssel nem volt kép, főleg a régebbi típusoknál fordul ez elő. Samsungnál el van nevezve a PC HDMI port,de Philipsnél például nincs, ott neked kell kijelölni.
Sokan a mai napig nem dedikált HDMI portot használják a VGA hoz vagy nem nevezik át PC re és normal HDMI portként működik pedig a TV képes lenne PC módra is, ami típusonként változó előnyökkel járhat. -
válasz
Raymond #39862 üzenetére
A tesztbol szedem.A Sharpening nem skalaz fel önmagától, és gyorsít önmagában csak ha be van építve a játék motorba, mint a DLSS, kell hozzá külön API és engine támogatás.
DLSS nek ez a lényege hogy felskalaz kisebb felbontásbol és így kb 20%FPS t nyersz. Itt nincs sebesség növekedés, itt kepminoseg javulás van azonos felbontason. Husky által betett linken is azt írják, hogy nem skalaz a fel a Sharpening felbontast, hanem textúrara dob magasabb felbontasu szűrőt ami a GPU-t alig terheli. RIS +Shader cache együtt hasonlo mint a DLSS, de itt a minőség gyenge mert nincs rá külön engine támogatás.
Ettől függetlenül a RIS nagyon jó cucc.
1050 TI-n is tesztelik. -
válasz
huskydog17 #39859 üzenetére
Lol megy Nvidian is?
Továbbra sem világos, hogy miért a DLSS sel van össze mérve, hisz ez nem hoz plusz FPS-t, Csak ha a Shader cache le van véve 0.7re de ott meg kifejezetten látszik a butitas.
A srác aki ezt a módot csinálta azt írja nem használ felbontás felskalast az eljárás.
Egyebkent BF ben látványosan dolgozik a videók alapján. -
válasz
Raymond #39853 üzenetére
Más a két eljárás célja a két cégnél,DLSS gondolom az RTX sebességén is próbál segíteni.
Kétségtelen, hogy minőségileg számomra is meggyőzőbb a Sharpening.smc:
Akkor lehet minőségi javulás talán, ha nem natív 4 K a textúra. Elég sok játék ilyen, azokban valószínűleg szebb eredményt fog adni a Sharpening.PuMbA :
Ez egy nagyon nagy plusz pont. Ezt egyébként nem tudtam róla. -
DLSS mást csinál, mint a Sharpening ,ezért nem értem a párhuzamot miért lenne ettől vége.
A DLSS hez a Shader Scale inkább húzható párhuzamba. A felbontás attól még 1440P, míg a DLSS nél a felbontás a végeredményben 4 K. Az egyik oldalról az 1440P képet javítod fel hogy megközelítsd a 4 K képminőséget a másik oldalon a 4 K képminőséget rontod le, hogy megkapd az 1440P sebességet. Kinek mi fontosabb. Az RT mellé az erőforrás igénye miatt DLSS jobban jön míg Radeon mellé RT hiányában egyértelműen jobban passzol a saját eljárásuk. -
válasz
Petykemano #39823 üzenetére
De a 2070 esetében a tranyók egy része az RT mag, tensor magok,amik elég sok esetben malmoznak. 25 millió tranyó /mm2 jelenleg.
41 millióval számolva ( Navi ) 335mm2 lenne. ebből levonva a tenor magokat a tensor magok és a feldolgozók közel azonos méretűek,de a Tensor magokban ritkább a tranzisztorsűrűség, tehát a 4 tensor mag kb 2 feldogozóegységnek felel meg és kiadja a tranyók sacc per kb 15-20 % át.
Tehát a TU104 kb 265mm2 lenne Tensor magok nélkül durván számolva,7nm-n, ami nem EUV.Ezt meg is fordíthatjuk, hogy mi van , ha a következő generációs navi dedikált egységet kap( ami nagyon valószínű) Raytracinghez ami plusz tranyókat és méretet jelent.
-
válasz
Petykemano #39807 üzenetére
Azzal az 1660 és 1660TI kártyával kezdhetne valamit Nvidia, kellene neki egy árvágás. iletve Azoknak is
De ha megnézed a supereket annyira tipikus patika mérlegen kiszámolt teljesítményt nyújtanak, hogy épp jobbak legyenek,de ne túlzóan és pont belövi a 2 Navi közé a legjobb árértékű kártyáját, hogy vazze 5700 helyett ezt vedd mert gyorsabb 5700XT helyett ezt vedd mert olcsóbb és nem sokkal lassabb
ha meg 470 dolcsi akkor ott a 2070S ami meg jóval gyorsabb, szóva izé...akkor már miért ne 2070S
-
-
válasz
Petykemano #39774 üzenetére
Ezzel semmi probléma nincs.
AMD annyit csinált, hogy változtatott a felepitesen és egy játékra jobban alkalmas architektet alkotott. Ezt csinálja Nvidia már évek óta. De ez nem fogja megvaltoztatni az optimalizalasokat, mert ettől ugyan úgy lehet optimalizálni mindkét hardverrel, mint eddig. Most éppen Naviban van nagyobb akkor arra lehet...
BF5 ben a GCN gyorsabb mint a többi játékban, Turinggal felveszi a versenyt, tehát nem az új kialakitasnak és gyorsitotarnak köszönhető a sebessegelony.,mint azt Abu írja hisz a Vega 64 a 2070 sebesegevel megy. -
128 kB azt hiszem Turingban meg 96. ez az összevont L1 gyorsítótár /multiprocesszor Voltában már mióta benne van. Most rálicitált AMD ,méretileg ( gondolom a 7nm miatt tudott) Ezért írtam, hogy sok mindenben kezdenek ráhajtani Nvidia megoldásaira.
Navi parancsprocesszora egyébként tényleg jónak néz ki, mindenevő dizájn. -
Ha már VS :
"Ennek egyébként akkor lesz nagy hátránya, ha elkényelmesedik a piac, mert oké, hogy a Navira gyorsan megvan a sebesség (konzolon fut, a PC-s meg majd vesz gyorsabbat mentalitás), de például a GCN, a Turing, és lényegében az összes régebbi GPU nagyon is igényli ezeket az optimalizálásokat. És nyilván ezek azért még maradnak egy darabig, nem is kevés ideig. Tehát nem szabad átesni itt a ló túloldalára."
ezektől kaparom le magam...
Oh megvan az újabb csodaficsőr, miben elmaradott a Turing és Nvidia reméljük nem használják ki a Navi hihetlen tudását egy bazi nagy L1 gyorsítótárat, s optimalizálnak azért a csóringer GCN Vegára/ RX re és Turingra/ Pascalra. Hogy mindig van valami csoda amiben olyan jó lehetne ha,de nem lehet, mert hátráltatják...( írónia off)
Mindig van egy szalmaszál amiben lehet kapaszkodni... egy csodafegyver...amiben elmaradott Nvidia.....
Elhiszem hogy jó ez az új parancsprocesszor, de ugyan így vannak olyan fejlesztések a Voltában, Turingban amiket ha kihasználnának abban lenne hátrányban a navi. (az új SM dizájn kihasználásával pl)
Közben meg AMD igyekszik hogy a hasonlóvá tegye a hardverét a Zöldekéhez... -
Azért azzal tisztában kell lenned, hogy aki ilyen szintű szervert vásárol, az nem úgy megy be hogy figyu erre kellene mit tudsz ajánlani, hanem általában már konkrét igénnyel keresik meg az adott forgalmazót.
Legalább is nálunk már az IT és az infósok ezt már eldöntik mire egyáltalán oda kerül a dolog, hogy az első árajánlatokat bekérik a forgalmazóktól.
Természetesen tisztában vannak azzal mire van szükségük és milyen jellegű melóra, nem a forgalmazóra bízzák.( maximum meghallgatnak ajánlatokat és mérlegelnek) Általában a hibafeltárás és megállapítás is házon belül megoldódik a legtöbb cégnél, így nálunk is.Akkor van gond ha változtatni akarnak a megszokotton, mert szőnyeg széle van ha valami nem úgy sül el ,teljes felelősséget kell vállalniuk. Pl utoljára 3 napig nem ment a Distiller rendszerünk egy külsős , új szoftver miatt a végén pedig azért hogy mehessen a meló inkább elengedték a kezét az új verziónak, majd lecseszték az egész gárdát minek kevernek, pedig őket a jó szándék vezérelte.
-
válasz
hokuszpk #39734 üzenetére
Persze ez jogos, sok kérdést felvet ez a dolog,de szerintem ezt nem fogod tudni megvenni bárhol, csak kiemelt partnereknél.
Van Magyarországon is olyan cég, akinél 24 órás felügyelet van mérnökökkel, mennek Intelhez továbbképzésre az adott új cuccokkal kapcsolatban és benne vannak az Intel AWR programjába, azaz soron kívüli alkatrészellátást kapnak..Az nemzetközi futárszolgálattal az EU-s raktárból akár 24 óra.Plusz úgynevezett bizományi értékesítéssel kapnak tudnak raktáron tartani kifizetetlenül limitált mennyiségben alkatrészeket akár eladásra akár garanciális ügyintézésre . Ha ide beballagsz( nem akarok reklámot csinálni) szerintem hamarosan vásárolhatsz 56 magos Cascade-t.
Nem érdekes ez számomra mert leszarom Intelt, csak szerintem ez a CPU ugyan úgy bekerül az adott partnerek véráramába mint a többi akár 28 magos xeon amikre szintén ugyan ezekkel a feltételekkel kell biztosítani garanciát.RT:
Azért probléma hogy AMD nem erőlteti mert szoftveresen és tapasztalatilag pl Vulkanban előrébb járnak a többi gyártónál, hisz valahol az az ő gyermekük és a Dx 12 és a Vulkan nagyon sok elemében egy kaptafára készült és működik jelenleg is.Szerintem tudnának olyan nem teljesen brute force megoldással szolgálni, ami gyorsíthatná a jelenlegi leképezőket.
A konzol hardver egy megrendelésre gyártott termék, más szélesebb lehetőségekkel,lehetne benne Nvidia is vagy Intel is nem számít dekstop PC gaming szempontjából ,nem jelent előnyt semelyik gyártónak sem .
Abu még azon is ki szokott akadni, mikor valamelyik desktop AMD VGA-t hozzák fel hogy az van benne. -
válasz
Televan74 #39732 üzenetére
Ez inkább ilyen AMD-s hozzáállás.
RTX alapból is gyorsabb az előző gennél ha nem is olcsóbban de azonos áron.( ez reméljük egy pár héten belül változni fog) átlagban 20-25 % kal. Ilyen mértékű előrelépés pl AMD nél örömújonngásra adhat okot.
Az RT egy plusz ficsőr, nem oszt nem szoroz, ettől függetlenül/ azt kivéve az egyenletből is előrelépés lett , csak elmaradt az Nvidiától elvárt mértéktől.Most sem azt nézegeti bárki hogy a Navi hozza e az RT alatt a 2070 teljesítményét azonos áron, hanem hogy anélkül mit domborít .
Az hogy ha AMD nem támogatja azért rossz, mert hátráltatja az elterjedését elvégre a köv gen konzolok, Nvidia és Intel is támogatni fogja, ők az egyetlenek akik kihagyják egyenlőre és buzzword HDtextúra packokra alapozzák egy kártya sikerét.
Te sem 3 éves Pascalt vennél már illetve RX kártyát ha elérhető lenne a Navi azonos áron kicsit több teljesítménnyel ha ez mellett még többet is tud ( HBCC) akkor már meg is vagy, sikeres a generációváltás. -
válasz
hokuszpk #39730 üzenetére
Itt boltokrol volt szó amúgy, nem szerveruzemeltetokrol..
Nem tudom elkepzelni, hogy egy szerverekkel foglalkozó bolt/cég elhajt ha ilyen zsíros falatot tud eladni.
A garancia feltételei vetelkor kötetnek.
Háttéri infok nélkül ez ugyan olyan fals infó lehet,mint a gondolom én.... -
És a bolt miért mondana ilyet? mert akkor ők is keresnének rajt pénzt? Szerintem ebből élnek...
Gondolom aki ilyen cuccokat forgalmazni tud az nem kispályás, kiépített kapcsolata lehet Intellel.
A supportot nem a bolt fogja állni , gyári garancia. A bolt feladata ebben annyi, hogy ha Intellel szerződik a termék forgalmazására és beszerzésére,hogy felveszi a hibát és továbbítja Intel fele, mint minden egyes nagyker teszi ezt a gyártókkal a kiépített csatornáin keresztül. A boltok is ugyan úgy kiépített csatornákon át dolgoznak együtt a gyártókkal ..gondolom én. -
[NVIDIA Turing GPU Adoption Propels Ray-Tracing Further In Mainstream Gaming]
Nvidia szerint több Turingot adtak el az első 4 hónapban el, mint Pascalt anno.
Am nem tudjátok miért ilyen tetű lassú az oldal mostanában?
-
válasz
schwartz #39699 üzenetére
őő kulturáltabban nem megy ?
feljebb az utolsó 100 hozzászólásból legalább 10 a játékokról szól és azon belül a technikai újdonságokról valamint arról hogy fut a gyártók termékein. erre lehet többen kíváncsiak mint a te nyűgödre.Amúgy meg volt már a quake csak egy kicsit kellett volna feljebb olvasnod, úgy kb 10 hozzászólást.: [link]
-
válasz
Televan74 #39675 üzenetére
nem de azért ugye érzed hogy itt két konkurens termékgyártó azonos piacra szánt eszközeiről van szó aminél most egyetlen T betű lesz a különbség a névben. .
Abu85 :megértettem elsőre is. Mint írtam ez akkor is gusztustalan és perre vihető. Joggal. Várjuk meg a végét.
Oliverda : ops ez érdekes
-
És az lesz a neve? ne gyere holmi NDA val
Ennek nem az a lényege hogy nvidia levédje és megkapja e hanem hogy AMD ne kapja meg. nemzetközi jogban a bejegyzéstől számítva 3 hónapig nagyon egyszerű összeférhetetlenségre hivatkozva meggátolni a névválasztást , főleg a piacvezető pozícióban levő gyártónak a konkurenciával szemben.
-
válasz
Carlos Padre #39668 üzenetére
Köszi, már értek mindent hála neked.
Mint mindig, megmondtad a Tutit.Az egyetlen és egyetemest.
-
válasz
Carlos Padre #39666 üzenetére
Ebben van valami .
-
válasz
Petykemano #39662 üzenetére
Egyébként ez azt jelenti, hogy a Navi még megjelenésileg arrébb van, vagy pedig nem az lesz a neve?
Mármint arra értem, hogy állítólag nincs levédve / bejegyezve AMD nél ezen a számon termék.Még. -
válasz
Dtomka #39658 üzenetére
Főleg így hogy állítólag lesz RX 3080 meg RX 3070 meg RX 3060... egyetlen T betű lenne így a különbség a köv gen Nv kártyáktól.
Szerintem is hülyeség,de ők tudják, bár szerintem egy kissé gusztustalan. A cikk is utal rá, hogy a deszkáknál is a Z370 után ők elnevezték X370 re az Intelnél, lehet hogy itt is ezt a stratégiát akarják, hogy a konkurencia mellé nevezik aztán az egyik RTX a másik meg RX lesz hátha véletlenül valaki félrenézi aztán azt viszi RTX helyett .. az is pár plusz vevő -
jah valószínűleg nem értem a cégek működését
"fasza- nem fasza" ( atyavilág) a kettő nem zárja ki egymást. Datacenteren IS keressenek pénzt és gaming szemgensben is, az általam felvázolt módon mint ahogy teszi ezt Nvidia is nagyon sikeresen.
Jelenleg a notebook piacon szinte nulla részesedésük, gondlom nem sírnák el magukat ha keresnének pár száz millió dollárt, hogy kereshessenek utána milliárdokat ha tudnak az Intel ellen.
Nvidia pedig azért áll több lábon mert meg tud állni több lábon, elő teremtette rá a pénzt a gaming bevételből. AMD jelenleg nincs abban az anyagi helyzetben, hogy elengedjen ilyen lehetőségeket, mikor van egy remek CPU a kezében és éppen kereshetne vele elég szépen.
Évek óta nem volt ütős gamer laptop AMD CPu val , nvidia pedig a 2020 évben innen remél jó pár száz millió dollárt, erről fog szólni többek között a májusi bemutatójuk.Ha AMD akarná akkor ezt meglovagolná, aztán beesne egy 30 % bevételnövekedés ebből a szar szegmensből nekik.
öm
mobil? -
Igen pont erről beszélek, hogy AMD könnyebben nyerhetne teret a zöldekkel karöltve az Intel kárára akkor is, ha éppen Intelnek már van megfelelő hardvere a Ryzen ellen vagy mellé. Meg kellene tartaniuk ezt a vonalat valamiféle együttműködésben az Nvidiával a nagyobb forgalmazókkal és gyártókkal, hogy ne legyen nekik mindegy hogy Intel vagy AMD van a gépben az NV GPU mellett. ( Hisz ott is elég nagy befolyása van a zöldeknek, mint tudjuk)
-
válasz
Petykemano #39634 üzenetére
Most ez így furcsán fog hangzani,de AMD nek jelenleg a laposokba baromi jól jön az nvidia GPU támogatása. Az egész sajtó ezzel van tele hogy elkezdték nyomni a laposokat Ryzen CPU+ NV GPU és sikeres termék vonalnak néz ki, végre újra teret nyernek így.
Helyükbe bármilyen kifordítottnak hangzik, ráállnék az Intel ellen a zöldekkel való együttműködésre, legyen szó CCIX vagy különálló GPU ról, akár chipletes CPU-GPU megoldásban is el tudnám képzelni, hogy a két cég baromi jó cuccokat tudna dobni együtt , hisz Nvidia elég komolyan jelen van datacenter részében is és szinte minden olyan vonalon érintett ahol az AMD piacot tudna nyerni az Intel ellen. Az ellenségem ellensége a barátom vonal mentén el tudna lavírozni.Szerintem.
Eza véleményem a Ryzen -NV laposok fogadtatása miatt. -
Intel is kóstolgatja a zöldeket.
[ Nvidia swipes back at Intel in CPU-GPU AI performance brouhaha] -
Egy érdekes beszélgetés :[Nvidia CEO: China Tariffs and Mellanox Merger | Mad Money | CNBC]
És még egy érdekes hír: [Lapka jellegű PC-vel is használható a GeForce GTX 1650]
-
válasz
huskydog17 #39598 üzenetére
lol nem gyenge
-
-
válasz
rumkola #39590 üzenetére
Szerintem ezek ilyen fizetett hirdetések( nem pont Iponra gondolok, hanem akitől átvették) amit Intel nyomat, hogy mennyire kelendőek lennének a CPU-ik és hogy nem a másik oldalt viszik, várják.
Valószínűleg lesz még ebben a hónapban a Computex elött v hasonló hír, miből van kevés, meg nem győzik gyártani ilyesmi, ugye ott lesz a leleplezés az új genes AMD CPU családról...
Egyébként pedig pont elég szépen kivár most mindenki szerintem arra, mit domborít AMD a Ryzennel. A Bulddozer óta nem volt ennyire várt CPU genjük, mint ez a 3000 széria. Szerintem. -
[Óriási mértékben csökkentek a chipeladások ]
"Az elemzések alapján eléggé gyengélkedik a piac, aminek az egyik oka az Intel processzorok hiányában keresendő. "
-
ne haragudj Abu, de amiről te beszélsz az egy álomvilág.
Fülét farkát behúzza. Miért is kellene ezt tenniük atyavilág?AMD akkor 10 játékból 8 nál behúzza vagy most mi van?
Nvidia eltávolodna attóla piactól, amiből él? Most komolyan ?Ez egy B kategóriás játék és kihasznál egy olyan fejlesztést eddig egyedül a piacon amihez AMD hardvert használt, mert erre volt pénzük, ez volt nekik elérhető tök mindegy . Egyetlen egy játék, szerintem tippre veszteséges eladással majd a jövőben.Ha akarná Nvidia akkor 2 héten belül jönne hozzá patch, mint ahogy jött Strange Brigade-hez Wolfhoz vagy éppen Doomhoz vagy Dx 12 alatt elég sok játékhoz. De ehhez érdek kell.
Azt beállítani előremutató példának amit most ez a stúdió letett az asztalra.... Mint mondtam már többször ,látszik, hogy nem értesz a marketinghez. Hülyeség részükről, mert pontosan maguk alatt vágják a fát - és ezzel visszatértünk a kiinduló kommentemhez- hisz nekik az lenne az érdekük, hogy minél többen megvegyék a játékukat PC-n és ehhez talán az kellene hogy 10 ből ne 1-2 gépen fusson élvezhetően. értem én, hogy most spóroltak egy kis pénzt meg munkát mert az AMD általános open source megoldását választották, csak közben a másik oldalon buknak egy csomó potenciális vevőt, kivéve, ha most Nvidia büszkeségből vagy dacból nem hoz ki hozzá egy drivert. Lehet erre is alapoznak, fene tudja, de kérdés hogy látnak e benne a zöldek ennyi potenciált, hogy megéri erre ráfordítaniuk akár csak egy dollárt is. -
-
válasz
Yutani #39504 üzenetére
Vulkán nagyon is jól fut a Turingokon. Ez a játék pedig egyenlőre egy optimalizalatlan , bar persze az AMD hívőknek reális hogy a Vega 64 partiban van a 2080 TI vel és ez tűnik számukra realitasnak...végre igaz?
Valószínűleg néha tovább kellene látni ezen a hivőseg dolgon nem?
Jelenleg rengeteg VGA van a piacon 6 GB vagy az alatti rammal AMD oldalon is és ez vulkánnal eddig soha nem volt gond. Ez meg grafikailag kb 5 évvel ezelőtti színvonal... -
"A memóriára vonatkozó dolgokat viszont gyorsan kezelték a játékban. Bekapcsolták az AMD VMA-t, és ez vezérlő a VRAM-ot a saját kódjuk helyett. Ez így egyébként jobb, mert stabilabb. Cserébe egy picit több VRAM kell a működéséhez, de igazából ahol a 8 GB elég, volt az elég marad, míg ahol a 4 GB kevés volt, az így is kevés lesz. A 6 GB-os VGA-k jártak rosszul, arra a határra volt belőve a motor."
Erről beszélek...
-
Ez mind nagyon jó , de továbbra sem módosít azon amit leírtam. VMA és RSL a piac egy bizonyos szegmensén működik csak jól.Nem egy bekapcsolható ficsőr mint az RT , hanem súlyos programfutási hibákat és akadozásokat produkál ha egy gyártó nem támogatja. Fejlesztőként ha használok egy ilyen segítséget, akkor is úgy optimalizálom, hogy a célpiac nagy részén is hibátlanul fusson a többin pedig hozzá adott értéket képviseljen...itt nem erről van szó.
Persze értem én, hogy majd támogatja NV meg Intel, mert open source... csak ez egy B kategóriás játék...
Itta legnagyobb gond, hogy az alsó határ túl magas, azaz nem jól skálázható jelenleg lefele. -
Ennyi AMD marketinget amit olvasunk, kezd sok lenni.
JÓ hogy lefedik a motorral a piac 10 % át, valószínűleg ez így nagyon jó dolog ,hasznos és eladható egy grafikus API és Motor szempontjából...ja nem...
Mindenre az AMD a megoldás hiába na, többiek csak kullognak utánuk.megcélozzuk a piac 20 %-t kitevő gyártót és azon belül is azt az 5 % részt akinek 4 GB nál nagyobb Vramjuk van.. remek stratégia, értékesítő szakemberként erre nem tudok mást mondani..
-
Bár wccftech cikk, remélem van valóság alapja. .[TSMC Will Manufacture 3D Stacked WoW Chips In 2021 Claims Executive]
-
válasz
Petykemano #39476 üzenetére
Én azt gondolom , hogy ez a legnagyobb gond ebben a dologban, ez a gondolkodás mód, amit te is most leírtál.Kicsit fordítva ülsz a lovon érzésem van
Persze egyértelmű, hogy én Nvidia pártként ,de nem AMD haterként gondolom ezt, meg tudom érteni, ha valaki éppen mást gondol. De én Úgy gondolom az egész piac alárendelte magát a Microsoft akaratának.
Nem azért történik ez, mert most megjött a Turing, hanem azért jött meg a Turing, mert most jött el az ideje ennek, hogy legyen értelme hogy cseréljék a Pascalt és Dx 12/ Vulkan nyújtotta hardveres előnyök fele nyúlni, mert megjelent pár program és játék ami elkezdte kihasználni, így mögé lehet állni driveresen is és hardveresen is.Nvidia úgy működik mint egy óramű, nem tesznek felesleges lépéseket amíg nincs kényszer.
DE egyébként a Turingna is még vannak lemaradásai, de ezek a hardverek mindkét oldalon pár éven belül a chipletes megoldások mellett őskövületek lesznek amúgy is.
Hiába van kint egy hiper szuper hardvered, ha mint írtad is dollár milliók és hosszú idő kell egy egy motor teljesen alapoktól való megírására ez 100 ből 1-2 stúdió. De kérdezem én minek? A játékok döntő része konzolra készül és az eladások legnagyobb százaléka oda összpontosul. Minek tegyen bele egy kiadó ennyi ezer munkaórát és dobjon ki egy valag pénzt, mikor a konzolokon így is hardver korlát van inkább, nem szoftver, a PC-n meg ami igazán nagy bevételt produkáló címek azok egy varrógépen is elfutó multiplayer címek.
Úgy gondolom Ahogy AMD is megveszi magának a címeket most már és próbálja hátráltatni a piacot és Nvidiát( mert valljuk be nektek sincs Vega a gépetekben hiába vagytok AMD pártiak, a HBCC meg RX kártyákon ugyan úgy nem megy és vele a 13 GB Vram) a magas Vram igénnyel ugyan úgy Nvidia is megveszi magának a játékokat és tolja az RT-t. Ebből remélhetőleg az fog kisülni, hogy egyszer csak Nvidiának is lesz a Vram igényre megfelelő lépése és AMD nek is RT támogatása, azaz fejlődünk grafikailag,de ez mind nem a DX 12 nek tudható be mert ezek Vulkanon is ugyan úgy vagy jobban működhetnének... -
válasz
Petykemano #39473 üzenetére
Hát valószínűleg arról szól ez a dolog, hogy aki AMD párti az mantrázza azt hogy Nvidia miatt nincs Dx 12 és ők nem lettek ( megint ) megvezetve egy olyan jövőbeni majd megtátjátok dologgal,aki meg Nvidia párti az azt mondja, hogy Nvidia nem fejleszt hülyeségre, mikor nincsenek még Dx12 grafikus motorok a piacon, csak barkácsolások és nincsenek alapjaitól dx 12 re írt grafikus motorokra pénz a stúdióknál, kivétel pár fejlesztő stúdió, meg amúgy is mit nyerünk vele?
1 kezemen meg tudom számolni azoknak az A kategóriás játékoknak a számát, ahol bárminemű sebességelőnyt hoz a Dx 12 a Dx11 gyel szemben vagy nem szenved akadásoktól, grafikai hibáktól. Persze majd most az RT ÉS a több magos CPU-k miatt nem rossz dolog,de azért ez elég kevés ennyi idő alatt.
Amúgy meg:
Úgy érzed a kiinduló vita most fenti szituációt tükrözte neked amit felvázoltál? hogy most már mi Nvidiások elégedettek lennénk a Dx 12 vívmányaival hogy itt a Turing ? -
válasz
TTomax #39460 üzenetére
na hát erre egy hatalmas +1..
Arról van szó hogy a világ egyik legjobb marketingjével lett eladva a vásárlóknak egy olyan operációs rendszer egy olyan fejlesztés, ami abszolút nem az ő igényeiket szolgálja, hanem a Multi cégekét, lásd Microsoft, hogy minél kevesebb munkával tudják átportolni a konzolokról a játékokat. Az egész Dx12 a pénzt szolgálja és nem a grafikai fejlődést, ezért egyedi az egész. Várhatunk mi csodát, de olyan nem lesz.
Persze azért technikai oldalról van benne ráció ez tény hisz nagyon sok mindenben hasonlít Vulkanra közös alapokra épül,kitágította valóban a határokat és adott lehetőséget a több magos CPu-k színre lépésének és még sok egyéb dolog, de jelenleg a fejlesztőknek nem ez az oldala a fontosabb úgy gondolom,-sajnos,- hogy ezt kiaknázzák.CsonkaImo: Turing sok szempontból jobban/ legalább úgy támogatja a Vulkant mint az AMD hardverek. Nincs már igazán Explicit API hátránya az új gennel , lásd Wolf vagy Doom.Most AMD ezért gyúr a magas Vram igényre, ez lesz az új mantra helyette.
-
válasz
pengwin #39405 üzenetére
Én még a 2010-12 körüli időkre emlékszem akkoriban nem volt éppen a legmenőbb gyártó, bennem még eléggé az a kép él róluk,hogy olcsó és kb ennyi, nem volt jobb mint a konkurencia, általában mindig mögöttük volt vagy szolgáltatások vagy BIOS terén. Itt [link] is volt róla teszt, bennem még ez a kép él amit itt is pont olvastam,például,[link] azért írtam, hogy nekem nincs konkrét tapasztalatom velük, csak arra tudok hagyatkozni amit az ajánlók és tesztek alatti fórumtémákban olvastam róluk. Nem követtem igazából a fejlődésüket,teszteket sem olvastam még itt se igazán, ezért írtam, hogy jó volt pár infót olvasni, hogy mennyit fejlődtek. Hogy őszinte legyek az alaplapok AMD oldalán nem igazán érdekeltek soha, Intelnél is inkább a HEDT, meg ez az utóbbi 270-370-90 dolgot olvasgattam mi, mit támogat,de aztán azt is feladtam....Szóval valószínűleg tévedtem a kijelentésemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Apple Watch SE 40mm 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- SzoftverPremium.hu
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest