- iPad topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- 3D nyomtatás
- Pénztárcabarát, ugyanakkor trendi mikrotorony jött a Jonsbótól
- A Linux támogatását vágja meg leginkább az Intel leépítése
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak a VMA az AMD megoldása a WWZ-ben. Minden más a Saber technológiája. Persze használtak ProRendert lightmap bakinghez, de itt csak arról van szó, hogy nem nagy stúdióról van szó, így egyszerűbb számukra venni négy Radeon VII-et, mint ezer CPU-t, így világos, hogy az olcsóbb megoldást választják. Ettől a végleges program sebessége nem módosul, mert a számításokat előre elvégzik, és azt a programfuttatás során már csak megjeleníteni kell.
A VMA egyébként minden Vulkan játékba be van építve, egyszerűen ehhez viszonyítanak a fejlesztők, mert egy általános megoldásról van szó, ami gyakorlatilag lefed szinte minden menedzsmenttel kapcsolatos problémát. A gond vele az, hogy általános, tehát nem feltétlenül működik annyira hatékonyan specifikus környezetben, mint amennyire hatékonyat tudna egy fejlesztő írni az adott motorba. Viszont így is hasznos, mert ha mondjuk a kiadásig nem sikerül a saját menedzsmented megírni, akkor megpróbáltad, VMA-t aktiválni, és mehet ki a játék. Jó persze van olyan opció is, amikor kiadod a saját menedzsmented, aztán egy patch-csel cseréled a VMA-ra. Attól függő döntések ezek, hogy melyik működik jobban.
A Microsoftnak is van egyébként a DX12-re egy RSL-je, aminek hasonló célja van, csak az RSL-nél tudni kell, hogy a Microsoft ezt kiindulópontnak szánja, így csak úgy natúran nem feltétlenül hatékony. Az AMD a VMA-t, elsősorban kiindulópontnak, másodsorban pedig annak szánja, hogy aki nem akar saját memóriamenedzsmentet írni, az egyszerűen betölti a headert, és bamm, működik is.
Más gyártó is csinálhat hasonlót, csak különösebb hasznát senki sem látja, mert az RSL és a VMA is open source.(#39498) cain69: Olyan nem lesz soha. Maximum a hardvert megcsinálja nekik, de a sokkal nagyobb költséget jelentő szoftveres résszel nem éri meg vesződni csak egyetlen megrendelő igényeinek való megfelelés szintjén. Egy NVIDIA számára például anyagilag csőd, ha a Tesla igényeire szabnak egy teljes platformot. Egyrészt nem tudják az NVIDIA hardvereire lezárni, másrészt csak a Teslára költenek egy rakás pénzt, amiből alig látnak majd valamit vissza. Vagy mindenki viszi ugyanazt a platformot, vagy csak a hardvert fogják gyártani, és a nagy költséget jelentő szoftvert mindenki megoldja maga. Egyik cég sem a saját pénze ellensége.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- iPad topik
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Akkor is nehéz dolga lesz az Intelnek, ha részesedést vásárol benne az USA
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- Xbox Ultimate előfizetések
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 32GB 1000GB 15.6 új akksi 1év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest