Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #35434496 #19871 üzenetére

    A teszt típusától függ. Amire a 3DMark esetében figyelni kell, hogy olyan async kód legyen minden hardveren, ami egyik terméken sem okoz lassulást. Emiatt a lehetőségek rendkívül korlátozottak, mert ha olyat alkalmaznak, amilyenek a játékokban vannak, akkor az nem növeli, hanem csökkenti a sebességet a GeForce-on. Viszont tesztről lévén szó nem lehet alternatív kódutat írni az egyes gyártóknak, hogy a lecsökkentett teljesítményt visszanyerjék. Emiatt érdemes olyan megoldást keresni, aminek nem sok köze van a játékokhoz, de legalább nem csökkenti sehol sem a sebességet.

    (#19874) Petykemano: Az, hogy a köznyelv mit ért rajta, és hogy mit enged a szabvány két különböző dolog.

    Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak.

    Hívhatják akárhogy, de az "asynchronus compute" sem egy valós elnevezés, hanem egy marketing. A valódi neve a technikának "multi-engine and synchronization". Még van asynchronus shader is, amit az AMD használ. Szimplán definiálták, hogy ez mi, mivel ezt csak a Radeonok támogatják, és exkluzív funkcióként utalnak rá.

Új hozzászólás Aktív témák