Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz frescho #118382 üzenetére

    PuntoGT-ben volt a magyar "VEMS" standalone ECU

    abban mindent IS neked kell beallitani benne meg az hideginditast es meg alapjarat vezerelest is
    gyari ECU kiugrik az autobol ehhez

    de ezeket az alapbeallitasokat megcsinalta aki beszerelte

    mi "csak" az uzemanyagot es az elogyujast programoztuk magunknak utana valos idoben a turbonyomashoz
    ehhez kellett egy RS232 kepes notebook, ami ez a D630 is...aztan kesobb lett "jo" USB adapter is

    1.4-s motor 280-300lo volt meg melle 400Nm 2.2bar toltonyomassal
    0-200km/h ~13.5sec allobol
    0-100km/h ~4.5-5sec volt ha nem kapart el tulsagosan indulaskor
    egy jol elkapott patentabb indulassal inkabb 4sec alja
    az auto 1080kg+sofor ehhez

    12.7-12.8sec alatt futotta meg a 1/4 merfoldet, ~190km/h celvonali sebesseggel
    ehhez a street kategoria szabalyai szerint a teljes utaster, ulesek, karpitok meg minden benne kellett legyen a gyari emelo es a potkerek is, es csak u.n. E jelu =utcai "esomintas" gumi lehetett rajta, semmi semi-slick vagy full-slick, ami nem loghat ki a kaszni sikjabol se

    az auto mar ~8 eve nincs meg
    eloszor visszabb lett butitva utcaibbnak (170-180lora), aztan el lett adva

Új hozzászólás Aktív témák