Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
T.Peter #6875 üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: "Lumen also comes with hardware ray-tracing, but most developers will be sticking to the former, as it’s 50% slower than the SW implementation even with dedicated hardware such as RT cores. Furthermore, you can’t have overlapping meshes with hardware ray-tracing or masked meshes either, as they greatly slow down the ray traversal process." [link]
A korábban olvasottak alapján konzolon megy a ray gyorsítás, de PC-n nincs meg hozzá az optimális működéshez a traversal shader. Erről írt Abu is [link] . Hiába tudná a PC-s RDNA2, ha jelenleg nincs hozzá PC-n API.
Hogy a frissen kiadott fejlesztői változat pontosan mit és mennyire használ, azt viszont nem tudom pontosan, de traversal shader még nincs a DXR-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Turbózd fel géped a jövő RAM-jával!
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged