Hirdetés
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Az Inteltől – nem csak az Intelnek
- Alice Recoque-kal mutatná meg Európa hogyan kell szuperszámítógépet építeni
- Pokolian jól elrejtette egyik leghasznosabb hardverét az Intel
- Milyen monitort vegyek?
- Eltűnt a fél internet!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amazon Kindle
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
T.Peter
#6875
üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: "Lumen also comes with hardware ray-tracing, but most developers will be sticking to the former, as it’s 50% slower than the SW implementation even with dedicated hardware such as RT cores. Furthermore, you can’t have overlapping meshes with hardware ray-tracing or masked meshes either, as they greatly slow down the ray traversal process." [link]
A korábban olvasottak alapján konzolon megy a ray gyorsítás, de PC-n nincs meg hozzá az optimális működéshez a traversal shader. Erről írt Abu is [link] . Hiába tudná a PC-s RDNA2, ha jelenleg nincs hozzá PC-n API.
Hogy a frissen kiadott fejlesztői változat pontosan mit és mennyire használ, azt viszont nem tudom pontosan, de traversal shader még nincs a DXR-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad E15 Gen2 AMD - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050Ti 4GB AIGO B352A Chieftec 400W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Új, Felbontott Bambulab P1S / P1S Combo! ÁFÁ-s! 1 Év garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


