Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • artos

    tag

    Sziasztok, szeretnék megosztani veletek egy sztorit az Amazonról, kíváncsi vagyok valaki futott e bele hasonlóba. Több mint 10 éve rendelek Amazonról, eddig nem volt igazából semmi problémám, szerintem elköltöttem már több 10e. eurót. Múltkor rendeltem az egyik európai oldalról egy sport kabátot. Kiszállították rendben, de nagyobb méretet küldtek. Megreklamáltam, küldtem fotókat, mire azonnal küldtek egy újat. Akivel leveleztem írta hogy február 1-ig küldjem vissza a rossz méretet. Megjött az újabb csomag, pechemre ugyan olyan nagyot küldtek. Ekkor kezdődött a kálváriám. Újból megreklamáltam, mondtam hogy visszaküldöm mind a kettőt, és küldjenek egy jó méretet. Ettől teljesen elzárkóztak, azt mondták küldjem vissza mind a kettőt, és jóváírják a kártyás fizetést. Azt mondták ha szeretnék vásároljam meg újra. Majd kitalálták, hogy az a méret amit rendeltem nincs is, rosszul rögzítették fel az Amazonon. Ettől függetlenül a mai napig fent van, ebben a méretben. Amikor próbáltam chaten kommunikálni velük, a harmadik mondat után bemásoltak az Amazon szabályzatából részleteket, majd kiléptek a chatből, levelekre nem válaszolnak. És tegnap előtt kiverték teljesen a biztosítékot, gondoltam írok egy jó kis vélemény a terméknél, de ledöbbentem, mert kiírta, hogy megsértettem az Amazon kommunikációs szabályzatát, ezért letiltanak minden kommentelésről. Persze rögtön jeleztem chaten az ügyfélszolgálaton, ahol közölték hogy félreértés az egész és rögtön visszaállítják a fiókomat. Persze azóta sem történt semmi.

Új hozzászólás Aktív témák