Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ozono

    csendes tag

    Sziasztok,

    német Amazonon vásároltunk, az Amazon boltjából novemberben egy állítható márkás gyerekkorcsolyát, aminél 3 használat után letört egy műanyag állítócsavar.
    Így a termék balesetveszélyes és használhatatlan.
    Az Amazon oldala szerint csak cserélik a terméket (pedig nekünk elég lenne egy alkatrész is), viszont ha vissza kell küldeni a terméket, annak nyilván van postaköltsége.
    Tudtok abban segíteni, hogy egyáltalán hogyan induljunk neki az ügyintézének?
    - lehet-e csak alkatrész-pótlást kérni "garanciában";
    - ha nem, akkor visszaveszik-e egyáltalán a terméket;
    - ha visszaveszik, akkor cserét adnak vagy csak pénzt küldenek vissza?
    - ha visszaveszik, akkor ki állja a visszaküldés postaköltségét? A német oldal szerint Németországon belül ők, de ugye mi Mo.-n vagyunk... :-/

    Van valakinek tapasztalata ilyen ügyyben? Minden jótanácsot szívesen veszünk!
    S

Új hozzászólás Aktív témák