Hirdetés
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Eljött a CPU-k kora az AI-piacon
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- 4K vs 8K – Megéri-e a 8K TV 2026-ban?
- A jövőben nem csak a gazdagok kiváltsága lehet az Intel CPU-k tuningja
- Milyen notebookot vegyek?
- Raspberry Pi
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Abszolút amatőr vagyok Amazon témában (első rendelésem lenne innen) és amúgy nem ez az első külföldi rendelésem, viszont most értetlenül állok egy rendelés előtt.
Konkrétan erről a cuccosról lenne szó, amire úgy találtam rá Amazon keresőjével, hogy direkt beraktam a pipát a " Ship to Hungary" rublikába, viszont rendelésnél meg megáll minden, mert állítólag nem szállítanak ide.Akkor most elvileg szállítanak (kereső szerint), gyakorlatilag meg mégse? Erre most nem igazán tudok gombot varrni.

Tudná valaki nekem ellenőrizni esetleg, hogy őnála engedi-e Mo-ra a rendelést?
Legvégső esetben abban is benne lennék, ha valaki (akinek engedi a rendelést) lebonyolítaná nekem a dolgot és elküldené postán. Persze nem ingyen kérném a kedvességet.
Vagy esetleg ha más, megbízható helyen tud valaki, szintén Anker micro usb kábeleket, annak is örülnék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mesterséges intelligencia topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- 3-in-1 PRÉMIUM USB-C HUB /Samsung Dex, MacBook, Surface, Chromebook ,Huawei,Motorola
- Üvegfólia,hidrogél fólia: iPhone ,Honor,Google Pixel,,Nothing Phone,Motorola, Samsung telefonokhoz
- 2TB HDD 100/100 - Több darab!
- Gigabyte AORUS 16X - Core i9 14900HX - 32gb ram - RTX 4090 (175W) 1TB SSD + 2027 januárig gyári gar
- SEAGATE ST500DM002 SATA III 500 GB 3,5 HDD