- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
*********
Majd viszi neked az Express One futár, ez nem postai küldemény. 08.11-én indult bármit tenni nagyon korai.
Itt nézegesd.
A Postához egyébként sem kell fordulnod majd ők szólnak ha akarnak, az automatikus postai vámolás azért automatikus, mert neked semmit sem kell csinálni. Az Összefoglalóba is le van írva minden. -
cree
csendes tag
A kapot nyomkövetési számot nem veszi fel Automatikus postai vámkezelés nél a posta rendszere ilyenkor mi a tehendő
?
Ez az: LP00461713782365
-------
Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk felhívni a figyelmét a postai küldeményazonosító pontos megadására, amely az alábbi karakterekből áll:
1-2. karakter: U, L, R, C, E, V betűk egyike
3-11. karakter: számjegy
12-13. karakter: betű
Kérjük, vegye figyelembe, hogy eltérő azonosító megadása (pl. rendelésszám) esetén küldeményét nem tudjuk beazonosítani.
Köszönettel,
Magyar Posta Zrt -
pibácsi
senior tag
Igen, ezt már én is tapasztaltam, de sztem a kisablakos jobb volt, mert ott konkrétan láttad, mennyi ÁFA-t számol rá egyenként. Itt most nem tudom, mivel a jobb oldali összesítőben, ha lenyitom a VAT-nál szereplő kérdőjelet, akkor tudom meg az összesre vonatkozó ÁFA (VAT)-ot. Egyenként csak akkor, ha külön-külön lekérdezem.Hát meg kell szokni, de jól eldugták. Nyilván azt is tudják, hogy én magyar vagyok és itt mennyi az ÁFA. Más országokra ezen árúcikkek árai - amik az árúknál szerepelnek - így már nem jók. Ha én szlovákiában élek, és onnan van fiókom, akkor más árakat kell, hogy megadjon. Ezért írom, hogy talán jobb volt a kisablakos módszar, m ert az az árú alapárát nem változtatta meg. Ez az Alinak is macerásabb, de ez legyen az ő dolguk.
Üdv. Pibácsi -
Jahno
veterán
válasz
Wasquez #54441 üzenetére
Ja, gyere mondjuk ide és meg lehet dumálni. Ez Alis csoport.
Nem, nem azt mondtam, hogy több, de igazából nehezen összehasonlítható ahogy 2 hasonló versenymulti vagy hasonló is.
Érteni akarnám, csak míg ilyen alap csacsiságot írsz le, hogy mert ott úgy műxik és kész, azzal nehéz mit kezdeni. Én meg már jártam itt-ott a világban, bármelyikre van példa és ellenpélda is.
-
mrcrnl
tag
Én is rendszeresen rendelek Ali-ról. Július 1. előtt is és azóta is.
Nem érzékelek változást, mert:
- amit onnan rendelek, itthon nem kapom meg,
- kb 4 hét alatt kapom meg a terméket (bár a tegnap érkezett csomag tartalmát júLius 21-én rendeltem),
- a rendelés kifizetésekor levonnak egyetlen összeget, és azon kívül sehol semmit nem kell fizetnem (sem 399, sem 799 Ft plusz költséget nem kell),
- amit rendelek, azt át is veszem, mert a rendelés oka a szükség,
- filléres "kacatokkal" nem akarom szennyezni környezetem, ha valami csak 1-2 dollár, mindig van olyan termék annál az eladónál, amire még szükségem van, így szinte észre sem veszem (1 termékre vetítve) a keletkező plusz költséget.
Eddig 2db szállítási sérült csomagom volt, minden más épségben és működőképesen megérkezett. Ezt bizonyos okok miatt be kellett nyelnem, de az éves forgalmamba bele is kalkulálom. Több, mint 6 éve rendelgetek onnan. -
-
válasz
headhunter #54438 üzenetére
Én értem, de nem a megérkezettnek jelölés a lényeg hanem a védelmi idő lejárata, a closed állapot és azután 1-4 nap türelem. Nem véletlenül lett javasolva, ahogy veze is írja, ezt kapod üzenetnek ha nem vársz egy kicsit.
Sosem az a lényeg hogy megérkezik az országba, azután még több helyen elveszhet, a kézbesített állapot számít -
veze
őstag
válasz
headhunter #54435 üzenetére
Kb igen én is kaptam ilyeneket amikor még nem tudtam azt hogy nem kell dispute-t nyitni mindjárt a szállítási idő lejárta után azonnal-- Mert akkor ezt kapja az ember hogy várjon még 5 de én olyat is kaptam hogy 10 napot. Azt feltételezik hogy közben még megérkezik és még mindig nem futott ki akkor a védelmi időből ( ami 15 nap)
ha viszoint nem nyitok dispute csak akkor ha a 15 napból már eltelt 11 , akkor már nem fognak ilyet válaszolni -
válasz
headhunter #54435 üzenetére
Mondtam hogy várd meg hogy lejárjon. A 13-án történő indítás után még 14 napod van ami bőven elegendő és akkor nem kapsz ilyen üzenetet.
Mivel lejárt a védelem akkor már az az indok hogy nincs érdemi nyomkövetési információ, hiszen honnan tudod hogy még tényleg szállítják? Nem ezt kell választani: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Most várhatsz 5 napot. -
headhunter
addikt
Ez sablon válasz az Aliexpressen?
"...Order No:81327871620*****
Dispute Reason: Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Status:Dispute Escalated - Processing
Reminder: Because your order was sent by AliExpress Shipping, your refund request will be automatically handled by us instead of the seller.
Please select if would like to 'Accept' the proposal we provided, or if you prefer to 'Upload Evidence' of the product to support your case. Please note that if this request is determined to be unrelated to logistics, we will hand over the refund request to the seller. For more information, please check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"...Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 81327871620*****.
Please pay more attention to the tracking information. If the package arrive at the delivery office, please contact post office to pick up in time. Buyer should be responsible for any consequences of failure to collect items in time.
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".
Problems with the orderJudgement from AEInvalid ReasonPurchase Protection is running out, but package is still in transitInvalidAfter checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.Package Information AliExpress Saver Shipping UH424707***BE
In Transit Solutions: Option 1: Please continue to wait for 5 days
Response time: 5 days
Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.
Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team..." -
Wasquez
senior tag
22 euro volt a határ, amire nem kellett fizetni, nem?
A 10euró lehet, hogy belső utasítás, hogy ne legyen több a költség az ügyintézésre, mint amit beszednek érte! Én bármit el tudok képzelni a kis hazánkban!A 22euró határnál is volt valami olyan belső szabály, hogy 15000Ft-ig nem foglalkoztak vele, mert ráfizetés volt, tovább dobták és kész! Ügyfelek biztos nem reklamáltak érte!
-
Wasquez
senior tag
Félreértetted a mondandómat, nincs azzal problémám, hogy valaki az állami szférában dolgozik! Teljesen megértem, hogy valakinek elege van a profit hiénákból és nem akar idegileg rámenni a munkájára, és ezért elmegy a közalkalmazotti irányba, ahol kevesebb felelősség és gyenge fizetés van. Nem mindenkinek a nagy fizetés a lényeg, a nyugalom rovására. Már nálam is felmerült, hogy nem érdekel a nagy fizetés, csak ne nyomasszanak már agyon a mikor lesz már kész, miért nincs még kész, folyamatos presszionálással. Én a másik csoportra céloztam, akik azért mennek oda, mert olyan sötétek, hogy nem veszik fel őket sehová.
-
-
válasz
marton.m #54428 üzenetére
Ha az IOSS szám az AlIexpress száma (IM52800025569) akkor jogtalan az áfa levonása a FEDEX-nek. Az AliExpresstől mivel ők előbb szedték be és az a pénz jön a maygar NAV-hoz atz EU-s adóhatósági vonalon nem lehet visszakérni, hiszen ők az EU-s szabályozás szerint jártak el, a FEDEX az aki nem tartotta be. A buta postások is mondogatnak ilyet, a buta Fedex is ismételgeti de jogilag ők csinálták rosszul, szóval ez félrevezetés.
Az AliExpress-től nem igényelhetjük vissza az áfát, azért mert itt nálunk valaki újból beszedi és azt mondogatja. Nem teszi lehetővé a jogi helyzet.
A FEDEX vámolási eljárást is felügyeli a NAV ott kell panaszt tenni ellenük. Kell minden okmány tőlük, a szállítólevél is, de a vám-árúnyilatkozat az elsődleges okmány, nem a szállítólevél.
Tehát át kell venned, azért még egy telefonbeszélhógetésben utoljára megemlítheted nekik hogy mivel nem hajlandók a jogszabályokat betartani ezért panaszt fogsz tenni ellenük a NAV-nál.
A vámparitásos dolgot moshatják össze az áfa fizetéssel, ott annál van az hogy a vámot (nem az áfát) vagy a feladó vagy a címzett fizeti. Mivel 150 €-ig nincs vám, ezért ennek nincs semmi jelentősége.
Amit elkérhetnek pénzt az a vámügyintézési díjuk.Sajnos úgy néz ki hogy a FEDEX is itt nálunk a korlátolt gondolkodásúak gyülekezete. Kerülendőek.
-
marton.m
tag
Sziasztok!
Sajnos sokatokhoz hasonlóan nekem is a dupla ÁFA megfizetéssel akadt problémám.
Július 1.-jén rendeltem egy csomagot Aliról 150 euró alatt, amely július 14.-én meg is érkezett. A rendeléskor a magyar ÁFA-t ugye kifizettem az AliExpress-en. A csomag a FedEx-hez került, ők szállították ki nekem - egy körülbelül ~3 ezer forintos vámügyintézési díjat számoltak fel rá, illetve a magyar ÁFA-t ők is ismét kiszámlázták.
Több alkalommal is beszéltem velük telefonon, érdeklődtem, hogy milyen mód van arra, hogy ne kelljen még egyszer befizetnem az ÁFA-t, hiszen az AliExpress-en a rendeléskor már megfizettem. Kaptam is tőlük a számla mellé egy vámintézési értesítőt, amin szerepel az IOSS szám (úgy tudom, ez jelzi azt, hogy már kifizettem előzetesen az ÁFA-t). Hiába hivatkoztam erre, nem foglalkoztak vele. A FedEx-nél négy különböző ügyintéző is azt mondta, hogy náluk nincs mód reklamációra, hiszen ők a fuvarlevél alapján küldték ki nekem a számlát, azon pedig állításuk szerint az szerepel, hogy a vevő fizeti meg átvételkor az ÁFA-t és a vámügyintézési díjat is (viszont én ezt a fuvarlevelet nem láttam).
Azt mondták, reklamáljak az AliExpress-nél vagy az eladónál, és kérjem vissza tőlük az ÁFA-t. Sajnos egyelőre nem találtam az Alinak olyan support elérhetőségét, ahol ilyen ügyekkel foglalkoznának.
Jelenleg ott tartok, hogy kifizettem a FedEx-nek a számlát, így már duplán megfizettem az ÁFA-t.
Szerintetek mitévő legyek? -
veze
őstag
Ma a telefonos ügyfélszolgálat vámos érdeklődési vonalán ( ezuttal a 2-es menüt nyomtam, valami ilyesmi hogy információ a csomagokrol) azt mondta nekem a hölgy hogy 10 Euroig nem kell fizetni semmit. 10euro felett igen..kb ennyire volt képben...
Mondtam neki jobb ha tőlem tudja hogy a 10euros értékhatár már nem érvényes fizetés tekintetében .. -
farkas-j
őstag
Ez a csomagom LT887616095NL még mindig (július 19 óta) a Holland Postán csücsülne? Náluk is lassú a folyamat?
-
Jahno
veterán
válasz
Wasquez #54419 üzenetére
"Őszintén, ki megy állami szférába dolgozni?"
Mondjuk én és még sokan mások. Azért munkakörünkben lehet szopolni államinál is, versenyszférába elvileg elég voltam, de jahh, nem bírtam a nyírást, hogy 35 ledolgozott hétvége, 300 órás hónapok, adhoc éjszakázós kavarodások, 12 főnök akik két órán belül sorban lebasznak, de ha kérdésem van akkor megakad a folyamat és ilyesmik. Nekem nem is hiányzik, akinek kell az ilyen nyírást, azt nyírják csak, mint a birkákat.
Van még kérdés?
-
farkas-j
őstag
Valamiről lemaradtam? Július óta ha az Aliról rendeltem, a fizetés előtti összesítésnél hozzáadta az ÁFa-t, ami látszott külön tételnél. Most ez a második rendelésem, ahol fizetésnél nem ad hozzá ÁFA-t, viszont a számlán szerepel az ÁFA összege. Pl. ezt az óra védőtokokat rendeltem (3db-ot), és a fizetésnél csak a három védőtok árát fizettem. A számlán viszont szerepel az ÁFA.
A termékek árai talán újabban már az ÁFA-val növelt összeggel jelennek meg? -
Wasquez
senior tag
Szerintem egyszerűbb egy sablon szöveget bemásolgatni, mint utánajárni egy problémának!
Alul fizetettek, motiválatlanok, miért erőlködnének bármivel is? A politikát leszámítva!
Őszintén, ki megy állami szférába dolgozni? Vagy az aki nem bírja a versenyszféra nyírását, vagy aki nem elég oda. És ez nem lenézés a részemről, de ez van. -
Wasquez
senior tag
Az ügyfélszolgálaton szemrebbenés nélkül kamuznak!
Ma meghozta a postás a csomagot, amit kerestettem, nem kellett fizetni érte.
Nem volt hiányos a címzés, tökéletes cím volt rajta, irányítószámmal, telefonszámmal!
De a visszaküldős piros címke már rá volt ragasztva!
Nem tudom mi történik most Mordorban, de nagy a sötétség! -
laskr99
addikt
Postának felülvizsgálatra be lett küldve az amim volt. De válasz se megkaptuk levél nem jött. Mi ilyenkor a teendő? Másnap küldtem ahogy a csomit megkaptam.
-
Nincs olyan hogy rossz értéket ír rá, az AliExpress is automatikusan számol és csinálja az elektronikus küldemény és vám-árúnyilatkozat adatokat, az van oda írva ami az AliExpress számlán van.
Az hogy a Magyar Posta nem tudja visszafejteni a telefonszámot az sms-re, ha te a címzésben nem adod meg az e-mail címed és az nem tudják a küldeményhez bemásolni és nem jut a Posta tudomására akkor nem lesz online fizetésed, de ha látod a nyomkövetésben hogy kész a automatikus vámolás, akkor a fizetéshez a kódot a telefonos ügyfélszolgálattól megkérdezheted és ha benne vagy a 48 órában akkor kifizetheted online.
A Posta már sok mindent mondott és írt, egy része köszönőviszonyban sincs a valósággal.
Nem csak állandóan hibáznak többségében azért működik a rendszer, ha neked belga csomagod fennakadt az csak egy túlbuzgó vagy tudatlan postás miatt volt vagy a programjuk nem jól működött. Vagy a logisztika Kínát írt indulási országnak, nem Belgiumot. De az utóbbi időben pont sokan a belga küldeményeket EU-sként kapták meg. A gond ezeknél a lassú szállítás inkább.
Azért írom a 799 Ft-ot mert ha 900-ra van kerekítve, akkor majd jönnek a hozzászólások hogy mi az hogy emelte az árat a Posta, miért nem írok igazat, miért írtam kevesebbet. Szóval azért annyira nem mindegy. -
GAbre
veterán
Köszi.
Tudom a fizetős dolgokat kb,már olvastam.Kb mind1,hogy 8 vagy 900.
De ha véletlenül rossz értéket ír rá a kínai,akkor fizethetem a 900-at is vagy többet.
Csak ugyebár anno,mikor volt 1 belgiumos telefonrendelésem vagy mi,és fenn akadt a postán,akkor közölték,hogy az csak átmegy ott,és nem eu-s küldemény.
De ezt a track oldalt sem ismerem.17track,meg postai oldal se mutatta azt,amit a tiéd igen,hogy már kihozták,csak nem tudtam átvenni.
A poén az,hogy vszeg itthon voltam,és át tudtam volna venni!
+ 2 fólia van benne,igaz talán csomagolás miatt nem fért be. -
- Az sms is elektronikus elérhetőség kategória.
- Ha az AliExpress-en most vásárolsz az áfát automatikusan fizeted.
- A 799 Ft az utánvétes kézbesítés, ha nem 399 Ft fizetsz online ez azért mert IOSS vásárlás esetén is a Magyar Postának be kell adni a nevedben egy vám-árúnyilatkozatot.
- 150 € értékig nincs vám.
- Ezt írtam, hogy a 399*799 akkor kell fizetned: ha nem EU-s küldemény azonosítóval és postai szállítással jön. Tehát a belga postás azonosító az EU-s küldemény.
A másik kategória amikor nem kell kezelési díjat fizetni, ha nem a posta szállítja hanem valamelyik futárcég.
- Ha azt látod a Kicserélő Központ átvette az U-s kezdetű és BE végűt, akkor ha 24 mm-nél vékonyabb majd a postaládába kézbesítik, ha vastagabb akkor majd a helyi posta csinál neki egy azonosítót és arról értesítenek hogy átveheted a postán. Nincs fizetni való.
Ennél a belgánál ami már itt van két hete (ha igaz a bejegyzés) itt Trackitonline.org nem ír valami + információ?
A vámolási téma szerintem teljesen ki van beszélve az Összefoglaló 7. és 8. pontjában. -
GAbre
veterán
Köszi.
Nekem az a bajom,hogy most akkor csak akkor jön elektronikus vámolás,ha van rajta email cím?Telefonra nem jön?
Az a bajom,hogy most megrendeltem nincs 2 dollár ráfizettem 1 dollár adót se.Tehát max 900Ft.Arra fizetek 900Ft utánvétet+vámot.
Tehát többet fizetek,mint maga a termék.És akkor azt a 300Ft-ot vajon 1x talán visszakapom?
Rohadt filléres szarságos dolgok ezek.
Akkor ez még átcsúszhat vámon:Bpost International ?Illetve vmi alixpresses shipping.
Vagy ezt a belgiumot,még mindíg azon áthaladó kínainak nézi a rendszer.
Nem tudom már több,mint 2 hete beérkezett országba és még mindíg semmi! -
Hát nem egészen ilyen egyszerű a dolog és vannak változások a hozzád eljutott hírekben.
Egy biztos hogy nyomon kell követned a küldemény mozgását, az nem megy hogy csak egyszer meg jön. A nyomkövetési oldalak mutatják hogy mi a helyzet.
Általában van értesítő, illetve megszerezhető az információ.
Ha van elektronikus elérhetőség az elektronikusan megkapott küldemény információk közt és azt tudja a posta programja azonosítani, akkor kapsz értesítőt, ha nem akkor meg látod hogy jönni kellett volna és akkor telefonálsz. Maga a postai vámolás lényegében emberi beavatkozás nélkül megy, csak az elektronikus adatok amiből dolgoznak, nem nézegetik a küldemény címkéjét ebben a folyamatban. (a 150 € értékig használható vámolásról van szó)
Az alap az hogy ha most vásárolsz akkor 150 € értékig 399 Ft/799 Ft a posta díja ha nem EU-s küldemény azonosítóval és postai szállítással jön. Ha valami hiba csúszik a feldolgozásba akkor megreklamálod és rendezik.
Az átvétel megtagadása a Posta miat, mert 400 Ft-al többet kell fizetned, valójában nem lehet alapja az eladó szívatásának és dispute indításnak. Köze nincs hozzá az eladónak.
Eddig is úgy volt ha valaki saját hibájából nem vette át akkor indított meg nem érkezett dispute-t az AliExpress 98 %-ban visszaadta a pénzt és nem vizsgálták hogy kinek a hibája volt. Most sem változott.
Mivel nem várható hogy hiba nélkül dolgozik a Magyar Posta ezért számolj a 799 Ft díjjal és úgy nézd meg hogy neked megéri-e, aztán ha kapsz értesítőt és online kifizeted 399 Ft-ért akkor van 400 Ft hasznod, ha meg nem postai vámolásos lesz akkor 799 Ft hasznod lesz.
Most már a hirdetéseknél a bruttó összeg van kiírva hozzáadsz 2,7 $-t és ez lesz amivel kalkulálsz.
Az átfutási idő változó de többségében 1-4 napon belül meg van az automatikus vámolás aztán már csak az országon belüli postán múlik hogy 3-10 napon belül kézbesítik.
Ha nincs könyvelt, regisztrált küldemény azonosítód nem igazán tudnak segíteni hogy merre lehet, ha az NPKK-ba megérkezik ahogy írtam feldolgozzák, akkor látsz valamit a nem könyvelteknél is hogy lehet online fizetni, de a kézbesítési folyamatra nem fog rálátni senki, hiszen nem könyvelik tovább. -
GAbre
veterán
Üdv!
Mik a tapasztalatok,aliról rendelt általános csomagról?
Olvastam híreket,hogy van,hogy nem is kapok semmi infót,aztán 1x csak beállít a postás,a drágább utánvétes díjal+áfával.Aztán meg majd győzhetem majd 1x visszakapni ha visszakapom 1eltalán.A hatalmas 2 dolcsis termékemre....
Amit nyílván semmi kedvem nincs.Főleg,ha nem is kapok értesítést róla.
Megtagadhatom-e így az átvételt,refundom lesz-e akkor?
Illetve mennyi az átfutási idő általában,amíg elnézhetem,hogy országban van státusszal a nyilván nyomkövetés nélküli alap csomagnak?
Illetve foglalkoznak-e vele,ha elkezdem jelezni,ha ők nem keresnek fel csomagom miatt,hogy fizettem áfát,és ez a küldeményem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, TV adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Facebook csoport eladó! Hardver, laptop, konzol adás-vétel lendítsd fel a vállalkozásod!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
- Samsung Galaxy A35 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest