- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok, a júli 1 határidő az mire vonatkozik, az EU-ba érkezésre, vagy Magyarországra történő beérkezésre?
Ha a rendelésem 27.-én érkezett belgiumba, akkor azt már adóztatják, mire ideér, vagy csak arra vonatkozik, az adó, ami júli 1 utáni dátummal ér az EU-ba?PC
-
Wasquez
senior tag
Nekem az az érzésem, hogy ezek a csomagok már vagy bő két hete valamelyik postai raktárban henteregnek!
Én időben megrendeltem, a magyar posta meg nem képes kiszállítani, és megvárják vele, hogy már áfát kelljen fizetni rá?
Négy csomag, mindegyik kis érték, 3-5 dollár, postával biztosan nem fogom vámkezeltetni, az egyszerűsítettet meg nem néztem még, hogyan kell!PC
-
Wasquez
senior tag
Ha EU-n belül vásárolok valamit, mondjuk Fr-ből, akkor mi a menete az ÁFA fizetésének?
Az eladó fogja intézni ezt a fogadó országnak megfelelő ÁFA mértékét alkalmazva, vagy nem, és nekem kell ezzel foglalkozni?
Ottani kereskedő, tehát nincs EU-n kívülről jövő tétel.PC
-
Wasquez
senior tag
Nem küld mindig értesítést a posta! Mostanában jártam így, se értesítő, se e-mail, se SMS, az utolsó napokban hívtak fel a postáról, hogy visszaküldik a csomagot, ha nem veszem át a postán!
Mondtam, hogy nagyon örülök, már egy hónapja várom, hogy mikor mozdul meg a kicserélő központból a csomag, mer nagyon kellene már!
Visszanéztem az SMS-eket, nem töröltem semmit, szóval ott kellett volna lennie, de nem volt, hiába erősködnek, hogy küldtek! Kifeküdtek ettől a kihívástól, behalt a követés is, meg az értesítés is! Van még pár apróbb csomagom, nekem is, de nem bízom benne, hogy megjön bármi is, pedig, már másfél hónapon túl vannak! 1.-óta semmi nem érkezett meg!PC
-
Wasquez
senior tag
Nem értem a posta oldalát, borzalmas egy tré megoldás ez az egész, hogy itt tart az ügyintézés minősége!
Hogyan kell most benyújtani 150e alatti csomag vámkezelési megbízását, az automatikus postai vámkezelési pdf-en, ami nem tudja lekezelni az ékezetes betűket, vagy a weboldalon lévő adatok kitöltésvel kell kezdeményezni, ahová az értesítési azonosítót nem tudom beírni, mert azt nem kaptam, én kérdeztem rá, hogy mi a f-t csinálnak már ennyi ideje, a május végi rendelésemmel, ami már hetek óta BE-ben dekkol!
A pdf-et, hogyan kell aláírni?PC
-
Wasquez
senior tag
Mert ezt írták:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy az ügyfélszolgálatunkhoz küldött megkereséseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel.
Elektronikus rendszerünk szerint az Ön küldeménye Magyarországra megérkezett és annak vámkezelése szükséges.
Küldeménye azonban elektronikus rendszereink szerint adathiány/címhiány miatt nem került még feldolgozásra, ezért nem kapott értesítőt a vámkezelésről
Amennyiben megrendelt küldeményre vár, kérjük, kattintson az alábbi linkre, ahol megtalálja a letölthető vámkezelési dokumentumokat, amelyeket ki kell töltenie és aláírva, a szükséges mellékletekkel együtt fel kell töltenie, hogy a vámkezelés megtörténhessen.
https://www.posta.hu/vam/vamkezelendo_kuldemenyek_erkezeserol_szolo_nyilatkozat_benyujtas
Ebben az esetben csatolni kell a megrendelés visszaigazolását és a fizetési visszaigazolást (célszerű egy-egy képernyőfotót készíteni ezekről).
Kérjük olvassa el a további információkat a 2021.07.01-én módosított EU-n kívüli országokból érkező küldemények vámkezelésével kapcsolatban az alábbi weboldalainkon
https://www.posta.hu/vam2021
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/vam
Vám témában illetékes területünk a 06-1-421-7235 telefonszámon érhető el.
Hétfőtől péntekig 08.00-16.00 óra között.
Remélem, hogy a fenti információkkal tudtam Önnek segíteni.
Köszönjük megértését és együttműködését.
Üdvözlettel,
Borbély-Kenderesi Andrea
ügyfélszolgálati ügyintéző
Magyar Posta Zrt.
Ügyfélszolgálati Igazgatóság
Váminformációs vonal: 06-1-421-7235
Tel: 06-1-333-7777
E-mail: customer.service@posta.huPC
-
Wasquez
senior tag
Hová kell elküldeni a kitöltött nyilatkozatot, meg a rendelés képernyő képét?
Mos írtak, hogy adjam be a dokumentumokat, mert visszaküldik!
Már elküldtem a régi vám-os postai címre, mos válaszban visszaküldtem a levéllel is, meg a web-es felületen is beadtam, de nincsen meg az a hivatkozási szám, amit ott piros csillagozottan kérnek az értesítőről, mert nem kaptam semmiféle értesítőt ez idáig!?PC
-
Wasquez
senior tag
Köszönöm a válaszodat, de továbbra sem tudom, hogy mit kéne beírnom a jelölt mezőbe, ha nem kaptam semmiféle értesítőt! A levelemre fognak egy sablon szöveget, amit elküldenek, hogy itt és itt tudja benyújtani, és ha a megadott határidőig nem nyújtom be, akkor visszaküldik, bla-bla-bla.
Nem kaptam értesítőt így sem hozzáférési kódom nincsen, sem határidőm nincsen!
Mit írjak a mezőbe?
PC
-
Wasquez
senior tag
Így vannak hasonlók, lent van több féle termék, de ha a nevéből kiveszel részeket mondjuk sliding door lock stb, azzal tudsz próbálkozni.
Security Anti-theft Key Lock Aluminum Alloy Window Sliding Doors Restrictor Door Household Hardware for Baby Kids SafetyPont ilyet nem láttam megodásban, de van sokféle.
[ Szerkesztve ]
PC
-
Wasquez
senior tag
Volt egy csomagom, ami már nagyon régen lett rendelve. magyar posta nyomkövetőben nem látszik.
Nemzetközi szerint júli 16-án belga postáról elindították hozzánk.
Írtam a postának, hogy mi van a csomagommal, mire azt válaszolták, hogy hiányos volt a címzés, és ezért áll a vámkezelés előtt. Írták, hogy küldjem el a vámkezeléshez a dokumentumokat, amit már több alkalommal megtettem levélben és a feltöltő oldalukon is.
De nem látok előrelépést az ügyben.
Válaszoltak, hogy a BE végződés nem jelenti automatikusan, hogy nem kell vámolni, meg, hogy küldjem be a dokumentumokat a megadott időpontig, mert visszaküldik.
Ennyi!PC
-
Wasquez
senior tag
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy az ügyfélszolgálatunkhoz küldött megkereséseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel.
Elektronikus rendszerünk szerint az Ön küldeménye Magyarországra megérkezett és annak vámkezelése szükséges.
Küldeménye azonban elektronikus rendszereink szerint adathiány/címhiány miatt nem került még feldolgozásra, ezért nem kapott értesítőt a vámkezelésről
Amennyiben megrendelt küldeményre vár, kérjük, kattintson az alábbi linkre, ahol megtalálja a letölthető vámkezelési dokumentumokat, amelyeket ki kell töltenie és aláírva, a szükséges mellékletekkel együtt fel kell töltenie, hogy a vámkezelés megtörténhessen.
https://www.posta.hu/vam/vamkezelendo_kuldemenyek_erkezeserol_szolo_nyilatkozat_benyujtas
Ebben az esetben csatolni kell a megrendelés visszaigazolását és a fizetési visszaigazolást (célszerű egy-egy képernyőfotót készíteni ezekről).
Kérjük olvassa el a további információkat a 2021.07.01-én módosított EU-n kívüli országokból érkező küldemények vámkezelésével kapcsolatban az alábbi weboldalainkon
https://www.posta.hu/vam2021
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/vam
Vám témában illetékes területünk a 06-1-421-7235 telefonszámon érhető el.
Hétfőtől péntekig 08.00-16.00 óra között.
PC
-
Wasquez
senior tag
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük visszajelzését.
Tájékoztatni szeretnénk, hogy nem keletkezik vám és ÁFA fizetési kötelezettség az EU tagállamaiból vásárolt áruk magyarországi beérkezését követően.
EU tagállamok: Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország. Észak-Írország egyenlőre az EU ÁFA-övezet része maradt, így az onnan érkező áruk után sem kell 2024-ig ÁFA-t fizetni.
Ugyanakkor előfordul, hogy a harmadik országból származó áru olyan EU-ban található nemzetközi áruelosztó központból érkezik Magyarországra, ahol annak tényleges vámkezelésére (ÁFA fizetésre, vám megfizetésére) még nem került sor. Az ilyen európai elosztó központokból érkező küldemények vámkezelése a Magyar Postához érkezését követően történik, az EU-n kívülről érkezett küldemények vámkezelésével azonos módon.
Az ÁFA alapot az áru értékének és szállítási költségének az összege képezi, melyet a felvevő posta továbbít elektronikus adatként társaságunk részére.
A fent említett tételek alapján nyújtja be a Posta a vám-árunyilatkozatot a NAV felé, illetve szedi be az áru után fizetendő ÁFA összegét.
Amennyiben nem ért egyet a kiszabott összeggel, felülvizsgálati kérelmet nyújthat be az alábbi linkre kattintva: https://www.posta.hu/vam/felulvizsgalati_kerelmek_benyujtasa
A kérelmét kizárólag a fentiekben megadott linken található adatlap kitöltésével nyújthatja be a Posta felé, az Ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentéssel nem indul el a felülvizsgálati folyamat.
Vám témában illetékes területünk a 06-1-421-7235 telefonszámon érhető el.
Hétfőtől péntekig 08.00-16.00 óra között
Megértését köszönjük.PC
-
Wasquez
senior tag
Az ügyfélszolgálaton szemrebbenés nélkül kamuznak!
Ma meghozta a postás a csomagot, amit kerestettem, nem kellett fizetni érte.
Nem volt hiányos a címzés, tökéletes cím volt rajta, irányítószámmal, telefonszámmal!
De a visszaküldős piros címke már rá volt ragasztva!
Nem tudom mi történik most Mordorban, de nagy a sötétség!PC
-
Wasquez
senior tag
Szerintem egyszerűbb egy sablon szöveget bemásolgatni, mint utánajárni egy problémának!
Alul fizetettek, motiválatlanok, miért erőlködnének bármivel is? A politikát leszámítva!
Őszintén, ki megy állami szférába dolgozni? Vagy az aki nem bírja a versenyszféra nyírását, vagy aki nem elég oda. És ez nem lenézés a részemről, de ez van.PC
-
Wasquez
senior tag
Félreértetted a mondandómat, nincs azzal problémám, hogy valaki az állami szférában dolgozik! Teljesen megértem, hogy valakinek elege van a profit hiénákból és nem akar idegileg rámenni a munkájára, és ezért elmegy a közalkalmazotti irányba, ahol kevesebb felelősség és gyenge fizetés van. Nem mindenkinek a nagy fizetés a lényeg, a nyugalom rovására. Már nálam is felmerült, hogy nem érdekel a nagy fizetés, csak ne nyomasszanak már agyon a mikor lesz már kész, miért nincs még kész, folyamatos presszionálással. Én a másik csoportra céloztam, akik azért mennek oda, mert olyan sötétek, hogy nem veszik fel őket sehová.
PC
-
Wasquez
senior tag
22 euro volt a határ, amire nem kellett fizetni, nem?
A 10euró lehet, hogy belső utasítás, hogy ne legyen több a költség az ügyintézésre, mint amit beszednek érte! Én bármit el tudok képzelni a kis hazánkban!A 22euró határnál is volt valami olyan belső szabály, hogy 15000Ft-ig nem foglalkoztak vele, mert ráfizetés volt, tovább dobták és kész! Ügyfelek biztos nem reklamáltak érte!
PC
-
Wasquez
senior tag
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok!
Ha a terméknél fel van tüntetve a price including VAT, felirat, akkor lesz valami teendőm a postával, meg vámügyintézéssel, vagy csak beküldöm nekik a rendelés képét, és mivel látszik, hogy meg lett fizetve az adó ezért nincs további teendő, meg költség?PC
-
Wasquez
senior tag
Sziasztok!
A postai vámkezelésnél saccolnak egy árat, meg egy postaköltséget, és az alapján számolnak?
Jött egy free shipping csomagom, a posta által küldött levélben az ára sem stimmelt, hozzáraktak 2224 HUF nemzetközi szállítási költséget, de, hogy mire fel? Honnan veszik ezeket az információkat?PC
-
Wasquez
senior tag
Köszönöm az információt, nem gondoltam, hogy ráfizettem, csak szeretném érteni, hogy mi-miből tevődik össze!?
Arra nem emlékszem, hogy a díjszabásban mitől függ, hogy 399 vagy 499F a fizetendő, hol változik a történet, ha a VAT-os a vásárlás, és a feladó fizeti az ÁFÁ-t, vagy ha itt intéződik el?PC
-
Wasquez
senior tag
Melyik csomagküldés van még a aliexpress saver-en kívül, ahol a posta nem sarcol?
És mi a különbség köztük?PC
-
Wasquez
senior tag
Az aliexpress saver és a standard közti különbségre gondoltam.
És mi az economi és az economi global közt a különbség? Ezeket a posta szállítja, ugye?
Magyar Postából kezd elegem lenni, 04.04 óta ott áll valahol a csomagom, már kifizettem rá mindent! Azt sem tudom már, hogy mi lehet az!?
PC
-
Wasquez
senior tag
Másoknál is csinálja az Aliexpress oldal, hogy folyamatosan eldobálja az oldalt a super value deal oldalára?
Miért csinálja ezt és mi a megoldás ellene?
Iszonyatosan kezd már idegesítő lenni!PC
-
Wasquez
senior tag
Nem tudom, nálam mi történt, már kipróbáltam, hogy kitörlöm a sütiket is az alis oldallal kapcsolatban, de ezek után is, ha megnyitok egy aliexpress oldalt és keresek valamit, bejön a keresett termék, majd három másodperc után látszik, hogy eldobja az oldalt ide:
[link]PC
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!