Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Autós kamerák
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ZIDOO médialejátszók
- Apple MacBook
- Bluetooth hangszórók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Thunder78
őstag
válasz
#35685120 #899 üzenetére
Szerintem az egyszerűség kedvéért szkenneld be a postán kapott iratot a feladásról. Ezzel egyértelműen tudod bizonyítani, hogy Te rendesen, időben feladtad a cuccot.
Amúgy nem tudom, hogy ki mit vár a postától. Ha valakinek gyorsan kell valami, akkor küldesse futárral, az másnap kiviszi. De meg kell fizetni az árát!
Mondjuk a postán is van Express lehetőség, elvileg másnapra kiviszik, de annak is ára van!
Aki meg szarból akar várat építeni az magára vessen!
Nekem ez a véleményem a történtekről. -
#35685120
törölt tag
válasz
regvoltrossz #880 üzenetére
Elmész te a picsába... És akkor még nagyon finom voltam... Ingyen a vak világba feladtam a csomagot CSÜTÖRTÖKÖN (Július 12) és 17én megkaptad... 19én fizetted be a 4300 forintot a számlára... És még Neked áll feljebb? Te szarházi...
-
Realradical
őstag
[link]
Tessék véleményezni és értékes ötletekkel gazdagítani a topicot. -
Realradical
őstag
Ph!megbízhatóság[link] frissítve eddig a pontig!
[Szerkesztve] -
Djuree
félisten
hát haver te mindennel beszopod mostanában
én ilyet már nem csinálnék, hogy megveszem, kifizetem és ha nem olyan amilyen kéne adja vissza a pénzt. ez közhely hogy az embernek nincs kedve visszaadni a pénzt. már én is megszívtam így egy párszor...
mostanában már úgy csinálom hogy hozza el az illető a cuccot ha olyan amilyen kell akkor megveszem ha nem akkor nem. vagy adja ide tesztelni 1 napig és ha jó fizetek, persze ebbe nem mindenki megy bele, de egy kis unszolással sokminden elérhetőmárpedig ha el akarja adni akkor megteszi ezt...
még csak 18 van... -
ricsi99
addikt
Kisvasút sem ''szavatartó'' ember
[link] itt megvettem tőle a hírdetett opteron procit ,2* is rákérdeztem hogy tényleg megy e 3ghz-t és 3.06ghz-t igért stabilan, megbeszéltük hogy elhozom a procit és ha nem megy nálam annyit visszaveszi.
Tegnap elhoztam tőle ,és kb 3 órai tesztelés után (ugyan olyan lapban is mint amit ő említett) nem lehetett kihozni ezt a teljesítményt (2900mhz stabil). Este jeleztem neki ,hogy számomra nem felel meg akkor a proci, erre azt irta pár mhz-nem számít! Ma felhívtam hogy akkor nekem nem kell a proci ,erre azt a választ kaptam hogy ő már nem tudja visszaadni mert vett nagyobb procit ,
és talán majd....
Megkértem hogy ma este írjon pontos dátumot.
Szal úgy látom a pontosság számára is addig él még megkapja az áruért a pénzt.
Pedig láttam hogy kért már segítséget itt a ph-n..
UI:19. e van. Mikádó mára igért 2 karit de semmilyen visszajelzés nem érkezett tőle ,hogy ebből lessz e valami... -
fuzik
aktív tag
Ez így (a megfelelő peremfeltételek beiktatásával) igaz!!!!! De mindezen jogok azáltal jönnek létre, hogy te szerződéses jogviszonyba kerültél az eladóval. Az hogy te utána hova hurcolhatod a cumót , az a mögöttes láncollattól függ.
Értsd.: Megnézném, hogy a hivatalos magyar importőrrel/forgalmazóval hogyan gariztatsz le egy szürkeimportos d-link routert, vagyegy szürkeimportos x-box konzolt.... Nem egy áruházlánc árul szürkeimportos cuccokat. A számtech nagykerekről sajnos sok esetben ugyan ez elmondható. Van olyan ''neves'' importőr aki például saját szervízbázist tart. A javítható garis cuccokat megjavítja, majd újként újra forgalomba hozza. Megnézném az ASUS hivatalos magyar forgalmaójának az arcát, ha egy ilyen javított lapot akarnál náluk legariztani.
Az 1. számú garancia vállaló minden esetben az a partner, akitől vásároltál. Ez az alapszabály.
Na mindegy... szvsz ne offoljuk szét a topikot, mert biztos van ilyen fogyvédes topik is. Én csak azért írtam az előző hozzászolásodra, mert önnmagában nem állta meg a helyét. -
gban
veterán
Ezt találtam, hogy kinek van igaza, döntse el mindenki. Én úgy értelmezem, hogy a vevő dönti el hogy kihez fordul, elküldeni tilos bárkinek is, viszont az eladó eldöntheti, ha hozzá viszik, hogy továbbküldi a gyártónak, vagy cseréli azonnal.
Magyarországon a jelenleg hatályos garanciális jogszabályok a vásárlók részére három lehetőséget nyújtanak, hogy a garanciális problémájukat meg tudják oldani:
1. A vásárló a vásárlás helyszínére viszi vissza a hibás terméket.
Ekkor az eladónak kell a garanciát lekezelnie.
Ezt több módón teheti meg:
- - Kicseréli egy ugyanolyan termékre.
- - Az ügyfél levásárolhatja a termék vételárát.
- - Az ügyfélnek visszafizeti a termék vételárát.
- - A hibás terméket elküldi a garanciális szervizbe.
- - A hibás terméket eljuttatja a forgalmazóhoz.
2. A vásárló a kijelölt garanciális szervizbe viszi el a hibás terméket.
A szerviznek két lehetősége van:
- A terméket megjavítja, és kifogástalan működési állapotban visszaadja az ügyfélnek.
- A terméket kicseréli egy vadonatúj, ugyanolyan termékre.
3. A vásárló a forgalmazóhoz viszi el a hibás terméket.
Ekkor a forgalmazó lehetőségei:
- - A hibás terméket eljuttatja a szervizbe.
- - A hibás terméket kicseréli egy vadonatúj ugyanolyan termékre.
- - Ha nincs raktáron cserekészlet, és a termék nem javítható, akkor kiállít egy cserére szóló igazolást az áruház felé.
Ha csereutalvány van kiállítva, akkor a vevőnek három joga /lehetősége/ van:
- - Áruházzal kicserélteti egy ugyan olyan termékre.
- - A termék vételárát visszakéri az áruháztól.
- - A termék vételárát levásárolja egy másik termékre, ha kell, akkor ráfizetéssel.
Ezeket, a jogokat a vásárló dönti el, és nem az áruház! -
fuzik
aktív tag
Amit írsz, az egy elég nagy butaság.... vevőként neked a bolttal jön létre szerződéses jogviszonyod, nem pedig a gyártóval. A szerződéses jogviszonyból eredő összes kötelezettség ezáltal a szerződéses feleket terheli. Ide tartozik a garancia is, akár tetszik a boltnak akár nem. Az hogy a bolt a garanciális ügyintézésre igénybe veszi harmadik fél szolgáltatását, ez ezen a jogviszonyon semmit sem változtat. Te viszont nyugodtan megteheted, hogy a vásárlás helyére viszed vissza a terméket.
Amiről TE beszélsz az a kiterjesztett gyártói garancia, amely akkor lép érvénybe, amikor a bolt kötelező garanciális vállalásán felül a gyártó további garanciát biztosít. Természetesen leggtöbbször ilyen esetekben a bolt átveszi a gyártó által vállalt garanciát (hiszen így emelt áron is megveszed a tuti kis terméket....). -
gban
veterán
Ez a jogviszony igaz, de ez nem vonatkozik a garanciára mert a garanciát legtöbb esetben a gyártó vállalja, ő is adja a garpapírt. A garanciát nem a bolt adja. Ezt bizonyítja a gyártó által készített garpapír is, amin megtalálod az Ő szakszervizeinek a címét, ahová viheted. Nem a boltba, szervízbe. Aztán a szerviz ad újat, vagy javítja a leadottat, és ők a felelősek a termék további sorsáért nem pedig a bolt ahol vetted.
Tehát a boltnak innentől kezdve semmi köze a garanciális esetekhez, amennyiben gyártói garpapír jár a termékhez. -
gban
veterán
-
batmab
senior tag
ez nem rossz..elöitéletektöl mentesen ajánlom mkinek....[link]
-
gban
veterán
válasz
regvoltrossz #880 üzenetére
A feldolgozás érdekében ( [link] ) írjátok ide az illető nevét, hogy aki feldolgozza, ne kelljen mindig linkeket megnyitnia.
Kösz.
Realradical dolgozza fel, bocs hogy helyette szólok, de szerintem kezelhetőbb lenne így neki. -
regvoltrossz
aktív tag
Mérges vagyok nagyon!
[link] -
ricsi99
addikt
''Azért ne haragudjatok de ezzel a gariztatással picit el vagytok tévedve,és pl lehet hogy Mikádót sem kellett volna ennyire basztatni,mert mi van akkor ha a buzi nagyker őt is szopatta éppen?''
Ezt meg lehet érteni ,ha elmondják az embernek.
Viszont aki mást ir priviben és mást a forumon, valamit megígér és nem teljesíti azt hogy nevezzem? -
Rive
veterán
De a szopatást pontosan te okozod azzal, hogy ''0'' azaz nulla árukészleted van és kened a sarat a nagykerre / beszállítóra, hogy a gonosz multi hónapok alatt gariz neked...
Ahogy már mások is írták: vagy ez olcsón, vagy fizeted szépen az árba beépítve az árukészlet fenntartásának költségeit akkor is, ha tkp. semmi hasznod belőle, mert amit megkapsz, az történetesen működik.
Ha a vevők előre tudják a dolgot, akkor a garis ügyek efféle intézésével fórumon belül nincs gond. -
magi20
senior tag
Azért ez a készletes dolog::::::: ne hülyéskedj már, itt ph-n aki bazáros,és készlettel dolgozik,az vagy kurva jóban van a nagykeressel,pl a főnökkel,és kapott egy kis árút ingyen,vagy 2-3 hét múlva kell majd kifizetnie,de szinte 100%-hogy azok rajta maradt cuccok=készlet.!!!
Nagyon sok boltnak még ha van is készlete,és látom is hogy készleten van pl az az alaplap,amit vittem gariztatni,és mégsem kaptam cserét,csak 2 hét múlva----------és nem húzza ki az ember az asztal mögül a kis köcsög éppen vmelyik pasit,aki éppen szopatni akar direkt.
Mert azért az a kivizsgálás hogy jó-e a lap nem 2 hétig tart,plussz én még tudtam is hogy túlfesz miatt mennt tönkre)
Azért ne haragudjatok de ezzel a gariztatással picit el vagytok tévedve,és pl lehet hogy Mikádót sem kellett volna ennyire basztatni,mert mi van akkor ha a buzi nagyker őt is szopatta éppen? -
old gray
addikt
Fulli
Egy hétig éltem abban a tudatban, hogy a vga-m elviszi.
Írt PÜ-t, hogy kell neki a kari, de csak 1 hét múlva lesz rá lóvéja, 2x is megerősítette a vételi szándékát PÜ-ben. Persze nem kellett neki, hiába üzentem neki, semmi reakció.
Szerencsére volt más érdeklődő és meg is vették. Happy end. -
poffsoft
veterán
csak megjegyzem hogy az utsó 200 hsz off.....
bár most hogy van a kereső.... -
Diamondearth
újonc
A sok fanatikus
-
Sárpac
nagyúr
Ez csak abban az esetben igaz ha a gyártó külön garanciapapírt is ad az árúhoz (itt nem kötelessége a garit intézni a kiskernek), sok esetben pl. itt. a számítástechnikai eszközöknél is gyakran csak számlát kapsz és az a garancia is egyben, ebben az esetben a garanciért már a bolt felelős.
3hét után a BOLT-nak biztosítania kell ideiglenes csere alkatrészt, vagy más esetben választhat a pénz visszadás között a VEVŐ!
Az, hogy a kisker, hogy intézi a nagyker felé az meg a gyártó vagy beszállító felé a dolgait, azt a nagymelegbenszétolvadóscsokoládét sem érdekli!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
sasa311
veterán
Természetes, hogy semmi közünk hozzá, de * no offense * én eddig akárhol (akár itt a PH!n is) hegyszám látom az ilyen ócsó olyan tuti bizár bazár sufnibót hirdetéseket, nagybetűkkel vastagon, hogy 1 év gari, de még melléírva sose láttam, hogy 1 év gari, pár hónapon belül mikor a nagyker kicseréli nekem is mert amúgy semmit se tudok tenni.
Hammon Serra
Félreértés ne essék, nem beszó'tam, csak jeleztem, hogy manapság rengeteg az ilyen jellegű buzniessman, aki csak közvetít, aztán ha garizni kéne akkor már késik a nagyker, meg nincs raktáron...
Én is (mi is) kereskedelemből élünk, ugyan nem is számtek, de nagy különbség nincs a gariztatásban. Ha késik a nagyker, akkor nem vonogatom a vállam a vevőnek, hanem leemelek a polcról egy cserét (esetleg más márkát, ha az is jó neki) vagy visszaadom a pénzét és majd leboxolom a nagykerrel. Lehet, hogy nem a leg - profitorientáltabb hozzáállás, de hogy a legkorrektebb, az tuti. -
gban
veterán
Igen, de elég ritka ez az eset, egy hagyományos meghibásodásnál nem ez a jellemző, pl. 1 hónap múlva tönkremegy valamid, akkor marad a javításra várakozás.
Ja, igen, és pontosan ahogy írtad, hivatalos vásárlás esetén.
És akkor visszaérkeztünk a dolog elejére, vagyis aki így vásárol, az tudja is hogy nem egy hivatalos helyen vásárol.
De félre ne érts, még véletlenül sem ellened beszélek!!!!!
[Szerkesztve] -
ricsi99
addikt
Árukészletéhez ,vagy hogy ő hogy oldja meg a a garis kérdést szerintem nekünk nem sok közünk van, ő sem kérdezi hogy miből vásároljuk meg tőle az adott terméket.
Ha a vevőt tájékoztatja kellő képen az adott helyzetről ,és meg tudnak eggyezni,szerintem semmi gond.
És eddig úgy láttam sikeresen megoldotta ezeket a dolgokat, mivel még kirívoan nagy hibát nem (természetesen mindenki nem lehet 100% ig elégedett) olvastam róla -
gban
veterán
válasz
Hammon Serra #860 üzenetére
Egy dolgot meg kellene érteni mindenkinek.
NEM a bolt felé garanciális amit vettél, amennyiben új dolgot veszel, számlával, hanem a gyártó felé.
Jelen esetben lehet hogy a számla kimarad, de a vevők ÚJ dolgokat vesznek, ami garanciális, mégpedig a gyártó felé legtöbb esetben.
Ezzel tiszában is kellene lenni a vevőknek, nem hiszem hogy valaki is úgy gondolja, hogy az eladó saját maga vállalja rá a 3 év garanciát...
Ha meg nem az eladó felé garos a termék, árulja már el valaki, hogy miért kellene neki:
1. azonnal kicserélni
2. cseredarabot adni kölcsön ???????
Szívességből, jóindulatból megteheti, ennyi.
[Szerkesztve] -
ricsi99
addikt
Szerintem itt a kérdés nem arról szól hogy ki bolt ki nem és milyen feltételek mellett folyik a garancia.
Ugyan úgy az eladónak ugyan úgy a vevőnek vannak jogai ill. kötelezetségei garanciális problémák esetén.
Vevőnek pl megtudakolni a várható garanciális csere időpontját, ha esetleg tolodik ésszerű időn belül akkor ezt türelemmel kivárni, ha a csere nem lehetséges ,közösen újra megbeszélni a lehetőségeket ,pl másik termék ,további várakozás akarmi....
Eladónak ,szintén valami időpontot meghatározni ,ha esetleg csúszik ,erről a vevőt tájékoztatni ,ha a csere nem lehetséges ,közösen újra megbeszélni a lehetőségeket ,pl másik termék ,további várakozás akarmi..
Szerintem ez teljes mértékben megbeszélhető. Mindenki tudja ez nem hivatalos kisker dolog , igy nem lehet mereven ragaszkodni a törvényes keretekhez. Aki meg csak ahoz ragaszkodik annak javaslom hogy csak hivatalos kis és nagykerben vásároljon.
A lényeg az hogy mind2 fél korrekten álljon hozzá.!!!!
Mellébeszélésnek nincs értelme.!!!
Eladó tartsa szem előt hogy ha vállalt garanciát, azt teljesítse ,vevő pedig ha az eladó önhibáján kívül csúszik ill nem tudja a vállalt időn belüli garanciális cserét /javitást elvégezni, közösen beszéljék meg hogy tovább. -
Hammon Serra
senior tag
Igaz, hogy nincs boltom, de mindent megpróbálok elkövetni annak érdekében, hogyha neked valami bedöglik, akkor tudjak adni helyette mást.Legalább addig amíg meg nem jön a garis cuccod.(ezt melyik bolt csinálja meg
)
És ezt nyugodtan megkérdezheted egy pár sráctól.
Sajna most egy jó pár dolgot el kellett adnom azok közűl, mert sz@rúl megy a bóóót,de nem hiszem, hogy bárkit is szopatnék ezzel.
És amint lehetőségem rá bevásárolok megint minden termékből egyet-egyet
[Szerkesztve] -
gban
veterán
Jelen esetben senki mellett nem állok, ami ritka, mert mindig el tudom dönteni hogy kinek adok igazat, de jelen esetben a véleményem a következő.
1. Aki csak ''közvetítő'' az általában pont ezért adja olcsóbban a cuccát, mint a boltok, és aki tőlük vásárol, az tisztában is van nagyjából ezzel.
2. A Mistralnak van is árukészlete, meg nem is közvetítő, a garoztatásukról mégis legendák keringenek, és ez nem egyedüli ahogy hallani.
Tehát valamit valamiért.
Aki olcsóbban akar vásárolni, annak feltehetően jó oka van erre (pl. a pénztárcája), őt is lehetne szidni hogy na így jártá öcsém me sajnáltál rá még 500at, meg az eladót is hogy nem mondta el minden vevőnek, hogy 100ból 1 termék besz@rik, és annak a gariztatása 8 esélyes, lehet hogy 1 nap, lehet hogy 10 lehet hogy sosem kap cserét és folytathatnám.
Szóval szerintem az egész azon múlik hogy a felek megpróbálnak-e mindent megtenni a közös nevezőre jutásért vagy sem, azaz az eladó igyekszik teljesíteni a csalódott vevő igényeit, a vevő meg megérti hogy a gar a 2 hét után tönkrement terméknél NEM azonnali pénzvisszafizetést jelent (ezt most nem a fenti ricsi99 - Mikádó történetre írom) hanem az esetek nagy részében javítási kötelezettséget, ami elhúzódhat sajnos, és a gyártó eldönti, hogy meg tudja-e javítani, vagy ad újat. -
harry
veterán
Pff miért kéne, hogy legyen árukészlete, ha egyszer nem is bolt (amit amúgy nem is állított)? De szerinted egy boltban mindig, mindenből van egy cseredarab? Ha meg nem, akkor tök ugyan ez a helyzet, csak akkor a másik darabot ott a polcról emelik le, Hammon meg a beszállító polcáról. Ha Hammon nem tudja kicserélni a lapot ugyan olyanra, mert nincs beszálítónál, akkor egy bolt sem tudja, szóval hülyeséget beszélsz.
De ezekkel tisztában kell hogy legyen az, aki nála vásárol. -
sasa311
veterán
válasz
Hammon Serra #856 üzenetére
De a szopatást pontosan te okozod azzal, hogy ''0'' azaz nulla árukészleted van és kened a sarat a nagykerre / beszállítóra, hogy a gonosz multi hónapok alatt gariz neked...
Avagy lsd lejjebb, nem bolt vagy, hanem közvetítő. -
Hammon Serra
senior tag
Engettessék meg beleszólni.
Gariztatás.
Ha valamit leadnak nekem gariba 3 napon belűl, annak visszaadom az árát.
Ha 3 napon túl esik a meghibásodás, akkor is lehet velem beszélni, (de erre még csak 1-szer volt példa), akkor elviszem a beszállítóhoz.Sokan a nagykerhez viszik vissza(köztük a boltok is)én ezt a lépcsőt kihagyom.
Leadom nekik,és megkérdem kb mikorra várható.
Válasz:
1-2-3 hónap.Cége és gyára válogatja.Mondom okés továbbítom.(néha volt, hogy el tudtam hozni hasonló, vagy olyan terméket, akkor persze előre egyeztettem a vevővel).
Jobb esetben megérkezik a cucc maximum 1 hónapra.
1 hónap után megpróbál az ember az asztalra csapni, hogy írják jóvá, vagy adjanak másik terméket(ami a vevőnek is megfelel).Pénzt nem adnak vissza, pláne nem úgy, hogy aktuális értéket)
Ha valami oknál fogva nem elérhető az a termék ami gariztatáson van(nem gyártják már), akkor kérek egy ugyan olyan kaliberű,természetesen újabb kivitelű cuccot.
Sajnos volt már olyan termék is ami el sem indúlt.Gariba el.Ügyfélnek nem kell semmi más, csak az.Azóta hiába rendelem, nem jön meg.Viszont türelmes az ember és vár.
Az ilyen is ritka, és nem lebecsülendő!!!
Szóval a szopatást nem ''mi'' okozzuk, hanem egy kicsit meszebb.
Gondoltam leírom, hogy tisztában legyen mindenki.
És természetesen nem elfelejtendő az emberi hozzáállás sem. -
fnatic
tag
Ehh a vége a másik topikba illett volna. Sorry.
-
fnatic
tag
Aztaku*va! Végig olvastam a történetet! Ezt a topicot most láttam először.. :) és hát kiváncsi voltam mi zajlik itt.. Az előzőek vitájába nem szólnék már bele, de megértem mindkét felet. Örülök, hogy azért megoldódott a probléma és Ricsi visszakaptad a pénzed. Szerintem Mikádó megtette amit tudott.. az tény, hogy még fiatal és van még mit tanulnia ( pl átutalás :D ).
Elmondhatom, hogy vannak nagyon rendes emberek is a ph-n. Nekem eddig még csak 1 üzletem volt itt a ph-n, Madmax81 kolléga jóvoltából. Egy Inno3D Geforce 6600 agp 128mb típusú videókártyát vásároltam tőle. Utánvéttel zajlott a dolog. Beraktam a kártyát gépbe, nem volt időm nagyon tesztelgetni működött minden oké mondom faxa. Akkor éppen nem nagyon értem rá. Másnap este ment a gép kb 2 órát és észrevettem, hogy a hűtő nem úgy megy, ahogy annak kellene, szal minimális fordulaton, majd meg is állt. (A gyári hűtő később teljesen meghibásodott. El sem indult. Egy 8cm-es ventivel próbáltam pótolni.) Madmax-et tudattam erről és elmondta, hogy nem tudott a problémáról, mivel hugának a gépében volt.. és hajlandó segíteni nekem. Ma egy új venti dolgozik a vga-n, amit tőle kaptam. Ráadásul még a postát is elintézte, hogy ne kelljen fizetnem (ismerős). Tehát nagyon rendes üzlettárs volt, becsülöm is ezért. Megköszönöm neki itt is, ha olvassa ezt. -
Picco
addikt
OMG
, hat mostmar azert sem uzletelnek veled mert 1 nevvel, varosnevvel, es szamlaszammal a kezedben az illeto bankjaban nem vagy kepes elutalni a lovet, ha valaki ennyire nem talalja fel magat az sztem elegge gazos, a bankos titkarnenik nem harapnak
mod:sajnalom, ez kibukott
[Szerkesztve] -
ricsi99
addikt
Nos úgy néz ki az ügy első fele lezárult.
9.05 kor jelzett a cib hogy be lett fizetve a kess.
55k-t kaptam kereken.
Igy feljelentés off.
Most a második igéretnén a sor... 2 db videokari 55k ért.
Majd kiderül mi lessz...... -
sasa311
veterán
Ha azt mondták neked, hogy add meg az adataidat átutaláshoz akkor ezeket kellett megadnod:
Bozsik Attila
(CIB Bank.)
10700536-55694959-51100005
Ugyanis a sárga csekkel bohóckodás az befizetés nem pedig átutalás, az átutalás egyik fél számlájáról a másik fél számlájára történő pénzmozgatás, amihez egy név, egy banknév és a fenti sok szám kell.
Grat a sikerhez. -
Picco
addikt
válasz
Satan_Claus #844 üzenetére
gondolom 55k- sztem tobbet Mikádó-tol nem varhatunk.....
-
ricsi99
addikt
Egy gyenge próbálkozás!
Küldött sms-t hogy feladta.
Cibnél viszont ha befizeted még el se jössz a pénztártól már csipog a telcsi hogy megérkezett a kess.(kb 50 ből 50* igy történik)
itt viszont semmi... egy kép a bankszámlámról [link]
nincs rajta semmi... kéretik nem röhögni.
Igy indulok is a yardra!
Tán majd ha kijön érte a csíkos autó elgondolkozik a dolgon.
[Szerkesztve] -
Petek
tag
Ahogy már gandalf is említette, nem kell átutalni a pénzt sokkal gyorsabb, ha csak bemegy annak a bankjába akinek a pénzt szeretné küldeni, és befizeti a számlaszámára, aztán 1 órán belül már meg is kapja az illetékes a pénzt. Én rendszeresen így küldök pénzt a pesti haveromnak, ha vmit vetetni szeretnék vele, nincs is ennél egyszerűbb.
-
blueMerle
veterán
Sajnos imserem a helyzeted, engem is már akartak becsapni ilyetén módon, akkor közel 200 000 Ft-nyi szlovák koronával. A delikvensnek elég volt annyi, hogy megjelent nála a rendörség és másnap, autóval lehozta nekem a pénzt. Elötte ö is 2 hónapig átutalási gondokkal kuzdött, ugyanilyen Mikádó féle mesékkel, hogy nem jó a számlaszám, aztán nem volt jó a papír, biztos a bank a hibás, én hazudok, stb...volt minden
OFF: Pozitívan gondolkozni, hinni valakiben vagy valakinek egy dolog. De aki még ezekután is bármit elhisz Mikádónak, az egyszeruen naiv. -
Ősember
őstag
igy van, én tanusithatom, hogy ricsi99 dolgozott számtechboltban. anno hatalmas segitséget nyujtott amikor pár házzal odébb becsapott a villám és az alaplapi defektröl szakvéleményt kellett irni. teljesen korrekt és emlékszem cserébe mit kért: ''2 uppot és rendben vagyunk'' - nem haszonlesö, biztos vagyok benne, hogy ezen az ügyön sem meggazdagodni akar, csak azt megkapni, amiért fizetett és jogosan követel.
-
ricsi99
addikt
Gandalf.
Sajnálom hogy te is ilyen helyzetben vagy ,annó még olvastam akkor a sztorit ,de azt hittem már megoldódott.
magi20
3 napja itt azzal szívom fel magam hogy minden napra megigéri hogy tesz valamit és semmi sem törénik. Itt azt irta a fórumon ,hogy csak később kaphatok karikat ,priviben meg hogy merendelte, itt hogy adna cserea karit de nekem nem kellett ,privibe meg hogy nem mert ellopom ,itt hogy utal ,aztán privibe meg hogy nem ért rá 3 napja....
Isten bocsássa meg a lelkemnek de én csak igéreteket kaptam tőle eddig ,de semmi mást ,se egy telefon ,se semmi. Reggel megigér mindent ,este meg amikor feljövök a forumra látom hogy nagy 0 történik
Én magamról tudom ,hogyha 3 napig nem csinálok semmit az azért lehet mert nem is akarom.
A hozzáálása... tudod mit irt priviben amikor megirtam neki hogy feljelentem?
Idézem a macskakörömben lessz ''LOL''
Nos ? Ezt te korrekt hozzáálásnak tartod?
Amúgy dolgoztam a másik oldalon is... kérdezd meg Ősembert ,hátha neki hihetőbb.
Én meg mertem mondani a vevő nek ha elhúzodott a gari.
Sőt ... máshol is van garis cuccom még sem ugrálok mivel nem etetnek közben ''valótlan'' dolgokkal... -
gandalf
aktív tag
A bankszámlaszámos mizériához..
Én már voltam CIB, OTP, RAFI bankban de soha nem töltetnek ki papirt..itthon felirom egy papirra a delikvens számlaszámát, meg ráirom az utalandó összeget, a bankban kérek sorszámot a lakossági befizetéshez, a pénztárosnak vagy ügyintézönek odaadom a papirt + pénz és ö bepötyögi egy gépbe..ha valami gá van meg is tudja mondani, hogy rossz a számlaszám v. valami és a megadott név alapján akár ki is javitja..
legalábbis eddig nekem ez bejött ...
Én Öregember nevü forumtársat fogom jodi utra tereleni mert ö meg egy 35ezres kártyával lóg 2 hónapja és teljesen marhának néz már nem csak engem hanem az ügyvédemet is aki már 2x kapcsolatba lépett vele, és neki megigérte, hogy visszautalja a jogtalanul magánáltartott pénzt, de sajna hiába irta az ügyvédemnek, hogy a pénz utalva, sajna 3 nap sem volt elég, hogy a számlámra érkezzen..Lehet azt hiszi szórakozunk vele, de nagy lesz majd a meglepi ha a zsandárok esetleg megkeresik, és az ügyvéd barátom is ráveri az ügyvédi költségeit -
magi20
senior tag
azt a k....-a mi van itt bazz,már 1 órája olvasom,és próbálom kisilabizálni hogy mi a fene van.
Figyu Ricsi99....sajna ilyen tényleg van a nagykernél.....ha te is ezzel foglalkoznál ,hidd el nemegyszer szívnád a fogadat,és csomószor kerülnél olyan helyzetbe,amikor cikinek érzed közölni a vevővel,mert tudod hogy nem a te hibád.és nem tudsz mit csinálni,hiába telózol basznak rád,gondolok itt a nagykerre.
szerintem holnap el fogja utalni neked a pénzt,úgyhogy nyugodj meg.
ha nem akkor gázos,de csakmégis sikerülin fog.
ha Mikádó semmiképpen nem fogja a dolgot a cibnél,akkor meg adja fel postán.
bár ezek a bankos dolgok érdekesek,de amugy otp-ről is át lehet ám utalni neten,ha mikádónak ez van. -
ricsi99
addikt
válasz
blueMerle #830 üzenetére
Egy szóval sem irtam hogy ez a tervem. (pedig a lelkem erre vinne ,a rendőrségen gondolom jobb szeretik ha adok címet mint ismeretlen tettes....)
Szülei tel számát nem hajlandó megmondani....
Lehet holnap tel könyv alapján végighívogatom vácot... hogy fognak nekem örülni...
[Szerkesztve] -
Picco
addikt
hajjjajajjjjjj, latom meg mindig nem rendezodott a dolog, lehet h naiv vagyok de en azthittem a vegefele h megertette, normalizalt is magan es nem lesz gond belole
-
blueMerle
veterán
Ez nagyon szomorú, úgyfest egy újabb utalási gondokkal küzdö emberrel van dolgunk. Kövezzetek meg, ha Hidi-nél sem ugyanez volt a gond. Akárhogy is nézem a dolgokat, erös dejavu érzésem van, ráadásul nagyon egyértelmu, hogy ricsi99 kolléga erösen be lett csapva.
Én a helyedben holnap reggel azonnal feljelenteném, talán egy kicsit észbekapna
Ez a ''lemegyek és megverem'' dolog pedig nagyon rosszul is elsulhet és még neked lesz bajod belöle. -
Ősember
őstag
nem irtam volna, ha nme lennék benne biztos. van sárga papirom 06.20-bol is (ha gondolod elküldhetem majd a fényképét) és ott csak a 4-6-4- számjegyü banki azonositod lehet beirni. amugy tejesen igazad van, itt ö volt a hunyo, mert ha már legalább a bankot megtalálta, akkor igazán megkérdezhette volna mi a szitu, de ezt én is irtam. nyitvatartas mondjuk neten is fent van szoval tényleg megnézhette volna.
-
ricsi99
addikt
Szia
Legközelebb ha mész nézd meg hogy oda ahova te is irsz alatta is van hely ,oda lehet írni a hosszabb számlaszámot. + honnét tudtam volna hogy cib bankba megy? Álltalában aki üzletel annak van bankártyája... számlaszáma. Nem tudtam hogy ehez sem ért.
És ha oda elmegy és nem tud valamit tilos kérdezni a cib banknál?
+ most priviben megkérdezte hogy mikor nyit a bank.... Ha már ott volt (állítólag 2* is) akkor meg nem tudta megnézni hogy mi a nyitvatartás?.... Ismét egy furcsa dolog. -
Ősember
őstag
nem akarok itt ellened szolni, de meglehet, hogy volt bankban... itt erzsébeten én is mindig cibbe megyek pénzt befizetni magamnak és kétféle sárga papir létezik. az ujfajtán rajta van a banki azonositod (4-6-4 karakter) és a számlaszámod (3x8 karakter). ha tényleg cask a 3x8-ast adtad meg és a régi fajta sárga papirt vette el, akkor itt te is hibázhattál, bár ha lett volna annyi türelme, hogy odamegy az egyik banki munkatárshoz és megérdeklödi mi a helyzet nem kellett volna ''potyára mennie''.
-
ricsi99
addikt
Nos röviden. Privit kaptam Mikádótól hogy nem jó számlaszámot adtam meg.
Ez után a következő beszélgetés folyt le köztünk msn-en
Megpróbáltam teljesen nyugodt higgadt lenni, S értelmesen megeggyezni
[link]
Érdemes összehasonlítan hogy privátban ill. itt a fórumban mit írt, pl (gari, cserekártya, bizolom)
Miután most hazaérkezve és privátot megtekeintve semmit sem találtam tőle.
Igy úgy érzem ennél többet nem tehetek.
Megkérek mindenkit aki ismerti adja meg a vonalas telefonszámát.(szeretnék a szüleivel is beszélni)
Tőle is ugyan ezt meg fogom kérdezni és privátban megirni.
Mivel tőle eddig ígéreteken kívül semmit nem kaptam reggel 9 kor (akkor nyit) a helyi rendőrségen feljelentem csalás és lopás vádjával!
UI:elnézést a helyesírási hibákért de remegek a dühtől
[Szerkesztve] -
ricsi99
addikt
Mikádó ma ismét megígérte hogy feladja a pénzt és elküldi ennek a másolatát privi ben
Nos ismét nem kaptam semmit az msn-t ismét rögzítettem. És nem sokára ide is kirakom. -
Sárpac
nagyúr
Szia!
Nem akarok beszállni, de azért leírnám személyes tapasztalataimat a nagykerrel kiskerrel kapcsolatban.
2004ben rendeltem br.120k-ért egy MSI 6800GT AGP típusú karit.
A kari rendeléstől számított 2.hét végén érkezett meg.
Mondanom sem kell már nagyon vártam 1idegbaj. Puff bele is vágtam a gépembe gyorsba és indítom, nagy füst kellemetlen szag kártyán nagy égés nyom. Na erre jött a 2.idegbaj. Felhívtam a kiskert, hogy gyorsba küldjék is vissza a nagykernek cserére. (a törvény szerint 3 napon belül ui. csereköteles vagy zsé visza) A kiskeres fickó nyugatott, hogy másnap megy a nagykerhez és elintézi. Mondanom sem kell a nagykernél nem volt ilyen, de még csak hasonló típusú kari sem 3.idegbaj. Vártam 1hetet ígérték, hogy biztosan jönni fog nem jött. Vártam még 1hetet akkor sem jött ilyen kari. Még két újabb hét semmi, ígérgetés stb. (közben a kari piaci ára kb. 30k-t esett) mondom oké elég zsét vissza hát sajna 90k ennyit tudnának visszadni 4idegbaj. Kövi héten már a 5. idegbaj és dühroham után végre megjött a csere karim megspékelve egy Doom3al amivel persze kinyalhattam a hátsóm. -
g@bo
nagyúr
csak úgy mondtam, Mikádó esete szvsz nem az utolsó itt....
nemrég szájtépést kaptam egy fórumtárstól, mikor ledegradáltam a szóbeli garanciáját, nagymennyiségű ramot árul...
addig finom a biznic, amig csilingel a haszon, de pl. 1 év múlva - mikor se híre se hamva a seftpénznek - már büdi, a garanciális ügyintézéssel járó munka, márha egyáltalán van hol gariztatni....
[Szerkesztve] -
sasa311
veterán
Hát te tudod..
A garancia a mi üzletünkben így működik:
Visszahozza az ügyfél a szart, mi elküldjük a nagykernek, akik 1-2 nap belátható időn belül (max 3 nap) visszajeleznek nekünk, hogy mi a helyzet a cuccal illetva amennyiben cserés, akkor mikorra jön helyette új áru. De mi ahogy jön egy visszajelzés, hogy valóban hibás az áru jelezzük az ügyfélnek és ha van raktáron ugyan az adunk neki (általában van), ha nincs akkor felajánljuk neki, hogy
a., Megvárja amíg ideér az áru a nagykerből
b., Egyeztetünk és elvisz mást
c., Ha sok a határidő a nagykertől, akkor visszakapja a pénzét.
Tudod ez egy bolt.
Amit te csinálsz, az nem bolt, bazár vagy hívd ahogy akarod, hanem közvetítés a nagyker és a végfelhasználó között úgy, hogy rácsíped a hasznod, a felelősséget meg rákened a nagykerre. -
Petek
tag
Megértem, hogy ideges vagy, de szépen higgadtan kérj egy cserekártyát mikádótól ( ezt a lehetőséget Ő is említette ) arra az időre amíg megjön a tiéd, illetve állapodjatok meg egy határidőben és akkor egy kicsit nyugodtabb lehetnél. Sztem Te mindenképpen jobban járnál, ha megkapnád a 2 új kártyát, mint ha az 55K-t, úgyhogy PEACE, és egyezzetek meg szépen higgadtan.
-
ricsi99
addikt
805 hsz ban emlitettem teljesen megfelel nekem 2 új kártya.
És szerintem nem kapom meg belátható időn belül. itt a probléma.
1db tökéletesen működő kártyám ,sem kaptam vissza (a másik meg hibás volt)
most én kuncsorogjak kölcsön kártyáért?
Mekkora türelemre gondolsz? Eddig ugye 1 hónap eltelt...
Abban a pillanatban ,hogy a pénz itt lessz a számlámon akkor már rohadt türelmes ember tudnák lenni. Hétfő óta arra várok hogy történjen már valami, igérteken kívül még semmi sem történt, és szerda van! -
Petek
tag
Basszus kulcs Teljesen elbeszéltek egymás mellett. Ricsi nem értem hogy miért nem jó ha kapsz két vadiúj kártyát, és most ne gyere ezzel a bizalomeljátszós dologgal, mert ha nem kapod meg belátható időn belül akkor igazad van, de egy kis türelem kijár mikádónak, annál is inkább hogy ő ezt már korábban is felajánlotta neked de te elutasítottad. A leadott rendelés teljesülésének ideje pedig nem tőle függ, szóval TÜRELEM, ráérsz később is hadakozni ellene, ha tényleg nem kapnál semmit.
Legyen már végre béke -
ricsi99
addikt
Sry itt zárjuk le!
Legközelebb akkor irok ha történik valami. Az előző ajánlataim állnak. Legyen itt a pénz és rendelj 2 kártyát!
Én megbíztam benned ,igy neked is meg illene bíznod bennem.
Irj új időpontot akkor ,szerintem 1 hónap múlva is jobban járok ha kapok 55k-ért 2 vadonat új x1950pro Sapphire-ot.
12.30 ig van utalás a cib bankba.... -
Mikádó
senior tag
A címem ha kell elküldöm privátba. A faterommal csinálom a bizniszt szóval vele nyugodtan beszélhetsz.. Max majd ő is szépen elmagyarázza neked hogy megértsed a dolgokat. A rendelés határideje már lejárt, ezt hamarabb kelett volna kitalálnod. Viszont rendelek neked a másik nagykerből 2 Sapphire x1950PRO kártyát. De én sem bízom meg benned. Honnan tudom én azt hogy te át is fogod veni a kártyákat? A pénzed ma megkapod.
Aktív témák
- Asus V16 V3607VH 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5050 MaxQ 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5/ RTX4080 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Hibás Sony A6000 (sn: 6323299) alkatrésznek - kérlek olvass leírást alaposan
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest