Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pikszel

    őstag

    válasz BonFire #23587 üzenetére

    Teljesen súlyos, hogy a kép már eleve olyan, mintha renderelt lenne, de ez a technika teljesen olyanná teszi a bőrt, mintha egy szimpla alap anyag (phong shader) lenne rajta érdesség textúrával (bump map) és csillanás textúrával (specular map). Mű mint a dög. :DDD

    Egy kis off a félig off mellé.
    Kíváncsi vagyok mikor lesz ps-ban 3d retus. Van az a technika ugye, miszerint a képből generál 3d hálót a szoftver (legyen az csak egy dombormű, vagy komplett 3d modell) és a z-brush technikájának fényében nem olyan elrugaszkodott ötlet. Szükségem nekem nem lenne rá, de sokaknak biztos jól jönne ilyen arc retusáló dolgoknál, hogy az ecset kvázi követi az arc geometriáját, illetve annak "topográfiai térképét" és ennek függvényében forgatja az ecsetet pl. egy pórus mintával.

    „Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”

Új hozzászólás Aktív témák