Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    addikt

    Ez a legnagyobb baj, az ARM alapu gepeikkel, mert az ARM alapu gepeik csak es kizarolag skalazast tudnak. A megjelenitot az EDID-bol kiolvasott felbontasra kapcsoljak (jelenleg arra sincs mod, hogy kiegeszito hardver nelkul behazudj olyan EDID-et, amiben az van, amit szeretnel), majd a kivalaszott logikai felbontast erre a fizikai felbontasra skalazzak. A korabbi, Inteles modellek mukodnek mind a ketto modban (tehat 4k kijelzon tud skalazni is de akar 1280x720-at kikuldeni is), a megkorabbi PPC gepeknel pedig nem volt meg skalazas.

    Alapvetoen nincs baj a skalazassal. Nem mondom, hogy nem tud meglepetest okozni, de a legtobb esetben, a legtobb embernek ez megfelelo. En ketto esetben futottam bele problemakba.

    Pl. ha olyan megjelenitore dugod, ami a tenyleges, nativ, felbontasnal nagyobb felbontast is reportol. Ketto ilyen eszkozom is van, az egyik egy 7"-es 800x450-es kicsi/occso/aliexpresses LCD, ami reportol 1080p-t, a masik pedig egy olyan 4/3-as projektor, ami 1024x768-as fizikai felbontasu, de szerepelteti az 1080p-t is a tamogatott felbontasok kozott. x86-os macra dugva, beallithato az 1024x768 vagy akar a 800x450 is es tuelesek lesznek a pixelek, ARM-os modellen pedig 1080p-t kap a projektor es a kicsi kijelzo is, igy mindig van skalazas, es mindig csunya a kep.

    A masik, amibe belefutottam, az az, ha olyan modot hasznalnal, amirol tudod, hogy a megjelenitod tudja, de az EDID-ben nem szerepel. Erre is projektoros peldam van, meghozza az egyik 3D projektorom, ami nativan 1920x1080, de ha 1920x2205-os kepet kap, akkor atvalt 3D modba (ez a szabvanyos framepacking, amit pl a bluray, vagy a playstation is tol), a felso 1920x1080 a bal szem, az also 1920x1080 a jobb szem, a koztuk levo 45px-es sav pedig a vedoterulet.

    Bovebb info itt.

Új hozzászólás Aktív témák