Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blountex

    senior tag

    válasz FLx #43231 üzenetére

    "Mire lenne hasznalva a cucc?"
    A priorítás a Gran Turismo 7-en lesz ezt tervezem versenyszerűen tolni magyar viszonylatban.

    Ami hobbi szinten menne többek közt Pc-n játszanék ezekkel (valószínű úgy se lenne esélyem verseny világ szinten itt), habár egy része Ps-en is elérhető:
    Dirt Rally 1-2, esetleg Assetto Corsa és Forza Motorsport.

    Ezek azok a címek amikkel csak úgy teszek majd egy próbát hogy milyen is a játék:
    Project Cars Rfactor, iRacing, AMS2, F1 2020-21

    GT bundle persze hogy sántit, mert ha úgy nézzük akkor csak egy CSL ELITE szint. Nem egy Clubsport vagy Podium.
    Jelenleg csak és kizárólag itt érhető el a Ps CSL DD, kivétel a Podium DD ami horror áron van.
    Kevesebből kijön az egész Fana szett mint a Podium DD

    Kitudja, hogy elérhető lesz-e a Ps CSL DD önmagában.... Sony jóváhagyása kell amit vagy megkapnak vagy nem. Azt mondják ez hamarosan kiderül - coming soon

    Tegyük fel:
    Ez most a Pc CSL DD ára boost kittel - 480€ (PS DD Sony licenc miatt biztos több lesz)
    Clubsport V3 és hozzá a kit - 390€
    Clubsport Steering Wheel RS - 300 € - universal hub
    Ez így kb: 1200 euró

    Ha podium hubos wheel rimet nézzük akkor az ár ennyiben változik
    Podium Steering Wheel Fanatec GT World Challenge
    1500€

    GT Bundle - 850 euró
    Clubsport V3 és hozzá a kit - 390€
    Ez kb: 1240€
    Ebből a CSL pedált eladom - 50€-ért

    Annyi hátrányom van, hogy egy bazári GT kormányom van a Clubsport vagy Podium helyett.
    Előny, hogy a kormány későbbiekben eladható illetve cserélhető, mert a Ps base is támogatja az összes Fana kormányt....

    Melyikkel járnék jobban?

    Akkor a Performance kit és a Damper között úgy látom nincs nagy különbség.
    Kinek mi jön be. A Dampernek talán tényleg az az előnye, hogy a végén állítható.

    Saját vélemény::
    Nyáron kijött a T-GT II, akkor úgy voltam jó lenne egy olyan, de a véleményeket olvasva inkább vártam vele és túlárazott is volt. Helyette a T300 RS GT + T-LCM ár/érték arányban ez nagyon megéri, erre kellett volna régen lecserélni már a G25-öt. Na, de ugye bejött idén az olcsó Direct Drive mindenki ezt várja, így gondoltam kivárom a Fanatecet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák