Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ruti
Közösségépítő
aki nem látta volna: race1:
Norbi 6.-ról indult, csak Menu előzte meg, így 7.-en zárt, privátban ez a 2., Oriola ment előtte, de sajnos nem tudta megközelíteni sem, sőt a végén Engstler papát kellett kivédekezni
Gabi 15 körül ment, amikor vagy kiesett a ritmusból, amikor Macdowall megelőzte, vagy valami technika...lényeg, hogy visszaesett több helyet
lényeg, hogy Nash nagyon megfogta a mezőnyt, mögötte a sűrűben ment végig Gabi, előre-hátra figyelni kelletteste melyiket nézitek? m2 vagy euro?
-
proof88
addikt
16:45-től Kiss Norbi lesz a másik kommentátor Mezei Dániel mellett az M2-n
szerk.: ha vki nem tudná, az M2 is közvetíti a futamokat, de az 1. futamot ami MOST fog kezdődni, csak ismétlésről fogja adni az M2, persze Eurosporton nézhető élőben. Az M2 a 2. futamot már élőben fogja adni (meg az Eurosport is persze). -
ruti
Közösségépítő
Q2: Norbi 6., elején a gyors körében az 5. helyre jött, és csak egy valaki előzte be,
sajna elmaradt a pontszerzés
nem baj, jó volt ez összességébencsak Oriola van előttünk a rácson a privátban
-
-
Z0C!
őstag
Hungaroring-i futamra megy-e innen vki?
Csak mert szerveznék utat, kisbusszal...ócsón.. -
-Mike-
addikt
Az m2 közvetíti a hétvégi WTCC futamokat!
Vasárnap 16.46-tól közvetíti az m2 a WTCC valenciai futamait.
Az első verseny 16.46-tól felvételről lesz látható, majd ezt követően a második futam már élőben követhető.A hétvégén az ismert sztárokon kívül rajthoz áll Michelisz Norbert, és az MTVA Formula-1-es közvetítéseinek szakkommentátora, Wéber Gábor is.
A kommentátor Mezei Dániel lesz.
-
Ventur@
senior tag
proof88: Kösz az összefoglalót és like ment a képre
.
BTCC-t melyik általad linkelt livestream-en érdemes lekapni? Előre is kösz a választ
.
Gondolom erről már tudtok:
Nem tudom ki, hogy van vele, de szerintem kifejezetten "dögös" lett ez a Granta WTCC. Kiváncsi vagyok a ringen mire lesznek képesek
.
-
-Mike-
addikt
Elvileg ma lesz a bejelentés, hogy m1 adja a wtcc futamokat, jön vissza Gyula kommentátorkodni?
-
proof88
addikt
Hello,
egy szimulátoros ligában készült ez a kép, ahol korábban én is versenyeztem, kérnélek benneteket, hogy lájkoljátok a képet, fontos lenne, köszönöm előre is! -
proof88
addikt
Leírni is hosszadalmas, mennyire izgalmas lesz a hétvége az autósport-kedvelőknek
K E D D
====================
WTCC - 23:00, Eurosport, magazin ism.S Z O M B A T
====================
V8 Supercars - 7:10 (?), 1. futam, Symmons Plains Raceway
WTCC - 9:00, szabaededzés, Ricardo Tormo Circuit
Formula Abarth - 10:10, 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
Italian Formula 3 ES - 11:15, 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
WTCC - 12:00, szabaededzés, Ricardo Tormo Circuit
AutoGP - 13:00, Eurosport, élő 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
WTCC - 14:00, Eurosport, élő időmérő, Ricardo Tormo Circuit
Formula Abarth - 16:15, 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Italian Formula 3 ES - 17:15, 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Nascar CWTS - 19:30, futam, Martinsville SpeedwayV A S Á R N A P
====================
V8 Supercars - 6:35 (?), 2. futam, Symmons Plains Raceway
Int'l GTSprint Series - 9:00, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 9:30, Eurosport2, élő bemelegítő, Ricardo Tormo Circuit
Ferrari Challenge Trofeo Pirelli - 10:05, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
Formula Abarth - 10:25, 3. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l Superstars Series - 11:15, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
ELMS - 12:00, futam, Circuit Paul Ricard HTTT, 6 óra / 1000 km
BTCC - 12:47, 1. futam, Brands Hatch
AutoGP - 13:00, Eurosport2, élő 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l GTSprint Series - 14:05, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 14:15, Eurosport, élő 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
Ferrari Challenge Trofeo Pirelli - 15:05, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
BTCC - 15:17, 2. futam, Brands Hatch
Italian Formula 3 ES - 15:40, 3. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l Superstars Series - 16:15, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 17:00, Eurosport, élő 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
BTCC - 18:05, 3. futam, Brands Hatch
IndyCar - 21:00, futam, Barber Motorsports Park
Nascar SCS - 19:30, futam, Martinsville SpeedwayS T R E A M E K
====================
V8-ra reghez kötött, ingyenes: http://www.v8supercars.com.au/liveapp/
Vegyesek:
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html
http://www.sportlemon.tv/c-10.html
http://www.lshunter.tv/motor-sports-live-streaming-video.html
http://www.firstrowsports.eu/sport/motosport.html
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/7/
http://hu.justin.tv/directory/sports/auto_racing
http://hdfooty.com/
http://www.eplsite.com/f1.html
http://www.ilhansports.info/
http://www.freefootball.org/upcomingtv.php?type=motorsports&view=all -
ruti
Közösségépítő
A téma: galambnak behajtani tilos
"Ha a csapat talál egy jobbat a saját elképzelésnél, akkor azt teszi majd fel az autóra" -
proof88
addikt
én még nem ismertem Norbit akkor, amikor az az időszaka volt hogy "elszállt vele a ló", legalábbis ő mondta egyik videóban hogy volt ilyen is ... azóta leszállt a földre, de úgy gondolom hogy lehetne egy kicsit nagyképűbb, rámenősebb, vagy nem tudom ... nincs vele semmi gond, de túlságosan hiányzik belőle a nagyképűség, legalábbis a videókból és a megnyilvánulásaiból ez jön le ... tudom hogy a nagyképűség az sok embernek nem tetszene, de egy kicsi azért kell, egy autóversenyzőnek kell egy egészséges kis nagyképűség ... azért remélem megvan benne csak nem mutatja ki
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #1474 üzenetére
hát, azért gondolom hogy megmutatták Csárli Vájtingnak vagy a WTCC-s megfelelőjének hogy itt a Bömös és nem megy 1160 alá sehogy se, nézze meg uram nem megy ...
amúgy csinálhatnának valami negatív ballasztot
ami csökkenti a súlyt
hélium ballonokat berakni a kocsiba
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Heti autósport
Óraátállítás, Alternative Energies Cup, F1, GP2, Pirelli World Challenge Series, Formula Renault 2.0 ALPS, IndyCar, Nascar.
Remélem sehol nem írtam el az időpontokat.
--- 23. péntek ---
3:00, F1, Malajzia, 1. szabadedzés
7:00, F1, Malajzia, 2. szabadedzés--- 24. szombat ---
4:00, GP2, Malajzia, 1. futam
6:00, F1, Malajzia, 3. szabadedzés
7:45, RTL - F1, Malajzia, 3. szabadedzés
8:10, M1 - Boxutca (F1 magazin)
8:30, RTL - F1, Malajzia, időmérő élő
8:40, M1 - F1, Malajzia, időmérő élő
15:20, FR2.0A, Monza, 1. futam
20:30, M2 - F1, Malajzia, időmérő ismétlés
22:30, Nascar Nationwide Series, Auto Club Speedway, futam
24:00, PWCS, Streets of St. Petersburg 1. futam--- 25. vasárnap ---
2:00, ÓRAÁTÁLLÍTÁS ----> 3:00 !!!
7:15, GP2, Malajzia, 2. futam
8:45, RTL - F1, Malajzia
9:30, M1 - F1, Malajzia, futam élő
10:00, RTL - F1, Malajzia, futam élő
11:45, RTL - F1, Malajzia, díjátadó és összefoglaló
14:45, FR2.0A, Monza, 2. futam
17:00, PWCS, Streets of St. Petersburg 2. futam
18:30, IndyCar, Streets of St. Petersburg futam
20:30, M2 - F1, Malajzia, futam ismétlés
21:00, Nascar Sprint Cup, Auto Club Speedway, futammárc. 22 - 25.: AEC, Monaco, 13e Rallye Monte Carlo des Energies Nouvelles et Electriques, konkrétabbat nem tudok :/
Stream-ek:
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html
http://www.sportlemon.tv/c-10.html
http://www.lshunter.tv/motor-sports-live-streaming-video.html
http://www.firstrowsports.eu/sport/motosport.html
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/7/
http://hu.justin.tv/directory/sports/auto_racing
http://hdfooty.com/
http://www.eplsite.com/f1.html
http://www.ilhansports.info/
http://www.freefootball.org/upcomingtv.php?type=motorsports&view=allszerk.: ja, PWCS-hez: http://www.world-challengetv.com/
-
St bobo
csendes tag
Norbi meg Gabi főznek az m1-en a hungaroringen hát látni hogy nem ez a pálya fekszik nekik
-
Z0C!
őstag
-
Z0C!
őstag
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #1464 üzenetére
Jó nagy madár lenne, ha még azért is büntit kapna...
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #1461 üzenetére
Norbi nem kapott semmit a cserbenhagyásos gázolásért?
-
capulet75
addikt
válasz
Motion_Blur #1461 üzenetére
Kapják be! A Chevyknek mindent szabad?
-
Motion_Blur
félisten
-
Integra
titán
szerintem norbinak legközelebb egy motorháztetőre ragasztott szétrobbanó galamb matricával kéne a rajthoz állni.
-
proof88
addikt
Néznivalók a héten:
szerda, 18:00 - 19:00, Eurosport2: ETCC összefoglaló
péntek, 2:30, stream: F1 szabadedzés
péntek, 6:30, stream: F1 szabadedzés
péntek, 14:20, stream: V8 Supercars Series futam
szombat, 4:00, stream: F1 szabadedzés
szombat, 6:40 - 8:25, M1: F1 időmérő élő
szombat, 8:37 - 9:05, M1: Michelisz Norbert WTCC Hungaroring 2011 kisfilm
szombat, 13:30 - 14:50, M1: F1 időmérő ismétlés
szombat, 15:20, stream: V8 Supercars Series futam
szombat, 15:30 - vasárnap 3:30, ALMS/WEC 12 órás verseny
szombat, 17:35 - 18:30, M1: Gasztroangyal (Michelisz és Wéber vendégek benne)
szombat, 20:00, stream: Nascar Nationwide Series
vasárnap, 1:00 - 3:30, Eurosport: ALMS/WEC élő
vasárnap, 6:30 - 9:25, M1: F1 futam élő
vasárnap, 13:20, stream: V8 Supercars Series futam
vasárnap, 13:30 - 15:55, M1: F1 futam ismétlés
vasárnap, 19:00, stream: Nascar Sprint CupMint az látható, az Eurosport csak az utolsó 2 és fél óráját fogja élőben adni a 12 órás endurance futamnak, de biztos lesz már rá stream a szokásos stream oldalakon, sőt, talán a pálya oldalán is lesz stream: http://sebringraceway.com/live.lasso .
A V8 series-t pedig a hivatalos oldalon is lehet nézni, regisztráció után: http://www.v8supercars.com.au . Mondjuk nekem még nem tiszta hogy itt most lesz-e közvetítés vagy csak a livetiming lesz aktív, mert ez egy kivételes, nem pontokra menő versenyhétvége lesz nekik, és az Albert Park miatt lesznek itt. -
capulet75
addikt
válasz
Templomegere #1454 üzenetére
Itt elírtam, de ott jól írtam.
-
capulet75
addikt
Nem akarom magamat ismételni de QrvÁrA igazam volt a teljesítménynövekedés miatt. (#1380). A hátsó lengéscsillápítót nem a galamb teste törte el, az a lelke bosszúja volt.
-
Misi 007
őstag
És amúgy túlélte a tubu?
-
proof88
addikt
válasz
Templomegere #1449 üzenetére
naja
-
Templomegere
senior tag
válasz
proof88 #1448 üzenetére
nem hazudtoltuk-tam meg Norbit , pusztán azt kérdőjeleztem meg hogy a madárkától lehetett első felfüggesztés hiba . Látván azokat a telókat , merevítéseket , lengőkarokat , egy ilyen tömegű , és szerkezetű akármi soha az életben nem fog futómű gondokat okozni . Szegény madár volt a vaj a BMW pedig a kés .
Le kellene venni valami hókuszpóknak a rontást Norbiékról .
-
proof88
addikt
válasz
Templomegere #1447 üzenetére
csak szétment egy felfüggesztés, nem a madártól de legalább ne hazudtoljuk meg Norbit, ha azt mondja hogy az irányíthatósága elment a kocsinak
-
Z0C!
őstag
-
Z0C!
őstag
-
capulet75
addikt
válasz
St bobo #1441 üzenetére
Senki nem akar lehurrogni, ez egy fórum, az embereknek meg van véleményük. Maximum nem értünk egyet. "Mikelisz"-ben bőven ott van egy világbajnoki cím, ha a technika ördöge nem szarik közbe, összejöhet neki. Nyilván minden versenyző folyamatosan tanul, egész pályafutása során, ám Norbi már ott van azon a bizonyos "szinten". A többi már csak a kocsin múlik.
Az meg külön tetszik hogy mennyire kultúráltan "mennek neki" a többiek, holott még egymás is szanaszét gyilkolják pl a Chevy gyári csapat. Ez tisztelet.
-
St bobo
csendes tag
válasz
capulet75 #1437 üzenetére
Mielőtt lehurrogtok leszögezném jó sofőrnek tartom én is Norbit ( és Gabit is), de tavaly is voltak rá példák ( elrontott rajt, utolsó körben baki stb) hogy még van valami ami nem az igazi benne. Én itt a galamb sztorinál is inkább kizökkenésre koncentráció elvesztésére szavazok.
-
proof88
addikt
egyébként tuti hogy mechanikai sérülés keletkezett beljebb is valahol a kocsiban, mivel Norbi még ha ki is zökken kicsit a puffanás miatt, biztos nem mondaná azt hogy romlott a kocsi vezethetősége ... fel szokta vállalni, ha kiesik fejben ... nem ez volt a gond ... a kint lévő szurkolók azt is mondták, hogy lehetett az eset után érdekes hangokat hallani a kocsi felől ... tuti hogy valami nem volt 100-as és nem csak a motorerővel lehetett gond, mivel az irányíthatósággal volt a baj, Norbi utána mondta hogy a Parabolicában nem viselkedett rendesen az autó, tuti h a felfüggesztéssel lett valami ...
-
#70869248
törölt tag
válasz
capulet75 #1437 üzenetére
Ellenvélemény, a mezőnyben jó rókák vannak...és olyanok nem fértek be mint mondjuk Thompson.
A mezőny nagy részétől nem kell félnie Norbi-nak, de Coronel azért ott van mérőpontnak.
Szimeztem Norbi-val, Wéber Gabi-val, és Kiss Norbi-val is...a legjobb véleményem van mindegyikükről....Kiss Norbi-t én a az egyik legjobb versenyzőalkatnak tartom..és tehetségben bárhova betenném, nem félteném.
Michelisz Norbi jó, és ha tanul akkor az egyik legjobb lehet sztem,...tanulni pedig nem szégyen.
Nem az a kunszt ha valaki a legjobb autóval nyer..bár ez is szép, még csak az sem ha valaki az egyik legjobb autóval nyer.
...az a legendaszagú, amikor valaki nem annyira nyerő technikával tudja ott tartani magát a legjobbak közt...nem is a nyerés a lényeg. -
capulet75
addikt
Nem tudom mi ez a kikshitűség Norbival szemben, az összes versenyt nyerné ha lenne olyan autója mint a Cruze. Ilyen higgadt, összeszedett versenyzőt csak egyet láttam rajta kivűl, az Mika Häkkinen volt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #1432 üzenetére
Norbi-nak még sokat kell tanulnia....annyira látszik, hogy mennyit számít a tapasztalat.
Talán ha maradnak a Seat-nál akkor most jobb lenne, de akkor a Bmw látszott jobb döntésnek...a lényeg hogy nem szabad feladni, ebben a mezőnyben Norbi nagyon fiatal még.
Nagy volt a lelkesedés, és ez így helyes....de ezt a mezőnyt nem lehet csak úgy megenni, még a privátok bajnokságát sem kis dolog összetenni, nem hogy az összetett első helyet.
Tanulni-tanulni, nem feladni....remélem sikerül.
Az nagyon jó dolog hogy már két autóval mennek, Wéber Gabi is megtalálja majd a helyét a mezőnyben, és minden egyre jobban megy majd.
Müller és Coronel is megeszi még Norbit reggelire...és ezt piszkosul nem kell szégyellni, ha kicsit sem becsülnék akkor régen megpöccintette volna valamelyik, ahogy tavaly és tavaly előtt is volt rá példa, a mezőnyben maradni is szép teljesítmény. -
Z0C!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #1432 üzenetére
Norbit el kéne küldeni Coronel mellé, tanulja meg az ifjú Padavan, hogy hogyan kell Chevyk mögött menni
-
a_tesz
Korrektor
válasz
[CS]Blade2 #1432 üzenetére
ezt remélem ti se gondoljátok komolyan...
-
[CS]Blade2
addikt
Jobb lenne, ha kiderülne, hogy elvesztett 30 lóerőt, mert, ha ezt ő hozta össze az gáz. Pontosabban nem lenne gáz a Gyulám ellen egy Clio-ban elmegy, meg az első 1-2 évben, de az ő esetében a VB-on már nem fér bele ilyen, legalábbis, ha egyszer meg akarja nyerni a VB-t.
És akkor az egyenesre is olyan szarul érkezett /gyorsított ki, mert az látszott, hogy nem ugyanolyan volt utána a végsebessége, konkrétan már az egyenesbe besorolt elé vki.Előtte 1 vagy 2 körön át sz.ta a Müllert, már bent volt mellette, a Chevyvel vagy 10m-el később lehet fékezni, és még úgy is kivédte. Talán a 6. körben volt ez, már nem emlékszem.
Addig úgy tűnt, hogy a Müllernek hálát kell adnia, hogy nem egyenlő technikai feltételekkel mennek. -
ruti
Közösségépítő
válasz
#70869248 #1429 üzenetére
szerintem sem kell itt iszonyat fizikai károkat keresni...
éppen eléggé kizökkentette Norbit, amikor észlelte, hogy valami nem stimmel,
ezen a szinten egy fikarcnyi kihagyás súlyos pozíciókba kerül, ezt nem kell nektek ecsetelni, láttatok már pár versenytkiesni a ritmusból bármi miatt súlyos tizedeket jelent, és ehhez nem is kell konkrét vezetői hiba, elfékezés, rázókő, stb... hanem elég egy pici figyelem-elterelődés
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #1429 üzenetére
pontosan. ez leginkább a futómű töréseknél látszik, mikor csak éppen, hogy koccannak az autók, de mégis dnf a végeredmény.. mert a futómű elem rázókőre és minden másra terhelve van, tesztelve van, de arra, hogy valaki adott irányból erővel hasson rá, ami nem rendeltetésnek megfelelő erőbehatás, pl belemegy egyik a másikba, arra nem és máris törik bármi.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Templomegere #1425 üzenetére
ezt most nem csak neked, mindenkinek jól jöhet, bár kicsi képek és így is sok idő amíg betöltődik, de elég tanulságos, hogy készült 3 éve egy szívó bmw wtcc versenyautó:
-
Integra
titán
válasz
Templomegere #1425 üzenetére
szerintem elsőnek mindenkinek le kell higgadnia, norbinak is, és a csapatban dolgozóknak is. láttam a videókat, ahogy a szerelőjük is nyilatkozott a keritésnél... istenem, magyar órára sosem jártak? döbbenet, nem tudnak beszélni.. aztán gyanitom mindenkiben pumpált az adrenalin, norbiban is természetesen, mond ott mindenki hirtelen mindent, hangulatfestő szavak tömkelege, meg viziló, minden háromszorosára felnagyitva..
volt már ilyen máskor is, csak mással, ilyen a versenyzés. mi is felnagyitjuk a dolgot, mert a mi norbinkról van szó -
Z0C!
őstag
válasz
Templomegere #1425 üzenetére
olyan sebességnél, ahogy elkapta spagyit vagy nevezzük Galamblelkü állatnak a csőre ahogy itt alant említették lehet kárt tett valamiben...
hidraulikacső, hűtő vagy bármi...
ha megnézzük lassítva a felvételt igen csak látni, ahogy a kerékvetőnél is porzik a dolog... -
Templomegere
senior tag
válasz
Integra #1424 üzenetére
abban biztosak lehetünk hogy a galamb okozott valami hibát , szerintem inkább motorerő gyanús a dolog , bár Norbi azt nyilatkozta hogy alig tudott beevickélni a célba . Szóval lehet hogy benézem rendesen a dolgot , de úgy gondolom hogy nem futómű probléma . Persze ha hidraulika a hiba , az is lehet futóművel kapcsolatos , nem tudom milyen lengéscsillapítók vannak a bömbiben .
-
Integra
titán
válasz
Templomegere #1423 üzenetére
megmondom őszintén, szerintem meg egy ilyen is okozhat akkora csúszást az egész egységben, hogy az igy ki tud hatni az egész autóra..
amatőr versenypályázom amennyire csak tehetem, igaz motoron, nem autóval, de azt elsőkézből pontosan tudom, hogy ha valami nem működik tökéletesen, nem jól csavarom be a futóművem, keréknyomás, hőmérséklet etc.. tucatnyi kis finomhangolási lehetőség van, akkor szar lesz a vége.. és pontosan tudom, hogy valami nem stimmel, mert érzem.. és ez még bőven amatőr szint, mondom
norbiéknál meg profik tekergetik az autót minden irányba, ahol minden század mp-ért küzdenek (nálam ez mp inkáb). egy ilyen erejű becsapódásnál egyáltalán nem tartom kizártnak hogy pont elég volt ahhoz, hogy valami elmásszon az autóban annyira, hogy másodpercekben lehessen mérni...
vagy ha most kiesett volna és leállt volna az autója akkor jobb lett volna mert akkor senki sem tud vitázni? vagy hogy van ez? -
raczger
őstag
válasz
Templomegere #1419 üzenetére
Két autó felépítésben sokban különbözhet, pláne a részletekben, de most egy versenyautóról van szó, sok-sok könnyítéssel. Nem tudom láttál-e már szétszedett versenyautót? Talán ezen látszik, hogy azon a részen inkább műanyagok védenek: [link], [link].
Sokkal kevesebb a védelem azon a részen egy utcai változathoz képest, még így is kicsi az esély hogy bármi átjusson, de elég ha egyszer megtörténik a dolog. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Templomegere #1418 üzenetére
tényleg, még képről se láttam ilyet soha, elnézést hogy itt rontom a levegőt.
két durvább eset volt, amit szereltünk anno, mindkettő bmw-vel, az egyik egy fácán nem túl nagy tempóval (kb 120), ha jól emlékszem egy e61 5-ös kombin, a fél jobb elejét lebontotta a kocsinak.
a másik egy ravaszdi róka egy e92 m3-ason, az összes alsó műanyag cuccot lekapta, plusz kétszer ment futóműveshez. erre azért emlékszem, mert nagyon ocsmány volt az egész..
abban aláírom hogy igazad van, hogy nem ugyanott mentek be, de innen akkoris nehéz megállapítani hogy mi és hol ment el. nem lennék akkor sem meglepve, ha valami más gondja lenne a kocsinak, csak azt mondom hogy az is simán megtörténhet amit én írok.
-
Templomegere
senior tag
Szerintem kezedben nem volt még ilyen alkatrész , ez a rész amiről te írsz az kb kerék közép magasság , madarunk ennél jóval feljebb érkezett be a motortérbe ,és akkor még ott volt neki a doblemez , fizikai képtelenség hogy oda bejusson . Ha pedig be is jutna , max összekeni a cuccot , mert halmazállapota átment pépesbe , sebessége pedig töredéke az eredetinek .
eszembe jutott , nem is olyan régen , kb fél éve úgy 160-nal telibe vertem egy verebet , a ködlámpám melletti műanyag rácsozott részt kapta el . A műanyagnak semmi baja nem lett , a verebünk szegénykém péppé ment . műanyag dobbetétig álmában sem jutott el . Az első alkatrészen fennakadt szegényke az pedig a műanyag ködlámpa burkoló rács volt .
Tudom hogy ez egy galamb volt és tudom hogy 200-220 -as tempó , és azt is tudom hogy a lámpának csapódott elsőként .
-
raczger
őstag
válasz
Templomegere #1415 üzenetére
Nincsen egy bmw 320tc-m, így nem tudom sajnos megnézni hogy helyezkednek el ott az alkatrészek.
A nemrég felkerült videóban mondták hogy nem tudták még megnézni, mert egyből be kell állniuk a parc fermébe, aztán még jön a technikai ellenőrzés, gyanítom, miután megkapták a kocsit bepakolták és elindultak vele hazafele. Talán holnapra már mindenki okosabb lesz.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Templomegere #1413 üzenetére
én nem mondtam semmi olyat, hogy mi történt, csak hogy mi történhetett. nyilván amíg nem kapunk választ erről a zengős fiúktól, addig mindenki csak sötétben tapogatózik. sajnos a videót nem tudom megnézni most melóhelyen, de nyilván nem látszik rajta, hogy a madár mekkora része jutott be és milyen irányba.
ha megnézed ezt a képet, amin egy e34-es 5-ös bmw első futóműve van, láthatod mennyi gömbcsukló van benne, és a mostani 3-as bmwnek sincs kevesebb, attól hogy versenyautó, és a java azért a doblemez motortér felőli oldalán van alul. ha valamelyik rudat üti meg, miután a rugalmasabb műanyag hűtőrács melletti részen bejut, elég lehet ahhoz, hogy kiverje a gömbcsuklót, onnantól máris mászik a geometria, aztán lehet imádkozni. persze ez is csak feltevés, meg az én véleményem.
szerk: #1415: tegnap esti cikkben azt írták, ma ér haza a vas, addig ők se tudnak okosabbak lenni amíg nem látták, és nyilván több idejük lesz ma-holnap-holnapután átnézni, mint tegnap csomagolás közben.
-
Templomegere
senior tag
válasz
raczger #1414 üzenetére
Abban a magasságban 100% hogy nem jut be a kerékjáratba . Szaladj le a kocsidhoz , csapd fel az elejét és nézzél szét benne . Ha ködlámpa magasságába lett volna az ütközés , akkor esetleg , de akkor is max a stabilizátort , lengőkart kapja el , na ezek az alkatrészek meg kiröhögik azt a madarat .
Futómű ettől a dögtől fizikailag nem tud megsérülni . Amibe megegyezhetünk részemről az az hogy a motor teljesítménye lecsökkent mert valami motorral kapcsolatos részt vághatott haza a madár .
szigorúan SZERINTEM .
Nagy a csend az esettel kapcsolatban , senki nem nyilatkozik semmit ......
-
raczger
őstag
válasz
Templomegere #1413 üzenetére
nem feltétlen nyíl egyenesen juthat be, amibe belecsapódott lemez, picit eltéríthette, több irányba is akár és nem kizárt, hogy eljuthat a kerékjáratba, pont elég, hogy egy a millióhoz az esélye ennek, ez volt az az egy
-
Templomegere
senior tag
nyissatok már fel egy motorháztetőt
Ott elöl ahova a madarunk megérkezett semmilyen felfüggesztés elem nincs . Madarunk a lámpának csattant elsőként , szóval az igazán nagy maflást az kapta . A motortérben felfüggesztési alkatrész vajmi kevés van , sőt inkább nincs . Van a torony , az ugye nem fog elmászni egy filézett madártól , és eljutottunk odáig hogy más nincs is ..... kormánymű ha fogasléces akkor alul van a bölcsőn , vagy a homlokfal előtt alatt . oda madarunk elég nehezen jut be olyan állapotban hogy rendet is tegyen , oda max kipihenni magát ment , és bevárni a többi részegységét .
A lényeg hogy az igazi csapást a lámpa kapta (plexi és szét sem tört )+ hűtőmaszk , ezek után futóműre veszélyes erőhatások nemigen látogattak beljebb , és mint írtam nincs is ott olyan alkatrész .
Lengőkar alul van , golyaláb szintén alul a torony és doblemez védelmében , teleszkóp , rugó szintén , toronycsapágy szintén . összekötő szintén , kormánymű szintén ,stabilizátor szintén alul figyel .
Ami még elképzelhető lenne az szerintem valami hidraulika cső sérülés vagy ilyesmi . Vagy a hűtő sérülés , akár víz akár levegő hűtő . Motor erő csökkenés is megmagyarázhat mindent .
Mindez SZERINTEM !
-
raczger
őstag
Belemegy 200-as sebességgel a hűtőbe egy kis húscafat, toll, csont, kis teljesítményt ez simán elvesz a motorból, nem történt nagy tragédia, nem +10, +20mp-et kapott körönként, hanem csak 1-2-őt, egy tökéletesen beállított technikánál elég ha egy apró dolog rossz helyre megy és annyi annak a kis előnynek.
A felfüggesztés elállítódása is teljesen logikus. Azon a kis résen pont be tud menni egy keményebb csont darab, vagy a csőre ami ugye szaruból van, az baromi kemény. Szóval közvetlen a felfüggesztésnek, olajkiegyenlítőtartálynak, akárminek nekimegy, kis vagy nagy horpadást képezhet rajta ami pont elég, hogy elállítódjon az egész és használhatatlan legyen. Hülyeség a rázókővel jönni, hogy azokat bezzeg kibírja, persze, mert arra tervezik a futóműveket, arra van ott a gátló (egy-két hónapja pont ezt magyarázta el Wéber Gabi, mi is történik egy magasabb rázókőnél). Na a lényeg, nem mindegy, hogy várt helyről jön a terhelés, azaz a gumin keresztül, vagy közvetlen, egy védett alkatrésznek ütközik neki valami. -
Z0C!
őstag
válasz
#70869248 #1410 üzenetére
ezt a képet megnézve elgondolkodom, hogy mi az amit ez a csóró galamb szétzúzhatott?...valamit tuti..
gondoltam légszűrőre, vagy hűtőre... -
#70869248
törölt tag
-
Z0C!
őstag
-
proof88
addikt
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Templomegere #1394 üzenetére
csak tudod, a futómű pont arra van méretezve, hogy a rázókő okozta ütéseket felvegye, míg galambra sajnos nem tudnak méretezni. ezen kívül, ha pl a kormányösszekötőt eltalálta, azon egy mm elmozdulás akkora kerékösszetartás-beli különbséget tud okozni, ami az autó menettulajdonságaira is kihat. ráadásul pont féktávon elég jelentős stabilitásvesztést eredményezhet, ami a legrosszabb, mert minél hosszabb a féktáv, annál lassabb vagy, ha még mellé keményen korrigálni is kell, hogy az autót egyenesben tudd tartani, az meg még hatalmas plusz terhelés a versenyzőnek.
amúgy meg bízom benne, hogy valami részletesebb magyarázattal előállnak, mert vannak fehér foltok az emberek ismereteiben a futóművel kapcsolatosan, a vad hülyeségek meg könnyen szárnyrakapnak (ezt ne vedd személyeskedésnek kérlek, nem neked szánom, sokkal hajmeresztőbb dolgokat is olvasni netszerte)
-
-
DemonDani
addikt
-
Z0C!
őstag
válasz
zoo8800 #1403 üzenetére
Valahol igazad van a Chevyket illetően...de úgyérzem, ha a mezőny 90%a lassabb mint a Chevy akkor a Chevyknél kellene valamit alkalmazni...
A Ford meg szerintem eltévedt...ETCC-ben vagy BTCCben még elnézném...
apropó ETCC...az RCM Motorsport 407-ese feladta a küzdelmet motorcserével sem tudtak semmit mutatni... -
zoo8800
veterán
Unalmas és frusztráló, hogy mindig nyernek, de jó műsort csinálnak.
Norbi pedig hiába volt az élen, a galamb átka nélkül is bedarálta volna a 3 kék.
A többi kocsinak kellene gyorsulni, és nem a kékeket kellene súlyozni (büntetni), mert gyorsak...
A Fordtól azért többet vártam. Sehol nem voltak.proof88
Muller talán még nyert is azzal, hogy Huff meglökte. Nem kellett bevennie a kanyart, és ment tovább -
proof88
addikt
sztem lesz itt még probléma a chevy-ket illetően, a szezon elején még annyira sem kell vigyázniuk egymásra mint a 2. felében, nyugodtan kilökdöshetik egymást meg dodgemezhetnek
csak annyival is előrébb kerüljenek a Zengős fiúk
-
Z0C!
őstag
végig azt nézegettem, hogy mi történik a pályán...
Chevy 1,2,3, Coronel...5mp szünet...majd jön a 5. versenyző...
a 2. futam meg Norbi0,1mp Coronel....majd a Chevyk.
Norbi nagyon jól zárta az íveket, sokszok szorítottam a fogamat, hogy a célegyenes végén Coronel kilöki norbit, vagy összeakaszkodnak...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Milyen videókártyát?
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával