Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
peterk
senior tag
Van 16GB-os tableted? Próbáltál már ilyent? Mert nekem van és próbáltam, és az alapján mondok véleményt.

Az most mellékes is, hogy informatikus is a szakmám, ráadásul MCSE mérnök vagyok, ezért TUDOM is, hogy elég neki 16GB egy alap tabletes/metro-s működésre. Az más kérdés, hogy ettől még akadhatnak olyan modellek, típusok, amik sz*rul vannak gyárilag előkészítve. De ez nem a 16GB hibája. Ahogy az android sem tehet attól, ha egyes gyártók abszolút nem optimalizálva teszik rá a termékükre, és emiatt használhatatlanul lassú, akad.
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
Aktív témák
- Eddigi legjobb DxOMark helyezésével zárta 2025-öt a Vivo
- Google Chromecast topic
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Formula-1
- Lightyear - befektetési app
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Ford topik
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- Samsung Galaxy Tab S11 Ultra 256GB 5G
- Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehető
- szinte új iPad (A16) (11. generációs) Wi Fi 128GB silver ezüst 2 év Apple garancia ajándék tok
- IPAD Pro 12.9 2.Gen 512GB Wifi+CELLULAR, ÜZLETBŐL, 27% ÁFÁS SZÁMLA. GARANCIA
Üzleti előfizetők hirdetései
- Karácsonyi Akció! Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1 Intel i5-10310U Refurbished - Garancia
- PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó! BeszámítOK!
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3283
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.