Új hozzászólás Aktív témák

  • Flowtation

    őstag

    Sziasztok!
    Kipihenve, megírtam ezt a kódot:
    namespace gyakorlas
    {
    public partial class Szamolas : Form
    {

    public Szamolas()
    {
    InitializeComponent();
    }


    private void btnOsszead_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    float elso = float.Parse(txtElso.Text);
    float masodik = float.Parse(txtMasodik.Text);
    float eredmeny;
    eredmeny = elso + masodik;
    lblEredmeny.Text = Convert.ToString(eredmeny);
    }

    private void btnKivonas_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    float elso = float.Parse(txtElso.Text);
    float masodik = float.Parse(txtMasodik.Text);
    float eredmeny;
    eredmeny = elso - masodik;
    lblEredmeny.Text=Convert.ToString(eredmeny);
    }

    private void btnSzoroz_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    float elso = float.Parse(txtElso.Text);
    float masodik = float.Parse(txtMasodik.Text);
    float eredmeny;
    eredmeny = elso * masodik;
    lblEredmeny.Text = Convert.ToString(eredmeny);
    }

    private void btnOszt_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    float elso = float.Parse(txtElso.Text);
    float masodik = float.Parse(txtMasodik.Text);
    float eredmeny;
    eredmeny = elso / masodik;
    lblEredmeny.Text = Convert.ToString(eredmeny);
    }
    }
    }

    Ez most így működik, annyi kitétellel, hogy csak vesszőt szabad beírni, mondjuk ez nem olyan nagy gond. A kérdésem viszont az lenne, hogy minden egyes eseménykezelésnél meg kell adnom a változót vagy lehet ezt előre definiálni?
    A float csak próba miatt van, gondolom a double jobb lenne.

Új hozzászólás Aktív témák