- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Milyen alaplapot vegyek?
- Akciókamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Én abszolút kezdő vagyok ebben a programozásban. Suliban tanuljuk a C# programozást, vizuális prog. néven. Az első kérdésem az lenne, hogy az ingyenes Community verzió is megfelel nekem ugye? Otthonra, gyakorlásra.
Sajnos az én agyam egyáltalán nem veszi be ezt az egész programozás dolgot, ezért jönnék (sűrűn) segítséget kérni. Azt tudom, hogy van sok tutorial, meg basic, meg ilyesmi, de sokat találtam ami console programozás, nekem viszont a windows forms kell, egyszerűen mert ebben tanulok. Keresek kezdő gyakorló feladatokat, egészen a "helló világ"-tól kezdve, mondjuk matematikai műveletekig, van valahol ilyesmi gyűjtemény, esetleg megoldással is?Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Asus PN40 passzív hűtésű minipc: Celeron N4000, HDMI, mDP, VGA, LAN, USB 3.1, USB-C, Wifi, BT, VESA
- Samsung Galaxy Watch Ultra LTE, Új, Bontatlan, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Gaming OC Vapor-X 20G - Konzolvilág garancia 2027.05.07.
- Bivaly Lenovo T14 gen5 (Core Ultra 7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) laptopom eladó 2 év gyártói garanciával!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3358
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akkumulátor
- Új Asus 16 Vivobook WUXGA IPS Nano Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia