Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Homer

    tag

    válasz martonx #2145 üzenetére

    Nyilván bele lehet kötni abba is, hogy egyáltalán miért éppen visual basic... Azért, mert ez van, és kész!
    Nem akarok sem windóz 9-et írni, sem quake 5-öt visual basic-ben. Én csak arra lennék kíváncsi, hogy hogyan lehet egy egyszerű alakot egy formon villódzásmentesen frissíteni 25 fps-el, mert ugye ez kell, hogy folyamatos legyen a mozgás. Ha ehhez dx kell, akkor gondoltam nézegetm azt is, de ha xna akkor azt. Egyelőre egyikhez sem konyítok. Amit olvastam eddig róla, angol fórumokon, hogy közvetlenül kell programozni a videokártya gpu-t melyhez különféle windóz api-k vannak (OpenGL,DX, XNA...stb). OpenGL és DX kilőve a VB2010-ben, mert csak VC++ lib-et lehet hozzáadni a Visual Studio-hoz, azt is csak körülményesen. Az XNA meg, (amennyire látom), windows phone-hoz van gyárilag, tehát ez is buhera megoldás. (Persze megint lehet, hogy tévedek. Javíts ki ha gondolod!) :)

    Na mindegy! Azért természetesen köszönöm a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák