Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Döbbenetesen sok energia kell az érkező Nova Lake működéséhez?
Új hozzászólás Aktív témák
-
MartinIsti
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok még a Visual Basicban, és most még csak az Office-ba épített változatával ismerkedem. Két kérdésem volna:
1) Tud valaki tanácsot adni, hogy miként kezdjem el elsajátítani a VB-t (a próbálgatáson kívül, mert most még csak a makró rögzítése alapján ügyeskedem az Excellel)? Esetleg létezik valami jó könyv erről? (A Visual Basic és Excel programozás címűt néztem, az nem az igazi.)
2) Egy egyszerű függvényt akarok létrehozni, amely egy Excel tábla második oszlopában azt figyeli, hogy hányadik sortól kezdve üresek a cellák, ezt az értéket megjegyzi, és az oszlop elemeit az elejétől eddig a sorig másolja át egy eltérő munkalapra.
Ciklusokkal még régen, C64 Basicjénél találkoztam, és bár valamennyire emlékszem rájuk, most valahogy nem sikerül összehoznom a dolgot. A logikája már megvan a fejemben, de nem tudom utasításokba önteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Motorola Moto Watch – még nem teljes a kör
- TCL LCD és LED TV-k
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Kész rémálom lesz Linuxot használni jövőre az USA egyes államaiban
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BestBuy topik
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- Chieftec Smart Seriels GPS-500A8 80 Plus minősítésű 500W tápegység
- Apple iPhone 13 - 85% Akku - 128GB - Független - Hibátlan
- HONOR Magic8 Lite 5G 512GB + CHOICE Cubuds - Gyári Bontatlan, 2028-ig garanciális
- HONOR Magic8 Pro 5G 12/512GB (Black) - Új, Kártyafüggetlen, 2029-ig garanciális