Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #95077 üzenetére
És mit mér a szelessav.net? (Amit egyékbént szolgáltatók is elfogadnak - kénytelenek, hiszen a felettes szerv üzemelteti
- , szemben a speedtest eredményeivel).
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87920 üzenetére
Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.
És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.
Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87918 üzenetére
Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...
Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87894 üzenetére
Az elmúlt egy órában, amíg ezen lamentáltál, már rég felhívhattad volna az üfsz-t, és ők megmondták volna BIZTOSAN, hogy mi a helyzet, sőt, vissza is raktak volna 4-be. De mindenki úgy b*ssza el a saját idejét, ahogy akarja
-
cof
veterán
válasz
Cickánykoma #87894 üzenetére
WAN IP-nél is ipv6-ot ír, nincs modem üzemmód menü, szóval abban vagy. Az lehet, hogy még tegnap jó volt, de mikor átállítottad áttett a rendszer ipv6-ba, kell legyen modem üzemmód menü ha ipv4-ben vagy.
-
woodworm
veterán
válasz
Cickánykoma #87894 üzenetére
-
cof
veterán
válasz
Cickánykoma #87890 üzenetére
Ilyen menüd nincs?
Ha nincs, akkor ipv6-ba vagy.
-
woodworm
veterán
válasz
Cickánykoma #87890 üzenetére
Mindegy mit mutat egy külső oldal, a képernyőkép alapján egyértelműen ipv6-módban vagy. Milyen konfigurációs fájl van a CB-n és melyik szoftververzió?
-
cof
veterán
válasz
Cickánykoma #87887 üzenetére
Nézd meg, hogy ipv6 van-e. [link]
Most ha modem módba vagy, kellene lennie router módnak, TC7200-on így van.
-
woodworm
veterán
válasz
Cickánykoma #87887 üzenetére
A friss beüzemelés miatt az újraindítások során valószínűleg kapott egy frissítést és új konfigurációt. Ha kell a modem mód, hívd az ügyfélszolgálatot.
-
Gubu0101
veterán
válasz
Cickánykoma #87884 üzenetére
Modem modnak van külön füle,hogy át tudd váltani.Ez IPV6,azt külön kell kérni a szolgáltatótól,hogy kapcsolják ki.
-
kabelmania27
félisten
válasz
Cickánykoma #87884 üzenetére
Üdv!
Ha nincs modem üzemmód ipv6-ban van a modem illetve a dchp menüpontból is úgy látszik, hogy nem ipv4-ben van.
Hívd fel a 1221 vagy 1270-et csak internethiba menüpontban kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ipv4-ben menni fog a portforward ha nem érdemes a cb-t modem üzemmódban használni saját routerrel. -
MadMancs
veterán
válasz
Cickánykoma #87730 üzenetére
Szia. Itt. Ha nincs ilyen menüpont akkor hívd fel 1221 és kapcsoltad ki IPv6-ot. Utána lesz.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest