-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
falcon1
csendes tag
Win10, legfrissebb Firefox, szintén:
Error loading app config. Please try again later. (WF053)Már tegnap este is ez volt, gondoltam mára megjavul, hát nem...
-
sz_abika
addikt
Hello,
ma WA180-as hibakód vár gépen - minden cache és fiszfasz ürítve...Telefonon működik.
Van erre tipp esetleg? Köszi
-
Tikakukac
titán
válasz
Intruder2k5 #129039 üzenetére
Senki sem állította egy szóval sem, hogy régen tökéletes lett volna minden vagy csak a közelében is lett volna a szolgáltatás bármilyen oldalról. De azért vannak szintek. 21. században mondjuk tudj kiállítani számlát a szolgáltatásodról a megfelelő adatokkal. Az úgy szerintem mondjuk a belépés egy telekommunikéciós cégnél. Aztén jöhet az, hogy adsz netet. Mondjuk. De ha magasak az igényeim szólj
Csak úgy pontokba szedve írd ki magadnak, hogy miket írtam le és mondom, ez egy szeletke, ennél sokkal durvább a teljes történet ami folyik úgy 1,5 éve biztosan napról napra, bár már annyi fordulópont volt itt, hogy tényleg megérne egy 5 részes Logout sorozatot, annyira vicces.
A durva, hogy iszonyat sok ilyen lehet, azt fixen tudom, hogy egymástól független 2 háztömb totál kuka. Ezek nagyjából foglalkoztatnak is összesen annyi embert, mint 2 falu. És biztos vagyok benne, hogy ha végigmennék itt a sétálón ezzel még sokan mások is küzdenek, csak tagadás van. Voda állította ez valami egyedi hiba. Mondom akkor jó, mert száz méterre lakom az utca másik felében és ott még az irodánál is kukább a szolgáltatás, tehát akkor vagy hazudtok vagy tényleg az egész céget el kéne küldeni kapálni kicsit a 40 fokba, hogy helyrebillenjen a munkamorál
-
válasz
Tikakukac #129038 üzenetére
Hát nekem még erősen a UPC érában, bő 11+ évvel ezelőtt volt külső hálózatos gondom, akkor is hetekig sz@r volt a szolgáltatás, és senki nem tudott semmit mondani, hogy egyáltalán mikor várható a javítás. Minden bejelentésnél ugyanazok a körök voltak, felveszik a hibajegyet, kiküldik a technikust, hiába mondtam, hogy ne küldje, mert ismert a hiba az optikai gerincet kéne cserélni, csak hát na.... Időpont kéne már! Ráadásul az egy fél falut érintő hiba volt, de le se sz@rták. Szóval lehet most sincs kolbászból a kerítés, és lehet "régen minden jobb vót", de közel sem tökéletes.
-
Tikakukac
titán
válasz
Intruder2k5 #129037 üzenetére
Senki sem akarja sehol a szennyest, itt gondolom főleg nem.
De tetszik avagy nem tetszik ez a valóság.Külön aranyos, hogy a szokásos külsős cég/partner/szerelő/bárkire megy a mutogatás mindig ha ömlik a szutyok. Srácok, itt olyan szinten van gond, hogy fogod, kiválasztanád az időpontot amikor a szerelőt küldjék és már a Voda belsős dolgozói se tudnak egy szabad időpontot fixálni, mert crashel az egész szemétdomb, háromszor futottunk neki, mert a szabad időpont valójában nem volt szabad
Ugyanígy nyilván rá lehet fogni Gipsz Jakab fejlesztőre, hogy miatta kuka a myVoda pölö, mindig lehet felelősséget hárítani, de amíg a gittegylet neve van a számlámom, addig nem érdekel a nyomora senkinek, főleg nem olyan esetekben, amikor ezer éve így és úgy müködő rendszerekre fogunk rá tök mást. Nálunk a Telekom 15 éve is külsős brigáddal kötött, ma is, 15 éve is simán odatámasztották a sima létrát az oszlopra és ma is, de hipertérugrás a differencia ma is aközött, ahogyan egy hibabejelentést kezelnek és ahogyan az lefut. A többiről nem is beszélve.A történet szempontjából lényegtelen mindez, ami számít, hogy én többek között mint rendszergazdi bőven láttam régen is a helyzetet és ma is, és ami gömböc-éra óta megindult, az egészen elképesztő mélységekbe tart
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Intruder2k5 #129028 üzenetére
Nos, onnantól kezdve, hogy az én adóforintjaim vannak a dologban sajnos van egy rossz hírem, ezt már belekeverték
Ha akarod mesélek vezetésbeli sztorikat is, mert vannak azok is, nem gyengék. -
mani8106
junior tag
válasz
DGery #129024 üzenetére
Semmire nem mész az írással fel kell őket hívni. Kapsz majd egy emailt amire semmire sem fogsz menni h blabla minden szipiszupi. Par napja lett a vtv mogotti infrastruktúra atmigralva Huaweiről az is okohatta a problémát de pl bármi más is akár a hold állása is
van h helyreall magától van h resetelni kell a mogottes rendszerben a profilodat
-
mani8106
junior tag
válasz
kpityu2 #129027 üzenetére
Csak hogy legyen fogalmad mi hogyan működik.
Belsős technikus (1 fő) azért felel hogy lakáson belül menjen a hálózat. Külsős technikusok (2 fő) azért felelnek h lakáson kívül (akár oszlop akár akna akár node) működjön. A kettőt nem lehet összekeverni, összemosni. Sajnos az emberi tudatlanság ellen nincs ellenszer hát itt tartunk -
válasz
kpityu2 #129027 üzenetére
Teljesen felesleges a politikát ide keverni, UPC időkben is külön volt külső hálózatos csapat, tudom, nálam is volt ilyen hiba. Ha csak valami apróság volt akkor esetleg felmászott a sima technikus is az oszlopra, már ha volt nála létra, illetve ehhez szabály szerint legalább két ember kell, egyedül nem is mászhatott. Viszont kábelcserére nálunk is várni kellett, mert azt a külső hálózatosok csinálják.
Ennyi, és nincs ebben semmi NER meg FIDESZ!
-
kpityu2
őstag
válasz
Tikakukac #129026 üzenetére
Gyorsan sikerült felvenniük a NER-es tempót.
Nálunk tegnap voltak kint, persze nem telefonáltak, szerencsére ebédidőben hazajárok. Helyreállították az utcai koax kábelt, először nem volt műsor a boxon, aszondja az ember, hogy ők ahhoz nem értenek csak kábel kötnek (külsősök).
Internet nincs, telefon nincs, mert az másik madzagon jön és ők ahhoz nem értenek. Majd jön a másik csipet csapat, aki a telefonhoz ért.
Hát itt tartunk. De hát az emberek erre szavaztak...
-
Tikakukac
titán
A Voda odáig jutott gyerekek, hogy szerintem egy novella kijönne abból, amit a személyes előfizetésemmel és a cégessel sikerült művelni internet fronton.
UPC amíg volt hibátlan, 10 évig konkrétan 1 alkalommal volt egy max 2 órás kiesés és ennyi.
Megjött a Voda és babám beindultunk. Volt első körben egy modemcsere. Ehhez kellett 3 alkalom és 2 szerelő mire sikerült. Majd kiderült, hogy amúgy jó lenne ez a backup internet opció is, mert egy csapásra sikerült szakadnia a netnek, de brutál módon. Szóval Hitron. Ez 2 hónap volt, 4 szerelő és úgy 6-7 alkalommal egyeztetés. Álíltólag mindig megindultak reggel a szerelők és amikor kiderült, hogy Hitront kell hozni leadták a melót, mert nem volt ilyen modem. De ezt mindig aznap, mikor már az egész irodának lekommunikálod, hogy srácok, ma azért kemény nap leszEz miután lement kezdődött a myVoda fiókkal való hancúr. Ehhez pár email híján 150 darab emailváltás kellett, plusz egy tonna telefon és személyes bejárás, mert a Vodának nehéz megérteni, hogy a cég az picit másabb tészta, mint a magán előfizu. Ja igen, egy pillanatban megmondták: ennyi, rossz, kész, nem működik, számlát ha fizetni akarunk írjunk neki és mailben kiküldik majd akutálba'. 2022 volt ekkor, agyam leolvadva már. Ja igen ekkoriban egy telefonálás 40-50 perces kapcsolási időkkel ment, volt, hogy megebédeltem, elintéztem kiráyi teendőimet és még sziesztáztam is, mire kapcsolt a központ.
Ezt a mai napig random sikerül cifrázni, nekem a privát előfizumba random kerülnek be adatok, címek, nevek, most épp Egerben van a címem. Jó tudni, közelében se laktam soha.
Cégesnél pedig az adatbázisból kötögetnek be random dolgokat emberekkel, tehát kutyát se zavarja, hogy x cég mail címe kerül be y cége alá magától és mennek oda a mailek én meg hívogatom a Vodát, hogy amúgy miért nem kapok semmi infót? Tizedik hívásra benyögték azt a mailcímet, amire aztán tutira nem szabadna ilyet küldeni soha.
Ja igen, 3 tanú előtt bediktált biztnsági jelszóra 24 óra múlva már azt mondják nem az, engem konkrétan totál töröltek a rendszerből, hiába volt feltöltve az összes céges meghatalmazás, kis batyuval face2face kellett bemennem megint egy üzletbeKözben egyre durvultak a dolgok, a céges neten a napi 1-2-3 óra totális Google szolgáltatás elérések meghalása (sok mással egyetemben) alap lett, 10-20-30 hibajegyet leadva mindig lemérik a tetves vonalat és mindig lezárják, hogy minden tuti, hiába lapátolok át nekik egy tonna screenshotot, hogy gyerekek, látszik, hogy egy x pontig minden tuti, nálatok rekt, visszafele ugyanez.
Szóval erre cseréltek még egyszer modemet. Érted, router tuti, vonal tuti, hiba lokalizálva, de gyorsan emberem kidurrantja a modemet. Mondom ez nem normális.
Majd küldtek volna a héten megint szerelőt, aki miatt megint segget csináltam a számból az irodában, szó nélkül ledobták a hibát külsősre, én az időpont vége előtt 20 perccel hívtam az ügyfelest, hogy ugyan nézzék már meg merre van ez a madár... hát sehol, mert nem is fog jönni.
Nálam itt tette be a kaput a cég, egy telekommunikációs vállat ilyen szinten képtelen legyen kommunikálni az brutális. Totál inkonpetens brigád, 2 vonalunk is van amin egyenként is vígan menne 1-1 gigabit, de a Vodának a fix IP mellé max 500 jár, mert csak. Vagy fizetsz havi 400 ezret a gigabitért külön szerződéssel, lhoool.
Úgyhogy sikerült a fölöttünk lévő pénzes irodának priviben átfúratni a fele világot és behozatni a Telekom üvegszálat, amit 2 hónapja nyíltra raktak és így kövi héten jön a 2 gigabit kemény 16 rugóért.
Minden tiszteletem azoknak, akiknek nincs választási lehetőségük, mert ilyen céggel szemetet sem sepertetnék, mert arra is alkalmatlanok.
-
Toth_Jani
őstag
-
DGery
aktív tag
válasz
szanysa #128949 üzenetére
Sziasztok!
Nah nálam is előjött a WT1806.
HP 855 G7, Ryzen 5 PRO 4650U, 32GB ram, Win10 21H2Chrome, edge egyaránt...
Ha van valakinek tippje ne tartsa magában..Jó lenne valami megoldás, megoldás, mert így is elég szívás, hogy macOS-en egyáltalán nem használható a tv.vodafone.hu. Ezügyben írtam is az ügyfélszolgálatnak....
-
boborján2
senior tag
válasz
Voice24 #129018 üzenetére
Okos telóra tölts le egy wifi analyzer appot amivel látni fogod hogy 1-1 csatorna mennyire "szennyezett" pl. a szomszédoktól.
(Már ha vannak a közelben szomszédok) És válassz egy olyat fixen a közép/alsó tartomanyból ,ami nincs a közelben kihasználva.
Az automata szerintem nem jó megoldás ,mert kedve szerint választhatja a router "legjobbat" és akár a felső tartományba is beteszi.Persze ez csak ötlet ,nem biztos hogy ez a megoldás, de egy próbát megérhet. Nekem ez segített azon ,hogy egyszer jó egyszer nem.
-
Adams84
aktív tag
-
-
boborján2
senior tag
válasz
Voice24 #129016 üzenetére
Tudom késő bánat, de én ugyanazt az SSID -t és jelszót beállítottam volna a wifire a routerban és minden megy tovább beavatkozás nélkül.
Utólag...
Esetleg próbáld meg a wifi csatornát a routerban alacsonyabbra tenni, van pár eszközöm ami nem szereti a vége felé tartományt. Sőt van hogy abszolút nem is látja a wifi jelet. -
Voice24
őstag
Hali!
A KAON modemmel kapcsolatban kérdeznék, ami ugye 2.4 és 5-ös wifit tud. A két korábbi IP kamerámat szeretném csatlakoztatni hozzá, de hiába jutok el adott pontig, amikor ki kellene választanom a kamera nevét az elérhető eszközök listájából (a wifi menüben), nem jelennek meg, akárhogy próbálkozok. Amikor még telekomos modemmel üzemeltem be őket, nulla perc alatt megvolt minden. Most, hogy megtörtént a szolgáltatóváltás, a kamerák appjában töröltem a két kamerát, sőt, az accountot is, és most teljesen új accounttal akarom a kamerákat ismét hozzáadni, de az istennek sem sikerül.
Valakinek van esetleg valami tippje, hogy hol lehet a bibi? -
lostra
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy új Vodafone előfizetés vidéken. Gigabites csomag, Coax-on jön be az egész, optikai nincs a környéken. Itt a címen semmi más nem érhető el csak Vodafone.
A probléma a következő:
Akármilyen internetes service, legyen az weboldal, GIT kapcsolat, játékok, bármi, - van hogy nem tud csatlakozni a címhez. Nem böngésző/eszköz függő. Ugyanúgy csinálja kábelen és WiFi-n is, ahogy telefonon, MacBookon, Windowsos gépen, iPhone-on, Androidos telefonon.
Vannak címek amik azonnal elérhetőek, van aminél kiírja hogy nem lehetett csatlakozni. Ezeknél ha püfölöm a frissítés gombot úgy 80-90x akkor egyszercsak csatlakozik.
Az admin panel szerint a firmware verzió: 01.04.046.17.EURO.SIP
A két egyéb információ ami megjelenik egyből a router felületén:
AFTR Address: 2001:730:2000:2::....
WAN IPv6 Address: 2a02:ab82:d6::....
Ezek alapján gyanítom nincs IPV4 cím, csak IPV6, és esetleg ez kavarhat be?
Routerben DNS opciót nem látok, a Mac-en megadott beállításokat pedig sajnos figyelmen kívül hagyja.
A legújabb Modem van, a szép kerek fém talpával.
Mi a teendő ilyenkor? Telefon a Vodához és IPV4-et kérni az IPV6 helyett? Vagy eleve rakassam bridge mode-ba és menjen rá egy normális router?
Köszi mindenki előre is! -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #129007 üzenetére
Köszi.
Mondjuk ez az app pont nem az, ami bármennyire is érdekelne engem, mivel ez speciel CoreELEC-en is működik és inkább ott használom.
Amúgy nemcsak a Gólkirálysággal csinálták ezt a "nem nézheted meg még Active fiókkal se, ha eltelt már vagy 2 hét", hanem ez lett a Cápák közöttel is, meg az összes olyan műsorral, ami a régi RTLMost+-on simán elérhető volt, most meg hirtelen már nem.
Az RTLMost+ és az RTL+ Active kínálatának metszete is nagyon kicsi, de mondjuk fair lett volna, ha az Active-osok továbbra is elérik a korábban külön díjfizetés nélkül is megtekinthető tartalmakat.
Tehát az alapsztori az RTL+ bevezetésekor nemcsak arról szólt, hogy vezessünk be egy rakás csak ott elérhető sorozatot, hanem arról is, hogy jó pár régit jelen állás szerint végleg töröltek.
Mondanék pár olyat, ami a régiben és az újban is elérhető, de míg a régiben gyakorlatilag TV előfizetéssel ingyen volt, az újban már fizetős lett: Pl. a Konyhafőnökök, az Apatigris 1-2. évada, Mellékhatás 1. évada, Alvilág, Cápák között, Jófiúk stb... biztos van még pár
Kompletten kukázva lett pl. A tanár.
Mellesleg értem a koncepciót, hogy a "most" a most aktuálisan futó műsorok visszanézhetőségére utalna, de nem véletlenül vették ezt ki. Úgy meg főleg érdekes ez, hogy csomó TV adásba sem kerül.
Már párszor azt is eljátszották, hogy egy évekkel korábban elérhető, majd törölt sorozatot beharangoztak újra, mondván ismét elérhető az RTLMoston. Így lényegében ha valaki úgy mond régebbi kínálatot akar, folyamatosan figyelgetni kell. Na ez az, amire az embereknek nincs ideje, de ha esetleg van is, türelmük nincs hozzá.
Persze van háromféle megoldás is a problémára, ami megint csak szürke terület.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #128975 üzenetére
Semmilyen frissítés nem jött rá, épp tegnap néztem. Semmilyen új alkalmazás nincs. Tehát a kérdés az, hogy mikor? Mert ezt azért illene egyszerre elérhetővé tenni az előfizetőknek. Eddig úgy kerültek oda új appok, hogy észre se vettem. Most meg bejelentik és nyomát nem látom.
-
kezo0
addikt
válasz
nicu71 #128999 üzenetére
Nálam "természetesen" csak a box áramtalanítása után jelent meg a menüben az app...
Valóban elég fluid a működése, kár, hogy az Active csomaggal kb. semmi érdemlegeset nem lehet nézni. Még olyan sorozatot sem, amit már leadtak a lineáris csatornán (pl. Gólkirályság)... Ezeréves tartalmak játszhatók csak le, minden másra külön fizess elő, pfff. -
kezo0
addikt
válasz
boborján2 #129000 üzenetére
Nem tudom, hogy oldják meg, de tény, hogy maximális sebességű letöltés mellett sem akad meg a tévéboxon a felhőből történő lejátszás (ugyebár az előfizetők nagy többségénél csak rögzített műsorok megtekintése vagy műsorvisszanézés esetén van ez, mert egyébként az "élő" tévéadás ex-UPC szolgáltatási területen koaxon, DVB-C alapon megy).
És hadd pontosítsalak: a boxnak az a része, amihez net kell, nem IPTV-, hanem OTT-alapon működik. -
roger92
tag
válasz
roger92 #128966 üzenetére
Kedves Kábelmánia27!
Volt kint a szerelő, sajnos a hiba továbbra sem hárult el. Sőt, csak egyre rosszabb!
Volt a padláson, nézett minden csatlakozót, ki is cserélte őket, a kábelmodemet resetelte is. Csinált vonali mérést és a legnagyobb gond, hogy állandóan változnak az értékek.Továbbította külsős szerelőknek, mivel véleménye szerint az utcán lehet a gond. Azonban a legnagyobb meglepetésemre érkezett egy e-mail mi szerint a hibát sikeresen elhárították. A telefonos ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egy véletlen adminisztratív hiba történt és megkísérelik a jegyet újranyitni. Na igen, egy nap már eltelt és a hosszú hétvégére való tekintettel ez amolyan…
3 napja még csak időszakosan szakadozott, egy órában 16-szor csatlakozott a modem, akkor még némi kimaradásokkal, de viszonylag folyamatosan ment a telefon, elfogadható hibatűréssel.
2 napja már jóval többször szakadozott, de azért maximum egy db 20 perces beszélgetést lehetett folytatni.
Tegnap 2 x 12 perc volt a maximum és azóta vége a dalnak. Egyáltalán nincs se internet, se telefon.
A szinkronba állás is folyamatosan egyre több ideig tartott. Tegnap már 1,5 órát kellett várni, hogy legyen 10 percig net és telefon, utána teljesen vége.
Tegnap este óta már tv jel is alig van.A legfurcsább az, hogy amikor újraindítjuk a modemet, még jobban szétesik a kép. Mintha túl lenne terhelve a hálózat…
Nem gondoltam volna, hogy a 67 éves édesanyámmal még jelszinteket fogok kifényképeztetni a telefonján keresztül. De ezt is megértük. Ezek az értékek, akkor készültek, amikor pont volt vétel és meg tudtuk gyorsan csinálni távelérésben.
Mit gondolsz?
Mit gondoltok?Üdv,
Tibor[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
Aktív témák
- 4K gamer PC ( +Sok ajándék)
- Synology 3.5" 8TB SATA3 HDD (HAT5310-8T) Új, bontatlan, garanciával!
- Új DELL Inspiron 16 Fémházas Multimédiás Laptop 16" -40% Ryzen 7 8840U 8mag 16/1TB FHD+ IPS
- LG UltraGear 27GR95QE-B Gamer Oled Monitor!27"/2k/240hz/0,03ms/HDMI 2.1/Konzolhoz is
- Új, bontatlan, iPhone 16 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- OLCSÓBB!!! Lenovo Thinkpad T480S üzleti i5-8350u 8th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD, több db, gar.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest