Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen videókártyát?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Majdnem megfelezi a GeForce GPU-k gyártókapacitását az NVIDIA?
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
Aktív témák
-
zabu
tag
Helló!
A segítségetekre lenne szükségem! Kb. egy hete raktam fel az ubuntu 7.10et. Teljesen kezdő vagyok /najó nem/.
2 vinyóm van: 80gigás IDE rajta win xp/1 partíció/
400gigás sata rajta 3 partíció egyiken rajta linux
Elején be volt dugva még 1 120as vinyó is, de az elszállt és mindjárt itt a hiba: ha mind2 vinyó be volt dugva valami ndtl /nem tudom pontosan/ fájlt kért.
biosban kikapcsoltam satásat ugyan ez maradt. de ha 80as windózosat kapcsoltam ki akkor grubban talált valami hibát. próbáltam megnézegetni másik gépen wines boot.ini-t de nem vezetett sok sikerhez. Elhihetitek biosban mindent állítottam, de mindhiába. Végül fogtam reinstall cd-ről és voáláá, jó lett. Ezután felváltva használgattam 2 op rendszer jó volt. Windóz elkezdett fagyogatni, meg vírust talált úgy hogy nincs is víruisírtóm fennt
. mondom át linuxba. oks megvolt. /közben volt 1 ugyan ilyen hogy nem találta grubot de átdugtam a 80ast és jó lett/.
Most: megy linux, nem jól mert sokszor lefagy, de legalább megy. De most meg nem találja a 80ason lévő fájolkat. csak pendrivén látom. media->hda1 üres sda1 üres sda2üres. mi lehet a baj? eddig jó volt. ja izé felraktam küzben a wine-t, de már előtte is ilyen volt. Asztalról eltűntek a partícióim is. már csak pendriveot jelez, pedig kinnt volt mind a 3 partíció.
Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mini-ITX
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen videókártyát?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók