- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- Azonnali informatikai kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VaZso
senior tag
válasz AXisBOLD #11518 üzenetére
Az alapján, amit olvastam, nincs túl nagy különbség az 1.6 és 1.8 között.
Mindkettő elég megbízhatónak tűnt az alapján, amit olvastam róluk.Feltételezem, hogy valamekkora fogyasztástöbbletnek kell lennie az 1.8-nál, elvégre erősebb is, de máshol azt olvastam, hogy minimális a különbség... nyilván attól is függ, hogy nyomják neki.
1.6 sem hiszem, hogy sok dugóban, városon belül 8 alatt fogyasztana és 1.8 is beéri kevéssel városon kívül, 90-100 körüli tempónál.