Hirdetés
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Hamarosan érkezik egy Rav 4 Hybrid 2,5 automata váltóval.
Szeretném a tanácsotokat kérni, hogy milyen riasztó/lopásgátló/váltózár ajánlott hozzá?
Megbízható márkára gondolok, esetleg ajánlott szervizre Budapesten!
Mechanikus és elektromos védelemre gondolok.
A műholdas védelemnek milyen havi költségei vannak a beszerelésen kívül?
Segítségeteket előre is köszönöm szépen. -
flegga92
senior tag
válasz Zsombe #10484 üzenetére
2.0 elég lomha abba a bódéba, ráadásul, ha kicsit elhanyagolták az olajcserét (vagy 0W30-nál "sűrűbb" olajat tettek bele) elég szépen csipegeti az olajat. 2.4-el odébb lehet állni, abból is manuálist érdemes venni. Legjobb a 2.2 dízel, főleg ha autómata akkor nincs kettőstömegű, a benzines és dízel közötti árkülönbség meg bőven fedez egy DPF szűrőt, ami valószínűleg kiszolgálja a használóját.
-
vbbb
addikt
Üdv! Toyota T25 2007-es (UK) első fényszóróját át lehet állítani ellentétes oldalra, vagy azt is cserélni kell honosítás esetén?
-
No.01
őstag
válasz bröton #10490 üzenetére
Sajna konkret link nincs. Ez mindenhonna osszeszedett info. Az a motor ha jol tudom max jobb lett, de meg ugy sem jo. Persze ismertem en olyat aki vett es jonak talalta, de az szamomra pont olyan mint amikor a sogorom vedi a nemet premium - kis tulzassal havi szinte jelentkezo - ujabb nyugjeit. Mindent lehet csak nem biztos, h erdemes.
Vagy inkabb ugy fogalmaznek, h akinek az auto inkabb kozlekedoedeny az szerintem inkabb van szuksege egy megbizhato es gondtalan termekre mintsem egy targyra amivel a kelletenek gyakrabban tud barmi (is) tortenni.Ez nyilvan privat velemeny igy keretik egy csipet soval kezelni.
-
bröton
csendes tag
Üdv!
Szeretnék venni egy rav-4 et, 2010 utánit 2,2 d4d motorral,és pár helyen azt olvasom,hogy ezek a problémás motorok 2009 után megjavultak. Igaz ez? -
Zsombe
senior tag
válasz TrollBalint #10485 üzenetére
A 8. generációs Accord azért fiatalabb, 2008-2015 között forgalmazták. Nem tudom rokonságnak mi baja volt vele, én 13 éven keresztül használtam egy 7. generációs dízel Accordot és imádtam, semmi baj nem volt vele.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
TrollBalint
addikt
válasz Zsombe #10484 üzenetére
Néztem azért egy accordot. Nem tudom hányadik generációs, de lehet az Opelt kihúzóm a listáról Bár rokonságban volt már accord, 2 is, és nem annyira dicsérték, de az nem tudom milyen volt, lehet dízeles)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Zsombe
senior tag
válasz TrollBalint #10479 üzenetére
Nem akarok offolni, de Honda Accord 8. gen. 2.0.?
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
E12-es Corollánál a fékfolyadék tartálya mellett van egy csatlakozó szabadon, mi célt szolgál?
Az alábbi videón látszik is: youtube
Köszi -
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #10480 üzenetére
Az sem egy paripa, egy Volvo S40 2.0 (2001-es) 136 LE
Akár akarom, akár nem ehhez lesz hasonlítva.
A skoda nem igazán szimpatikus. Egy oktavia vagy Superb tetszik, de venni nem igazán vennék. Így is jópár hétbe telt mire leszűkítettem 2 márkára az utódot (Toyota vagy Opel. Vagy ha nyerek a lottón, Volvo )
Ha vezetés élvezetes vele (nálam azt jelenti, megbízható, nem hagy cserben, kényelmes hosszú úton, akár 3-4 embernek is, minél csendesebb belül)
"130-nál előzni gyorsan" - ez igazából olyan plusz, amit nagyon szeretnék, de tudok nélküle élni. Mivel most 2 literes motorút vezetek, picit szkeptikus vagyok a kisebb motorral.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Dorian
félisten
válasz molnarpeter #10480 üzenetére
Hááát, a 2.0 dìzel Avensisem minden, csak nem egy gyorsnaszád. Inkább anyahajò
De tavasszal èpp ezèrt kap egy kis chipelèst (valòban hozzáèrtő, nem sufnis programozòtòl)
A háttámla-èrzès nekem a nagybátyám M5 BMW-jèben volt meg.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TrollBalint #10479 üzenetére
Autópályán gázadásra háttámlát a következőkben lehet érezni:
-nagy ccm szívó benzin (2-2.5 literes legalább)
-turbó benzin (ott is tömeghez illő teljesítménnyel)
-dízel
1.6 szívó az inkább kompakt kategóriát szolgálja ki szerintem, Avensis méretű bódéval jobban megküzd. Corolla már elfogadhatóan megy vele, persze az sem lesz versenyautó.
Mi a mostani kocsi konkrétan amúgy? Meg lehetne húzni egy kg/LE határvonalat a jelenlegi alapján.
Nem akarok itt sk*dázni, de egy jó szíjas 1.4 TSI... -
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
lecserélésre érett a család autója és szóba került, hogy esetleg most Toyota lenne helyette. Ami nagyon tetszik, az a 2013 utáni Avensis, tulajdonképpen az árán kívül semmi sem szól ellene. Jellemzően keveset használjuk, heti 1 bevásárlás amúgy havonta 1-2 alkalommal lemenni barátokhoz/rokonokhoz ez 100-200 km utazás főleg pályán. Mindenképpen benzinest akarunk, de nem tudom az 1,6-os mennyire dinamikus? 1,8-asból elég keveset találok (maximum 4,5 millióig mennék el, de már az is necces). Úgy néztem 2013 után nincsen Corolla 1,6 feletti motorral
A mostani autónk is sima szívó benzin, 136 LE, a pályán mikor előzni akarok, vagy rám állnak érzem, hogy kevés az erejehttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #10472 üzenetére
akksi csere reggel --> sima indulás --> szervó rendben
azért nem ezzel róttuk le a mai 300 km-t --> 6 óra állás --> hazaérés, sima indulás
1) valami motoszkált bennem --> elvittem, szerelőm rámért --> generátor nem tölt2) mellékesen hosszbordás szíj csere érett --> de ez mondjuk tök normális
3) emellett meg néha nagyon finoman megtorpan a gép --> fogalmam sincs kategória
szóval hétfőn hosszbordás szíj (+ha kell feszítő görgők), generátor ellenőrzés, aztán ki tudja még mi minden (a pici ujjacskáim, mint a Blöffben)...
fix mesterhez viszem évek óta (Ő mért rá), de a lambdaszonda kiemelést más csinálta --> és csak ezért rugózok a "lambdaszonda kiemelésnek mi köze van bármi máshoz" témakörön.
Aurea mediocritas
-
-
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #10474 üzenetére
Talan meg igazad is lehet csalhogy ahogy te is irod azota eltelt 2 ev... ami szvsz nem tesz tul jot a kinalattal...
-
-
_NCT
addikt
Sziasztok!
Autóvásárlásom sikerült leszűkítenem 2 Toyota Avensis típusra: T25 és T27 kombi, benzines, T25 2.0, T27 1.8 motorral. A maximum keretem 1.7-2M lenne, de ha nagyon muszáj ki tudom tolni egy kicsit. Főleg 2008-2010/11 közötti típusok jöhetnek szóba a keret miatt. Olyan autó kell, aminek a beltere nem bontja le magát ~15 éves korára és megbízható (ezért pl a Ford ki is esett és ezért nem is válogatok már olcsóbb autók között).
Kérdés: T27 első szériát nézzem vagy inkább a kiforrottabb FL utáni T25 változatait? Eléggé fázom ettől az elektromos kézifék mizériától, elég horror összegeket olvastam itt-ott a javításra. Oké hogy újabb konstrukció,de megéri a felárat hasonló évjáratban?
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #10470 üzenetére
Barmi is elofordulhat, de szvsz keves ra az esely...
A katalizator hibaval en 2x talalkoztam. Egyik esetben a gondos szerelo ramert es probalta masik lambdaszondakkal megoldani a gondot, de vegul kiderult, h nem ott van a gond.
Summa summarum mind2 esetben katalizator csere lett a dolog vege. Sajnos a hibakodra mar nem emlekszem, de mind2 esetben (egy Toyota es egy Suzuki) ugyanaz volt mert a keresesi elozmenyeimben megtalaltam korabbrol.
A bontott katalizatort viszont nem tudom ajanlani mert eleve ketes az eloelete tovabba az utobbi idokben tobb helyen olvashato lopasok vegett. -
AXisBOLD
addikt
válasz molnarpeter #10469 üzenetére
ezt is köszi, ma rámegyek. de lehet köze ennek a lambdaszonda kiemeléshez?
Aurea mediocritas
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #10466 üzenetére
Először az elektromos alap dolgoknak járnék utána, bizonyos feszültség alatt nem működnek az adott részegységek, s a szervó jelentős áramfelvétele miatt magas küszöbbel rendelkezik magyarán mikor tönkrement a generátor a Fiestában, nekem is először a szervó ment el. Szóval töltést ellenőrizni, és ha jó, akkor akku ellenőrzés vagy csere, esetleg testelésre is rá lehet nézni.
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
2-es Yaris - 1.298 cc - 64KW - benzin - 2006-os gyártás --> XP9F
Motorhiba --> katalizátorhiba
Hátsó lambda csere --> motorhiba visszajön
Ajánlották a hátsó lambda kiemelést --> kiemel --> motorhiba nem jön vissza egy hétig
kocsi nem indul --> 5 éves akksi ki --> 24 órás töltés, kiolvasásra hiba nincs --> kulcs megmutat, autó indul
következő napon alapjárat ~20 percig --> egyesbe be, gurulás --> nincs szervó
autó leállít --> nem indul --> bikázás --> elsőre hibátlan indulás --> de még mindig nincs szervóNa az egy dolog, hogy az akksi valószínűleg kaputt (holnap kap egy újat, nem lesz itt töltögetés), de mi köze ennek a szervóhoz?
szerk.: ebben elektromos szervó van, ha jól olvastam, bár ettől nekem nem lesz jobb, hogy nem működik...
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
No.01
őstag
válasz rbalint88 #10463 üzenetére
Hmmm erdekes. OK, h ujabb es jobban felszerelt, de a hetvegen mi is megneztunk 2 Aurist itt a kozelben. Az egyik raadasul annyira fullos volt, h meg full bor is volt benne, a masik felbor igaz 2018 eleji volt valos 30.400km-el, mind2 kombi.
Viszont sem a hatso labter sem a belso nem fogott meg. Ami ujdonsagkent hatott, h a konyoklo rossz helyen van. Bar vegul nem vittuk el egyiket sem, de P2-bol atulve szembetunoen kenyelmetlen volt. Tulsagosan lent es hatul van. Olyan poz tan nem is letezik ahol kenyelmes lenne ugy, h a jobb kezzel a kormanyt is fogod...Mindenesetre mi vegleg lehuztuk a listarol legfokepp a hatso labter vegett.
Az uj Corollat ugyszinten elengedtuk mert allitolag a jelenlegi helyzetben siman lehet 3-5 honap a varakozas es nem mellesleg 7.-tol ratettek egy laza milliot a tavalyi arra.
Ennek tukrebeny vagy egy ujabb es megkimeltebb Rav4 vagy egy kicsit tobbet futott NX300 lesz... es meg az asszony is orulhet (SUV... ).
(Igaz o CH-R venne, de az hatul ugyszinten nem tul nagy a kilatas meg szvsz katasztrofalis)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz home.barista #10459 üzenetére
Akku huteset/szelloztetojet at kell nezetni, a cellak kozotti rezlapokat cserelni 2-3 evente. 17ezer Ft Zsuffa Belanal.
De amig van hibrid gari, addig ez kevesbe tema szerintem.
Olajcseret meg kell csinalni megfelelo olajjal. Inverterrel szokott lenni neha gond meg a vizpumpat kell megnezni, ha meg gyari, cserelni.
Mult heten majdnem beleugrottunk egy jo aru 282e km-es aurisba amugy -
rbalint88
addikt
válasz home.barista #10457 üzenetére
Hibridet nezz inkabb varosba, mar csak az automata valto kenyelme miatt is. Es nezz ra egy faceliftes aurisra is (2015-tol). Belteri minosegben jelentos kulonbseg van, meg autopalyan is kevesbe fog orditani. Arban nincsenek tavol egymastol, parkolni se nehezebb vele erdemben, foleg ha e-h radarost talalsz, a tolatokamera azt hiszem alap mindegyikben.
-
home.barista
csendes tag
Most terveznék Yarist vásárolni elsősorban városi közlekedésre, de időnkénti (max havi 2x) autópályázásra is. 2015-2017 közöttiekben gondolkodom. Esetleg mire érdemes figyelni, típushiba vagy motorral kapcsolatos ajánlások?
-
Greentea
senior tag
válasz rob210 #10453 üzenetére
A videót sajna csak most, a szervíz után készítettem.
Kopogó hang a futómű jobb oldalán címszóval vittem be. Azt mondták, hogy ellenőrizték a szilenteket / lengőkarokat / tárcsát, de nem vettek észre semmi rendellenest. (márkaszervíz)
Elvitték próbakörre is, de persze akkor csendben volt a dolog Murphy törvénye..Mennyire észrevehető amúgy ez a belső szilent elhasználódás, ha nem tudják hogy azt kell keresni? Rángatásnál ennek ki kellett volna derülnie?
-
Greentea
senior tag
Sziasztok!
Hátha valaki tud segíteni vagy látott/hallott már hasonlót
Adott egy 35ezret futott Toyota Auris, és úgy 1-2 hete kettő, kopogó/ütő hangot hallok minden második/harmadik erőteljesebb gyorsításnál és lassításnál (megálláskor) jobb elölről.
Szervízbe elvittem, futóművet megnézték, nem kotyogott - se semmi egyéb, szóval nem találtak semmit, viszont azóta is hallom.
Sikerült felvenni: [youtube] Ennyi hallatszik összvisz mindig.Valami ötletetek van esetleg? Így ami kapásból eszembejutott az a féknyereg/fékbetét, vagy esetleg féltengelycsukló de kilométerhez viszonyítva utobbit erősnek érezném..
-
gorgo
őstag
Aztán eszembe jutott, legutóbbi nagyobb fagy alkalmával jól lefagyott. Előtte jól lepucoltam az ablakot, és nem nagyon tűnt fel, hogy totál oda lenne fagyva.
5 perc alatt megcsinálták, és ha csak ennyi, ezért kár volt bemenni, legközelebb nekem is 5 perc. Köszönömért, szerencsére."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
válasz molnarpeter #10442 üzenetére
Nem volt tudtommal.
Toyota Mayer Budakeszi. Oda vinném ez van legközelebb, remélem nem beszéltek le róla, de ha nem ajánlott, mondjátok!!"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
gorgo
őstag
válasz rob210 #10439 üzenetére
Mindegy, úgy is be kéne jelentkeznem a szervízbe vele (csak reméltem hogy olajcsere előtt külön nem kell). Rendesen hordták amúgy a márkaszerívzbe, és 5 éves, nem épp normális jelenség. Ha 20 éves lenne nem csodálkoznék semmin. Nem egy erős konstrukció, ha ennyi idő alatt ledarálja a fogazást/akármit.
Néztem a felfogatást, egyszerű hatlapcsavar, remélem hozzá lehet férni, és nem kell leszedni a motorháztetőt (elsőre ettől féltem).
Másik kedvencem az ablakmosó spriccelő. Ott is hagytak a japók 1.2432 millimétert a takarórács és motorháztető lemez között, onnan kéne kispricceljen a drága. A japán az külön állatfaj..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
rob210
nagyúr
Ez már volt piszkálva arra a nyakamat teszem.
Konkrétan eldarálta a rücnit a kúpos tengelyen.
Nem a ajpókkal van a baj, hidd el, csak valaki szakértelemmel nyúlt hozzá.
Bár az is lehet, hogy csak körberohadt a tengely, de kb. ez fordul elő az esetek 1%ban a 99% a hozzánemértés miatt van.
Miinél előbb le kell venni a kart és megnézni a tengely és a kar belső fogazását.
Ha teljesen ledarálták egymást akkor sajnos csere vagy ékpályát kell bele vágni és ékesen megoldani, de ezt ne te csináld, mert ott nagyon figyelni kell a beállításra.
Nem olyan nagy hiba ez hamar és olcsón orvosolható.Renault power
-
gorgo
őstag
Első havas napom a Toyóval. Jól derekasan meg is szopatott!
Vezető oldali ablaktörlő elég nagy felületet töröl, hát sok havat tolt ki oldalra, ahol az egyre csak szaporodott. Blokkolta is a lapát mozgását, szépen fél centinként beljebb esett a végpont. Igen ám, de az egész kar elmozdult a forgató csonkon, így ellentételezésként a másik oldalon, motorház felől meg tovább kiment. Elment a szinkron egyre jobban, míg nem középen faszául összeakatd a két lapát. Csúcsforgalom, havazás, hol a retkebe álljak meg???
Pirosnál megoldottam. B+, egy harmatos fófing odébbfújja kis túlzással, olyan lazán mozgattam a kart a csonkon, hogy nem is meglepetés. Na jó, gyerünk tovább.
10 perc múlva az eset megismétlődött, ám ekkor már enyhe volt a havazás, és NEM GYŰLT fel a hó, nem blokkolta a lapát mozgását. Ennek ellenére az megismételte a mutatványt a Rákóczi híd előtt. B+
Aztán 10 perccel később, minden előzmény nélkül ez történt, ezt már le is fényképeztem:
Ezen már legalább hangosan röhögtem, majd azért persze anyáztam is. Azért ezek a buzi japók kissé alacsonyra vették a tűrését az ablaktörlőnek, már előre félek, nyáron egy nagyobb bögöly vagy cserebogár nekimegy aszélvédőnek, ott döglik meg, az ablaktörlő meg megmakkan miatta.
Most menjek vaskos Deákokért megcsináltatni ezt a szart? Házibarkács ötlet?[ Szerkesztve ]
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
vbbb
addikt
válasz molnarpeter #10436 üzenetére
köszömöm, megnézem!
-
vbbb
addikt
Üdv! Tudtok olyan megbízható magyar oldalt ajánlani ahol lehet új hátsó lámpákat venni utánvéttel? Viszem haza a kocsit és honosítani szeretném, ezért le kéne cserélnem őket. Köszönöm! Toyota Avensis kombi T25 (2007)
-
Dorian
félisten
válasz MasterDeeJay #10433 üzenetére
Szerelő megnézte, utánatöltött. Megnézte akkor már, hogy a tartály nem ereszt-e, de az rendben van. Viszont észrevette, hogy a klímagáz ereszt. Szóval majd a tavaszi kerékcserére ha viszem, azt is megcsináltatom.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
válasz Dorian #10432 üzenetére
Benzínkúton is ingyen kimérik ha kéred. A fontos az hogy nézegesd néha hogy fogy-e.
1.5 év alatt min szintre az még nem vészes de elvileg zárt rendszer. Érdemes megnézni a kupakot hogy jól zár.
Nálam Avensisbe fogyott a víz és szerelővel megnézetve a hűtő eresztett cseréltettem, igen sérülékeny elég hozzá egy kavics és ki tudja lukasztani. -
Dorian
félisten
Holnap elviszem szervizbe, mert fogalmam sincs, hogy eddig mennyit hígítottak rajta vízzel, és pont most jönnek a nagy hidegek. Gondolom ott be tudják mérni a paramétereket.
1,5 éve van meg, vételkor megnéztem rendben volt a szint, most a low jelzés alatt van 1,5 centivel.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
No.01
őstag
válasz Dorian #10429 üzenetére
Ez tenyleg eleg noob kerdes mar ne is garagudj
Ha low akkor tolts utanna, de legfokeppen ellenorizd mert ha eltunt az nem jo es hosszabb tavon lehet belole komolyabb gond is.A szin maga nem jelenti sajnos azt, h a 2 loty valoban ugyanaz lesz. Tudtommal a Toyotanal 2 kulonbozo letezik (ha meg valoban ugy van)
Az egyik hybrid "specifukus" ami igazabol annyiban kimerul, h super long life (SLLC) igy cserelni 5 evente vagy 90e km utan ajanlott.
Van a sima, (LLC) az nem jo a hybridekbe. Ott a csereperiodus kevesebb. Tan a fele... -
Dorian
félisten
Vigyázat, valószínűleg alap-kérdés következik
Ha azt látom, hogy a hűtőfolyadék (az a rózsaszín lötty a motorháztető alatt) szintje az low szint alatt van, akkor mi a teendő? Honnét lehet tudni, hogy milyen van benne? Vagy mindegy, csak színben stimmeljen?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #10422 üzenetére
szereldmagad.hu ha volt már a kezedben csavarhúzó
-
rob210
nagyúr
-
Ragadozó
Ármester
válasz Vismajor01 #10422 üzenetére
Szia!
Ezt a helyben szerviz keresését sose értettem, ha csak Bécsben van jó szerviz, akkor oda kell vinni. Sokan felhívnak, amint megtudják nem Bp, már nem is jön a kocsi, mikor egy-egy kerület ugyanannyi, mint kijönni Pestről.De maradjunk a témánál, próbáld itt:
ToyoTeam GarageMozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz Vismajor01 #10422 üzenetére
Nem tudok szervizeket szerencsére nincs rá szükségem.
Renault power
-
Vismajor01
addikt
válasz rob210 #10420 üzenetére
Budapesten kerhetek egy szervizajanlast? A kor kozele az margit budai hidfo.
Prius 2005 320e km
Komplett olajcsere
Ajtohatarolok csereje
Lengescsillapito porvedo cseréjeToycart es Toyota Monort ismerem de mindketto eleg messze van, foleg Monorra nem mennek ki. Toycarnal 35 ezret mondtak az olajcserere, 20at ah ajtohatarolokra(plusz amennyiért talalok bontottan)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
DjKoxi
senior tag
válasz TrollBalint #10414 üzenetére
Ha teheted válassz inkább Honda Accordot. Benzinest!
-
rob210
nagyúr
válasz Dluinet #10402 üzenetére
Tapasztalat, amikor jönnek és hallom indításkor, hogy milyen nehezen épül fel az olajnyomás.
Aztán amikor kicserélem az olajat, kérdezik, hogy mit csináltam vele, hogy ilyen szépen jár.
Sokan beleöntik azt amire kedvezményük van. Motor évjárat és kilométertől függetlenül.
Renault power
-
Nerazim
őstag
Üdv!
Bocsánat nem tudom megállni, ha már olajcsere szóba került. Az én 2007 évj. 1.6 benzin Toyota Corolla Versomba a szerelő Eneos 10W40 -et öntött mondván, hogy 180e fölött van a km és ilyenkor már csipkedi az olajat. (Gondoltam magamban csipkedi a tudod midet) én ezért nem vittem vissza hozzá itt befejeztem vele és kicseréltem magamnak az olajat és a szűrőt is. Olajból Motul 5W30 8100 x-clean-efe olajat öntöttem bele és Mann Filter olajszűrőt tettem bele. Jó -e így vagy más olajat javasolnátok helyette?Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
nagyúr
válasz galervin93 #10413 üzenetére
Azért nem ajánlottam, mert nagyon drága.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
TrollBalint
addikt
Igen, ezt nem írtam, benzinest tervezek venni mindenképpen. De akkor jól sejtettem, hogy ez bukta lesz, bár titkon reménykedtem, hogy valami árulkodó jelről, mint nem hozzáértő is meg tudok győzödni.
Mindenesetre köszi.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
-
No.01
őstag
Igaz nem nekem irtad, de jo lesz bele
TrollBalint:
Amit irsz abbol az is kiderulhet, h a hoszabb tavok vegett dieselben gondolkozol...
Ha nem akkor a 2014-es modellev koruliekkel elvileg mar nem fordul el a "gyari" olajfogyasztas.Az, h csereltek-e nem tud meggyozodni szinte semmivel motorbontastol innen. A szamlak segithetnek, de az sem feltetelenul.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
autóvásárlás (igazából csere) előtt állok, és most egy Toyotát néztem ki, egész pontosan egy 2014-es Avensis-t. Úgy látom a Toyotánál az olaj elég komoly probléma, illetve az lehet. Még mielőtt megvenném az autót én meg tudok valahogy győzödni arról, hogy rendesen volt benne cserélve olaj? Illetve mire kellhet még figyelni?
Alapvetően ritkán, de nagy távokra használnánk az autót.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Dvix
senior tag
válasz Dluinet #10400 üzenetére
JA tényleg bocsáss meg Dluinet nekem továbbra is kérdésem lenne az olajjal kapcsolatban anyukám Toyota 2009-es, 1.0, AYGO -jával kapcsolatban, motorolaj téren. LIQUI MOLY Special Tec AA 0W-20 -t ajánlottak neki a szerelőnél. Aki szimpatikus neki és oda akarná vinni az autót. Viszont én ezen az olajon látok API SN+ minősítést és az RC-t is állítólag (javítás: később megtaláltam h ezt tudja állítólag, a 10. honlapon, mert még a hivatalos honalpon se írják le normálisan ) Ráhagyjam vagy pedig tiltakozzam szerinted? Mehet bele ugyi? Elvileg ázsiai/amerikai autókra ajánlott. Egyedül az arúkereső írja le normálisan(?) a minősítését ( [link] )
Előre is köszönöm[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz galervin93 #10405 üzenetére
Márkaszervizbe viszed az autót, máshova meg te viszed az olajat.
Legalább utántöltésnél tudod, hogy mivel töltsed fel.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
galervin93
addikt
válasz Dluinet #10400 üzenetére
Értem.
Akkor mit javasoltok, vegyem és vigyem én az olajat?
Én egységsugarú júzer vagyok, beülök a kocsiba, elvisz A-ból B-be, happy. Gondolom hogy egy igazán jó olajjal csak jót tesz az ember a jágánynak, de megfordítanám a kérdést - pl. az én esetemben belerakták mindkét helyen az általatok nem jónak minősített anyagot. Hosszabb távon milyen következményekkel járhat ez? Őszintén szólva nem akarok elmélyedni az autós témában, nekem egy szükséges rossz hogy van, de persze azt sem akarom, hogy a hozzá nem értésem miatt széthulljon alattam, éppen ezért inkább fizetek többet de viszem általában márkaszervizbe. De akkor már bennük se bízzak? Akkor kiben?[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Nekem úgy van az olaj téma hogy kb 1000km-ként vagy 1-2 havonta megnézem a pálcát. Nagy út elött meg amúgy is meg kell nézni. Valamenyit fogynia kell az természetes.
Amúgy most motul 8100 x-clean 5w30 van benne(fejből nem tudom melyik), elötte a molygen 5w30 volt benne. Egyiket sem ette így marad az olcsóbbik.
Használt vételnél az előző tulajt meg kell kérdezni mi van benne, vagy ha ez nem megoldható akkor vekonyabbtól indulni, ha eszi akkor mehet vastagabb de ésszerű határokon belül. Mert egy párszázezerft pár évig megtartom kategóriába lehet olcsóbb öntögetni a teszkósat mint generáloztatni (astrám kapott mindent ami olcsó). Hosszabb távra illik komolyan kezelni. -
nagyúr
válasz Ragadozó #10401 üzenetére
Sajnos a tapasztalat, hogy legtöbben csak a viszkozitásig jutnak el.
Nagyon nehéz találni europában valóban benzines motorhoz készült olajat.
Ha van is, az is gyártónkként 1-2 típus.
Máshol fordított a helyzet, USA-ban dízel személyautó nehéz olajat kapni. Max API CJ minősítésűt, amit 2007 óta nem is frissítettek.
Nem véletlenül halnak korán a Prince motoros autók.
Egy ismerősöm Honda Civic 2007-es autójába a szerelő simán beletöltötte a 10W-40-et, mert már 120K-nál volt a kilométer óra. Ráadásul el is magyarázta, hogy milyen jó az autójába.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Ragadozó
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest