Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sakal83
addikt
válasz
ForRedGlory #9700 üzenetére
Valóban én beszélek zöldségeket itt a topikban...
az ipon levelében van tudomásom szerint a 15 munkanap. nem a törvényre gondoltam. De valóban sokat számít a törekvési határidő...
Várom további jogértelmezésed és a hszemben található esetleges hibák kijavítását.
komolyan gondoltam
"Onnantól, hogy te sem tudod mi van benne, nem túl hiteles"
valóban nem hiteles. ez sokkal hitelesebb:
"neki nem levásárlást ajánlottak, hanem eleve felkináltak az övètől gyengèbbet, eszed nem eszed alapon."
Válasz
"Jogellenes, nem tehették volna meg..."
Az a nem túl hiteles, hogy nálam belekötsz a munkanap/nap kérdésben (egyébként ez jogértelmezési kérdés, mert törekedni csak munkaidőben lehet...), az említett példa pedig nem szúrja ki a szemed...
Na, részemről zárom, mert parttalanságot érzek
Mindenkinek további jó gariztatást és reménykedést kedvtől/tudástól/lelkiállapottól függően
Én csak megpróbáltam összefoglalni a lehetőségeket jogokat és kötelezettségeket nem túl boynolultan, hogy felesleges köröket ne fusson, aki kevésbe ismeri a területet
-
subaruwrc
félisten
válasz
ForRedGlory #9700 üzenetére
törekedni
tehát törekedni kell,nincs leírva hogy a 15. napon már verheted az asztalt..
-
Yutani
nagyúr
válasz
ForRedGlory #9679 üzenetére
Ipon 15 munkanapot ír átfutási időre, tehát az 3 naptári hét.
A jogszabályban lehet, hogy 15 naptári nap van, nem tudom, most nem is nézek utána, elhiszem neked.
-
ACE-
addikt
válasz
ForRedGlory #9668 üzenetére
Bocs, jogos, nem tudom miért, de kevertem a garis ügyintézéssel...
-
sakal83
addikt
válasz
ForRedGlory #9662 üzenetére
Szerintem köszönd meg szepen az iponnak. Gebasz volt a garival a nagyker le sem szarta az ipon meg kiverte belőlük vagy megelolegezte mert van akkora befolyása mint brutal nagy partner.
Az iponnal korrektebb kiskergariztatast meg keveset lattam. A szervizesek is korrektek nagyon csak normálisnak kell veluk lenni
-
ACE-
addikt
válasz
ForRedGlory #9666 üzenetére
Még pontosabban, törekedni kell a 14 napra... tehát a 14, sem a 30 sem kötelező, ha törekednek rá, és tőlük függetlenül húzódik el. És a duma ugye az szokott lenni, hogy a beszállítónak ők elküldték szinte azonnal, és innentől széttárják a karjukat...
-
h1mpi
félisten
válasz
ForRedGlory #9662 üzenetére
Biztos, hogy volt köze hozzá, mert egyszer amikor én is nyomatékosabban írtam, aznap kaptam emailt, hogy levásárolhatom az árát. Így működik mindenhol, ha kicsit kinyitod a szádat, előre veszik az ügyed, aki meg nem annak meg hátrébb tolják pár nappal az ügyét.
-
djdaniel
senior tag
válasz
ForRedGlory #9654 üzenetére
én egy corsair táppal jártam hasonlóan, igaz nem náluk.
először vettem egyet ami meghibásodott, a csere cucc is tönkre ment 1év múlva, és a 3ik is januárban , de annak csak sata csatlakozója nem adott áramot, viszont mikor a legutolsót kaptam nem néztem meg az új garancia levélen anno hogy stimmel-e a dobozon szereplő s/n számmal és a tápon lévővel, nos nem stimmelt egyikkel sem, és garanciális idő lejárta előtt 2héttel vettem észre, mikor tönkre ment a csatija. A gyerek csak nézet a boltba ( infolex) mikor vissza vittem, enyhén ideges lettem, de annyi szóljon mellettük hogy megjavították.
Azóta mindig megnézem az s/n számot ha veszek valamit. -
subaruwrc
félisten
válasz
ForRedGlory #9657 üzenetére
majd munkaidőben válaszol rá egy illetékes.
-
Solad
addikt
válasz
ForRedGlory #9652 üzenetére
Azt te sem gondolod komolyan, hogy barmifele karterites jar neked mert sokaig nem ered el a draga egered?
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
Ehh, érdeklődtem 1 hónapja az egerem felől, hogy mi újság. Jött a sablon levél, hogy 1-3 hónap, de ritkán 1 év is lehet az ügymenet, mivel az S/N eltérő..
Nos, eltelt azóta is közel 1 hónap, így ebben a pillanatban e-mailben elkértem az Ipontól a szerviz kontaktot és majd velük lerendezem. Esetleg gyorsítandó az ügyön, nem tudja valaki, hogy merre viszik a Razer egereket szervizelni? Van magyar kontakt vagy a gyártóval kezdjek levelezgetni?
Az viszont tuti, hogy ha kiderül a tévedés és nem az én hibámból van S/N eltérés (ami 100%, mert ha keresnék sem találnék egy 99.99%-ig megegyező S/N számú egeret, plusz nem is életszerű, de ezt gondolom nem kell ecsetelni különösebben)), akkor meg fogom nézni kit és hova nyomhatok fel kártérítésért, mert azt ne várja el senki, hogy egy 40.000 Ft-os egéren hónapokig ülnek "büntetlenül". Ha meg elhajt a szerviz, akkor is 100%, hogy valaki fel lesz jelentve.
Vicc ez az egész, komolyan mondom.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
ForRedGlory #9516 üzenetére
Csak a dobozról tudjuk leolvasni, ha bontatlan terméket akarunk eladni. De ha ebből probléma lenne, már eléggé tele lenne a net szerintem ezzel a témával.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
Hivatalos disztribútoruk nincs a régióban, volt korábban, de már nem olyan fontos nekik ez az ország. Az importőr valszeg a dobozon van feltüntetve, és jó eséllyel náluk is van a termék ügyintézésen. De miért akarod őket felnyomni? A másik termék is garanciális, ha máshova nem, a gyártóhoz igen, ha nem volt ügyeskedés akkor nem kell aggódni.
Kollégám és az eljárás védelmében: pont a napokban volt hasonló eset egy kártyával, az ügyfél más gyáriszámú terméket küldött vissza, azt állította ez volt benne, de aztán mégis csak kiderült, hogy egy vidéki kiskerbe lett eladva, és volt jópár hasonló eset. -
bul07
nagyúr
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
Nekem három éve egy LOGITECH Performance Mouse MX egérnél volt ilyen
Dobozon, garancia levélen:
S/N:1402LZ0AZND9Egeren lévő
S/N:1402LZ0FU3Y8Rá is kérdeztem gyorsba emailba és ezt a választ kaptam akkor
Ez gyakori hiba sajnos a Logitech termékeknél, de nincs jelentősége. A
terméken lévő gyári szám a mérvadó, azzal regisztrálja a terméket.Tisztelettel,
Bartos Tamás -
wjbhbdux
veterán
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
> Nem tudjátok, ki a Razer hazai importőre?
A honlapjuk szerint senki.
-
ACE-
addikt
válasz
ForRedGlory #9505 üzenetére
Szerintem az az utolsó szám csak egy ellenőrzőszám, mint pl. a telefon IMEI-nél. És lehet pont azért raknak más számot a dobozra, meg a termékre, hogy ne lehessen a dobozról leolvasottat használni esetlegesen. Mellesleg szerintem a sorszámokat nem így osztják, hogy leesik a szalagról az az 1-es végű, majd szépen sorban 2-3-4. Hanem random, valamilyen algoritmus alapján számított sorozatszám van.
-
válasz
ForRedGlory #8943 üzenetére
Nekem volt már 2hónap, meg 1hét is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eredeti játékok OFF topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Mini-ITX
- Wuthering Waves
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- További aktív témák...
- 7. Gen Lenovo PC // i5-7400 // 16GB DDR4 // 256GB ADATA SSD // Windows 11 Pro ////
- Samsung Galaxy S9+ kék független
- 7. Gen Lenovo PC // i5-7400 // 16GB DDR4 // 250GB SAMSUNG EVO SSD // Windows 11 Pro ///
- Acer Predator Helios 500 PH517-61
- Samsung Galaxy A36 / A56 128GB / 256GB új BONTATLAN 2év garancia
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest