Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sakal83

    addikt

    válasz ACE- #9691 üzenetére

    miért is járt rosszabbul? :F

    megkötött egy szerződést x termékért y összegért. A termék tönkrement, a szerződés "semmis" lett, és visszaállt az eredeti állapot azzal, hogy megkapta az y összeget

    "Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
    Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."

    Nem értem honnan szeded ezeket a dolgokat, illetve mi a célod ezen félreinformálással és hangulatkeltéssel.

    Sajnos nem szép dolog, hogy közben az ára felmegy és a pénzt kapod vissza, de ez a TÖRVÉNY.

    Nem hinném, hogy vállalkozóként, ha kapsz egy x összegű jóváírást a nagykertől, akkor bevállalnád, hogy 50%-al többet fizetsz ki érte...

Új hozzászólás Aktív témák