Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Hello!
Az utóbbi hetekben-hónapokban valaki lucskossnyillass, lucskossnyillass_2nd és bbwtamara néven nyíltan rasszista, szexista, tudománytagadó és mindenkit agyhalottazó tartalommal trollkodja szét büntetlenül az egész iPon fórumot.
A jelentés szemlátomást semmit sem ér. Indokolt lenne pedig kirakni a regeket, és törölni a hozzászólásokat. Számíthatunk ilyen lépésre, vagy bevallottan nem foglalkoztok a dologgal, esetleg a kattintásokért csináltok pöcegödröt az oldalból?
-
Viktoár
addikt
Köszi szépen a helyreigazítást, így legalább hozzá merek nyúlni a hűtéshez.
Mindjárt ki is cserélem a ventit, mert a fiam nyaggat miatta.Megpróbálom kideríteni mikor és kitől vettem csak azért hogy rápirítsak az illetőre egy kicsit.
Köszi a visszajelzést.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz
Viktoár #10894 üzenetére
Szia!
A számla sorszám formátuma helytelen (Év/sorszám) szokott lenni. A gyáriszám formátumát szintén nem így írja a rendszerünk, nincs ott, hogy S/N, és még vannak rajta buktatók (az évszám ami szerint elvileg kiálították a garanciajegyet és a lenti szöveg tartalma sem akkori). Ez sajnos több sebből vérzik. Célszerű mindig aki használat vásárol e-mailben lekérdezni Tőlünk a garancia valódiságát.
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Kb másfél éve vettem egy vga-t, már nem emlékszem hogy itt a hardveraprón vagy vaterán vagy máshol.
Múlt héten érdeklődtem az rma@ipon.hu-n hogy mi a teendőm ha a náluk vásárolt vga ventillátora elhallni látszik. (lassan forog és kerregő hangot ad)Beszkenneltem nekik a garancialevelet is.
Ezt az üzenetet kaptam:
"A megadott sorozatszám (602-V809-780SD1611162653) a rendszerünkben nem szerepel. Ilyen sorozatszámon nem értékesítettünk terméket.
Valamint felhívnánk szíves figyelmét, hogy a bemutatott jótállási jegy nem általunk lett kiállítva, az nem cégünké. Az egy nem túl jó minőségű hamisítvány........."Most mire gondoljak? Valóban hamis a garanciajegy vagy az ipon próbál lerázni?
Természetesen én is megtudnám oldani a ventilátor cseréjét csak nem akartam hozzányúlni amíg garis.
Vagy azt hittem hogy garis. -
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
iPon-on hogy működik a garancia érvényesítés? Vidéken vagyok. Írok egy mailt, hogy ez a problémám, mellékelem a garancia papírt és majd elküldöm gondolom a terméket?
-
válasz
jozefhu #10890 üzenetére
iPon
1143 Budapest, Francia út 40/b.
Nyitva: hétköznap 09:00 - 15:00
TÜZÉR UTCA
Térképen
1134 Budapest, Tüzér utca 13.
Nyitva: hétköznap 09:00 - 15:00
Garanciális ügyintézés itt történik.PCX:
A kialakult járványügyi helyzet miatt rendelésed átvételéhez kérjük válaszd a futárral történő kiszállítást!
A Duna Plazaban 8.00-15.00 között van lehetőség a rendelés átvételére, előzetes értesítést követően.
Az átvevő ponton egy időben legfeljebb 2 vásárló tartózkodhat, sorbanállás az üzlet előtt lehetséges. -
jozefhu
csendes tag
Sziasztok!
Sem az iPon, sem a PCX.hu oldalán találok semmi infót a honlapjukon, arról hogy a jelenlegi helyzetben hogyan vannak nyitva, csak az általános nyitvatartást látom. Ez van érvényben, vagy csak 15.00-ig vannak nyitva? Van valakinek valami infója?
Köszi!
-
lacas3000
csendes tag
válasz
Shad0w #10883 üzenetére
Hello,
Mikor először kipróbáltam a videokartya portot, nem ment, de mielőtt visszaküldtem volna, kipróbáltam mégegyszer (igazából csak csekkolni akartam a csomagolást)
Hát csodák csodájára mégiscsak ment. Azóta beállítottam a BIOSban az integrált kártyát is biztos ami biztos.
Lemondtam a garanciafutárt és nem lett belőle probléma (remélem)
Összességében tehát elégedett vagyok, jól fut a gép, és rendben vannak a dolgok (egyelőre)
Tudom ajánlani őket. -
kismércse
tag
Sziasztok!
Kaptam egy 3.000 Ft értékű iPon kupont. Mivel nem vagyok Pest közelében, illetve nagyon ritkán rendelek az iponból, ezért szeretnék 1.000 Ft-tal olcsóbban túladni rajta. Ha valakit esetleg érdekelne, írjon privát üzenetet.
-
lacer93
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy TV-t az iPonnál, viszont az oldal szerint csak 1 év gyártói garancia van rá. Ugyanerre a TV-re az Edigitalban, MM-ban és a Euronicsben is 2 év gyártói garancia van.
Miben más az iPonos termék? Vagy csak elírás?
https://ipon.hu/shop/termek/lg-oled55c9pla-55/1756277
-
lacas3000
csendes tag
videókártya portjait nem tudom hogy kellene kipróbálni, (a házon is volt a kártya mellett is hdmi de az sem működött(lehet el sem ért odáig),
Az alaplapon kipróbáltam usbstick világított de sajnos hdmi től különböző kábelem nincs (monitorba sem lehet bedugni mást) -
lacas3000
csendes tag
intel 9 9900k
rtx 2060 super
msi mpg z390 pro carbon
egy piros led volt az alaplapon ami zavart, de rájöttem hogy az az xmp enabled... -
lacas3000
csendes tag
Sziasztok,
Ma érkezett meg az összerakatott konfigom, memóriateszt, bios frissítés elvileg megvolt rajta, ám a monitornak nem küld jelet. Próbálkoztam 2 monitorral meg 3 kábellel, de még mindig nem tudom én szúrok el valamit vagy tényleg nem jó. A szállítás során a procihűtő elmozdult a rács szélére, azt vissza kellett raknom, ezen kívül minden jónak tűnik, kábelezés, stb.
videókártya és alaplap világít működés közben, csak azt nem tudom ugye, milyen mikor a monitor is működik, ezért semmihez nem tudom viszonyítani. Nem hiszem, hogy tehetnék bármit, szerintem marad a visszaküldés.
Meglátjuk mi lesz. -
Vesti95
tag
Sziasztok, az Ipon nem küld már nyomkövetési számot?
"Rendelési szám: 1550025 Dátum: 2020.03.03 16:35
Tisztelt Vásárló,
Köszönjük a rendelését! A csomagot feladtuk, várhatóan 1-3 munkanapon belül érkezik meg Önhöz. Csomagját a küldött csomagszám alapján tudja nyomon követni a következő munkanapon a reggeli óráktól."Tegnapi, azonban a GLS-től sem kaptam emailt így most egyáltalán nem tudom mikor jön. Régebben olyan jó volt hogy a nyomkövetést megnézve már kb reggel 6-tól kiderült hogy aznap hozzák.
-
Kean_Sorbo
őstag
Igazatok van. Nem foglalkozok vele. Egyébként meg ott van a ZOTAC kiterjesztett garancia is, azt is tudom igazolni.
Köszönöm a válaszokat! -
válasz
Kean_Sorbo #10872 üzenetére
Számla kibocsátás dátuma: 2017.06.06., tehát kb. még 3 hónap van még garanciája 2020.02.28. mai dátum szerint.
-
patomi
őstag
válasz
Kean_Sorbo #10874 üzenetére
Azt meg csak ő tudja mert “neki” mondták, mi a különbség? Pont ugyan annyira hiteles, mint bárki állítása, csak neked van papírod róla. .. Csak odaírták valamiért a 36 hónapot.
-
Kean_Sorbo
őstag
Szia!
Köszönöm, igen. Viszont a hírdetett kártyára volt egy jelentkező, akinek azt mondták az iPon-ban erre, hogy már nem él a garancia.
Ezzel viszont hiába keresem meg őket, mert a választ csak én tudom majd.
Azért szeretném ha esetleg ide írna valamelyikük, mert akkor tudnék rá hivatkozni.
Viszont ha te ott dolgozol (a válaszodból ezt nem tudom megállípítani), akkor duplán megköszönöm a válaszod! -
smiti
veterán
válasz
Kean_Sorbo #10872 üzenetére
Oda van írva: 36 hónap.
-
bobalazs
nagyúr
nod32 antivirus blokkolta az oldalt, csak én ugye korábban az értesítéseket kikapcsoltam...
vagy az, vagy hogy közben ip-t váltottam routerrel, lényeg hogy megoldódott. -
bobalazs
nagyúr
Más böngészőkkel se, laptopról sem jó.
Még egyszer megkérdezem,
Ha csak nálam, akkor miért írja az a downdetector is hogy nem elérhető?de van már minden féle, megy is nem is szituációk:
nem megy link1
itt megy link2
link3 nem megy
link 4 megy -
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10855 üzenetére
Szia!
Van nekem egy mínuszos számlám tőletek 159290ft-ról.
A számla kelte 2020.01.10 fizetési határidő 2020.01.24Azt szeretném kérdezni,hogy a pénzemre mikorra számíthatok???
Az utolsó napon fog megérkezni a számlámra???Korrektek voltatok visszavettétek a kártyámat szó nélkül.
De miért kell ülni a pénzemen 14 napig???-ez kicsit szopatás szagúTudod jól,hogy nem kibaszásból lett vissza küldve a kártya.
Nem lenne rá esetleg bármilyen mód,hogy 24.től hamarabb vissza kapjam a pénzem?
Mert addig nem tudok új kártyát vásárolni míg vissza nem kaptam a vételárat. -
Gabonetta
aktív tag
Sziasztok!
Gépösszeszerelés, BIOS-frissítés, tesztelés esetén milyen szállítási idővel lehet kalkulálni?
-
India
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem renelétem egy hangszorot , borzalmas hangja van szerintem hibas , mert ennek nem ilyen hangnak kellene lennie
Na most nem elllalni szeretnek egy termektol hanem adjanak egy masikat , na most ahogy latom ez a termek 70.000 forintal dragabb lett egy nap alatt ,ilyenkor mizu van ? Kerhetem a ceret vagy ilyenkor mizu?
Koszonom a valaszotokat -
PeTeR_33
tag
Az IPON kft előtt le a kalappal.
Fentebb olvasható,hogy sérült terméket küldtek.
Jeleztem a hibát,visszaküldtem elállásba a terméket.
Ma kapták meg a visszaküldött terméket.Délután már küldték a minuszos számlát.Azzal már nem is foglalkozom,hogy 14 nap a fizetési határidejük.Mert az a legkevesebb,hogy várnom kell a pénzemre.
Le vagyok döbbenve.Pozitív értelemben.Valami elképesztően pozitív csalódás számomra az ipon hozzá állása.Ennyire pozitív hozzáállással,gyorsasággal még életemben nem találkoztam.
Pedig 21éve vásárolok gaming termékeket. -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10848 üzenetére
Ez az amire én nem vagyok hajlandó.
Én nem kezdek el tákolni egy 160.000ft os kártyát...Bízom abban hogy ezt az ügyet az IPON tisztességesen fogja kezelni.
De akár még azt is hajlandó vagyok benyelni ha minimálisan értékcsökkentetten veszik vissza.Az,hogyha esetleg kamera felvétel van róla,hogy becsomagoláskor sértetlen a doboz az még nem bizonyíték arra,hogy a kártya sérülését akár én akár a GLS okozta.
Nekik kell bizonyítani,hogy én okoztam a kártya sérülését.
Az,hogy becsomagolásor esetle sértetlen a doboz attól még nem biztos h gyárilag nem hibásAhhoz,hogy az a lemez meg tudjon hajolni ahhoz jóval nagyobb ütésnyomnak kellene lenni a dobozon
Egyébként így néz ki a sérülés:
[link] -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10845 üzenetére
Itt van egyébként az ominózus horpadás.
Egy minimális nyomódás van rajta.Ez ha be van fóliázva lehetetlen észre venni.
Tovább megyek.Odáig a kártya nem is terjeszkedik ahol a horpadás van.
A kártya közép tájt helyezkedik el.Körül ölelni véd szivacs.Ütés nyom,horzsolás,külsérelmi nyom nem látható a kártyán.
Én inkább azt gondolnm,hogy ez gyárilag lett elbaszva -
PeTeR_33
tag
válasz
Attix82 #10845 üzenetére
Az én esetemben csak a csomagolás állapotáról tudtam meggyőződni.
A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
Az IPON vastag fóliába szereli tekeri a termékeket.Egy VGA téglalap dobozára nem lehet rálátni.
Annyira durván nem volt behorpadva.A védő fólia alapján a csomagolás sértetlennek tűnt.
Kibontáskor lehetett látni a vastag karton dobozon,hogy meg van nyomódva.Tanu előtt bontottam ki a terméket.
A csomag nem nálam sérült meg.
Az IPON rendezze a GLS-el ahogyan akarja.....A tisztesség azt kívánná,hogyha az átvétel után azonnal jelzi az ügyfél a sérülést akkor a bolt találjon megoldást.
Az,hogy az Ipon ezt hogyan rendezi a GLS-el a lőtéri kutyát nem érdekli. -
Attix82
addikt
válasz
PeTeR_33 #10844 üzenetére
Ha a GLS horpasztotta meg a dobozt és sértetlennek vetted át, az szívás....monitorral jártam így, volt egy vágás a dobozon, belenéztem semmi nem volt látható a monitoron, bekapcsoltam és a monitor panelja el volt mozdulva, összetört. Én is aláírtam, hogy sértetlen, visszanézték a felvételeket a nagykerbe, és ott nem volt sérült a doboz. Futárnál történt valami.....fizikai sérülésnek vették, sajna be kellett nyelnem mert aláírtam. (-100k). De hangsúlyozom nem IPON-os !
-
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10843 üzenetére
Próbálok lenyugodni.
Mindig igyekszem nagyon vigyázni a cucaimra,mert sokat kell rá spórolnom.
Nem hinném,hogy most hibáztam volna.Talán talán ha látható is lett volna az a kis horpadás.
De ismerem én is te is ezeket a karton dobozokat.Ahhogy a fóliába tekeritek be attól behorpadhat.Ilyesmiből nem csinálok problémát,mert ezek a dobozok elég gyengék.Az a legfurább az egészben,hogy adoboz belsejében sem a dobozban sem a körbe ölelő fólián sérülés nyomát nem láttam.Csak az az Isten verte hátlap.Halvány gőzöm nincs a dobozban is hogy görbülhetett meg az az Isten verte hátlap.
Soha nem kaptam még webáruházból sérült terméket.
Ezért pánikolok.Igyekszem lenyugodni.Pozitív elbírálás esetén pedig hajlandó vagyok a teljes vételárat akár levásárolni is.
-
subaruwrc
félisten
-
PeTeR_33
tag
válasz
boogie84 #10840 üzenetére
AZ elállásba annyit írtam h elállok a vásarlástól iindoklás nélkül.Nem indokoltam semmit.Emailben előtte késedelem nélkül jeleztem hogy sérült a termék.
Nem vagyok tróger.Elállhattam volna szó nélkül.Emailben több üzenetben is leírtam hogy sérült a kártya.Elállási nyilatkozatomban viszont nem kívántam megindokolni hogy miért állok el a vásárlástól.Ha kibontják látni fogják.Jeleztem a hibát kibontás után.Másnap reggel adtam postára.Ettől jobb hiszeműbben nem tudok eljárni -
PeTeR_33
tag
válasz
subaruwrc #10839 üzenetére
A GLS nek azt írtam alá hogy a csomagolás sértetlen.
Abban a fóliában amibe be volt csomagolva a kártya sérülés mentesnek tűnt a doboz.De úgy be van fóloázva g megítélni nem is lehet.Miután lebontottam a fóliát vettem észre hogy a dobozon van egy horpadás.
A sarkán.Kibontás után azonnal jeleztem emailben hogy gond van.Ée ma reggel már vissza is küldtem elállásba a terméket.
A kollegák viszont egyáltalán nem segítőkészek.
Jó hiszeműen jártam el.Remélem viasza kapom a vételárat.
De ha kell bíroságig megyek.Van jó ügyvéd a családban..Az utolsó mondatod roppant szimpatikusabb.Nézd meg miket vettem eddig tőletek.Sosem volt rátok pamaszom.Bejön egy gixer és a vevőre mutogatsz újjal aki azonnal jelezte hogy gond van??
-
PeTeR_33
tag
Üdvözletem.!
A tegnapi nap folyamán hozta ki a GLS a 2060 Super típusú kártyámat.
A kártya sérült volt.A hátlapja el volt hajolva.Az IPON-ak azonnal jeleztem a sérülést.
Semmit nem reagáltak.
A kártyát visszaküldtem és közöltem velük,hogy a vásárlástól elálltam.A hiba: [link]
Mire lehet számítani ilyen esetekben???
El szokták fogadni az elállást?? -
boogie84
veterán
válasz
boogie84 #10835 üzenetére
Meg van mi kavart meg. Az elállási tájékoztatóban megadott cím (1134 Budapest, Tüzér u. 13. ) és a rendelés visszaigazolásában szereplő cím ( iPon Computer Kft.
1143 Budapest, Francia út 40/B. ) nem azonos.
Melyikre küldjem?
És a feladó vevény másolatát csatoltan megküldöm. Küldjem el mailben szkennelve? -
boogie84
veterán
Sziasztok,
legutóbb rendelt terméket szeretném visszaküldeni. Cím: 1134 Budapest, Tüzér u. 13.
Megvan a nyilatkozat. A végét viszont nem értem. Mit is kell csináljak?Házhoz szállításos rendelések esetén kitöltendő:
A terméket ................... napján szállították ki, azt a mai napon a
szerződésben / ÁSZF-ben / rendelés visszaigazolásában megadott címre visszaküldtem, erről a feladó vevény másolatát csatoltan megküldöm.
Rendelés visszaigazolásában megadott cím. Az nem az én címem?Kérnék segítséget!
-
bul07
nagyúr
válasz
Attix82 #10832 üzenetére
Na oké de azért na
És hogy összeghatártól függetlenül ugyan annyiba kerül a szállítás az is vicces, oké hogy nagy a verseny meg garancia futár
De miért nem lehet mondjuk 50e Ft-kén harmadolni a szállítás díját és 150e Ft-tól meg elengedni, kisebb üzletek 100e-től ingyenesen szállítanakAlza meg 25e-től, ami novemberbe biztos hogy elszívta az összes vevőt a kuponozással, kár hogy nem akkor halt meg a tápom, alzával spóroltam volna vagy 5e Ft
Kíváncsi lennék hogy novemberbe mennyire csappant meg a bevétel nem csak az ipon-nál hanem a többi hasonló boltnál is -
bul07
nagyúr
Tápegységem kotlott meg, anélkülm meg nem megy a gép
Edigivel sincs gond szerintem, úgy általában nem így karácsony környékén
Nyáron a telefont onnan vettem gyorsan megjött, de kisebb gond volt, nem adtak rendes Samsungos garancia papírt, de telefonnos reklamáció és küldték postán.Régen nap mint nap néztem az ipon oldalát de amióta új felülett van nem, van hogy hetekig rá se nézek
-
bul07
nagyúr
Ja és kivették azt is hogy 4termék esetén ingyenes a szállítás, mi a fenne folyik itt
De lehet kénytelen leszek innen venni, mert edigital-nál most 8-10 szállítást írnak, na azért sok, (edigital 690+390Ft ennyiért utánvétellel kihozzák, 690Ft ha kifizetem kártyával, lehet tanulni)
-
bul07
nagyúr
2000Ft egy utánvételes vásárlás
Ne ne már
Elvből nem vásárolok olyan helyen ahol utánvétel miatt plusz költség vanÉrzésre vesztettek egy vásárlót, fú ez most kiborított
Eddig mindent innen vettem de
-
Norby86
őstag
Szerencsésen megoldódott a problémám. Így az előző hsz.-em már nem aktuális.
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Kereken egy hónapja adtam be Ipon szervizbe egy videokártyát ami működés közben egyszerűen meghalt. Garanciális volt ugyebár, és azóta sincs infó róla. Két hete írtam nekik, azt írták 15 munkanapot vesz igénybe általában a javítás meg hogy törekednek a gyorsabb ügyintézésre ha módjukban áll. Erre még mindig semmi infó. Szerintetek milyen levelet írjak hogy figyelembe vegyék a problémámat hogy azért már egy hónapja nincs videokártyám?
-
dugo_
veterán
https://ipon.hu/ másnál sem megy FF alapú böngészőn? Pár napja nem működik.
Waterfox 2019.10-en vagyok, cache, cookie törlés, Crtl+F5-ön már túl vagyok. -
gozso
őstag
Hikvision eszközök gariztatásáról van tapasztalat? Igaz, még csak 8 napja küldtem vissza, de mivel egy DVR-ről van szó (ami nélkül a kamerarendszer használhatatlan) és kamerát ugye nem véletlenül szerelünk...
-
Haruno
csendes tag
Üdv!
Mennyire jellemző rájuk, hogy egy rendelést sokára dolgoznak fel? Máskor szinte azonnal elfogadták, garanciális rendeléssel meg nem is foglalkoznak. -
tomgabor
senior tag
Mi az oka az egyre csökkenő garancia időnek amik a termékekre vannnak? Tavaly még 1-2 év garancia volt a 2000-3000 forintos kábelekre is(most már csak 6 hónap).
A [link] 140 000 forintos PS4 Pro hihetetlen 0 év Basic garanciával(igen, nulla) érkezik. -
-
bul07
nagyúr
válasz
#24845312 #10810 üzenetére
Én nem írtam sehol hogy kötelező lenne gyári doboz és belső csomagolás, de nagyon erősen ajánlott
Viszont lőttek a garanciának ha nem gyári csomagolásba megy vissza és sérül, mert simán hivatkozhatnak rá hogy nem megfelelő csomagolás, és ugye akkor már nem a cégnek kell bizonyítani hanem a vevőnek
Ha sérült akkor nem volt jó becsomagolva ennyi, nem lehet ezt utána kimagyarázni sehogy
Onnan már csak a kereskedő és az adott márka jóindulatába bízhatÉs ugye amíg ki nem veszik a szervizben cuccot addig nagyon sok kézen megy át, bárhol sérülhet
Egy nagy cégnél meg főleg, mondjuk emag esetén akár még Romániába is mehet na ott aztán meg -
#24845312
törölt tag
Nem, a lényeg pont az, hogy nem kell hozzá a gyári csomagolás. Egyrészt jogszabályban is ez egyértelműen le van írva, másrészt pedig az általad linkelt cikkben is benne van, hogy "nem kizárólag a gyári csomagolással biztosítható a megfelelő szállítás" az Emag szerint sem.
Az egész beszélgetés egyébként onnan indult el, hogy valaki megkérdezte, hogy a garancia miatt feltétlenül szükséges-e a gyári doboz, azaz a gyári doboz megléte nélkül megtagadhatják-e a garanciális ügyintézést bárhol is? A válasz továbbra is az, hogy nem.
Azzal viszont egyetértek, hogy célszerű megtartani a gyári dobozt. Viszont ha nincs meg, az nem jelenti azt, hogy a garanciának is lőttek. A két dolog között elég jelentős különbség van. -
bul07
nagyúr
válasz
#24845312 #10808 üzenetére
A lényeg a gyári csomagolás, mert arra hivatkoznak hogy nem volt megfelelően csomagolva(konkrét esetben a doboz megvolt de a belső csomagolás nem)
Ha gyári dobozba összetörik, ott már nem tudnak mivel védekezniMi emagtól vettünk 32" olyan 80e Ft-ért, ugye ez még nem olyan nagy
A másik 48" Telekomtól és Samsungos kocsi hozta ki és mikkor hibája lett Smasung szervizes jött érte és vitte el
TV esetén nagyon fontos a rendes magyar garancia, nem emag meg alza féle bolt garancia (bár mintha emag már hivatalos samsungos lenne de lehet csak telefon esetén nem tudom) -
#24845312
törölt tag
Ugyanúgy összetörték volna ezt gyári dobozban is. Én jártam már úgy, hogy az általam küldött számítógépet úgy földhöz vágták, hogy kiszakadt belőle a videokártya. Egyik felén 2 fém csavar tartotta, onnan nem tudott kiugrani, de a másik oldalon a Pci-Expressz műanyag rögzítőfüle kitörött a helyéről, és onnan kiugrott a videokártya a foglalatból. A gyári dobozában volt pedig, a gyári hungarocell elemekkel körülvéve.
Futárfüggő, hogy melyikük hogy bánik a csomagokkal, felénk akik járnak, mind odafigyel maximálisan a csomagokra, egy rossz szavam nem lehet. De persze ők csak itt helyben dolgoznak, az ország másik részén megint másik futárok fogják vinni a csomagot, őket meg már lehet, hogy nem érdekli az egész, és szó szerint dobálják, rugdalják a csomagokat. (Kaptam már úgy csomagot, hogy egy kb 47-es méretű bakancslenyomat volt rajta!)
Extrém törékeny, nagy értékű dolgokat (mint pl. TV), én biztos nem mernék így vásárolni, vagy megvenném helyben drágábban, vagy elautóznék érte akár többszáz km-t is, és személyesen hoznám el autóval. -
bul07
nagyúr
válasz
#24845312 #10767 üzenetére
Gyári dobozhoz
Nem ipon hanem emag, de akkor is jó példa lehet
DPD meg egy nagyon suttyó cég szerencse hogy az ipon nem velük dolgozikDe tényleg hogy lehet úgy bármit becsomagolni főleg nehezebb dolgot hogy 80cm leejtve túlélje
Mondjuk egy nem könnyű hangfal sarkára ejtést 80cm-ről, ahogy milyen vastag csomagolás kellene -
-
kaszaking
tag
Vettem 2 darab 8gb-os DDR4 memóriamodult. Pont ugyan azokat
EZT
A honlap szerint is 3 év gari van rá.
A garancia papíron az egyiknél 12 hónap a másiknál 36 hónap szerepel. Ez így mi? -
Franklin
addikt
Sziasztok,
Ezt a Basic garanciát magyarázza már el nekem valaki.
Mármint értem én, hogy:
"Ezen termékek esetén nem vehető igénybe a gyártó magyarországi megbízott szervizszolgáltatása. Az ügyintézés csak cégünkön keresztül kezdhető meg. Az ilyen felirattal megjelölt termékek nem vesznek részt a gyártók által meghirdetett promóciókban sem."
De ez mind negatívum, tehát azt várnám, hogy a Basic garanciás termékek olcsóbbak legyenek, de ez mégsem így van, pl:
ASUS ROG-STRIX-RTX2080TI gyári garanciával (3 év) - 444.790 Ft
ASUS ROG-STRIX-RTX2080TI Basic garanciával (1 év) - 499.890 Ft
A logika szerint fordítva kéne lennie, nem? Miért fizetnék 55e Ft-tal többet 2 évvel kevesebb garanciáért?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Politika
- Spórolós topik
- Formula-1
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Eladó használt M2 Mac Mini - 8gb ram, 256 Gb ssd
- ZSÍR Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i9-11950H 32/1TB RTX A3000 6GB /2 Millió/
- Turtle Beach Recon 70 /// Új // Számla+Garancia
- Eladó Apple Mini 6
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest