Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyíkac

    aktív tag

    válasz Kornel #22586 üzenetére

    hy,

    nálam van december óta ( előző év) és az átlag amit február 27 óta írok az 4,76 volt. Ez 19 000 km-es átlag.

    Most meg az 5,5-ösök viszik fel az átlagot.

    A régit nem akartam benthagyni mert nem tudtam, hogy a kerámia mitől pergett ki.
    Elég tréé állapotban volt már, egyik cső még keskenyebb is volt (erre gyanakszok még), továbbá előző éven az két ünnep között el is tört mert szét volt égve a katalizátor után a cső.
    Akkor is kész élmény volt találni valakit aki hajlandó volt körbevarrni.

    hát most akkor megint írogatom, csak újat kell kezdeni mert azt folytatni így nem érdemes.

    Vezetésemmel nem érezném h. baj lenne, mert nem tapogatom neki. napi 90km-et teszek meg. Néha, nagy ritkán ha elkap a sebesség élménye akkor megyek 100-110-el, de másképp 90 felé nem megy a mutató.

    Azért várok még hátha ír valaki valami okosságot. :) Azt hallottam h a magas oktánt szeretik az 1.0-ások.

    [ Szerkesztve ]

  • Gyíkac

    aktív tag

    Hello,

    lenne néhány kérdésem remélem tud valaki válaszolni rá.

    Van egy 1.0-ás 94-es swiftem.
    Nem régiben a fogyasztása 4,6-4,8l, között volt. Kb két hónapja a katalizátorban a kerámia összetört, vagy össze olvadt, a lényeg, h. csörgődobom lett 5,9-6l fogyasztás.
    Vettem ÚJAT! 22k utángyártott, a kocsi szépen csendben megy de 5,6-os a fogyasztása (tudom ez az átlagos gyári értéknek megfelel).

    Ennyit jelent, hogy az új nincs eltömődve? A régi ennyire visszafogta volna? Akkor most minden rendben? Ne is keressek hibát a rendszerben? Vagy még nem égett össze rendesen?

    Tetszett, amikor 4,6-os fogyasztása volt. Most sincs panaszom mert megy és még
    mintha ereje is jobban akadna.
    (EGR szelep és PCV szelep csillog kívül belül, a közép"gyorsító"dob, és a kipufogó dob sincs egy éves a teljes csövezésével.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák